OK. Dzięki za rzetelne wyjaśnienia. Ciekawe, że uznali Ci GW. U mnie zrzucono winę na mnie, że się uparłem na to radio! Pewnie gdybym drążył to by się skończyło również reklamacją, jednak koszt wyjazdu do Krakowa zbyt duży. Fakty są takie, jeśli z samochodem sprzedano radio z fakturą zakupu i zamontowano w ASO, to jest to objęte GW na prawidłowe działanie. Mam nadzieję, że dzięki temu wątkowi, wzrośnie świadomość ASO a co najważniejsze klientów. Nie zmienia to faktu, że gdybym miał się drugi raz decydować i miał wybór to zamówiłbym za 1600 SWINGa z fabryki.
SWING dokladany w ASO - tragiczny odbiór stacji radiowych
Zwiń
X
-
Swing był kupiony fabrycznie nowy, ale POZA salonem w którym był montowany.
Reklamację załatwiałem z osobą która sprzedała mi auto i to na jego głowie było aby serwis zamontował antenę w ramach gwarancji czyli gratisowo.
Nie było ŻADNYCH problemów (czy wykrętów) ze strony salonu/serwisu z powyższym, czy zrzucania winy na kogokolwiek. Salon/serwis to Lellek Gliwice.
Musiałem jedynie kupić (i zapłacić za) antenę i przejściówkę.
W pierwszym moim poście (powyżej) napisałem również (a dowiedziałem się tego od elektryka z ASO):
Można również dokupić w ASO oryginalną antenę montowaną (fabrycznie) w liftbackach w okolicy zawiasów tylnej klapy (pod podsufitką) - koszt takiej anteny ok. 120zł, ale znacznie trudniejszy montaż (trzeba przeprowadzić kabel antenowy od radia wzdłuż całego auta) no i znacznie drożej (gdyby montaż odbywał się w ASO odpłatnie) .
Komentarz
-
-
grni, to pochwalić Twoje ASO, bo wydaje się, że nie musieli być gwarantem radia kupionego poza ASO.
Co do anteny podsufitkowej, duże ryzyko rozkręcania auta, może potem piszczeć stukać etc. Wydaje się że tylko 2 opcje pozostają jako najmniej inwazyjne: dodatkowa antena "by grni" lub przejściówka z carsystem, też działa wyśmienicie
Komentarz
-
-
Koledzy,
co to za antena ta podsufitkowa :?: odnoszę wrażenie, iż rodzi się nowa świecka tradycja i powstanie z tego zamieszanie w nazewnictwie--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
_______________________________________
Komentarz
-
-
Witam,
Odgrzeję trochę temat ale mam nowe spostrzeżenia - miałem trochę czasu i pogrzebałem przy moim Bolero (wykorzystując przy tym "magiczny adapter CAR-SYSTEMS").
A oto spostrzeżenia:
- Obojętne czy podepnę anteną dachową do wejścia ANT1 czy ANT2 odbiór jest taki sam, tzn. ok. 30 dB dla stacji ZET i RMF
- Odbiór polepsza się nieznacznie po dotknięciu ręką wtyczki antenowej
- Nie ma kompletnie żadnej zmiany po podpięciu "magicznego adaptera CAR-SYSTEMS
- Rezystancja obwodu antenowego ok. 240 Ohm
Wydaje mi się, że skoro nie ma znaczenia które gniazdo jest podpięte to albo radio nie daje sygnału 12 V, albo wzmacniacz antenowy jest "death" :shock:
Co o tym myślicie?
Zacząć szukać nowej anteny ze wzmacniaczem?
Oddać "magiczny adapter" do CAR-SYSTEMS? (przyszedł dzisiaj więc ten tydzień na spokojnie mam na sprawdzenie działania)
Czekam na jakieś sugestie i podpowiedzi bo to naprawdę wkurzające jeździć z radiem które tylko fajnie wygląda, a fale radiowe się go nie imają :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę, ale ja używam tego adaptera i on nie jest po to zeby polepszyć zasięg anteny tylko po to być uruchomić funkcję AF w radiu (przełączanie między czestotliwością tej samej stacji).
Jak masz podpiętą jedną antenę to ta funkcja zwyczajnie nie działa...bynajmniej u mnie tak było a po założeniu tego adaptera wszystko wróciło do normy i mogę przejechać połowę Polski i słuchać tej samej stacji radiowej :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez termit886Koledzy mi w radiu nie działała funkcja AF czyli radio nie przestawiało się na częstotliwości alternatywne. Zgłosiłem to dzisiaj w ASO jak byłem na wymianie springów i oni sami założyli mi taki adapter... i teraz gra gitara
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KenuCzy to jest ten magiczny adapter i nada się również do Swinga?
http://allegro.pl/adapter-antenowy-r...449393412.html
Komentarz
-
-
kris17009, ramke sciagasz od dolu , chwytasz pod popielniczka i ciagniesz ( auto musi byc nagrzane ). W zaleznosci od tego jakie masz radio, albo ukaza Ci sie orytginalnie srubki, albo bedziesz musial sciagnac nakladki/nakladke tudziez ramke Radia.
Pozniej odkrecasz i juz mozna ciagnac za radio :twisted:Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kris17009Tez mnie zaczęło wkurzać szczególnie problemy z AF. Zakupiłem adapter o którym mowa wyżej tylko proszę o krótki manual jak dostać sie do tyłu radia i to zamontować żeby niczego nie wyłamać i nie popsuć. Szczególnie jak zdjąć ramkę i wyciągnąć radio.
Powodzenia.Załączone pliki
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez termit886Weś sobie skalpel bądź jakąś kartę ala magnetyczną i podwarz od w górnej części ramkę która jest do okoła radia. Jak ją zdejmiesz to bedziesz miał cztery śruby które trzeba odkręcić i radyjko wyciągniesz bez problemu.W załącznikach masz szczegółową instrukcję co masz robić.
Jeśli jest to Swing, to trzeba zdjąć jeszcze czarny panel radia by się dostać do śrub montażowych.Jest druga srebrna kochanka- CBF 600S...
Komentarz
-
Komentarz