To jest "zwykły" czerwony niemetal, zgadza się? Widziałem je na Tour de France i zastanawiałem się czy to jakiś specjalny kolor.
Nowa Skoda Superb III
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez marlej108maciejwro napisał/a:
To jest "zwykły" czerwony niemetal, zgadza się? Widziałem je na Tour de France i zastanawiałem się czy to jakiś specjalny kolor.
tak, ten co w O3, Fabce itd.O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Zajebisty jest w O3, co prawda posiadacze szarych, białych czy niebieskich i tak nie wierzą, ale co chwilę muszę przepychać się przez tłumek oglądających, żeby wsiąść do auta.
Trochę kłopot, jak się człowiek spieszy A jeszcze często chcą gadać.
Czyli jeśli macie inne kolory, nie doświadczacie takich przygód na co dzień, a chcecie się wyróżnić, przylansować, etc. - wybór jest prosty. Ciekawe czy taki efekt daje też ten szary mat."k..., aleś pan tu bestię postawił"
Komentarz
-
-
Wrażenia z jazdy S3 1,4 150 KM manual Style
Wrażenia z jazdy S3 1,4 150 KM manual Style - kilka spostrzeżeń i odczuć (moich własnych):
1. Dynamika przy 3 osobach – nie powalająca ale wystarczająca
2. DCC – raczej bez sensu – ustawienia normal kompromisowe, w pozostałych mało zauważalna zmiana (może bardziej ustawienie sport – ale daleko temu do sportowego zawieszenia )
3. Przy 140km/h (ok 3tyś obrotów/min na 6 biegu) dźwięk silnika trochę mniej zauważalny niż odgłosy opływającego powietrza
4. Szybki S&S
5. Układ kierowniczy – mógłby być bardziej bezpośredni
6. Spalanie – pomimo ACT mało nie będzie bez „ekstremalnego eco drivingu” (testówka ma średnie ponad 11l/100!)
7. Rowery na haku nie powinny być problemem bo zawias tylko minimalnie się opuścił jak usiadłem na brzegu bagażnika - 100kg+
Podsumowując – S3 podoba mi się.
Muszę jeszcze:
- obejrzeć wersję Ambition (gołą)
- zmierzyć bagażnik - jakiś taki mało większy się wydajemiało być 101, było 120, jest 150+ i życie jest piękne
THE MAN WHO KNOWS (NOTHING)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leszekmwZamieszczone przez marlej108maciejwro napisał/a:
To jest "zwykły" czerwony niemetal, zgadza się? Widziałem je na Tour de France i zastanawiałem się czy to jakiś specjalny kolor.
tak, ten co w O3, Fabce itd.
W VAG czerwony sie rozni nie tylko pomiedzy markami ale nawet w ramach 1 marki.
Np. ten w Skodzie jak jest umyte auto w sloncu - piekne. Jak brudny to taki sie robi jakis w stylu stara malina - ponury i faktycznie nie sportowy...
W VW Jetta i Golf maja inny czerwony (pododny do tego w Skodzie) niz Polo (tutaj z kolei jest ladny jaskrawy) - tak mi przynajmniej pan sprzedawca klarowal i pokazywal te przyklady kolorow na plastikowych elementach na wystawie w salonie.
W Audi A4 podstawowy darmowy czerwony w stylu Skody/VW - troche moze ladniejszy, ale niewiele. Za to zeby miec taki krwisty jaskrawy... to trzeba sporo doplacic.
Ps. co do trwalosci lakieru to akurat ostatnio w Motorze byl test grubosci lakierow i sie okazuje, ze od kiedy sa te ekologiczne wodnorozcienczalne to czesto nie metaliki maja lakieru wiecej...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez OrsonTSIhttp://www.auto.cz/test-skoda-superb-2-0-tsi-4x4-dsg-cesky-vrchol-88640
Się im coś pomerdało? Passat B8 ma długość 4767, co ma niebagatelne znaczenie w parkowaniu, oraz pojemności garażuByło: Oct2FL doposażony Mint 1.2TSI
Jest: starszy diesel na B.
Komentarz
-
-
W Audi od zawsze te listwy byly plastikowe i nic z tym sie nie dzialo. Tak wiec nie odczytywalbym tego jako czegos problematycznego
To wykończenie zwróciło to moją uwagę gdyż myślałem że taki jest profil blachy.
