W sprawie Mokki zapraszam do Wrocławia
Top Ten klientów indywidualnych 2013-2015
Zwiń
X
-
w czynie spolecznym policzylem ile Octavii od stycznia do konca pazdziernika sprzedano nowych w Polsce.
Lacznie jest to 11775 aut
w tym:
- 9134 aut kupionych na firme
- 2641 aut kupionych prywatnie
Oznacza to, ze tylko 22,5% Octavii kupowanych jest prywatnie, a niemal 78% to zakupy na firme (w tym glownie flotowe). Czyli mniej wiecej tylko co piata Octa to auto prywatne.
Komentarz
-
-
padrek
.
Nie dziwią mnie te wyniki. NIe znam ani jednej prywatnej osoby, która kupiła Octavię III (Octavii I lub II znam mnóstwo).
Teraz zamiast Octavii III (jak ktoś chce coś z VW) to się kupuje Golfa lub Jettę. Przynajmniej są lepiej wykonane i dużo, dużo lepiej wyciszone. Octavie to są chyba nawet pozbawione wygłuszenia takiego jakie posiadają na swoim wyposażeniu cywilizowane samochody.
Komentarz
-
Re: .
Zamieszczone przez padrekNie dziwią mnie te wyniki. NIe znam ani jednej prywatnej osoby, która kupiła Octavię III (Octavii I lub II znam mnóstwo).
Teraz zamiast Octavii III (jak ktoś chce coś z VW) to się kupuje Golfa lub Jettę. Przynajmniej są lepiej wykonane i dużo, dużo lepiej wyciszone. Octavie to są chyba nawet pozbawione wygłuszenia takiego jakie posiadają na swoim wyposażeniu cywilizowane samochody.
Komentarz
-
-
Re: .
Zamieszczone przez padrekTeraz zamiast Octavii III (jak ktoś chce coś z VW) to się kupuje Golfa lub Jettę.
Może nowa generacja coś zmieni, ale odchodząca jakością nie grzeszy.
Komentarz
-
-
Re: .
Zamieszczone przez Chris11
Może nowa generacja coś zmieni, ale odchodząca jakością nie grzeszy.
Jetta wcale nie ma miekkiego zawiasu - jest porównywalnie twardo z OIII, ale minimalnie lepiej się prowadzi. Ma z tyłu wielowahacz z tyłu, który pewnie robi swoje i żadnego dudnienia na nierównościach
Komentarz
-
-
Re: .
Zamieszczone przez padrekNie dziwią mnie te wyniki. NIe znam ani jednej prywatnej osoby, która kupiła Octavię III (Octavii I lub II znam mnóstwo).
Teraz zamiast Octavii III (jak ktoś chce coś z VW) to się kupuje Golfa lub Jettę. Przynajmniej są lepiej wykonane i dużo, dużo lepiej wyciszone. Octavie to są chyba nawet pozbawione wygłuszenia takiego jakie posiadają na swoim wyposażeniu cywilizowane samochody.
Jakie auto by nie było, to od O1 dzieli ją przepaść i nie ma o czym mówić.
PS. Ja np. kupiłem auto w 100% prywatnie, oglądałem też Golfa i padło na O3.Jeśli pomogłem - kliknij "pomógł" ! Pozdrawiam
Komentarz
-
-
padrek
Re: .
Zamieszczone przez Chris11
Szczególnie to drugie składane w Meksyku... Chyba nigdy nie miałeś do czynienia z Jettą i stąd te farmazony.
Wystarczy wsiąść do nowego Golfa i nowej Octavii - toż to przepaść. A jak ktoś chce mieć duży bagażnik to kupuje sobie Mondeo, mazdę 6 czy Accorda.
Gdy wyciszałem swoją octavię, to zobaczyłem na własne oczy, jakie Skoda jaja sobie robi z ludzi w kwestii wygłuszenia. Lepiej już były wygłuszone Łady, Moskwicze czy inne Maluchy, nie wspominając o Polonezie czy Fiacie 125p.
