Przed chwilą zrobiłem 30 km w Audi A6 Avant w limitowanej seri "Competition" (fura za 400 000 bez paru groszy) 3.0 V6 TDI biturbo (326 KM), Quattro, full opcja, zwieszenie pneumatyczne i choć wielarne felgi zamontowane to na ustawieniu komfort jest komfortowo.. co więcej na komforcie zajebiscie wybiera nierówności ale zero bujania. Jak nowy Superb będzie jeździł w połowie tak dobrze, to będzie git najonez. :roll: Teraz wracam do wiernej i poczciwej Czeszki.
Nowa Skoda Superb III
Zwiń
X
-
Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
-
-
Jak będzie kosztował pół tego co te a6 to wtedy będzie tak jeździł :lol:Zamieszczone przez zepter00Przed chwilą zrobiłem 30 km w Audi A6 Avant w limitowanej seri "Competition" (fura za 400 000 bez paru groszy) 3.0 V6 TDI biturbo (326 KM), Quattro, full opcja, zwieszenie pneumatyczne i choć wielarne felgi zamontowane to na ustawieniu komfort jest komfortowo.. co więcej na komforcie zajebiscie wybiera nierówności ale zero bujania. Jak nowy Superb będzie jeździł w połowie tak dobrze, to będzie git najonez. :roll: Teraz wracam do wiernej i poczciwej Czeszki.Respect All,Fear No One!
Komentarz
-
-
fan,nie dokońca jest to takie prosteZamieszczone przez fanJak będzie kosztował pół tego co te a6 to wtedy będzie tak jeździł
nawet wtedy nie będzie porównania do tej A6 bo jednak inna jakość wykończenia, inne materiały i zupełnie inne prowadzenie
- pojeździj haldexem i quatro w trudnych warunkach to może jednak zrozumiesz z czego wynika te 200tys różnicy
wersja z najmocniejszym silnikiem ma mieć adaptacyjne zawieszenie - może wtedy porównamy co nieco :Pprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Do tego jeden ma silnik wzdluznie, a drugi poprzecznie, a to wlasnie dalej pociaga za soba inne ulozenie skrzyni inne wywazenie auta, inny srodek ciezkosci itd.
Do tego A6 z tego co sie orientuje w srodku jest szersze niz kazda Skoda czy Passat
S2 tez pojawil sie w lipcu/sierpniu 2008 roku na pierwsze pokazy i koncem sierpnia poczatkiem wrzesnia mozna bylo odbierac z salonu zamowione auta.
Komentarz
-
-
Na alu mogłoby być nawet gorzej - bardzo często kołpak wystaje kilka mm poza obrys felgi i stalówka z kołpakiem daje złudzenie niższego profilu, niż z alu w tym samym rozmiarze.Zamieszczone przez OrsonTSIco by było inaczej ? prolfilu opony nie oszuka najpiekniejszy alusZamieszczone przez rafikiChris11, dramatem (IMO) są te kołpaki
jakby to były alu to byłoby zupełnie inaczej 
Komentarz
-
-
cena była by jeszcze lepsza gdyby nie "magiczne" ACT ( w G7 dopłata 3600 )Zamieszczone przez bzyq_74Patrząc na te foty to nawet z 16-ami alu też będzie bida, ihmo min 17" + mniejsze ET, a 18" to już będzie b.dobrze wyglądać.
Patrząc na cennik/wyposażenie to hitem będzie 1,4 (150) ambition - nie drenuje kieszeni, a wyposażenie już akceptowalne. 8)
Komentarz
-
-
dla mnie to zło konieczne, placisz za cos co realnie w okreslonych warunkach przyniesie mniejsze zuzycie moze o 0,4 L no i oczywiscie moze sie psuć i skracać zywotność silnika......Zamieszczone przez bzyq_74OrsonTSI, to prawda, ale ACT da w Superbie III takie spalania jak teraz w 140 konnej O III, czyli realne średnie 7,0 / 7,5l, bo 4,9 w katalogu to "utopia" :lol:.
[ Dodano: Nie 19 Kwi, 15 15:21 ]
3600 to prawie DCC a to wydaje sie fajniejsze i bardziej potrzebne na polskich drogachZamieszczone przez pstrykaczJa myślę, że oszczędzanie 3600 na ACT to kropla w cenie za auto około 100tys. PLN. :P
Według mnie na zdjęciach SIII na 16 calowych kołach tragedii nie ma. Oczywiście 17', 18' koła będą tylko lepsze :P
Komentarz
-
-
No sorry, ale co ten Ambition ma takiego akceptowalnego w porównaniu do Active?Zamieszczone przez bzyq_74Patrząc na cennik/wyposażenie to hitem będzie 1,4 (150) ambition - nie drenuje kieszeni, a wyposażenie już akceptowalne. 8)
Parasolki w drzwiach? Spryski reflektorów? Składane lusterka? Funkcje Corner? Składane oparcia kanapy z bagażnika?
Tylko Bi-Xenonem się broni, bo resztę można spokojnie pominąć albo dokupić za grosze do wersji Active.
A biorąc Ambition trzeba sypnąć raptem blisko 9. tysiakami.
IMHO - nie warto. Dopiero wersja Style ma sens, jeśli ktoś patrzy kategoriami "gadżety na pokładzie".
Komentarz
-
-
szczerze mowiac jak pisalem to samo przy S2 - ze active z pakietem fresh wychodzacy taniej o prawie 10.000 zl od ambition ma niewiele mniej poza xenonami to spora czesc osob sie oburzala,ze bluznie...Zamieszczone przez Chris11No sorry, ale co ten Ambition ma takiego akceptowalnego w porównaniu do Active?Zamieszczone przez bzyq_74Patrząc na cennik/wyposażenie to hitem będzie 1,4 (150) ambition - nie drenuje kieszeni, a wyposażenie już akceptowalne. 8)
Parasolki w drzwiach? Spryski reflektorów? Składane lusterka? Funkcje Corner? Składane oparcia kanapy z bagażnika?
Tylko Bi-Xenonem się broni, bo resztę można spokojnie pominąć albo dokupić za grosze do wersji Active.
A biorąc Ambition trzeba sypnąć raptem blisko 9. tysiakami.
IMHO - nie warto. Dopiero wersja Style ma sens, jeśli ktoś patrzy kategoriami "gadżety na pokładzie".
a tu widze nagle podobna konstatacja...
Komentarz
-
-
S2 nigdy nie rozważałem, ale teraz na tym dwustronnicowym cenniku widzę, że w moim przypadku nie ma najmniejszego sensu kupno wersji Ambition.
No chyba, że tapicerka foteli się aż tak różni, że warto dopłacić, bo parasolki w drzwi to ja mogę sobie dokupić, cornerów nie potrzebuję, felgi i tak, jeśli już to wezmę 17., a bez xenonów się obejdę.
Komentarz
-


Komentarz