Zamieszczone przez kkkometa
Nowa Skoda Superb III
Zwiń
X
-
-
-
rezon,
Kolega się wypowiadał na temat S3 i O3 a tutaj podejrzewam że różnica jest mniejsza jeśli chodzi o ilość miejsca z tyłu. Zresztą nie wszyscy potrzebują takiej dużej przestrzeni jak jest w S2 jeśli chodzi o odległość do fotela kierowcy.
Dobrze że Skoda w S3 poszerzyła auto bo tutaj były pewne niedociągnięcia, a na długość to podejrzewam że 90% klientom wystarczyło by to co jest w O3 bo i tak jest tej przestrzeni więcej niż w większość aut z klasy średniej.jest Skoda Superb 3 1.4TSI Ambition RP 2016 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=92672
była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE Kombi MY2015 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=86583
była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE MY2013- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69198
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez polrobKolega się wypowiadał na temat S3 i O3
[ Dodano: Nie 28 Cze, 15 12:45 ]
Zamieszczone przez polrobZresztą nie wszyscy potrzebują takiej dużej przestrzeni jak jest w S2 jeśli chodzi o odległość do fotela kierowcy.
Komentarz
-
-
Jechałem testową skodą Superb w żorach salonie auto gazda wersja Laurin & Klement za około 150 tys i równiez tam było te słynne dudnienie które występuje także w naszych octaviach.. widać że po prostu takie robią teraz autka...
[ Dodano: Nie 28 Cze, 15 15:36 ]
tak jak koledzy wcześniej wspominali komfort i wykończenie na bardzo dobrym poziomie
za to silnik 2.0 TDI 190 km rzeczywiście nie zachwyca mocą...
Komentarz
-
-
marlej108,
jest na przykład 1.6 TDI 105KM Active w al. Krakowskiej w Jankach pod Warszawą
nibelung ,
Na pewno nie ma jeszcze tak od ręki S3. Dopiero zaczęły zjeżdżać samochody demowe do salonów (w ciągu ostatnich dwóch tygodni chyba). Tydzień temu w jednym z Warszawskich salonów to sam zdejmowałem te wszystkie nalepki ochronne i pokrowce w jakie jest ubrany nowy samochód :P (bo dopiero przyjechał).
rezon,
Kwestia subiektywna na temat przestrzeni. Obecnie mam S2 (nawiasem mówiąc będzie niedługo do sprzedania). Po wejściu do O3 pierwsze wrażenie było takie: miejsca jest mniej, ale i tak aż nadto. Dlatego teraz stoję przed wyborem czy O3 Style 1.4 TSI 150KM czy S3 1.4 TSI 125KM Active + dodatki. Cena taka sama, wyposażenie takie samo (w S3 Active nie będzie tylko przednich czujników parkowania i alufelg no i mniejszy silnik). To czego się obawiam to czy w O3 po przesiadce do klasy niżej nie będzie mi brakować jakiegoś komfortu powadzenia oraz wyciszenia auta. No i też czy 125KM to nie za mało.
Komentarz
-
-
Jeździłem kilkoma S3 u kilku dilerów. Oczywiście każdy to 2.0TDi L&K. Nikt niemiał TSI tylko tdi w różnych lakierach.
Odczucia co do silnika 190KM są takie że to auto przyspiesza jak góra 130KM, średnie spalania to 7-8l.
Jeden diler miał na bank zaczipowanego i dłubniętą skrzynię żeby podjarać ludzi ale nie chciał sprzedawca się do tego przyznać. Szedł dużo lepiej ale to i tak co najwyżej średnie osiągi.
Ogólnie 2.0tdi 190KM to mułowaty silnik.
Jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny to tylko w jasnych lakierach bo w ciemnych nie widać sylwetki, przetłoczeń i detali, wygląda podobnie o octavii i nie rzuca się w oczy.
W kolorach szary biznes i biały to prawdziwy kocur, na zdjęciach wygląda dużo gorzej niż naprawdę.
Wnętrze jak dla mnie idealne, taki styl mi odpowiada ale w ciemnych tapicerkach, brąz w L&K jest fajny choć trochę za ciemny bo zlewa się z fortepianowym dekorem i ciemną deską, ale jest jeszcze tylko do wyboru beżowy który według mnie jest jak dla starego dziadka. Wnętrze ma dużo płaskich powierzchni (drzwi, schowek pasażera, fotele) co w jasnym kolorze nadaje autu wewnątrz wygląd skrzyni.
