jesli tak jak w HB to przy zamku
1.2 TSI w Octavii
Zwiń
X
-
1.2 TSI w Octavii
Miłośnicy Octavii doczekają się wreszcie wymiany podstawowego silnika benzynowego w ofercie. Zastąpi go oszczędna jednostka najnowszej generacji o mniejszej pojemności skokowej.
Standardowy silnik benzynowy 1,6 (75 kW) do ©kody Octavia zostanie zastąpiony w najbliższym okresie mniejszą jednostką czterocylindrową 1,2 TSI (77 kW) z bezpośrednim wtryskiem i turbosprężarką. Poinformował o tym holenderski importer, który ma otrzymać pierwsze egzemplarze już w lutym 2010 roku.
Nowy silnik osiąga maksymalny moment obrotowy 175 Nm w bardzo szerokim zakresie od 1550 do 4100 obr./min. Zamiast dotychczasowego zużycia 7,4 l/100 km nowa 105 konna Octavia zadowoli się 5,7 l/100 km. Będzie go można także zamówić z przekładnia DSG.
Dotychczas w Octavii był dostępny czterocylindrowy silnik 1,4 TSI (90 kW) ze średnim zużyciem 6,3 l/100 km w cyklu mieszanym.
źródło: www.roadlook.pl
-
-
Zamieszczone przez bzik13zastąpiony zostanie....w najbliższym okresie mniejszą jednostką czterocylindrową 1,2 TSIPW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftObawiam sie ze ten 1.2TSI bedzie robil wiatrak z 1.6FSI i MPI :twisted:
Ale widze tu jeszcze jeden bajer. Koniec 1.6 w OII oznacza koniec instalacji LPG :lol: No to diesel wroci do lask :szeroki_usmiechPozdrawiam wojtas
O2 ambiente 1.6 MPI + LPG LR
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftObawiam sie ze ten 1.2TSI bedzie robil wiatrak z 1.6FSI i MPI :twisted:
Ale widze tu jeszcze jeden bajer. Koniec 1.6 w OII oznacza koniec instalacji LPG :lol: No to diesel wroci do lask :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez vwojtasZamieszczone przez MaicroftObawiam sie ze ten 1.2TSI bedzie robil wiatrak z 1.6FSI i MPI :twisted:
Ale widze tu jeszcze jeden bajer. Koniec 1.6 w OII oznacza koniec instalacji LPG :lol: No to diesel wroci do lask :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Napisz coś więcej. To mnie bardzo interesuje.
Testują ja mocno, co z tego będzie czas pokaże. Gość twierdził ze instalacja jest przetestowana i działa tak samo jak do 1.6 MPI.
A wracając na moment, to czy 1.4 MPI nie jest podstawowymi silnikiem a nie 1.6 ?Pozdrawiam wojtas
O2 ambiente 1.6 MPI + LPG LR
Komentarz
-
-
1.9TDI wyleci. Bedzie 1.6TDI ten co teraz i slabsza wersja 2.0TDI (110KM??) ktora na zachodzie jest juz sprzedawana. W sumie nie wiem o co chodzi, przeciez ten 1.6 ma taka sama moc jak 1.9.
Bedzie parcie na silniki z DPF i tego nie da sie uniknac. To ze u nas nikt nie patrzy na ekologie nie znaczy ze inne rynki nie maja takiej zaciecia i majac pod maska silnik spelniajacy EURO5 placi sie smieszny podatek, a juz przy EURO 4 jest wiekszy
Swoja droga jesli w OIIFL beda silniki 1.2, 1.4, 1.8, 2.0 TSI to bedzie bardzo ciekawie, bo wyjdzie na to ze nie ma zadnej benzyny nie doladowanej
A diesle zostana 1.6 i 2.0TDI(tu pewnie zagosci najmocniejsza odmiana bi-turbo, a wiec jest szansa na 250KM z tego silnika po sofcie) :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroft1.9TDI wyleci. Bedzie 1.6TDI ten co teraz i slabsza wersja 2.0TDI (110KM??) ktora na zachodzie jest juz sprzedawana. W sumie nie wiem o co chodzi, przeciez ten 1.6 ma taka sama moc jak 1.9.
http://www.tinyurl.pl?IRQM7K3O
To narzuca obecny kierunek rozwoju w motoryzacji. Patrząc na obecne silniki i wymagania co do najblizszych 10 lat, to jest jeszcze nad czym pracować inżynierom. Choc diesel ma sie tu i tak dużo lepiej.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez vwojtasGość twierdził ze instalacja jest przetestowana i działa tak samo jak do 1.6 MPI
Komentarz
-
-
vel, przecież wiesz, że dane producenta nijak się maja do rzeczywistości. Myślę, że spalanie (średnie) będzie oscylować w okolicach 6,5 litra. Z tego co przeglądałem Motostat i Autocentrum to średnie spalanie 1.4 TSI jest w okolicach 7,5l, więc 6,5 to może być i tak optymistyczne (chyba, że trafi się model taki jak koledze malgosk)
Komentarz
-
Komentarz