Komentarz
-
Zamieszczone przez padrekA jak ktoś chce mieć duży bagażnik to kupuje sobie Mondeo, mazdę 6 czy Accorda.
[ Dodano: Wto 11 Lis, 14 10:08 ]
Zamieszczone przez irekkVW chciałby ale niezbyt może bo inna ich marka na tym straci.Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Re: .
Zamieszczone przez padrekO tam, zaraz farmazony. Każdy produkt VW jest o niebo lepszy od produktów Skody. Jest lepszy projekt, stosuje sie drastycznie lepsze materiały, odpowiednie wyciszenie, szyby itp itd.
Wystarczy wsiąść do nowego Golfa i nowej Octavii - toż to przepaść. A jak ktoś chce mieć duży bagażnik to kupuje sobie Mondeo, mazdę 6 czy Accorda.
Gdy wyciszałem swoją octavię, to zobaczyłem na własne oczy, jakie Skoda jaja sobie robi z ludzi w kwestii wygłuszenia. Lepiej już były wygłuszone Łady, Moskwicze czy inne Maluchy, nie wspominając o Polonezie czy Fiacie 125p.
Owszem, VW będzie TROCHĘ lepiej wyciszony od Skody, ale w 90% Golf i Octavia zbudowane są dokładnie z tych samych części.
Na temat porównania do Łady i Moskwicza w ogóle się nie wypowiadam.
I na Boga, niech już wszyscy skończą pisać o dudniącym zawieszeniu, bo to NIE WINA ZAWIESZENIA a wielkości auta.
Komentarz
-
-
bob_best, Ja nie patrząc na wypowiedz kolegi padrek, też twierdze, ze VW Golf jest lepiej wykonczony od O3. Jechałem jednym i drugim, siedziałem, macałem, oglądałem i golf wywarł na mnie lepsze wrażenie. O VW Sportsvanie nie wspomnę. Bo ma jeszcze więcej przestrzeni w kabinie i spory bagażnik. Ale akurat nim nie jechałem.
Co do wyciszenia, to podczas jazd testowych zwracałem uwagę na przyśpieszanie silnika 1.4 TSi i nie mogę porównać, który lepszy.
Generalnie podobnie wyposazony Golf i O3 to Golf jest droższy minimalnie od Skody (2 tys), ale finalnie jest to ładnych pare tysięcy, bo VW daje mniejsze upusty. :|Była O1 jest F2.
Komentarz
-
-
padrek
Re: .
Zamieszczone przez Chris11
Coraz trudniej czyta się takie bzdury.
Owszem, VW będzie TROCHĘ lepiej wyciszony od Skody, ale w 90% Golf i Octavia zbudowane są dokładnie z tych samych części.
Na temat porównania do Łady i Moskwicza w ogóle się nie wypowiadam.
I na Boga, niech już wszyscy skończą pisać o dudniącym zawieszeniu, bo to NIE WINA ZAWIESZENIA a wielkości auta.
Octavia III i Golf VII to dwa różne światy, w tym, że ten Golfa jest luksusowy.
Komentarz
-
Od czasu OI trochę w świecei motoryzacji nieco się zmieniło, więc polecam tobie w końcu udać się do salonów i obmacać ten "luksusowy" świat Golfa i "biedny" Octavii, a nie bazować na artykułach w czasopismach.
Dziwnym trafem może się okazać, że panele słupków są z tych samych materiałów, manetki i kierownica są z tych samych materiałów, kokpit też, radio to samo, itd., itd...
No tak... Zaraz pojawi się temat sławetnych boczków drzwi... Wszak, nie od dziś wiadomo, że o jakości auta stanowi ten ważny element.
A swoją drogą, jak dla Ciebie Golf jest luksusowy, to w Audi A8 chyba by Ci zwieracz puścił.
Komentarz
-
-
padrek
-
Re: .
Zamieszczone przez ukukZamieszczone przez Chris11I na Boga, niech już wszyscy skończą pisać o dudniącym zawieszeniu, bo to NIE WINA ZAWIESZENIA a wielkości auta.
Robi się "wydmuszka", w której dźwięk musi się gdzieś rozejść.
