Rzeczywiście ksenonów nie ma, teraz dopiero zauważyłem - myślałem że jest jak w RS standard, przy tej cenie to trochu przeginają.
Zdecydowanie.
Też myślę, że pakiet Amazing wkrótce będzie dostępny. Ale za to są nakładki na pedały za 350 PLN, z tego co pamiętam niedostępne dla RS :wink:
Rok z Bagien, no wlasnie... I pytanie: scout 184 tdi DSG 4x czy Elegance 184 tdi DSG 4x4 + Amazing + szklany dach/ columbus )
Zastanawiam sie czy Skoda znajdzie klientów na scouta proponując w cywilnej wersji taki połączenie... Zaraz ma sie pojawić suv Skody - wtedy to juz w ogóle nie widze klientów na scouta... Szczególnie w takiej cenie.
Ja jestem gorącym orędownikiem wszelkiej maści Scoutów, Alltracków, Allroadów, Outdoorów, Outbacków itd.
Ale O III Scout jakoś tak wygląda, jakby go ktoś zrobił na siłę. :roll:
Z kolei prześwit, większy skok zawieszenia i bardziej miękkie jego nastawy byłyby na co dzień pomocne. Ochronne plastiki także, tylko coś Skoda za drogo sobie za nie liczy.
Na chwilę obecną Scout po doposażeniu jest za drogi.
Cywilna wersja jest lżejsza, tańsza, szybsza i mniej pali (katalogowo). Ale i delikatniejsza i z mniejszym prześwitem.
No wlasnie ja tez jestem dużym wielbicielem tego typu samochodów - sa po prostu uniwersalne! Nie ukrywam ze czekałem na nowego scouta bo O3 bardzo mi pasuje i myśląc o wymianie auta za 3 lata stawiałem wlasnie na ten wybór. Wiem ze czasu jest jeszcze dużo ale na dzien dzisiejszy miałbym mega dylemat...
jako, że kiedyś posiadałem skodowskiego a'la mini SUV-a czyli Yeti a kumpel miał O2FL Scout gdybym miał wybierać między tymi autami zdecydowanie wybrałbym Scouta
praktyczniejsze, szybsze, wygodniejsze i dużo bardziej ekonomiczne auto
Zamieszczone przez Rok z Bagien
Z kolei prześwit, większy skok zawieszenia i bardziej miękkie jego nastawy byłyby na co dzień pomocne
nie wierze w inny skok zawieszenia, nawet jeśli był takowy w Yeti to było to niewidoczne
mogę się mylić ale w Skodzie charakterystyka zawieszenia nie jest dostosowania do charakteru auta "all track"
no ale jakąś wadę musi mieć każde auto ;-)
co prawda go nie kupiłem ani nie kupię ale od początku serii Octavia Scout to dla mnie bardzo udane auto
w tańszym VAG-u zdecydowanie mój numer jeden
Rok z Bagien, Scout II nie ma większego skoku zawieszenia ani bardziej miękkich nastaw :wink: twardy zawias o małym skoku - taki RS o 18cm prześwicie. Mnie to pasuje, bo auto mimo wyżej położonego środka ciężkości dobrze zachowuje się na zakrętach, ale mały skok szybko pokazuje swoje ograniczenia poza asfaltem :wink: Myślę, ze w Scoucie III będzie podobnie.
Ja po 2 latach użytkowania w czasie których zrobiłem 70k km jestem bardzo zadowolony z auta. Dużo długich tras, w zimie sporo jazdy w rejonie górzystym, często w kopnym sniegu. Fakt, że od "zawsze" byłem napalony na tego typu podniesione kombi 4x4, użytkując takie auto zyskałem potwierdzenie jego wszechstronności i wg mnie to znacznie lepsza opcja niż wszelkiej maści SUV-y (IMO)
Garret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
Jakiś czas temu pisałem w tym temacie o moich dylematach:
Mam pytanie do użytkowników aktualnej wersji Scouta. Jak to jest z twardością i wielkością skoku zawieszenia w tym modelu?
Na co dzień jeżdżę Outbackiem, który ma 20 cm prześwitu i naprawdę solidny skok zawieszenia, do tego balonowe opony 225/60/17.
W weekendy przesiadam się do Yeti mojej żony. Cały samochód uważam za bardzo fajny, ale najbardziej drażni mnie w nim twardość zawieszenia, mały skok i kretyńsko dobrany profil opon (które zamieniłem na inne i jest trochę lepiej). Dosyć często zjeżdżam na drogi gruntowe i leśne, mam więc bezpośrednie porównanie. Tam, gdzie przy szybkiej jeździe po nierównościach w Yeti kończą się możliwości zawieszenia, bo dobija, to w Outbacku dopiero zaczyna się zabawa. Jak to jest w Octavii Scout?
Nowy model wydaje się ciekawy (mam tylko nadzieję, że prześwit będzie większy niż 17 mm i nie będzie miał profilu opony 50") i jak skończę przygodę z posiadanym subaru a producent nie wprowadzi na nasz rynek fajnej turbo benzyny, to O III Scout 1.8 tsi może będzie ciekawą alternatywą.
Dzisiaj przejechałem około 60 km O3 Scout zarówno po autostradzie, jak i dziurawych drogach podmiejskich oraz moich lokalnych leśnych i polnych drogach gruntowych, po których na co dzień jeżdżę OBK i Yeti. Spodziewałem się "betonowego", zawieszenia, jak w Yeti, która ma problemy z pokonywaniem krótkich ale konkretnych nierówności w jezdni. Nieprzyjemnie wówczas dobija i podskakuje.
Scout bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Zawieszenie jest sprężyste, ale na pewno nie można powiedzieć, że jest twarde i mało komfortowe. Pewnie wybiera zarówno mniejsze, jak i większe nierówności. Nie odczułem deficytu skoku zawieszenia znanego z Yeti. Samochód jest przy tym bardzo stabilny i o wiele mniej się przechyla na szybko pokonywanych zakrętach od OBK. Nie ma też nieprzyjemnego bujania nadwozia na nierównościach, które czasami jest odczuwalne w OBK. Jak dla mnie zawias Octavii, to idealny kompromis - zestrojony w bardzo spójny sposób - nie znalazłem jego słabych stron.
Jeśli chodzi o prześwit, to niby tylko 17 cm z małym hakiem, ale podwozie jest idealnie gładkie i przy jeździe po wertepach ani razu nie zawadziłem podwoziem. Na trakcję też nie można narzekać, zarówno w błocie, jak i w kopnym piachu było ok. Bez najmniejszego problemu przejechałem odcinek z kopnym piachem i koleinami, gdzie kierownik busem miał poważne problemy.
Ogólnie bardzo fajne auto. Szkoda, że testówka nie była z silnikiem benzynowym.
Pozytywnie to można być zaskoczonym a nie rozczarowanym.
Rozczarowanie jest wrażeniem jakie odnosimy, kiedy spodziewaliśmy się czegoś super, ale nasze oczekiwania zostały zawiedzione.
Taki mały OFFTOP, ale lubię poprawną polszczyznę.
[ Dodano: Sro 08 Paź, 14 06:41 ]
Zamieszczone przez marbab
W CZ kazdy Scout jest ok 10000 tanszy. Najdziwniejsze jest ze jest tez tanszy od O3 4x4
Więc jaki problem kupić w CZ?? (no o ile tylko są tańsze niż w Polsce)
Komentarz