Zamieszczone przez loyd
Radio SWING i dodatkowe menu
Zwiń
X
-
Radio SWING i dodatkowe menu
Zamieszczone przez kisioZamieszczone przez EnriquezPrzytrzymanie jeszcze dłużej tego przycisku spowoduje wyświetlenie menu serwisowego, ale trzeba to mieć uaktywnione w VAGU (ja mam, ale możecie też to sprawdzić u siebie) Wieczorem rzucę fotki, jak to wygląda.Załączone pliki- snc00268_resize_552.jpg (73,6 KB, 6085 odsłon)
- snc00270_resize_200.jpg (62,1 KB, 6083 odsłon)
- snc00271_resize_388.jpg (66,2 KB, 6083 odsłon)
- snc00272_resize_133.jpg (55,9 KB, 6083 odsłon)
- snc00273_resize_561.jpg (61,0 KB, 6083 odsłon)
- snc00274_resize_183.jpg (58,9 KB, 6083 odsłon)
- snc00275_resize_148.jpg (51,1 KB, 6083 odsłon)
@200KM
Komentarz
-
Zamieszczone przez YarekZamieszczone przez EnriquezAha, włącza się toto przytrzymując Power i Setup (dwie gałki na raz) przy włączaniu przez 15 sekund. Szczerze mówiąc za długo się tym nie bawiłem. Nie wiem czy po wyłączeniu radia nadal jest aktywne. Poza tym trzeba mieć aktywne w module 56-Radio tryb Driving School. :?
PS to faktycznie jest "tryb Driving School" bo oprócz prędkości na radiu wyświetlają się strzałki włączonych kierunkowskazów
W moim wypadku poszukuje setup dla AUX VOL, bo mam sporą różnicę po tym, jak słucham radia i muszę odebrać telefon podłączony pod AUX, słychać go dużo ciszej, a następnie po przejściu w radio jest niezła dyskoteka niby nic ale trzeba się nakręcić.
Wchodząc w setup (przytrzymanie prawej gałki) a następnie raz jeszcze jej włączenie i przytrzymanie (nieco dłużej) pokazuje się panel informacyjny taki: http://img688.imageshack.us/img688/1078/04042010226.jpg zatem jak pewnie piszecie, albo inna konfiguracja klawiszy, albo konieczność włączenia VAGiem
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez macherstudioLangusta, witam moim zdaniem jest to oznaczene (temp. na zewnątrz) co sugerowaloby ze może tez być (temp. wewnątrz)
W tym kontekście strzałka skierowana do góry dość jednoznacznie pokazuje, że chodzi o temperaturę na zewnątrz pojazdu.Pozdrowienia,
Krzysztof
Komentarz
-
-
Przepraszam za lamerskie pytanie ale czy da się jakoś włączyć funkcję wyświetlania czujników cofania w swingu? Bo mi nie wyświetla odległości w O II FL. Czy są tam takie funkcje? :lol:Do tej pory: Fiat Punto 1.2 Pb, rok 2000; VW Bora 1.6 16V LPG, rok 2003 teraz O II FL 1.6 LPG, rok 2010/2011 :-)
Komentarz
-
-
W innym temacie opisałem mój problem. Oto on:
Z radością założyłem radio swing. Satysfakcja jest ale czujniki cofania się nie wyświetlają. Dźwięk jest bo był, radio się ścisza ale na panelu nici…
Miałem bluesa i w ASO wymienili mi na swinga którego zakupiłem osobno.
Majster wymienił radia, mówi że zaprogramował, wyszedł powzruszał ramionami i mówi że nie ma pojęcia dlaczego czujniki się nie wyświetlają? Że to dłuższa akcja serwisowa i że będą jak co szukać i że nie wie ile to potrwa itp.
A ponieważ coś mi zaświtało że tu na forum o tym już pisali powiedziałem aby sobie na razie dali spokój. Zwinąłem się i pojechałem.
Proszę o pomoc… Co konkretnie trzeba zrobić aby się wyświetlały w radio odległości czujnika cofania? Jak to uruchomić? Bo nie mam zamiaru dawać im samochodu aby mi całe rozkopali, testowali i na ślepo szukali itp. Proszę np. o namiar serwisu gdzie wiedzą co trzeba zainstalować, albo może jak to zrobić inaczej. Jakieś podpowiedzi albo konkretne wskazówki. Czy jak to pisze kolega „pasos” Funkcja OPS i PBC VOL (MUTE) zainstalować i to wszystko? Cokolwiek to jest bo nie mam zielonego pojęcia…Do tej pory: Fiat Punto 1.2 Pb, rok 2000; VW Bora 1.6 16V LPG, rok 2003 teraz O II FL 1.6 LPG, rok 2010/2011 :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez LangustaZamieszczone przez baca10To ja jeszcze dorzuce, ze na SWINGU jak macie slaby akumulator wyswietli wam Battery LowSPOT Poznań:
.....
ruszyć (_)_) i przyjeżdżać !!! ZAPRASZAMY
Error 503 Wojtas Unavailable :P
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Wojtas_PoznańZamieszczone przez LangustaZamieszczone przez baca10To ja jeszcze dorzuce, ze na SWINGU jak macie slaby akumulator wyswietli wam Battery Low
Komentarz
-
-
baca10, ja chyba nie na czasie jestem... zawsze mi wmawiano że jak się jeździ, to w czasie jazdy coś tam się zawsze podładuje.... Rozumiem, że jak by stało auto długo, do tego jeszcze na mrozie czy cuś .... ale tak ? no nic.... widać całe życie trza się uczyć i czytać instrukcje DOKŁADNIE
edit:
no i radio włączać - bo jak widać - czasem coś ciekawego się wyświetlić może :szeroki_usmiechSPOT Poznań:
.....
ruszyć (_)_) i przyjeżdżać !!! ZAPRASZAMY
Error 503 Wojtas Unavailable :P
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pandzikZamieszczone przez baca10A czytales w instrukcji, ze aku trzeba doladowac na prostowniku raz w roku :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Enriquez... albo dobrze butować i będzie git ...
Zeby podladowac akumulator trzeba pojechac w trase ktora trwa jakis czas a nie popier....alac.
Alternator nie laduje mocniej / szybciej im bardziej "butujesz" :lol: - tu czas robi swoje.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez baca10Zamieszczone przez Enriquezbaca10,
no bez przesady,
trzeba pokonywać min. 12km ........
albo dobrze butować i będzie git.
Ciekawe skąd się im wziął wpis że raz na rok :lol: a nie pół :PPozdrawiam Zbigniew // OI FL __ OII FL // SIMPLY CLEVER
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Wojtas_PoznańZamieszczone przez LangustaZamieszczone przez baca10To ja jeszcze dorzuce, ze na SWINGU jak macie slaby akumulator wyswietli wam Battery Low
Jak masz Swing - zadzwoń do serwisu i sprawdź czy czasem nie podchodzisz pod tę akcję.
W ekstremalnych sytuacjach prseprogramowują radio i wymieniają akumulator.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez arekbanZamieszczone przez Wojtas_PoznańZamieszczone przez LangustaZamieszczone przez baca10To ja jeszcze dorzuce, ze na SWINGU jak macie slaby akumulator wyswietli wam Battery Low
Jak masz Swing - zadzwoń do serwisu i sprawdź czy czasem nie podchodzisz pod tę akcję.
W ekstremalnych sytuacjach prseprogramowują radio i wymieniają akumulator.
Komentarz
-
Komentarz