Przed chwilą zrobiłem 30 km w Audi A6 Avant w limitowanej seri "Competition" (fura za 400 000 bez paru groszy) 3.0 V6 TDI biturbo (326 KM), Quattro, full opcja, zwieszenie pneumatyczne i choć wielarne felgi zamontowane to na ustawieniu komfort jest komfortowo.. co więcej na komforcie zajebiscie wybiera nierówności ale zero bujania. Jak nowy Superb będzie jeździł w połowie tak dobrze, to będzie git najonez. :roll: Teraz wracam do wiernej i poczciwej Czeszki.
Nowa Skoda Superb III
Zwiń
X
-
Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
-
-
Zamieszczone przez zepter00Przed chwilą zrobiłem 30 km w Audi A6 Avant w limitowanej seri "Competition" (fura za 400 000 bez paru groszy) 3.0 V6 TDI biturbo (326 KM), Quattro, full opcja, zwieszenie pneumatyczne i choć wielarne felgi zamontowane to na ustawieniu komfort jest komfortowo.. co więcej na komforcie zajebiscie wybiera nierówności ale zero bujania. Jak nowy Superb będzie jeździł w połowie tak dobrze, to będzie git najonez. :roll: Teraz wracam do wiernej i poczciwej Czeszki.Respect All,Fear No One!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez fanJak będzie kosztował pół tego co te a6 to wtedy będzie tak jeździł
nawet wtedy nie będzie porównania do tej A6 bo jednak inna jakość wykończenia, inne materiały i zupełnie inne prowadzenie
- pojeździj haldexem i quatro w trudnych warunkach to może jednak zrozumiesz z czego wynika te 200tys różnicy
wersja z najmocniejszym silnikiem ma mieć adaptacyjne zawieszenie - może wtedy porównamy co nieco :Pprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Do tego jeden ma silnik wzdluznie, a drugi poprzecznie, a to wlasnie dalej pociaga za soba inne ulozenie skrzyni inne wywazenie auta, inny srodek ciezkosci itd.
Do tego A6 z tego co sie orientuje w srodku jest szersze niz kazda Skoda czy Passat
S2 tez pojawil sie w lipcu/sierpniu 2008 roku na pierwsze pokazy i koncem sierpnia poczatkiem wrzesnia mozna bylo odbierac z salonu zamowione auta.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez OrsonTSIZamieszczone przez rafikiChris11, dramatem (IMO) są te kołpaki jakby to były alu to byłoby zupełnie inaczej
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bzyq_74Patrząc na te foty to nawet z 16-ami alu też będzie bida, ihmo min 17" + mniejsze ET, a 18" to już będzie b.dobrze wyglądać.
Patrząc na cennik/wyposażenie to hitem będzie 1,4 (150) ambition - nie drenuje kieszeni, a wyposażenie już akceptowalne. 8)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bzyq_74OrsonTSI, to prawda, ale ACT da w Superbie III takie spalania jak teraz w 140 konnej O III, czyli realne średnie 7,0 / 7,5l, bo 4,9 w katalogu to "utopia" :lol:.
[ Dodano: Nie 19 Kwi, 15 15:21 ]
Zamieszczone przez pstrykaczJa myślę, że oszczędzanie 3600 na ACT to kropla w cenie za auto około 100tys. PLN. :P
Według mnie na zdjęciach SIII na 16 calowych kołach tragedii nie ma. Oczywiście 17', 18' koła będą tylko lepsze :P
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bzyq_74Patrząc na cennik/wyposażenie to hitem będzie 1,4 (150) ambition - nie drenuje kieszeni, a wyposażenie już akceptowalne. 8)
Parasolki w drzwiach? Spryski reflektorów? Składane lusterka? Funkcje Corner? Składane oparcia kanapy z bagażnika?
Tylko Bi-Xenonem się broni, bo resztę można spokojnie pominąć albo dokupić za grosze do wersji Active.
A biorąc Ambition trzeba sypnąć raptem blisko 9. tysiakami.
IMHO - nie warto. Dopiero wersja Style ma sens, jeśli ktoś patrzy kategoriami "gadżety na pokładzie".
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Chris11Zamieszczone przez bzyq_74Patrząc na cennik/wyposażenie to hitem będzie 1,4 (150) ambition - nie drenuje kieszeni, a wyposażenie już akceptowalne. 8)
Parasolki w drzwiach? Spryski reflektorów? Składane lusterka? Funkcje Corner? Składane oparcia kanapy z bagażnika?
Tylko Bi-Xenonem się broni, bo resztę można spokojnie pominąć albo dokupić za grosze do wersji Active.
A biorąc Ambition trzeba sypnąć raptem blisko 9. tysiakami.
IMHO - nie warto. Dopiero wersja Style ma sens, jeśli ktoś patrzy kategoriami "gadżety na pokładzie".
a tu widze nagle podobna konstatacja...
Komentarz
-
-
S2 nigdy nie rozważałem, ale teraz na tym dwustronnicowym cenniku widzę, że w moim przypadku nie ma najmniejszego sensu kupno wersji Ambition.
No chyba, że tapicerka foteli się aż tak różni, że warto dopłacić, bo parasolki w drzwi to ja mogę sobie dokupić, cornerów nie potrzebuję, felgi i tak, jeśli już to wezmę 17., a bez xenonów się obejdę.
Komentarz
-
Komentarz