Od zawsze 4x4 mialo wiekzy bak o 5l.
Octavia Scout III
Zwiń
X
-
Garret, albo 2.0tdi i też bedzie podobnie :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
marbab, tym bardziej że po programie będzie około 220PS a to rokuje okolice 7sek do setkisuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
blackrs, będzie bardzo podobnie z tym ze klekot jest trochę cięższy wiec benzyna będzie minimalnie z przodu gdzie przy takiej jeździe benzyna spali 15+ a klekot max 10superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Mam pytanie do użytkowników aktualnej wersji Scouta. Jak to jest z twardością i wielkością skoku zawieszenia w tym modelu?
Na co dzień jeżdżę Outbackiem, który ma 20 cm prześwitu i naprawdę solidny skok zawieszenia, do tego balonowe opony 225/60/17.
W weekendy przesiadam się do Yeti mojej żony. Cały samochód uważam za bardzo fajny, ale najbardziej drażni mnie w nim twardość zawieszenia, mały skok i kretyńsko dobrany profil opon (które zamieniłem na inne i jest trochę lepiej). Dosyć często zjeżdżam na drogi gruntowe i leśne, mam więc bezpośrednie porównanie. Tam, gdzie przy szybkiej jeździe po nierównościach w Yeti kończą się możliwości zawieszenia, bo dobija, to w Outbacku dopiero zaczyna się zabawa. Jak to jest w Octavii Scout?
Nowy model wydaje się ciekawy (mam tylko nadzieję, że prześwit będzie większy niż 17 mm i nie będzie miał profilu opony 50") i jak skończę przygodę z posiadanym subaru a producent nie wprowadzi na nasz rynek fajnej turbo benzyny, to O III Scout 1.8 tsi może będzie ciekawą alternatywą.
Komentarz
-
-
spawalniczy, OII Scout ma zawias twardy o niedużym skoku, prześwit 18cm na std. oponach 225/50/17. Dzięki temu dobrze zachowuje się na zakrętach, nie buja, nie nurkuje przy hamowaniu. W terenie niestety to minus;-). Ja na zimę stosuję 225/55/17 (max. rozmiar, który wchodzi), zyskuję 1cm prześwitu i nieco bardziej miękkie wybieranie nierówności, minus to lekki spadek dynamiki i prowadzenia w zakretach, ale w zimie nie jest to dla mnie tak istotne.
Nowa OIII Scout ma mieć 17.3cm prześwitu na oponach 225/50/17 :wink:Garret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
Komentarz
-
-
Nie oszukujmy się ... Scout to przecież pseudo offroad ... ale ma to też swoje plusy, jeżeli faktycznie większość km pokonuje się po asfalcie.Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
sądzę, że w OIII będzie dokładnie taki sam problem, zawieszenia grupy VW to zdecydowanie rozwiązania na równy asfalt :-)Zamieszczone przez spawalniczyCały samochód uważam za bardzo fajny, ale najbardziej drażni mnie w nim twardość zawieszenia, mały skok i kretyńsko dobrany profil opon (które zamieniłem na inne i jest trochę lepiej). Dosyć często zjeżdżam na drogi gruntowe i leśne, mam więc bezpośrednie porównanie. Tam, gdzie przy szybkiej jeździe po nierównościach w Yeti kończą się możliwości zawieszenia, bo dobija, to w Outbacku dopiero zaczyna się zabawa. Jak to jest w Octavii Scout?
Komentarz
-
-
Czyli jeszcze gorzej niż w Yeti i obecnym Scoucie. Na wizualach dali "normalne" opony pasujące do całości i charakteru. Szkoda, widać taka moda na pseudo podwyższone kombi. Opel wypuścił podniesioną Insignię, przeswit niespełna 14 cm. Śmiech na sali... No nic, pożyjemy, zobaczymy.Nowa OIII Scout ma mieć 17.3cm prześwitu na oponach 225/50/17
Ja już nie wyobrażam sobie jeżdzenia niskim autem.
Komentarz
-
-
sam bym tego lepiej nie ujął :szeroki_usmiechZamieszczone przez ketivvprześwit to jedna sprawa natomiast charakterystyka zawieszenia to druga sprawa i ta znana mi z Yeti czy OII Scout nie pasuje do charakteru tych aut
te auta poprostu nie wybierają nierówności :-)
to jest po prostu bezsęsu (ort zamiezrzony!)
auto podnoszą, ale to podniesienie jest tylko i wyłącznie ŚCIŚNIĘCIEM sprężyn !!
w efekcie skoku nie ma, jest twardo (ale to akurat chcieli uzyskać), auto się niby nie kładzie w zakrętach - ale też zawias nie pracuje :roll:
a zwłaszcza odbicie tylnego zawieszenia (w dół) w scoucie to jakaś trauma i stres
czyli bezsęsu, bo do tego jeszcze niski profil opony :shock:
tak to wygląda w tzw. praktyce - czyli "auto na narty i śliskie okolice alpejskie"
Diesel Service Śmietana
43-210 Kobiór
ul. Kobiórska 77 tel. (32) 218 86 16
uwaga
nie robimy pompowtryskiwaczy
Komentarz
-
4x4, DSG i TDI 184 swietne polaczenie
Komentarz