Zamieszczone przez Matts
Top Ten klientów indywidualnych 2013-2015
Zwiń
X
-
Pozdrawiam
Northeusz
-
-
Cena flotowa nie ma nic wspólnego z ceną katalogową, dlatego dziwi mnie polityka Skody w stosunku do klientów indywidualnych. Patrząc na cennik G7 variant, octavia już jest droższa z tym samym wyposażeniem. I tym samym Octavia prowadzi pod względem ceny (największej) w segmencie (Focus, Astra itd.). Pytanie dlaczego VW kreuje taką politykę cenową?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Northeuszponieważ do tej pory mieli O2 1.9TDI, ale w O3 diesel wychodzi drogoOctavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez NortheuszAdamB, nie wiem ile oni wtedy płacili, nie wiem ile obecnieOctavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MattsI tym samym Octavia prowadzi pod względem ceny (największej) w segmencie (Focus, Astra itd.).Skoda Octavia Laurin&Klement 1.9 TDI '00
Skoda 130 L '86
Skoda Felicia LXi '98 + LPG - dupowóz
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MattsI tym samym Octavia prowadzi pod względem ceny (największej) w segmencie (Focus, Astra itd.)Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AdamBZamieszczone przez MattsI tym samym Octavia prowadzi pod względem ceny (największej) w segmencie (Focus, Astra itd.)Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
W ramach porannego picia kubka czegos cieplego z ciekawosci sprawdzilem dane sprzedazy Skody aut w ostatnich latach. Dane niestety jednoznacznie wskazuja, ze w Polsce Skoda stala sie marka flotowa. Nie wiem jak jest w innych krajach.
Ponizej dane dot. sprzedazy Octavii i Fabii za lata 2008-2013 (za caly 2014 jeszcze nie podali). Pierwsza liczba oznacza liczbe spzedanych aut klientow indywidualnym, a druga klientom flotowym. Przewaga tych drugich w przypadku Skody jest gigantyczna.
Oto garść danych do przemyśleń. Wyraznie wskazuja, ze Skoda stala sie marka flotowa. Przewaga zakupu aut na firme w przypadku Skody jest kolosalna... Zarowno w przypadku Octavii jak i Fabii dominacja aut flotowych nastapila w 2010 roku i utrzymuje sie stale na bardzo wysokim poziomie (w przypadku Octavii to juz doszlo do poziomu floty 4/5 calej sprzedazy Octavii w Polsce, a klienci indywidualni zaledwie 1/5 sprzedazy!).
OCTAVIA
rok 2008 - klienci indywidualni - 6596 - zakupy na firmę - 7777
rok 2009 - klienci indywidualni - 8310 - zakupy na firmę - 8424
rok 2010 - klienci indywidualni - 6753 - zakupy na firmę - 10.768
rok 2011 - klienci indywidualni - 6645 - zakupy na firmę - 9397
rok 2012 - klienci indywidualni - 5935 - zakupy na firmę - 9704
rok 2013 - klienci indywidualni - 3636 - zakupy na firmę - 7890
rok 2014 (bez grudnia) - klienci indywidualni - 2763 - zakupy na firmę - 10.100
FABIA
rok 2008 - klienci indywidualni - 8977 - zakupy na firmę - 6139
rok 2009 - klienci indywidualni - 5584 - zakupy na firmę - 4985
rok 2010 - klienci indywidualni - 4595 - zakupy na firmę - 7346
rok 2011 - klienci indywidualni - 4684 - zakupy na firmę - 6574
rok 2012 - klienci indywidualni - 3948 - zakupy na firmę - 5795
rok 2013 - klienci indywidualni - 3524 - zakupy na firmę - 8099
rok 2014 (bez grudnia) - klienci indywidualni - 2902 - zakupy na firmę - 6742
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marlej108arowno w przypadku Octavii jak i Fabii dominacja aut flotowych nastapila w 2010 roku i utrzymuje sie stale na bardzo wysokim poziomie (w przypadku Octavii to juz doszlo do poziomu floty 4/5 calej sprzedazy Octavii w Polsce, a klienci indywidualni zaledwie 1/5 sprzedazy!).
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AraspolZamieszczone przez marlej108arowno w przypadku Octavii jak i Fabii dominacja aut flotowych nastapila w 2010 roku i utrzymuje sie stale na bardzo wysokim poziomie (w przypadku Octavii to juz doszlo do poziomu floty 4/5 calej sprzedazy Octavii w Polsce, a klienci indywidualni zaledwie 1/5 sprzedazy!).
