W tym momencie za 40 tys. zł można kupić Fabię 2 Ambition - zupełnie wystarczające wyposażenie, za 56 tys. to pewnie F3 Ambition z 2 kolorowym malowaniem. Niestety jakościowo wydaje mi się, że F2 jest wyżej, a różnica 16 tys. zł to jakieś nieporozumienie.
Jasne, F3 jest ładniejsza i świeższa stylistycznie ale to nie tłumaczy tej różnicy w cenie.
Za średnio wyposażoną Octę można wyszarpać biednego superba
OK, tylko nie każdego interesuje duże auto. Zwłaszcza jako drugie lub trzecie w domu. Oczekuje się natomiast jakości i funkcjonalności porównywalnej do "większych braci". Mnie dla przykładu przydało by się auto takie jak F3 z mocnym silnikiem i udogodnieniami typu automat / przyzwyczajenia z SUV-a i Czarnuli /. Niestety, mieszkamy w Polsce, a ja nie zamierzam przepłacać za VieśWagena lub Seata. To co oferuje Skoda w sumie wystarczy .
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Tony065, absolutnie masz rację. Sam nie wejdę w wyższy segment ponieważ O3 wielkościowo to już nadto. Rozmyślam o pójściu nawet w kierunku Leona Cupry. Chodziło mi o to że za dwie niewielkie dopłąty przeskakujesz z wypaśnej fabki do gołego superba
Zamieszczone przez Marek__82
Niestety jakościowo wydaje mi się, że F2 jest wyżej, a różnica 16 tys. zł to jakieś nieporozumienie.
irekk - badań fizykochemicznych tapicerki Ci nie podam bo nie wiem ani jak się to robi ani nie wiem jak mógłbym to sprawdzić. Wierzę natomiast swoim oczom i opuszkom palców, można też popukać w plastik i posłuchać ... Każdy ma prawo mieć swoje zdanie, tak jak każdy może sobie kupić nową Fabię i uważać, że ma porządne auto albo pójść w inną markę ...
Ja po prostu jakości nie widzę w F2. Więc się zastanawiam. Bo może widziałem jakąś wypaśną F3 której jakość nie odbiega od konkurencji, ani także nie jeździłem ani nie siedziałem F2 która by jakością przebijała dzisiejsze cuda segmentu B.
irekk, A ja myślę, że chodzi tu bardziej o to, że wchodzi kolejny nowy model, a nie reprezentuje on porawy jakości wzgledem poprzednika, a nawet w pewnych miejscach oszczędności.
Ludzie, a przynajmniej ja przyzwyczaiłem się do tego, że dotychczas każdy nowy model auta jakiego kolwiek rósł i zwiększała się jakość i wyposażenie.
Spójrzcie na Golfa. Co model to lepiej, ładniej i więcej. Dopiero 6 i 7 przystopowały, ale mimo wszystko widać różnicę. Podobnie Octavia 1 tańsza i ciasna, 2 wyraźnie większa i jakość oraz komfort lepszy, po FL dalsza poprawa, a O3 to wiadomo. I myślę, że o to biega w tym wszystkim.
