Następca Skody RAPID - SCALA

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Wosho
    odpowiedział(a)
    1.5 dsg troche wyposazenia i pyk 100k+ :|
    To co bedzie z o4 :O

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Ostro? W bazowej wersji w standardzie z radarem, klimą, reflektorami LED z przodu i z tyłu?

    Mnie odstrasza tylko DSG w 1.5... Wejdzie manual, będzie taniej i zamawiam.

    Zostaw komentarz:


  • marlej108
    odpowiedział(a)
    Są już ceny Scali... Skoda ostro sobie liczy za ten "przebój"...

    az strach pomyslec ile bedzie kosztowala nowa Octavia - a pewnie

    https://az749841.vo.msecnd.net/sites...202d620a03.pdf
    Ostatnio edytowany przez marlej108; 1129.

    Zostaw komentarz:


  • Wosho
    odpowiedział(a)
    Ciekawe ze jest tam 2.0 4x4 a u nas nie ma w konfiguratorze.

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Z wyprzedaży, ale rocznika, czyli pewnie to co pozostało.
    Ciekawe, czy jeszcze można zamawiać do konfiguracji.

    Gdyby udało się Scalę wyrwać w jakiejś fajnej konfiguracji za ok 75tysi to ja biorę. Niestety, pewnie tak nie będzie, jeśli zdecydują się sprzedawać 1.5 TSI tylko z automatem.

    Zostaw komentarz:


  • Agamek12
    odpowiedział(a)
    na stronie www chwalą się, że podstawowy Rapid z wyprzedaży to ~48kzł...

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Trochę nie chce mi się wierzyć, że będzie tak tanio.
    Jeśli Rapid na wyprzedaży jest po 58 tysi to nie sądzę, żeby Scala była tańsza.
    Tym bardziej, że w podstawie pewnie będzie wyposażona lepiej niż Rapid.

    Zostaw komentarz:


  • Agamek12
    odpowiedział(a)
    W wersji Ambition Scala tansza o jakies 20% niz Octavia. Czyli jesli Octavia Active kosztuje u nas podobno 70kzl, to Scala Active 115km powinna kosztowac okolo 55kzl a taka 90km moze 52kzl?

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Po przeliczeniu z czeskiej korony wychodzi coś ok. 63 tysi na starcie. Pewnie podobnie będzie u nas.
    Tylko u nich wersje, dodatki i pakiety są inaczej skonfigurowane.
    U nas przecież musi być bieda wersja active, żeby się sprzedawała.

    Zostaw komentarz:


  • OrsonTSI
    odpowiedział(a)
    mysle ze o 5 tys bedzie tańsza od O3
    Załączone pliki

    Zostaw komentarz:


  • Musamp
    odpowiedział(a)
    Ale Czesi maja taniej Scale o ok 9% - do tego u NIemców...Active 21500 eur ambition 21450 eur...zakladam blad
    edit: jeszcze lepiej - active tylko w dieslu....- popatrzcie
    Ostatnio edytowany przez Musamp; 46603.

    Zostaw komentarz:


  • ruwado
    odpowiedział(a)
    to szok. Chyba że nowa Octavia będzie już kosmicznie droga.......

    Zostaw komentarz:


  • Agamek12
    odpowiedział(a)
    Scala droższa od Octavii???

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Według Niemców Scala droższa od Octavi o tysiaka ojro... Na cenę Rapida chyba nie ma co patrzeć, bo teraz pewnie wszędzie jest w wyprzedaży.

    Zostaw komentarz:


  • Agamek12
    odpowiedział(a)
    Jak sie ma do ceny Rapida?

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Póki co Scala pojawiła się w konfiguratorze niemieckim i czeskim.
    Trochę mnie martwi, że 1.5 u nich dostępny jest tylko z automatem. Mam nadzieję, że u nas tak nie będzie.

    Zostaw komentarz:


  • Agamek12
    odpowiedział(a)
    Wiadomo kiedy będą cenniki?

    Zostaw komentarz:


  • OrsonTSI
    odpowiedział(a)
    The Škoda Scala will be your rock even as your whole life changes around you. Remarkable for its versatility and spaciousness, you’ll easily cope with anything the future has in store for you. On top of that, you’ll love the stylish design, state-of-the-art connectivity, and utmost safety.

    i zakładka Configure

    P.S. Niektóre felgi to chyba pomyłka lub testowanie potrzeb klientów
    Ostatnio edytowany przez OrsonTSI; 15094.

    Zostaw komentarz:


  • perfex
    odpowiedział(a)
    Scala jaka by nie była dobra/zła to pierdykną jej ceny bliziutkie Golfa i już niebawem pokażą O4, która będzie większa (i chyba ładniejsza...) od obecnej i sporo droższa od Golfa. VAGowi potrzeba teraz duuuużo kasy.

    Zostaw komentarz:


  • sew1981
    odpowiedział(a)
    a mi nie przeszkadza ręczny manualny. dla mnie to też zaleta, bo miałem LII FL i przez ten ręczny elektryczny czasem mi klocek trzymał dziwnie tylny.
    Zaletą było ruszanie pod górkę w korku, automat regulował - to jedyna zaleta. W passku b6 też ten element był wadliwy...
    Scala to nie auto wyższego segmentu, więc nawet lepiej, że zwykła dźwignia jest

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    A czemu nie? Na zacisk niezwykłego niemiejskiego ścigacza nikt nie spojrzy, bo nie zdąży.

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    To już nawet zacisk hamulcowy zwykłego miejskiego wozidła musi wyglądać zajebiście?

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Paradoksalnie, hamuje nawet ciut lepiej, ale jest wizualna klapa w porównaniu do hamulców poprzedniego auta. Sam zobacz:

    https://lh3.googleusercontent.com/7t...w=w987-h740-no

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    To o czym dokładnie piszesz? Auto nie hamuje, czy co?

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Złego nie ma nic, ale to najbiedniejsze rozwiązanie na rynku (nie ma nawet normalnego jarzma). Niestety, drugi raz to mam, więc wiem o czym piszę.

    Zostaw komentarz:

Pracuję...