1.0TSI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • pietrek125
    Rider
    • 2012
    • 416
    • Octavia II combi (1Z5)

    Zamieszczone przez dekoman
    pietrek125, nie mogę się z tobą zgodzić, pracuję w branży moto i nie spotkałem się z problemem wadliwych pierścieni w 1,2 i 1,4, natomiast w 1,8 był to częsty problem.
    Wadliwe a raczej 'czytaj' zbyt wąskie pierścienie występują także w 1.6 BSE a nawet w moim 2.5 z tylko tą różnicą , że to są motory wolnossące więc nie występują w nich tak skrajne przypadki jak w silnikach dołodowanych...


    Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
    CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

    Komentarz

    • dekoman
      Drive
      • 2016
      • 42
      • Octavia III (5E3)

      Zamieszczone przez pietrek125
      Zamieszczone przez dekoman
      pietrek125, nie mogę się z tobą zgodzić, pracuję w branży moto i nie spotkałem się z problemem wadliwych pierścieni w 1,2 i 1,4, natomiast w 1,8 był to częsty problem.
      Wadliwe a raczej 'czytaj' zbyt wąskie pierścienie występują także w 1.6 BSE a nawet w moim 2.5 z tylko tą różnicą , że to są motory wolnossące więc nie występują w nich tak skrajne przypadki jak w silnikach dołodowanych...
      tak, chodzi o zbyt wąski pierścień, ale nie w 1,2 i 1,4.
      Pozdrawiam

      Komentarz

      • Scrappy Coco
        Classic
        • 2015
        • 28

        pietrek125w 1.4 TSI 140/150 KM na pasku takie rzeczy widziałeś? Pytam bo brzmi to jak bajka o smoku wawelskim :P Że takie coś się stało w 1.4 TSI Twincharger jestem w stanie uwierzyć, ale nie w nowym 1.4 TSI
        Jeśli pomogłem bardzo proszę o naciśnięcie "pomógł"

        Komentarz

        • grzesk
          Rider
          • 2010
          • 296

          Zamieszczone przez crom.de
          Wałek wyrównoważający w 0.9 TwinAir od Fiata robi wrażenie, kto wie jaki czai się w 1.0TSI.
          Nie widziałem tego silnika i nie znam się czy taki wałek musi być w silniku 3 - cylindrowym ale w paru gazetach czytałem i do tego na internecie widziałem jakieś opinie jak ten silnik jeździ i twierdzą tam, że 1.0 TSI nie ma wałka wyrównoważającego.
          SKODA Rapid 1.2 TSI 105 KM

          SKODA Fabia I 1.2 12V HTP 64 KM

          Komentarz

          • pietrek125
            Rider
            • 2012
            • 416
            • Octavia II combi (1Z5)

            tak, chodzi o zbyt wąski pierścień, ale nie w 1,2 i 1,4.
            a to przepraszam to jakie ma pierśienie 1.2-1.4 ? Z Jelcza? A nie przypadkiem żyletki jak w innych motorach VAG?

            [ Dodano: Sro 27 Lip, 16 19:12 ]
            Zamieszczone przez Scrappy Coco
            pietrek125w 1.4 TSI 140/150 KM na pasku takie rzeczy widziałeś? Pytam bo brzmi to jak bajka o smoku wawelskim :P Że takie coś się stało w 1.4 TSI Twincharger jestem w stanie uwierzyć, ale nie w nowym 1.4 TSI
            Nie bajka o smoku,tylko grube tomisko pt. 'Opowieści z Wolfsburg-a'

            [ Dodano: Sro 27 Lip, 16 19:16 ]
            Zamieszczone przez grzesk
            Zamieszczone przez crom.de
            Wałek wyrównoważający w 0.9 TwinAir od Fiata robi wrażenie, kto wie jaki czai się w 1.0TSI.
            Nie widziałem tego silnika i nie znam się czy taki wałek musi być w silniku 3 - cylindrowym ale w paru gazetach czytałem i do tego na internecie widziałem jakieś opinie jak ten silnik jeździ i twierdzą tam, że 1.0 TSI nie ma wałka wyrównoważającego.
            Nie, nie musi być ,ale fajnie gdyby był... np. 1.4TDI nie ma i jego kulturę pracy i wibracje można porównać jedynie do silnika Perkins-a z Ursus-a


            Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
            CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

            Komentarz

            • orzel720
              RS
              S_OCP Member
              • 2004
              • 2274
              • Superb III (3V3)

              sew1981, bardzo dziękuję za sprawozdanie

              Komentarz

              • sew1981
                Moderator
                S_OCP MemberModeratoRS
                • 2009
                • 10986
                • Fiat

                orzel720, nie ma za co :wink:

                Komentarz

                • dekoman
                  Drive
                  • 2016
                  • 42
                  • Octavia III (5E3)

                  pietrek125, twoje wypowiedzi nie świadczą zbyt dobrze o Tobie jako "znawcy tematu", aby skrócić naszą polemikę to wrzucam link do strony o wadach TSI. Wywołany do odpowiedzi - silniki 1,2 i 1,4 nie mają tych samych pierścieni co 1,8 i 2,0 i na pewno nie pasują do nich od Jelcza, jeśli zamierzasz dyskutować na forum to proszę nie pisz nie sprawdzonych rzeczy. Tutaj link do bardzo prosto i myślę że zrozumiale nawet dla laika opisanych problemów: http://magazynauto.interia.pl/porady...si,nId,1864800
                  Pozdrawiam

                  Komentarz

                  • Enriquez
                    RS
                    • 2009
                    • 7685
                    • Superb III (3V3)

                    Zastanawiam się, po co się kopiecie? Ani jeden ani drugi tego 1.0 TSI nie kupi. O ile w ogóle to się będzie sprzedawać. Najszybciej w Citigo.
                    Pozdrawiam
                    Marcin

                    Komentarz

                    • dekoman
                      Drive
                      • 2016
                      • 42
                      • Octavia III (5E3)

                      Enriquez, masz rację
                      Pozdrawiam

                      Komentarz

                      • Shplus
                        Classic
                        • 2014
                        • 31

                        Samochód Wybrany i zamówiony: Seat leon ST 1.0TSI. Zobaczymy co to warte....

                        Komentarz

                        • pietrek125
                          Rider
                          • 2012
                          • 416
                          • Octavia II combi (1Z5)

                          Zamieszczone przez dekoman
                          pietrek125, twoje wypowiedzi nie świadczą zbyt dobrze o Tobie jako "znawcy tematu", aby skrócić naszą polemikę to wrzucam link do strony o wadach TSI. Wywołany do odpowiedzi - silniki 1,2 i 1,4 nie mają tych samych pierścieni co 1,8 i 2,0 i na pewno nie pasują do nich od Jelcza, jeśli zamierzasz dyskutować na forum to proszę nie pisz nie sprawdzonych rzeczy. Tutaj link do bardzo prosto i myślę że zrozumiale nawet dla laika opisanych problemów: http://magazynauto.interia.pl/porady...si,nId,1864800
                          Oczywiście że nie mają tych samych ,tylko chodzi o ich konstrukcję ,która jakby była odpowiednio dobrana to by silniki nie brały ani grama oleju, a wiemy ,że w przypadku każdego silnika vag tak nie jest...

                          [ Dodano: Czw 28 Lip, 16 21:19 ]
                          Zamieszczone przez Enriquez
                          Zastanawiam się, po co się kopiecie? Ani jeden ani drugi tego 1.0 TSI nie kupi. O ile w ogóle to się będzie sprzedawać. Najszybciej w Citigo.
                          Dokładnie , powiem więcej , źe ani 1.0TSI ani raczej niczego więcej od VAG-a...


                          Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
                          CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

                          Komentarz

                          • crom.de
                            RS
                            • 2012
                            • 1545
                            • Superb II (3T4)
                            • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                            pietrek125, ja nie dolewam oleju. Mam jakieś cudowne pierścienie?