Mi się w F2 wzgledem F1 podoba wyraźny wzrost ilości miejsca nad głowami. Trochę większy bagaznik, wyraźnie lepsze prowadzenie, wyciszenie i nowocześniejsze wzornictwo wnętrza. Na zewnątrz jest kontrowersyjna, ale w sumie, to są kolory w których wygląda lepiej, w innych gorzej. F3 wygląda OK, jest w pewnych kolorach i felgach ładna. Ale nic większa, bo przytrzymał ją Rapid, stąd została pokrzywdzona. a jak jest w bezpośrednim odczuciu to napiszę, jak ją oglądnę, bo wsiądę do niej na świerzo po jeździe moją F2
Dig Dug, pewnie masz rację ale to jest coś co nie dzieje się od dziś. Już pierwszy z nowej generacji Skód - Rapid pokazał że z jakością dobrze nie będzie. Octa potwierdziła. Citigo to była/jest katastrofa. Więc oczekiwałem coś w okolicach tego Citigo. Jest jednak trochę lepiej (nie ma blachy na drzwiach) :mrgreen:
Panowie, czego się spodziewać, skoro VW na siłę pozycjonuje Skodę na samym dole listy swoich marek. Ciekaw jestem co będzie po wprowadzeniu zapowiadanej "taniej marki", ale aby "chronić" Skodę, nie będzie dostepna w Europie. Rosja, Chiny, Indie, Brazylia to potencjalne rynki zbytu. ciekawe co tam będzie :?: wszędzie goła blacha, ew tapicerka z worków jutowych :diabelski_usmiech :?:
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Explore the official website of Škoda Auto India to enhance your driving experience with our top-notch SUVs and sedans, featuring best in class design and technology.
Toyota ma target ma głównie Japonia, Ameryki i Europę. I ten kontynent amerykański jest raczej koniem pociągowym sprzedaży toyoty. Rynek chiński jest mocno nasycony podróbkami marek zachodnich.
Już pierwszy z nowej generacji Skód - Rapid pokazał że z jakością dobrze nie będzie. Octa potwierdziła. Citigo to była/jest katastrofa.
Taka mnie refleksja naszła. Jako że, jak wiecie, moim hobby jest car-detailing, to jeśli poradzić komuś, nawet z tego forum, aby porządnie zadbał o swoje auto, oczyścił glinką lakier, położył dobrą odzywkę do lakieru, a na to dobrej klasy wosk. Zadbał o plastiki i oczyścił oraz odżywił je dobrej klasy kosmetykami, to większość pisze: " To jest tylko samochód. Kupa blachy. On jest od jazdy, a nie od wyglądania" i wszystko byłoby o.k. gdyby nie to, że ci sami ludzie w stosunku do nowych aut potem piszą, że a to na boczkach brak materiału, a to plastik twardy, a to podłokietnik z "ceraty" itd.
No to jak to panowie jest?? Jak trzeba kupić auto to przeszkadza wam kawałek twardego plastiku, ale jak trzeba o nie zadbać, to już macie w d.... że, to tak długo wybierane przez was auto z mięciutkimi plastikami i materiałem na boczkach drzwiowych, ma te miękkie plastiki brudne, a materiał na drzwiach wysyfiony tak, że aż strach się do niego dotknąć. Skoro auto jest do jazdy, to na pewno nie jest do macania plastików, wiec może by się tak zdecydować 8)
Za każdym razem jak ktoś mnie puknie pod blokiem to płaczę Natomiast w cytowanym przeze mnie fragmencie chodziło mi o coś całkiem innego. Skoro kilka skód przed F3 pokazało że nie ma boczków z gęsiego pierza, to nie rozumiem po co dalej lament o to samo.
" To jest tylko samochód. Kupa blachy. On jest od jazdy, a nie od wyglądania" i wszystko byłoby o.k. gdyby nie to, że ci sami ludzie w stosunku do nowych aut potem piszą, że a to na boczkach brak materiału, a to plastik twardy, a to podłokietnik z "ceraty" itd.
Przeszkadza, bo zycie spedzasz w aucie, a nie na jego ogladaniu, no chyba ze jest odwrotnie, to wtedy srodek moze byc byle jaki.
Jednak gdy juz jestes w srodku, to podlokietnik z ceraty, do ktorego lokiec sie latem klei, boczek, ktory jest z twardego i skrzypiacego plastiku itd to jednak sa elementy z ktorymi masz stycznosc codziennie. To tak jak kierownica, przeciez moglaby by byc z chudego plastiku, jednak gro osob woli skorzana gruba kierownice, ktora zdecydowanie wygodniej trzyma sie w rekach.
Komentarz