Witam Jestem  zadowolony z Octavi 1.2TSI dosyc się zbiera przejechałem 218 km i czas docierać do 1500 km.
							
						
					1.2 TSI w Octavii
				
					Zwiń
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
W miedzyczasie wycztytlem na forach "roznorakich" ze 1.2 TSI mial juz jedna akcje serwisowa - nic oficjalnego, przy otwieraniu zlecenia w aso wyskakiwalo info o koniecznosci aktualizacji oprogramowania silnika. Byl / jest jakis problem z czujnikiem przy dolocie, co objawialo sie tym ze czasem po odpaleniu auta falowaly obroty i telepalo buda, nie mialo to wplywu na jazde / spalanie / cokolwiek...
Mam nadzieje ze skoro problem jest rozpracowany auta wyjezdzaja juz z fabryki z dobrym softem
Komentarz
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	RSS_OCP Member
- 2004
 - 2333
 - Superb III (3V3)
 - ASV 1.9 TDI VP 110 KM
 - CDAA 1.8 TSI 160 KM
 - CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
 
U mnie nie ma takich objawów, wiec jest szansa, ze soft jest już w dobrej wersji.Zamieszczone przez rkbMam nadzieje ze skoro problem jest rozpracowany auta wyjezdzaja juz z fabryki z dobrym softem
Komentarz
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
Jak CI się jeździ w praktyce? dużo już przelatałeś?Zamieszczone przez rkbW miedzyczasie wycztytlem na forach "roznorakich" ze 1.2 TSI mial juz jedna akcje serwisowa - nic oficjalnego, przy otwieraniu zlecenia w aso wyskakiwalo info o koniecznosci aktualizacji oprogramowania silnika. Byl / jest jakis problem z czujnikiem przy dolocie, co objawialo sie tym ze czasem po odpaleniu auta falowaly obroty i telepalo buda, nie mialo to wplywu na jazde / spalanie / cokolwiek...
Mam nadzieje ze skoro problem jest rozpracowany auta wyjezdzaja juz z fabryki z dobrym softem
Komentarz
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	RSS_OCP Member
- 2004
 - 2333
 - Superb III (3V3)
 - ASV 1.9 TDI VP 110 KM
 - CDAA 1.8 TSI 160 KM
 - CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
 
Przecież jeszcze nawet nie odebrał.Zamieszczone przez krzysiek83wprJak CI się jeździ w praktyce? dużo już przelatałeś?Zamieszczone przez rkbW miedzyczasie wycztytlem na forach "roznorakich" ze 1.2 TSI mial juz jedna akcje serwisowa - nic oficjalnego, przy otwieraniu zlecenia w aso wyskakiwalo info o koniecznosci aktualizacji oprogramowania silnika. Byl / jest jakis problem z czujnikiem przy dolocie, co objawialo sie tym ze czasem po odpaleniu auta falowaly obroty i telepalo buda, nie mialo to wplywu na jazde / spalanie / cokolwiek...
Mam nadzieje ze skoro problem jest rozpracowany auta wyjezdzaja juz z fabryki z dobrym softem
Komentarz
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
Odbieram za ok 3 tyg. Narazie czytam co wypisuja na forach o polo i Yeti z tym silnikiemZamieszczone przez krzysiek83wprJak CI się jeździ w praktyce? dużo już przelatałeś?Zamieszczone przez rkbW miedzyczasie wycztytlem na forach "roznorakich" ze 1.2 TSI mial juz jedna akcje serwisowa - nic oficjalnego, przy otwieraniu zlecenia w aso wyskakiwalo info o koniecznosci aktualizacji oprogramowania silnika. Byl / jest jakis problem z czujnikiem przy dolocie, co objawialo sie tym ze czasem po odpaleniu auta falowaly obroty i telepalo buda, nie mialo to wplywu na jazde / spalanie / cokolwiek...
Mam nadzieje ze skoro problem jest rozpracowany auta wyjezdzaja juz z fabryki z dobrym softem
Ale juz jedna Octa i Yeti na tym forum z tym silniczkiem smigaja
Komentarz
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
Witam O2FL MINT 1.2 TSI śmiga wyśmienicie zobaczymy jak będzie wyglądać spalanie po dotarciu, piękna sprawa skrzynia 6b manual i podpowiedzi jaki bieg włączyć na wyświetlaczu mały bajer.Jestem zadowolony z jazdy mały silnik turbo radzi sobie dobrze.Pozdrawiam Zbigniew // OI FL __ OII FL // SIMPLY CLEVER
Komentarz
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
Ten pierwszy filmik, który podałeś, nagrałem ja. Jeździłem wtedy octavią elegance 1.2 tsi z maksymalnym wyposażeniem+dsg. Wiesz co? Jeździła tak jak 1.4 tsi w manualu, szczerze.
Taką robotę robi DSG! Ta, którą jeździłem miała dodatkowo łopatki do zmiany biegów wraz z 3-ramienną kierownicą multifunkcyjną. Spalanie, to naprawdę pełnym ogniem pokonane kilka kilometrów, bo taką radość robiła mi skrzynia i sekwencyjna zmiana biegów.
1.4 tsi się ojeździłem bardzo duzo, tylko w ambiente i z manualem. Fajnie jeździ, ale to 1.2 tsi + dsg, to jest coś. Niestety, w manualu 1.2 tsi już nie jest takie fajne, ale jakoś daje radę. W sumie ten silnik dziwnie się zachowuje, cięgnie, a zaraz potem jakby zadyszka. Powiem jedno, do niego trzeba sie przyzwyczaić i wczuć, a wtedy można dobrze jeździć.
Mam tam też w swoich filmach fabie z 1.2 tsi, tylko słabsza wersja- 85 bhp.
Jakość pierwszego filmu słaba, niemniej poglądowo nagrany.
Nie zrobiłem 0-100, bo było mokro i ie miałem dobrych warunków, chodziło bardziej o Direct Shift Gearbox.
Mam nadzieje, że coś przybliżyłem i pomogłem.
P.S. z 1.2 tsi uzywałem yeti, fabie i octavię, najlepiej jeździło mi się octavią, potem yetim.Nie żadne AGU, tylko AWT- ostatnia ewolucja poczciwca 18T.
Komentarz
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
Znaczy, sens jest, bo ładnie cięgnie nawet do odcinki. Niemniej spalanie rośnie wykładniczo, ale cóż.Zamieszczone przez rkbSpectator, tak wlasnie slyszalem ze wiecej niz 4k nie ma sensu krecic tego silnika bo raz ze nie ciagnie a dwa spalanie rosnie.
Silnik daje radę i tyle.Nie żadne AGU, tylko AWT- ostatnia ewolucja poczciwca 18T.
Komentarz
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
U mnie przy 2300 rpm jest dokładnie 120 km/h.Zamieszczone przez krzysiek83wprTo ja mam mocniejszy 1.4, i przy 100km/h na 6tce mam 2150brotow/min.. coś chyba źle spojżałeśZamieszczone przez LangustaNo i jest fajnie, manual 6ty bieg 100km/h i 2000 ob/min pelna jazda.w/g wskazan na wyswetlaczu miedzy zegarami.
Komentarz
 - 
 

							
						
Komentarz