Panowie, a co myślicie i redleaf rd32? z tym że kamerka miała by też służyć na moto, rower i parę innych zastosowań...
Rejestrator jazdy
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez idasNie rozumiem tego kombinowania. Pojawil sie bardzo dobry sprzet od Mio a niektorzy ciagle szukaja. Szkoda waszego czasu. Do wyboru 338, 358, 388.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez andrzej1962Zamieszczone przez idasNie rozumiem tego kombinowania. Pojawil sie bardzo dobry sprzet od Mio a niektorzy ciagle szukaja. Szkoda waszego czasu. Do wyboru 338, 358, 388.
Wszystkie modele nagrywaja w petli. Testowalem 338 oraz 358.
Jak dla mnie sprzet praktycznie bez wad.
Szkoda czasu na eksperymenty z innymi modelami. Wiadomo co jest aktualnie najlepsze w tym przedziale cenowym na naszym rynku.VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez idasSzkoda czasu na eksperymenty z innymi modelami
Wszystkie te opisane tu rejestratory nagrywają podobnie. Zmrok, gówniane warunki, duża prędkość i nie zawsze da radę odczytać numery, więc warto szukać bo może wyjdzie coś nowego co w końcu zmiażdży konkurencję jakościowo i cenowo.
Komentarz
-
-
Moja Omega powoli dokonuje żywota- nie zawsze "załapuje" i nie nagrywa wszystkiego pomimo włączenia "czujnika ruchu". :roll:
Cóż- za dwa miesiące ją zmienię- tylko pooszczędzam najpierw co by nie kupić jakiejś kałozy.
Apropos GoPro- zakupiłem owe magiczne coś hobbystycznie. Powiem kilka rzeczy w kontekscie używania go jako rejestratora jazdy- po ustawieniu poprawnym daty i godziny- nie ma jej wtopionej w obraz, ale jest "data modyfikacji elementu"- gdzie jest pełna data i godzina. I istnieje możliwość "loopowania"- czyli nadpisywania pierwszych elementów, które znajdują się na k.pamięci.
Do tego- sterowana jest smartfonem.Im bardziej czcisz bogów wieczorem, tym chętniej następnego dnia rano zsyłają demony, by tańczyły w twojej głowie.
Seat Leon FR 1.8TSI 2013
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez idasPierdoly Pan opowiadasz...
Wszystkie modele nagrywaja w petli. Testowalem 338 oraz 358.
Jak dla mnie sprzet praktycznie bez wad.
Szkoda czasu na eksperymenty z innymi modelami. Wiadomo co jest aktualnie najlepsze w tym przedziale cenowym na naszym rynku.
Kolego, a średni czas nagrywania na baterii w granicach 30 minut? To moim zdaniem jest jeden z decydujących parametrów o zakupie rejestratora. Nie spodziewam się nagrywania 8 czy 12 godzinnego ale przynajmniej 2h powinien działać.Freshtimers.pl, czyli mój mały fanpage z samochodami na wielkim Facebooku
https://www.facebook.com/Freshtimers
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez klekocixZamieszczone przez idasPierdoly Pan opowiadasz...
Wszystkie modele nagrywaja w petli. Testowalem 338 oraz 358.
Jak dla mnie sprzet praktycznie bez wad.
Szkoda czasu na eksperymenty z innymi modelami. Wiadomo co jest aktualnie najlepsze w tym przedziale cenowym na naszym rynku.
Kolego, a średni czas nagrywania na baterii w granicach 30 minut? To moim zdaniem jest jeden z decydujących parametrów o zakupie rejestratora. Nie spodziewam się nagrywania 8 czy 12 godzinnego ale przynajmniej 2h powinien działać.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez shado
Tylko po co skoro jest cały czas podpięty do zasilania?
W moim przypadku nie zawsze, często jeżdżę na dwóch kołach i również tam używam tego sprzętu. Natomiast gniazdo zapalniczki mam pod kanapą więc dość kłopotliwe jest jeżdżenie z przewodem w poprzek skutera.Freshtimers.pl, czyli mój mały fanpage z samochodami na wielkim Facebooku
https://www.facebook.com/Freshtimers
Komentarz
-
-
No to teraz mogę się wypowiedzieć, bo miałem i prestigio RR 300 i mam Mio 338.
Prestigio miałem dwa, bo podczas odtwarzania plików na kompie "trzeszczał' dźwięk, więc wymieniłem na drugi a w drugim było to samo. Wrażenie jakby był "przesterowany", a niestety na czułość mikrofonu wpływu nie mamy. Odpowiedziałem sobie, że TTTM. Jakość nagrywania obrazu w dzień porównywalna. Moje subiektywne odczucie, że prestigio nagrywało jaśniejszy obraz, ale nie mam zachowanych plików i nie porównam bezpośrednio. Tak mi się przynajmniej wydaje. Dlatego dopłaciłem i wymieniłem na Mio.
Plusy prestigio RR 300 :
- możliwość ustalenia długości nagrywania w min,
- może być kamerą int,
- czytelniejsze menu podczas obsługi urządzenia(większe litery do Mio),
- wybór rozdzielczości nagrywania (choć nie wiem, czy jest to potrzebne, bo jak ktoś wybiera urządzenie HD to po co?)