                            Swoją drogą: pokopalem na mobile.de i jest trochę takich Jett MPI. 2.0 (ten motor z O1 116 KM) lub 2.5 do kupienia w całości za rozsądne pieniądze.
                            - Superb
                            - Panda 1.2

                            Komentarz

                            • sew1981
                              Moderator
                              S_OCP MemberModeratoRS
                              • 2009
                              • 10986
                              • Fiat

                              crom.de, 2.5 ze stanów są ściągniete

                              Komentarz

                              • pietrek125
                                Rider
                                • 2012
                                • 416
                                • Octavia II combi (1Z5)

                                Zamieszczone przez sew1981
                                crom.de, 2.5 ze stanów są ściągniete
                                Jeśli to są Jetty A6 to 2.0 też są z USA.


                                Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
                                CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

                                Komentarz

                                • micrusec
                                  Rider
                                  • 2013
                                  • 559

                                  Jak USA to Carfax trzeba sprawdzić.

                                  Komentarz

                                  • tomek evo
                                    Rider
                                    • 2013
                                    • 474
                                    • Superb II combi (3T5)

                                    Niestety sadzę, że Octavie 1.0 TSI będą sie sprzedawać i to całkiem dobrze. Kilka lat temu na myśl o 1.4 w Passacie większość z nas miała "dziwne myśli" a teraz to standard i chyba najpopularniejsza wersja silnikowa. Od kilku lat nachodzi mnie ochota na zakup jakiegoś auta z V6 pod maską bo nigdy takiego nie miałem a za kilka lat zostaną same trupy albo drogie auta w stanie kolekcjonerskim. Niestety względy praktyczne i ograniczony budżet nie pozwalają na realizację planu

                                    Komentarz

                                    • Bambek1
                                      Elegance
                                      • 2015
                                      • 967
                                      • Octavia I (1U2)
                                      • AZJ 2.0 MPI 115 KM

                                      Nie pojmuję tego, do jetty mogli montować starą dwulitrówkę 115 KM, a do OII już nie. Już nie mówię do OIII, której produkcja ruszyła w końcówce 2012r, ale żeby do OII nie.
                                      ŻONA = Ekspert w każdej dziedzinie.
                                      Jak ja mam mało czasu na wszystko... ale najlepszy jestem w nic nierobieniu.
                                      Spalanie - Motostat.pl
                                      Spalanie - Motostat.pl

                                      Komentarz

                                      • yunior81
                                        RS
                                        • 2010
                                        • 1657
                                        • Octavia I (1U2)
                                        • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                                        1,6MPi do OIII i Rapida na wschodni rynek zamontowali, a na naszym nie spełnia kolejnej papierowej normy... żenada. Wciskaja nam silniki zabawki i jeszcze mamy byc z tego zadowoleni a w razie jakis komplikacji wypną się na klientów bo to przecież rynek europejski a nie amerykański.

                                        Komentarz

                                        • Bambek1
                                          Elegance
                                          • 2015
                                          • 967
                                          • Octavia I (1U2)
                                          • AZJ 2.0 MPI 115 KM

                                          Zamieszczone przez yunior81
                                          1,6MPi do OIII i Rapida na wschodni rynek zamontowali, a na naszym nie spełnia kolejnej papierowej normy... żenada. Wciskaja nam silniki zabawki i jeszcze mamy byc z tego zadowoleni a w razie jakis komplikacji wypną się na klientów bo to przecież rynek europejski a nie amerykański.
                                          Tak jak rozumiem skąd się wziął brak tych motorów, jak słusznie napisałeś "papierowe normy" - tylko w takim razie dlaczego dopuszczają import aut używanych z poza UE - a i tak jak się okazało całe te normy o kant hu.a można potłuc skoro te nowoczesne TSI, FSI, TDI, dCi i wiele innych muszą być wirusowane po to tylko aby zdobyć homologację a po wyjechaniu na drogę wirus idzie spać a silniki zaczynają truć kilka razy mocniej.
                                          Trzeba w takim razie będzie sobie OIII chyba z Rosji sprowadzić.
                                          OIII salon Rosja hahahaha
                                          ŻONA = Ekspert w każdej dziedzinie.
                                          Jak ja mam mało czasu na wszystko... ale najlepszy jestem w nic nierobieniu.
                                          Spalanie - Motostat.pl
                                          Spalanie - Motostat.pl

