Top Ten klientów indywidualnych 2013-2015

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • irekk
    L&K
    • 2011
    • 1093
    • Octavia II (1Z3)
    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

    W sprawie Mokki zapraszam do Wrocławia

    Komentarz

    • Enriquez
      RS
      • 2009
      • 7685
      • Superb III (3V3)

      no ale jak chcesz 200 sztuk zobaczyć na ulicach?
      mój sąsiad ma natomiast ASX i już żałuje tego wyboru - spalanie, mało miejsca ...
      Pozdrawiam
      Marcin

      Komentarz

      • marlej108
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 4976
        • Octavia III (5E3)
        • CJZB 1.2 TSI 86 KM

        w czynie spolecznym policzylem ile Octavii od stycznia do konca pazdziernika sprzedano nowych w Polsce.

        Lacznie jest to 11775 aut
        w tym:
        - 9134 aut kupionych na firme
        - 2641 aut kupionych prywatnie

        Oznacza to, ze tylko 22,5% Octavii kupowanych jest prywatnie, a niemal 78% to zakupy na firme (w tym glownie flotowe). Czyli mniej wiecej tylko co piata Octa to auto prywatne.
        http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
        Spalanie - Motostat.pl

        Komentarz

        • ukuk
          Rider
          • 2010
          • 699

          Ale fakt faktem.... ze na ulicach jest tego mnostwo. Naocznie - odbiegajac od statystyk - jest to chyba najszybciej przybywajacy nowy samochod jaki pamietam.

          Komentarz


          • .

            Nie dziwią mnie te wyniki. NIe znam ani jednej prywatnej osoby, która kupiła Octavię III (Octavii I lub II znam mnóstwo).

            Teraz zamiast Octavii III (jak ktoś chce coś z VW) to się kupuje Golfa lub Jettę. Przynajmniej są lepiej wykonane i dużo, dużo lepiej wyciszone. Octavie to są chyba nawet pozbawione wygłuszenia takiego jakie posiadają na swoim wyposażeniu cywilizowane samochody.

            Komentarz

            • Adamo9999
              Classic
              • 2013
              • 9

              Re: .

              Zamieszczone przez padrek
              Nie dziwią mnie te wyniki. NIe znam ani jednej prywatnej osoby, która kupiła Octavię III (Octavii I lub II znam mnóstwo).

              Teraz zamiast Octavii III (jak ktoś chce coś z VW) to się kupuje Golfa lub Jettę. Przynajmniej są lepiej wykonane i dużo, dużo lepiej wyciszone. Octavie to są chyba nawet pozbawione wygłuszenia takiego jakie posiadają na swoim wyposażeniu cywilizowane samochody.
              Jak to, przecież jest tu masa osób na forum co kupiły O3, a z tym wyciszeniem to aż takiej tragedii nie ma

              Komentarz

              • Chris11
                RS
                • 2011
                • 1587

                Re: .

                Zamieszczone przez padrek
                Teraz zamiast Octavii III (jak ktoś chce coś z VW) to się kupuje Golfa lub Jettę.
                Szczególnie to drugie składane w Meksyku... Chyba nigdy nie miałeś do czynienia z Jettą i stąd te farmazony.

                Może nowa generacja coś zmieni, ale odchodząca jakością nie grzeszy.

                Komentarz

                • ukuk
                  Rider
                  • 2010
                  • 699

                  Nie wiem jak Jetta jezdzi, choc czytalem ze ma lepsza izolacje niz Octavia i dosyc przyjemne miekkie zawieszenie, ale wnetrze to rzeczywiscie jest DRAMAT. Niektore auta miejskie sa lepiej wykonczone.

                  Komentarz

                  • Lark
                    Classic
                    • 2014
                    • 14

                    Re: .

                    Zamieszczone przez Chris11

                    Może nowa generacja coś zmieni, ale odchodząca jakością nie grzeszy.
                    Tak, jakość wykonania (przede wszystkim boczki drzwi się rzucają w oczy) jest gorsza niż Golf VII, ale kamannn i tak jest dużo lepiej niż w OIII...Tak, jechałem wszystkimi trzema, wybrałem mimo wszystko Jettę.
                    Jetta wcale nie ma miekkiego zawiasu - jest porównywalnie twardo z OIII, ale minimalnie lepiej się prowadzi. Ma z tyłu wielowahacz z tyłu, który pewnie robi swoje i żadnego dudnienia na nierównościach

                    Komentarz

                    • bob_best
                      Rider
                      • 2013
                      • 744
                      • Octavia III (5E3)
                      • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                      Re: .