Drugi element wykończenia który zauważyłem to ostra krawędź przy przejściu maska/błotnik. Tworzy się tam taka mini szczelina. Pewnie trudne w dopasowaniu po naprawie blacharskiej. Osobiście wolę maskę typu V która jest w O2.
Komentarz
-
-
To i ja pojeździłem superbem - 2.0 tdi 190 KM L&K. Na pewno ciszej i bardziej komfortowo niż w Octavii, dla mnie aż za bardzo limuzynowato - sportu tam się nie uświadczy. Wiem, że nie o to w tym aucie chodzi, i ten silnik też do tego nie predysponuje, ale utwierdziłem się, że to auto raczej nie dla mnie. Duże, aż za duże do codziennego użytku. Środek jak w Octavii, co dla jednych będzie wadą, dla innych zaletą - mi akurat pasuje. Dcc - wg mnie nie ma wielkiej różnicy między nastawami, które wydają się komfortowe w każdym położeniu, aczkolwiek nie miałem okazji ostro pojeździć w zakrętach, żeby dobrze ocenić różnice. A jeszcze monitorowanie martwego pola - fajnie że wreszcie jest, ale w słoneczny dzień ta lampka faktycznie jest za słabo widoczna."k..., aleś pan tu bestię postawił"
Komentarz
-
-
To może i ja pokuszę się o porównanie O3 vs. S3, bo wczoraj miałem okazję przejechać się Superbem 3 w wersji Style z silnikiem 1.4 TSI ACT (150KM) ze skrzynią manualną.
Jechaliśmy rodzinnie z Żoną i Córką, więc w takiej konfiguracji jak zazwyczaj podróżujemy. Moja Żona stwierdziła (jadąc z tyłu), że zbytnich różnic nie ma w porównaniu do naszej O3 poza większą ilością miejsca w każdą stronę.
Co do moich odczuć, na plus:
- fajne fotele, super się w nie wpada - w O3 Ambition są dla mnie całkiem OK, ale te były wygodniejsze,
- aktywny tempomat (nie mam) - genialny bajer,
- trochę ciszej niż w O3, aczkolwiek nie uważam by różnica była duża
- zawieszenie pracuje ciszej niż w O3 (ale dalej nie jest idealnie),
- auto jest komfortowe, w trasie płynie fajnie
minusy:
- słychać we wnętrzu przy przyspieszaniu 1.4TSI (trochę powinni lepiej wyciszyć) - w Octavii też,
- wg mnie silnik 1.4 za słaby do S3 - brak mu zrywności w trasie, jest mocno stłumiony i dużo pali (porównując do naszej O3/1.4TSI bez ACT - ok. 1,2-1,5l/100km więcej) - ja musiałbym wybierać 1.8
- zawieszenie bez DCC nie bardzo by mi pasowało do szybkiej jazdy, trochę łajba się wydaje,
- monitorowanie martwego pola - fajnie że jest, ale jest bardzo subtelne i czytelność w słoneczny dzień jest trochę słaba,
Trochę napalałem się na S3 po prezentacji, ale muszę przyznać że wygląd O3 bardziej mi odpowiada ostatecznie (czegoś z przodu na dole mi brakuje w S3), w prowadzeniu O3 jest dużo zwinniejsza, S3 wywarł na mnie wrażenie krążownika - nie dla mnie. Wnętrze to w sumie taka lekko zmieniona O3 (są różnice ale bez przesady) - wg mnie zmiana z O3 na S3 jest bez sensu - czuję się zawiedziony :shock:Jeśli pomogłem - kliknij "pomógł" ! Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Dzis otrzymalem informacje, ze importer SAP wlasnie poinformowal dealerow, ze nie przewiduje ZADNEGO wsparcia tytulem wyprzedazy. Oznacza to, ze jak ktos liczyl (jak ja), ze kupi sobie S3 w ramach wyprzedazy rocznika, to sobie... nie kupi niestety w tym roku na koniec.
Informacja sprawdzona.
:|
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marlej108Dzis otrzymalem informacje, ze importer SAP wlasnie poinformowal dealerow, ze nie przewiduje ZADNEGO wsparcia tytulem wyprzedazy. Oznacza to, ze jak ktos liczyl (jak ja), ze kupi sobie S3 w ramach wyprzedazy rocznika, to sobie... nie kupi niestety w tym roku na koniec.
:|Pozdrawiam
perfex
Octavia HTP
Komentarz
-
Komentarz