                                          Komentarz

                                          • yunior81
                                            RS
                                            • 2010
                                            • 1657
                                            • Octavia I (1U2)
                                            • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                                            Zamieszczone przez Bambek1
                                            OIII salon Rosja hahahaha
                                            Może i hahahah ale podejrzewam, że gdybys taki samochód ( jakimś cudem ) sprzedawał w PL, mógłbyś aukcje zrobić, tyle by było chętnych a na takie TSi z okopcona rurą jak diesel ?

                                            Niech mi ktos sprowadzi taki MPi od Rapida, to jutro robię przekładkę

                                            Komentarz

                                            • Bambek1
                                              Elegance
                                              • 2015
                                              • 967
                                              • Octavia I (1U2)
                                              • AZJ 2.0 MPI 115 KM

                                              Zamieszczone przez yunior81
                                              Zamieszczone przez Bambek1
                                              OIII salon Rosja hahahaha
                                              Może i hahahah ale podejrzewam, że gdybys taki samochód ( jakimś cudem ) sprzedawał w PL, mógłbyś aukcje zrobić, tyle by było chętnych a na takie TSi z okopcona rurą jak diesel ?

                                              Niech mi ktos sprowadzi taki MPi od Rapida, to jutro robię przekładkę
                                              Śmiechy hihy, ale ja ostatnio mocno się zastanawiam nad ściagnięciem vw jetta zza oceanu z silnikiem 2.0 mpi.
                                              Była by stara dobra dwulitrówka (wiadomo pod lpg) a w nieco świeższej blaszce.
                                              ŻONA = Ekspert w każdej dziedzinie.
                                              Jak ja mam mało czasu na wszystko... ale najlepszy jestem w nic nierobieniu.
                                              Spalanie - Motostat.pl
                                              Spalanie - Motostat.pl

                                              Komentarz

                                              • Northeusz
                                                RS
                                                • 2010
                                                • 1677
                                                • Octavia I (1U2)
                                                • AUM 1.8 20VT 150 KM

                                                Zamieszczone przez yunior81
                                                Niech mi ktos sprowadzi taki MPi od Rapida, to jutro robię przekładkę
                                                yunior81, można odnieść wrażenie, że kupiłeś Rapida z silnikiem, którego się chyba boisz, jednocześnie marząc o silniku wolnossącym . A nie łatwiej było kupić Astrę lub Focusa z wolnossakiem? Cały czas są w ofercie, jak i kilka innych modeli. Nie miałbyś obaw i nie musiałbyś snuć planów importu/przemytu MPI ze wschodu . Chyba, że musiała być Skoda, to wtedy stety, niestety, ale bierzesz "z całym dobrodziejstwem inwentarza".
                                                Pozdrawiam
                                                Northeusz

                                                Komentarz

                                                • yunior81
                                                  RS
                                                  • 2010
                                                  • 1657
                                                  • Octavia I (1U2)
                                                  • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                                                  Nie ma tego złego ......

                                                  Komentarz

                                                  • Clip
                                                    Elegance
                                                    • 2015
                                                    • 905

                                                    Jak 2.0 ma 300 albo 360KM to wszystko ok.
                                                    Jak 1.0 ma 125KM to tylko czekać az wywali korbe bokiem bo taki wysilony.
                                                    Mysle ze troche przesadzacie.
                                                    1.8T mial 225KM w serii juz naście lat temu. Robilo sie z tego pod 400 na seryjnym srodku i jezdzilo. 2.0tsi z cupry czy eRki maja jeszcze mega margines bezpieczenstwa co widac po tym ile wychodzi po chipie.
                                                    360KM z merca tez sie poprawia samym softem.
                                                    125 czy 150 koni z 1.0 to zaden problem pod warunkiem ze silnik nie bedzie mial wad konstrukcyjnych.
                                                    Powered by R-Performance

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...