                      Zamieszczone przez padrek
                      Nie dziwią mnie te wyniki. NIe znam ani jednej prywatnej osoby, która kupiła Octavię III (Octavii I lub II znam mnóstwo).

                      Teraz zamiast Octavii III (jak ktoś chce coś z VW) to się kupuje Golfa lub Jettę. Przynajmniej są lepiej wykonane i dużo, dużo lepiej wyciszone. Octavie to są chyba nawet pozbawione wygłuszenia takiego jakie posiadają na swoim wyposażeniu cywilizowane samochody.
                      ktoś Ci płaci za pisanie tych rzeczy? To nie pierwszy wątek w którym piszesz o O3 - jechałeś chociaż tym autem lub w nim siedziałeś?
                      Jakie auto by nie było, to od O1 dzieli ją przepaść i nie ma o czym mówić.

                      PS. Ja np. kupiłem auto w 100% prywatnie, oglądałem też Golfa i padło na O3.
                      Jeśli pomogłem - kliknij "pomógł" ! Pozdrawiam

                      Komentarz

                      • irekk
                        L&K
                        • 2011
                        • 1093
                        • Octavia II (1Z3)
                        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                        kolega padrek to raczej nie tyle nie jeździł O3 co O2

                        Komentarz


                        • Re: .

                          Zamieszczone przez Chris11

                          Szczególnie to drugie składane w Meksyku... Chyba nigdy nie miałeś do czynienia z Jettą i stąd te farmazony.
                          O tam, zaraz farmazony. Każdy produkt VW jest o niebo lepszy od produktów Skody. Jest lepszy projekt, stosuje sie drastycznie lepsze materiały, odpowiednie wyciszenie, szyby itp itd.

                          Wystarczy wsiąść do nowego Golfa i nowej Octavii - toż to przepaść. A jak ktoś chce mieć duży bagażnik to kupuje sobie Mondeo, mazdę 6 czy Accorda.

                          Gdy wyciszałem swoją octavię, to zobaczyłem na własne oczy, jakie Skoda jaja sobie robi z ludzi w kwestii wygłuszenia. Lepiej już były wygłuszone Łady, Moskwicze czy inne Maluchy, nie wspominając o Polonezie czy Fiacie 125p.

                          Komentarz

                          • irekk
                            L&K
                            • 2011
                            • 1093
                            • Octavia II (1Z3)
                            • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                            Nie oczekuj klasy premium od Skody. VW chciałby ale niezbyt może bo inna ich marka na tym straci.

                            Komentarz

                            • Northeusz
                              RS
                              • 2010
                              • 1677
                              • Octavia I (1U2)
                              • AUM 1.8 20VT 150 KM

                              Zamieszczone przez padrek
                              A jak ktoś chce mieć duży bagażnik to kupuje sobie Mondeo, mazdę 6 czy Accorda.
                              A jak ktoś chce mieć w ogóle większy samochód, to kupuje np. S-Maxa . Podane przez Ciebie samochody to już segment wyżej, a tam znajduje się również Superb, który jest od nich po prostu większy

                              [ Dodano: Wto 11 Lis, 14 10:08 ]
                              Zamieszczone przez irekk
                              VW chciałby ale niezbyt może bo inna ich marka na tym straci.
                              Ale cenowo VW też zagrał dobrze, bo O3 i VW Golf nie odbiegają od siebie za bardzo, co się przekłada również na rankingi.
                              Pozdrawiam
                              Northeusz

                              Komentarz

                              • Chris11
                                RS
                                • 2011
                                • 1587

                                Re: .

                                Zamieszczone przez padrek
                                O tam, zaraz farmazony. Każdy produkt VW jest o niebo lepszy od produktów Skody. Jest lepszy projekt, stosuje sie drastycznie lepsze materiały, odpowiednie wyciszenie, szyby itp itd.

                                Wystarczy wsiąść do nowego Golfa i nowej Octavii - toż to przepaść. A jak ktoś chce mieć duży bagażnik to kupuje sobie Mondeo, mazdę 6 czy Accorda.

                                Gdy wyciszałem swoją octavię, to zobaczyłem na własne oczy, jakie Skoda jaja sobie robi z ludzi w kwestii wygłuszenia. Lepiej już były wygłuszone Łady, Moskwicze czy inne Maluchy, nie wspominając o Polonezie czy Fiacie 125p.
                                Coraz trudniej czyta się takie bzdury.
                                Owszem, VW będzie TROCHĘ lepiej wyciszony od Skody, ale w 90% Golf i Octavia zbudowane są dokładnie z tych samych części.
                                Na temat porównania do Łady i Moskwicza w ogóle się nie wypowiadam.