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Agamek12Weź pod uwagę fakt, że spora część tych "flotowych" Octavii to auta z firm jednoosobowych, gdzie auto firmowe używane jest niemal jak prywatne. Zresztą domyślać się można, że spora część OCP-owych Octavi to takie właśnie firmówki...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Agamek12Zresztą domyślać się można, że spora część OCP-owych Octavi to takie właśnie firmówki...algi
O3 Combi 1.4TSI Elegance + AMAZING + KESSY
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Agamek12Weź pod uwagę fakt, że spora część tych "flotowych" Octavii to auta z firm jednoosobowych, gdzie auto firmowe używane jest niemal jak prywatne
Sam mając firmę jednoosobową przyszłościowo z całą pewnością będę wchodził w leasing.
Osobiście nie znam nikogo z mojej okolicy, prowadzących działalności gospodarcze, aby ktoś kupował nowe auto za gotówkę. Zawsze jest to leasing.
Do tego dochodzi dzisiaj tak zwane samozatrudnienie, czyli praca w firmie w której się pracowało od lat ale już nie na etacie tylko jako firma. Rozliczenie na koniec miesiąca - dosłownie kilka faktur i cała działalność. Korzyści dla pracodawców są z takiej formy zatrudnienia są gigantyczne. Od braku wymaganych świadczeń socjalnych, po przez brak konieczności płacenia wynagrodzenia w trakcie urlopu czy choroby, po bez bolesne dla pracodawcy zwolnienie w każdej chwili takiego pracownika. Jak na ironię, ludzie tacy zarabiają nieco więcej niż wcześniej na etatach, z uwagi na podatki, świadczenia socjalne etc. I tutaj tez znam kilka osób które pokupowały Fabie, Corsy czy Pandy prosto z salonu. W leasingu właśnie...
Komentarz
-
-
Tak trochę powinno się chyba w klasach samochodów porównywać....
Bo wiadomo że więcej sprzeda się teoretycznie taniej Corsy niż droższej Octavi bo już inna klasa.
Nikogo chyba nie dziwi że więcej się sprzedaje "dla Kowalskiego" Yarisa a nie S-klasy, nieprawdaż?algi
O3 Combi 1.4TSI Elegance + AMAZING + KESSY
Komentarz
-
-
Oto 10 najlepiej sprzedających się modeli klientom indywidualnym w Polsce w grudniu 2014:
Niestety zaden model Skody nie znalazl sie w pierwszej 10-tce!!! :-(
1. Toyota Yaris = 558
2. Toyota Auris i Corolla (330+156) = 486
3. VW Golf i VW Jetta (370+45) = 415
4. Opel Corsa = 338
5. Renault Clio = 332
6. Kia Sportage = 253
7. Hyundai ix35 = 258
8. Dacia Duster = 247
9. Opel Mokka = 239
10. Nissan Qashqai = 219
Reasumujac w pierwszej 10tce sa nastepujace marki:
Opel - 2 razy
Toyota - 2 razy
Volkswagen - 1 raz
Reanult - 1 raz
Dacia - 1 raz
Hyundai - 1 raz
Kia - 1 raz
Nissan - 1 raz
Komentarz
-
-
marlej108, Nie dziwię się bo Fabia II jest paskudna, a OIII tutaj ma tylko jednego konkurenta Golfa i Jettę. Wg mnie takie zestawienie nic nie wnosi.
Ja ze swojej strony mogę się tylko jednym cieszyć. Pod kościołem w niedzielę i swięta przez długi czas będzie tylko jedna OIII - moja :szeroki_usmiech jeżeli pojadę nią do kościoła oczywiście.Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Zwróćcie uwagę, że w czołówce są utrzymują się małe auta kompaktowe. No może Mokka Oplowska do nich tez nie należy, ale reszta to auta cenowo w zasięgu ręki przeciętnego kowalskiego. Oczywiście nie ma tu możliwości dopatrzenia się wyposażeń aut, jednak wiem, że często kupno auta pokierowane jest ceną i .... średniej klasy wyposażeniem.
Przykładowo przy akcjach Oplowskich, z promocjami np 12 tys w dół można było w zeszłym roku kupić w podstawowej co prawda wersji ale nówkę Zafirę B za nieco ponad 60 tys zł.
Corsy są do dostania poniżej 40 tys...
Komentarz
-
Komentarz