Zamieszczone przez dekoman
1.0TSI
Zwiń
X
-
Wadliwe a raczej 'czytaj' zbyt wąskie pierścienie występują także w 1.6 BSE a nawet w moim 2.5 z tylko tą różnicą , że to są motory wolnossące więc nie występują w nich tak skrajne przypadki jak w silnikach dołodowanych...
Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.
-
-
tak, chodzi o zbyt wąski pierścień, ale nie w 1,2 i 1,4.Zamieszczone przez pietrek125Wadliwe a raczej 'czytaj' zbyt wąskie pierścienie występują także w 1.6 BSE a nawet w moim 2.5 z tylko tą różnicą , że to są motory wolnossące więc nie występują w nich tak skrajne przypadki jak w silnikach dołodowanych...Zamieszczone przez dekomanpietrek125, nie mogę się z tobą zgodzić, pracuję w branży moto i nie spotkałem się z problemem wadliwych pierścieni w 1,2 i 1,4, natomiast w 1,8 był to częsty problem.Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Nie widziałem tego silnika i nie znam się czy taki wałek musi być w silniku 3 - cylindrowym ale w paru gazetach czytałem i do tego na internecie widziałem jakieś opinie jak ten silnik jeździ i twierdzą tam, że 1.0 TSI nie ma wałka wyrównoważającego.Zamieszczone przez crom.deWałek wyrównoważający w 0.9 TwinAir od Fiata robi wrażenie, kto wie jaki czai się w 1.0TSI.
Komentarz
-
-
tak, chodzi o zbyt wąski pierścień, ale nie w 1,2 i 1,4.
a to przepraszam to jakie ma pierśienie 1.2-1.4 ? Z Jelcza? A nie przypadkiem żyletki jak w innych motorach VAG?
[ Dodano: Sro 27 Lip, 16 19:12 ]
Nie bajka o smoku,tylko grube tomisko pt. 'Opowieści z Wolfsburg-a'Zamieszczone przez Scrappy Cocopietrek125w 1.4 TSI 140/150 KM na pasku takie rzeczy widziałeś? Pytam bo brzmi to jak bajka o smoku wawelskim :P Że takie coś się stało w 1.4 TSI Twincharger jestem w stanie uwierzyć, ale nie w nowym 1.4 TSI
[ Dodano: Sro 27 Lip, 16 19:16 ]
Nie, nie musi być ,ale fajnie gdyby był... np. 1.4TDI nie ma i jego kulturę pracy i wibracje można porównać jedynie do silnika Perkins-a z Ursus-aZamieszczone przez grzeskNie widziałem tego silnika i nie znam się czy taki wałek musi być w silniku 3 - cylindrowym ale w paru gazetach czytałem i do tego na internecie widziałem jakieś opinie jak ten silnik jeździ i twierdzą tam, że 1.0 TSI nie ma wałka wyrównoważającego.Zamieszczone przez crom.deWałek wyrównoważający w 0.9 TwinAir od Fiata robi wrażenie, kto wie jaki czai się w 1.0TSI.
Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.
Komentarz
-
-
pietrek125, twoje wypowiedzi nie świadczą zbyt dobrze o Tobie jako "znawcy tematu", aby skrócić naszą polemikę to wrzucam link do strony o wadach TSI. Wywołany do odpowiedzi - silniki 1,2 i 1,4 nie mają tych samych pierścieni co 1,8 i 2,0 i na pewno nie pasują do nich od Jelcza, jeśli zamierzasz dyskutować na forum to proszę nie pisz nie sprawdzonych rzeczy. Tutaj link do bardzo prosto i myślę że zrozumiale nawet dla laika opisanych problemów: http://magazynauto.interia.pl/porady...si,nId,1864800Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Oczywiście że nie mają tych samych ,tylko chodzi o ich konstrukcję ,która jakby była odpowiednio dobrana to by silniki nie brały ani grama oleju, a wiemy ,że w przypadku każdego silnika vag tak nie jest...Zamieszczone przez dekomanpietrek125, twoje wypowiedzi nie świadczą zbyt dobrze o Tobie jako "znawcy tematu", aby skrócić naszą polemikę to wrzucam link do strony o wadach TSI. Wywołany do odpowiedzi - silniki 1,2 i 1,4 nie mają tych samych pierścieni co 1,8 i 2,0 i na pewno nie pasują do nich od Jelcza, jeśli zamierzasz dyskutować na forum to proszę nie pisz nie sprawdzonych rzeczy. Tutaj link do bardzo prosto i myślę że zrozumiale nawet dla laika opisanych problemów: http://magazynauto.interia.pl/porady...si,nId,1864800
[ Dodano: Czw 28 Lip, 16 21:19 ]
Dokładnie , powiem więcej , źe ani 1.0TSI ani raczej niczego więcej od VAG-a...Zamieszczone przez EnriquezZastanawiam się, po co się kopiecie? Ani jeden ani drugi tego 1.0 TSI nie kupi. O ile w ogóle to się będzie sprzedawać. Najszybciej w Citigo.
Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.
Komentarz
-
-
Niestety sadzę, że Octavie 1.0 TSI będą sie sprzedawać i to całkiem dobrze. Kilka lat temu na myśl o 1.4 w Passacie większość z nas miała "dziwne myśli" a teraz to standard i chyba najpopularniejsza wersja silnikowa. Od kilku lat nachodzi mnie ochota na zakup jakiegoś auta z V6 pod maską bo nigdy takiego nie miałem a za kilka lat zostaną same trupy albo drogie auta w stanie kolekcjonerskim. Niestety względy praktyczne i ograniczony budżet nie pozwalają na realizację planu
Komentarz
-
-
Tak jak rozumiem skąd się wziął brak tych motorów, jak słusznie napisałeś "papierowe normy" - tylko w takim razie dlaczego dopuszczają import aut używanych z poza UE - a i tak jak się okazało całe te normy o kant hu.a można potłuc skoro te nowoczesne TSI, FSI, TDI, dCi i wiele innych muszą być wirusowane po to tylko aby zdobyć homologację a po wyjechaniu na drogę wirus idzie spać a silniki zaczynają truć kilka razy mocniej.Zamieszczone przez yunior811,6MPi do OIII i Rapida na wschodni rynek zamontowali, a na naszym nie spełnia kolejnej papierowej normy... żenada. Wciskaja nam silniki zabawki i jeszcze mamy byc z tego zadowoleni a w razie jakis komplikacji wypną się na klientów bo to przecież rynek europejski a nie amerykański.
Trzeba w takim razie będzie sobie OIII chyba z Rosji sprowadzić.
OIII salon Rosja hahahaha
Komentarz
-
-
Może i hahahah ale podejrzewam, że gdybys taki samochód ( jakimś cudem ) sprzedawał w PL, mógłbyś aukcje zrobić, tyle by było chętnych a na takie TSi z okopcona rurą jak diesel ?Zamieszczone przez Bambek1OIII salon Rosja hahahaha
Niech mi ktos sprowadzi taki MPi od Rapida, to jutro robię przekładkę
Komentarz
-
-
Śmiechy hihy, ale ja ostatnio mocno się zastanawiam nad ściagnięciem vw jetta zza oceanu z silnikiem 2.0 mpi.Zamieszczone przez yunior81Może i hahahah ale podejrzewam, że gdybys taki samochód ( jakimś cudem ) sprzedawał w PL, mógłbyś aukcje zrobić, tyle by było chętnych a na takie TSi z okopcona rurą jak diesel ?Zamieszczone przez Bambek1OIII salon Rosja hahahaha
Niech mi ktos sprowadzi taki MPi od Rapida, to jutro robię przekładkę
Była by stara dobra dwulitrówka (wiadomo pod lpg) a w nieco świeższej blaszce.
Komentarz
-
-
yunior81, można odnieść wrażenie, że kupiłeś Rapida z silnikiem, którego się chyba boisz, jednocześnie marząc o silniku wolnossącymZamieszczone przez yunior81Niech mi ktos sprowadzi taki MPi od Rapida, to jutro robię przekładkę
. A nie łatwiej było kupić Astrę lub Focusa z wolnossakiem? Cały czas są w ofercie, jak i kilka innych modeli. Nie miałbyś obaw i nie musiałbyś snuć planów importu/przemytu MPI ze wschodu
. Chyba, że musiała być Skoda, to wtedy stety, niestety, ale bierzesz "z całym dobrodziejstwem inwentarza".
Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Jak 2.0 ma 300 albo 360KM to wszystko ok.
Jak 1.0 ma 125KM to tylko czekać az wywali korbe bokiem bo taki wysilony.
Mysle ze troche przesadzacie.
1.8T mial 225KM w serii juz naście lat temu. Robilo sie z tego pod 400 na seryjnym srodku i jezdzilo. 2.0tsi z cupry czy eRki maja jeszcze mega margines bezpieczenstwa co widac po tym ile wychodzi po chipie.
360KM z merca tez sie poprawia samym softem.
125 czy 150 koni z 1.0 to zaden problem pod warunkiem ze silnik nie bedzie mial wad konstrukcyjnych.Powered by R-Performance
Komentarz
-

Komentarz