Nie wiem jak się sprawuje... dobrze słyszę, mnie (podobno) dobrze słychać, ale mało słyszę głosów
Więc albo mało osób jeździ z radiem, albo mam zasięg 200m
W Stolicy dość spokojnie jest na łączach. Byłem roku temu i tylko z przyjezdnymi można było pogadać :lol:
2004 Renault Thalia 1.4 RT,
2008 Citroen Xsara Picasso 1.6 Exclusive- nadal w użyciu
2009 Renault Clio MTV 1.4
2010 Skoda Octavia IIFl 1.4 TSI Ambiente
2016 Skoda Octavia III 1.4 TSI Ambition + Amazing + kilka ficzerów
Posiadam to radyjko (Lafayette Venus) ponad rok czasu. W moim temacie możecie zobaczyć montaż. Mam pod włącznikiem świateł a grucha na środku. Radio ok, tylko Squalsh jest skokowy co trochę mnie irytuje. Polecam podesłanie radia pod lekki tunning. Co nieco pozmieniają i lepszy odsłuch jest i nadawanie.
Poza tym polecam radio.
Przez rok nic się nie działo. Wszystko działa jak "ta lala"
Antena niestety mimo tego, że na forum cb hasan pisał, że nowa wersja w 90% aut nie świszczy to mój peugeot 407 sw zalicza się do tych 10% w których świszczy. Słychać delikatny świst podczas jazdy czy to szybkiej czy to wolniej, zwłaszcza jak się słucha cicho muzyki.
Ale mam jeden problem, radio jak położę na siedzeniu or obok skrzyni biegów or na tunelu środkowym nie szumi, a jak położę pod siedzeniem pasażera to szumi.... dotknę czasem ręka albo uniosę delikatnie do góry, przestaje. Siedzenie pasażera jest w pełni sterowane elektrycznie. Może to jest powód?
RF gain i SQL mam ustawione na godzinę dwunastą (uniwersalne ustawienia), no i mianowicie jak używam radia rzadko, a trzymam je pod siedzeniem to szumi nie miłosiernie.... czym to może być spowodowane panowie?
Ja RF gain mam ustawiony na max, a SQL na godz 11-12 (M-tech Legend I + blow 750m) Muszę nad nową antena pomyśleć, bo ta ma za słaby magnes i wczoraj mi odpadła przy 150km/h
Ja RF gain mam ustawiony na max, a SQL na godz 11-12 (M-tech Legend I + blow 750m) Muszę nad nową antena pomyśleć, bo ta ma za słaby magnes i wczoraj mi odpadła przy 150km/h
Jazda z taką prędkością i którąkolwiek antena magnesową nie jest rozsądna.
Pomyśl lepiej nad innym mocowaniem, uchwyt lub montaż na stałe.
Kacper94, dużo anten da radę. Tylko czy ktoś zwróci uwagę, jak mu się przesunie antena na dachu i go porysuje, gdy odczepi się i zawinie się na kablu zbijając tylną szybę albo co gorsze spadnie na samochód jadący z tylu?
Ja latam często po A4 z pedałem gazu w podłodze i President Ohio na dachu siedzi stabilnie. Licznikowe 210km/h z górki (193km/h na rejestratorze) też było. Antenę kupiłem okazyjnie od znajomego, bo mu z Vectry C zwiewało powyżej 200km/h.
No, ale Opel... rdza pewnie była też na dachu
ja długo jezdziłem z ml-ka na manesie i nie spadła. nie wiem czy to dobry magnes czy akurat nie mialem pecha. magnes mialem ten wiekszy bodajże. nie wiem czemu ale po przesiadce na uchwyt jest mi zdecydowanie wygodniej korzystac z anteny
OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
Mam podobne doświadczenie co do MLki jak witachu. Kilka lat z magnesem na dachu i było OK.
Jednak zdecydowanie wolę układ obecny, czyli antena na stałe - wygoda i komfort przede wszystkim. Zasięg się pogorszył, no przy ale pręcie ~1,5m vs TL 0,6m to było do przewidzenia
Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG
lu5asz, Jeśli mówisz o Prezydent metrówce, na magnesie to nawet ponad 200 się trzyma na dachu bez problemu, sprawdzone :twisted: .
Jedynie krzaków się boi
niestety przy większych prędkościach jeśli dochodzą porywy wiatru to magnes można "zdjąć" w czasie jazdy. Mnie niestety zdarzyło się przy ok. 180 przed burzą.
niestety przy większych prędkościach jeśli dochodzą porywy wiatru to magnes można "zdjąć" w czasie jazdy. Mnie niestety zdarzyło się przy ok. 180 przed burzą.
Dlatego jeżeli jest możliwość to montaż na reling, lub tak jak ja mam (możecie zobaczyć w moim temacie).
Komentarz