- samoczynnie wyłączający się wyświetlacz podczas jazdy- nagrywania (ale nie mamy wpływu po jakim czasie i w właściwie nie potrzeba mieć nad tym władzy),
- łatwe wypinanie z uchwytu na szybie,
- chyba solidniejsza obudowa, bo metalowa (cięższy)
- soczewka obiektywu szklana (mio też),
- kabel hdmi do podłączenia z kompem,
- zasilacz samochodowy,
Minusy:
- jakość nagrania dźwięku. Zdaję sobie sprawę z tego, że to ma nagrywać przede wszystkim obraz ale jednak, (wkurzało mnie że to charczy),
- bardzo krótki kabel zasilacza samochodowego (coś ok0,4m)
-małe przyciski do obsługi i trzeba nauczyć się na pamięć który do czego. Wiele ich nie ma bo tylko 5 ale niektóre maja inne funkcje,
- jak trzeba zapisać plik w danym momencie (zdarzenia)trzeba pamiętać jaki przycisk, bo sam nie zapisze,
- nagrywanie w słabym oświetleniu gorsze od mio,
- IMO rozwiązanie przegubów w mocowaniu skazane jest na luzy podczas długiego użytkowania.
- podczas postoju obraz "faluje"
- podobno(nie sprawdzałem) aby wysłać plik z nagrania do YT lub FB trzeba go "obrobić".
Plusy Mio 338
- mniej przycisków na obudowie,
- wyraźniejszy- lepszy- obraz przy słabym oświetleniu,,
- dźwięk naturalny,
- czujnik zderzeń - (przeciążeń)- zapisze automatycznie jak się zdarzy kolizja lub cokolwiek z uderzenia),
- podczas postoju obraz nie faluje,
- pliku do wysłania do YT lub FB nie trzeba obrobić, bo jest w H 264 lub coś tam.
minusy Mio 338:
- trudne wypinanie z uchwytu, wręcz niemożliwe,
- brak ustawienia długości nagrania,
- brak automatycznego wyłączenia wyświetlacza,
- (chyba) nie może być kam int?
Komentarz
-
-
Ja sformatowałem kartę w kompuerze, potem jeszcze raz w kamerze i na razie działa, ale to nie są jedyne problemy tej kamery.
Zrób sobie taki test:
Test A:
1. włącz długośc filmu na 5min i zacznij nagrywać przez zapalenie silnika
2. Jak czas dojdzie do 4:55 to zgaś silnik
3. Jak czas dojdzie do 5:00 to ponownie przekręć kluczyk, żeby podać napięcie do kamerki
Po czymś takim kamerka zwisa (na wyśetlaczu juest obraz, ale bez napisów i kamerka nie nagrywa) i przestaje nagrywać i się nie wyłącza.
Test B:
1. Zapal silnik
2. Zgaś silnik
3. Odczekaj 3-7 sekund (nie pamiętam ile dokłądnie) i znów przekręć kluczyk jakbyś chciał zapalić silnik
Po czymś takim kamerka się wyłączy i już nie włączy mimo przekręcenia kluczyka
Test C:
1. Zapal silnik
2. Zgaś silnik
3. Odczekaj 1-3 sekund i znów przekręć kluczyk jakbyś chciał zapalić silnik
Po cyzmś takim kamerka zwisa (jest obraz na wyświetlaczu, ale nie nagrywa i nie reaguje na gaszenie i zapalanie silnika)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_osZamieszczone przez shadoziutecki, sprawdziłem i rzeczywiście jakaś zwała jest jak się karta zapełni
Shado;
u mnie tak nie ma. Mam na razie "luźno" kabel do usb. Ale w menu ustawiłem automat do właczania przy zapłonie (podaniu napięcia) i kamerka się włacza automatycznie. Mam też ustawione na 5 minut nagrywanie. Ale po odłączeniu zasilania nie wyłaczam jej ręcznie - mam ustawione auto-wyłączanie po 2 min.
Komentarz
-
-
ja też zakupiłem tego overmaxa. Ale od poczatku mam problem. Kamerka sie wylacza po tych 5 minutach nagrania. Z tym, że mam karte class 4, czy to moze być problemem, że karta jest za wolna?
Poza tym tak jakby miał gdzies moje ustawienia. Np. mam ustawioną dezaktywację nagrywania dźwieku, a dzwiek pomimo tego cały czas sie nagrywa.
Komentarz
-
-
Mój teść - jak jeździł kiedyś Trabantem - kiedy go pytałem, jak się sprawuje sprzęt, to odpowiadał zawsze : (z małą ironią) "tacza się"
To samo, czytając o tych wszystkich 'dolegliwościach' zdecydowanie przeważającej ilości modeli kamerek, odnoszę nieodparte wrażenie, że można je śmiało przyrównać do (właśnie) Trabanta - one (te kamerki) ... taczają się :lol:Nie zasuwam ! Prędkość zabija ! Włącz myślenie.
Komentarz
-
Komentarz