Komentarz
-
-
padrek
Re: .
Zamieszczone przez Chris11
Robi się "wydmuszka", w której dźwięk musi się gdzieś rozejść.
Co to propaganda Skody z ludźmi robi.
Ja tam z nowych wozów prywatnie, to polecam Dacię Duster. Piękny wóz w niezłej cenie.
Komentarz
-
...ale co to za tlumaczenie. To tak jakby napisac...
"Noooo powiekszyli samochod, ale szyby zostaly od starego(bo to kompakt) i dlatego mamy 5cm szpare nad przednia szyba - nie ma co z tego robic wielkiego halo, tak musi byc." Nie widze tu logiki.
Cel minimum - zachowanie poziomu z poprzedniej generacji auta. Jest wiecej karoserii, powinno byc wiecej wyciszenia. Proste.
-----
A co do luksusu w Golfie - tez bez przesady. C5-ka czy 508-ka to to nie jest - a w paru miejscach nawet stara 406 jest bardziej luksusowa.
- szumy z kol troche mniejsze w 406 (choc teraz w sumie podobne jak zmnienilem na 15 calowe opony z 406-ki)
- odglosy z ruchu ulicznego jednak mocniej slychac w golfie - ale co sie dziwic Pug mial 30% grubsze szyby boczne i 2x grubsza szybe przednia.
- zawieszenie w golfie jest dosyc twarde, choc i tak lepsze niz to co pamietam z jazdy probnej w O3. Komfortem wiec odstaje od klasy sredniej - w pasacie jest nawet odczuwalnie miekksze.
- 406 miala szybe atermiczna, czyli slonce swiecilo, ale nie parzylo. Teraz w golfie jesienne slonce mocniej piecze niz letnie w 406-tce...
No i wlasnie, sa takie niuanse i to one swiadcza o luksusie. Octavii sporo brakuje do dobrej (francuskiej ) klasy sredniej, ale Golf tez tam nie jest. Choc zgadzam sie, ze wykonczenie wnetrza jest naprawde dobre - lepsze niz w takim wspolczesnym Avensisie.
Ale i tu wyszlo chore VAG-owskie "podcinanie" - z tylu pod oknem juz musieli walnac parapet z ordynarnego twardego plastiku...tak zeby a3-ka miala jakas przewage.
Generalnie powiem tak - Golf w przeciwienstwie do Octavii oferuje mi jakos tam zadowalajace parametry/poziomy funkcji/komfortu/"luksusu"/dynamiki - ale zebym czul sie rozpieszczany to tez nie moge powiedziec. Jest po prostu wystarczajaco.
Ale to chyba generalnie tak jest jak sie przesiada ze (nawet starszego) francuza klasy sredniej do jak by nie bylo niemieckiego kompakta (chociaz po prawdze Pastuch tez mnie nie urzekl).
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ukuk...ale co to za tlumaczenie. To tak jakby napisac...
"Noooo powiekszyli samochod, ale szyby zostaly od starego(bo to kompakt) i dlatego mamy 5cm szpare nad przednia szyba - nie ma co z tego robic wielkiego halo, tak musi byc." Nie widze tu logiki.
Cel minimum - zachowanie poziomu z poprzedniej generacji auta. Jest wiecej karoserii, powinno byc wiecej wyciszenia. Proste.
Klienci od zawsze chwalili wielkość bagażnika - dostali jeszcze większy... To chyba wpisuje się kanon "zachowania poziomu poprzedniej generacji". A że kosztem komfortu? Trudno... Coś za coś, fizyki nie oszukasz. A gdyby zacząć dokładać wygłuszenia, to chyba znów trzeba by było zmniejszyć bagażnik, więc gdzie tu sens?
Poza tym, nie oszukujmy się - 80% ludzi nie przeszkadza ten dźwięk. Tylko stali bywalcy takiego forum jak to zamiast cieszyć się autem, to wynajdują coraz to bardziej absurdalne "problemy", jak chociażby rdzewiejąca piasta koła.
Komentarz
-
Komentarz