                                I na Boga, niech już wszyscy skończą pisać o dudniącym zawieszeniu, bo to NIE WINA ZAWIESZENIA a wielkości auta.

                                Komentarz

                                • Dig Dug
                                  L&K
                                  S_OCP Member
                                  • 2005
                                  • 1306
                                  • Seat

                                  bob_best, Ja nie patrząc na wypowiedz kolegi padrek, też twierdze, ze VW Golf jest lepiej wykonczony od O3. Jechałem jednym i drugim, siedziałem, macałem, oglądałem i golf wywarł na mnie lepsze wrażenie. O VW Sportsvanie nie wspomnę. Bo ma jeszcze więcej przestrzeni w kabinie i spory bagażnik. Ale akurat nim nie jechałem.
                                  Co do wyciszenia, to podczas jazd testowych zwracałem uwagę na przyśpieszanie silnika 1.4 TSi i nie mogę porównać, który lepszy.
                                  Generalnie podobnie wyposazony Golf i O3 to Golf jest droższy minimalnie od Skody (2 tys), ale finalnie jest to ładnych pare tysięcy, bo VW daje mniejsze upusty. :|
                                  Była O1 jest F2.

                                  Komentarz

                                  • ukuk
                                    Rider
                                    • 2010
                                    • 699

                                    Re: .

                                    Zamieszczone przez Chris11
                                    I na Boga, niech już wszyscy skończą pisać o dudniącym zawieszeniu, bo to NIE WINA ZAWIESZENIA a wielkości auta.
                                    O przepraszam... takiego farmazona to ja dawno nie slyszalem. Zapewniam Cie, ze jezdzilem duzo wiekszymi autami i dudnienia nie bylo.

                                    Komentarz


                                    • Re: .

                                      Zamieszczone przez Chris11

                                      Coraz trudniej czyta się takie bzdury.
                                      Owszem, VW będzie TROCHĘ lepiej wyciszony od Skody, ale w 90% Golf i Octavia zbudowane są dokładnie z tych samych części.
                                      Na temat porównania do Łady i Moskwicza w ogóle się nie wypowiadam.

                                      I na Boga, niech już wszyscy skończą pisać o dudniącym zawieszeniu, bo to NIE WINA ZAWIESZENIA a wielkości auta.
                                      Milcz waść, wstydu oszczędź (sobie). Jak się nie ma nic mądrego do powiedzenia, to się strzyka jadem. :diabelski_usmiech

                                      Octavia III i Golf VII to dwa różne światy, w tym, że ten Golfa jest luksusowy.

                                      Komentarz

                                      • Chris11
                                        RS
                                        • 2011
                                        • 1587

                                        Od czasu OI trochę w świecei motoryzacji nieco się zmieniło, więc polecam tobie w końcu udać się do salonów i obmacać ten "luksusowy" świat Golfa i "biedny" Octavii, a nie bazować na artykułach w czasopismach.
                                        Dziwnym trafem może się okazać, że panele słupków są z tych samych materiałów, manetki i kierownica są z tych samych materiałów, kokpit też, radio to samo, itd., itd...
                                        No tak... Zaraz pojawi się temat sławetnych boczków drzwi... Wszak, nie od dziś wiadomo, że o jakości auta stanowi ten ważny element.

                                        A swoją drogą, jak dla Ciebie Golf jest luksusowy, to w Audi A8 chyba by Ci zwieracz puścił.

                                        Komentarz


                                        • .

                                          Czytać ze zrozumieniem, Golf jest luksusowy W ODNIESIENIU do Octavii.

                                          Komentarz

                                          • Chris11
                                            RS
                                            • 2011
                                            • 1587

                                            Re: .

                                            Zamieszczone przez ukuk
                                            Zamieszczone przez Chris11
                                            I na Boga, niech już wszyscy skończą pisać o dudniącym zawieszeniu, bo to NIE WINA ZAWIESZENIA a wielkości auta.
                                            O przepraszam... takiego farmazona to ja dawno nie slyszalem. Zapewniam Cie, ze jezdzilem duzo wiekszymi autami i dudnienia nie bylo.
                                            Tak, ale (i już raz to kiedyś pisałem) większe auta są z założenia tak zaprojektowane. Octavia rozrasta się z generacji na generację zostając przy założeniach konstrukcyjnych kompakta, czyli jak najlepiej upchać najwięcej najwięcej miejsca w środku nie powiększając auta zewnętrznie.

                                            Robi się "wydmuszka", w której dźwięk musi się gdzieś rozejść.

                                            Komentarz


                                            • Re: .

                                              Zamieszczone przez Chris11

                                              Robi się "wydmuszka", w której dźwięk musi się gdzieś rozejść.
                                              :shock: :shock: :shock: Boże, Ty słyszysz i nie grzmisz. kolega tak serio myśli. :shock: :shock: :shock:
                                              Co to propaganda Skody z ludźmi robi.

                                              Ja tam z nowych wozów prywatnie, to polecam Dacię Duster. Piękny wóz w niezłej cenie.

                                              Komentarz

                                              • Chris11
                                                RS
                                                • 2011
                                                • 1587

                                                Naprawdę, masz coś sensownego do powiedzenia, czy przyszedłeś tu dla zabawy...?

                                                Komentarz

                                                • ukuk
                                                  Rider
                                                  • 2010
                                                  • 699

                                                  ...ale co to za tlumaczenie. To tak jakby napisac...

                                                  "Noooo powiekszyli samochod, ale szyby zostaly od starego(bo to kompakt) i dlatego mamy 5cm szpare nad przednia szyba - nie ma co z tego robic wielkiego halo, tak musi byc." Nie widze tu logiki.

                                                  Cel minimum - zachowanie poziomu z poprzedniej generacji auta. Jest wiecej karoserii, powinno byc wiecej wyciszenia. Proste.


                                                  -----


                                                  A co do luksusu w Golfie - tez bez przesady. C5-ka czy 508-ka to to nie jest - a w paru miejscach nawet stara 406 jest bardziej luksusowa.

                                                  - szumy z kol troche mniejsze w 406 (choc teraz w sumie podobne jak zmnienilem na 15 calowe opony z 406-ki)
                                                  - odglosy z ruchu ulicznego jednak mocniej slychac w golfie - ale co sie dziwic Pug mial 30% grubsze szyby boczne i 2x grubsza szybe przednia.
                                                  - zawieszenie w golfie jest dosyc twarde, choc i tak lepsze niz to co pamietam z jazdy probnej w O3. Komfortem wiec odstaje od klasy sredniej - w pasacie jest nawet odczuwalnie miekksze.
                                                  - 406 miala szybe atermiczna, czyli slonce swiecilo, ale nie parzylo. Teraz w golfie jesienne slonce mocniej piecze niz letnie w 406-tce...

                                                  No i wlasnie, sa takie niuanse i to one swiadcza o luksusie. Octavii sporo brakuje do dobrej (francuskiej ) klasy sredniej, ale Golf tez tam nie jest. Choc zgadzam sie, ze wykonczenie wnetrza jest naprawde dobre - lepsze niz w takim wspolczesnym Avensisie.
                                                  Ale i tu wyszlo chore VAG-owskie "podcinanie" - z tylu pod oknem juz musieli walnac parapet z ordynarnego twardego plastiku...tak zeby a3-ka miala jakas przewage.

                                                  Generalnie powiem tak - Golf w przeciwienstwie do Octavii oferuje mi jakos tam zadowalajace parametry/poziomy funkcji/komfortu/"luksusu"/dynamiki - ale zebym czul sie rozpieszczany to tez nie moge powiedziec. Jest po prostu wystarczajaco.
                                                  Ale to chyba generalnie tak jest jak sie przesiada ze (nawet starszego) francuza klasy sredniej do jak by nie bylo niemieckiego kompakta (chociaz po prawdze Pastuch tez mnie nie urzekl).

                                                  Komentarz

                                                  • Chris11
                                                    RS
                                                    • 2011
                                                    • 1587

                                                    Zamieszczone przez ukuk
                                                    ...ale co to za tlumaczenie. To tak jakby napisac...

                                                    "Noooo powiekszyli samochod, ale szyby zostaly od starego(bo to kompakt) i dlatego mamy 5cm szpare nad przednia szyba - nie ma co z tego robic wielkiego halo, tak musi byc." Nie widze tu logiki.

                                                    Cel minimum - zachowanie poziomu z poprzedniej generacji auta. Jest wiecej karoserii, powinno byc wiecej wyciszenia. Proste.
                                                    Widzę, że nie kumasz, o co chodzi...
                                                    Klienci od zawsze chwalili wielkość bagażnika - dostali jeszcze większy... To chyba wpisuje się kanon "zachowania poziomu poprzedniej generacji". A że kosztem komfortu? Trudno... Coś za coś, fizyki nie oszukasz. A gdyby zacząć dokładać wygłuszenia, to chyba znów trzeba by było zmniejszyć bagażnik, więc gdzie tu sens?
                                                    Poza tym, nie oszukujmy się - 80% ludzi nie przeszkadza ten dźwięk. Tylko stali bywalcy takiego forum jak to zamiast cieszyć się autem, to wynajdują coraz to bardziej absurdalne "problemy", jak chociażby rdzewiejąca piasta koła.

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...