W wersji Style kolor wnętrza czarny z dekorem ciemnego aluminium (które naprawdę jest ciemnie) powoduje wrażenie że wszystko sie razem zlewa, jest monotonne i nic się nie wyróżnia. Bardzo kiepsko to wygląda, dekor powinien być jak w S2.
Ogólnie kolorystyka wnętrza jest kiepska, najlepiej wypada L&K w brązie.
Zawieszenie DCC w komfort na dołach studzienkach i nalepionych kawałkach asfaltu fajnie to wytłumia i wycisza nawet na 19, za to na równej drodze przy szybszym wyprzedzaniu powoduje sztraszne kołysanie auta jakby wypadał z kolein, z włączonym lane asistant ma się wrażenie jakby auto zaraz miało wypaść z drogi albo w bujnąć siew wyprzedzane auto.
Sport na ładnej drodze jest przyjemny, sztywny ale nie twardy, też ładnie wybiera nierówności, na kiepskiej drodze trzęsie jak diabli.
Ogólnie auto fajne, jutro zamawiam tylko ze TSI choć sam jeżdzę TDI.
Komentarz
-
-
marekg, 190 dieslowskich koni nie jest mało wiec poradzi sobie z superbem tylko jest jeden szkopuł, moc dostępna pewnie w okolicy 4000 a przy normalnej jeździe wykorzystuje sie te 50-70% tak wiec nie czuć absolutnie tych 190 konisuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Nie patrzyłem na przebiegi. Przyjechał do dilera i następnego dnia zadzwonili żebym się przejechał, więc nie wiem ile w jeden dzień mógł nabić przebiegu.
Dotarcie nie robi takich różnic.
Ten mocniejszy w trybie S biegi zmieniał przy 4600-4700obrotów, te które słabsze przy 4200-4300.
Zwykłe przy 3800 traciły moc i żyłowały bez przyspieszenia silnik do 4200 zanim wbiły wyzszy bieg, wyraźnie samochód tracił przyspieszenie a jedynie ciągną dalej obroty.
Ten co był zachipowany ciągną równym tempem do tych 4600.
Po jeździe tym mocniejszym jak jechałem u innego dilera też 190KM to się pytałem czy to niejest 1.6 150KM bo takie wrażenie sprawiał.
W porównaniu do innych aut o różnych mocach to ten 190 jeździ jak 130-140KM max.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kkkometaKwestia subiektywna na temat przestrzeni. Obecnie mam S2 (nawiasem mówiąc będzie niedługo do sprzedania). Po wejściu do O3 pierwsze wrażenie było takie: miejsca jest mniej, ale i tak aż nadto. Dlatego teraz stoję przed wyborem czy O3 Style 1.4 TSI 150KM czy S3 1.4 TSI 125KM Active + dodatki. Cena taka sama, wyposażenie takie samo (w S3 Active nie będzie tylko przednich czujników parkowania i alufelg no i mniejszy silnik). To czego się obawiam to czy w O3 po przesiadce do klasy niżej nie będzie mi brakować jakiegoś komfortu powadzenia oraz wyciszenia auta. No i też czy 125KM to nie za mało.
Jak nie potrzebujesz duzego bagaznika to moze lepsza bedzie jednak bardziej wypasiona O3? Albo dolozyc do S3 ambition...?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tadziakAle jakoś nie chce mi się wierzyć ze dealer chipowal od razu nowiutkie auto, prosto z lawety. A wszystkie te 190 były z napędem na przód czy 4x4?
Z moich doświadczeń to nic nowego, kwestia lepszej prezentacji,tak samo że demo to 100 jest najmocniejszy disel i 90% L&K. Tłumaczą L&K żeby było gdzie wszystkie bajery zobaczyć ale człowiek kupuje też oczami. Ale mniejsza z tym.
Jak to jest z Traffic Jam Assistant? W cenniku go niema.
Niby jak jest Lane Assistant i dokupi się aktywny tempomat to z nich korzysta TJA, czyli jak się ma te dwa systemy to i go się dostaje?
Lane assistant działa powyżej 65km/h, a w opisie TJA piszą że razem z LA utrzymuje samochód na pasię przy prędkościach poniżej 60km/h. Sugeruje to że to oddzielny system.
Komentarz
-
-
wcale nie były identyczne, szczególnie tapicerka szmaciana vs pseudo skóra czy alcantara
widać to szczególnie na tylnej kanapie - w szmaciakach są zaokrąglone tyły kanapy w kształt (za przeproszeniem) zadka, natomiast w plastikach jest na prosto.
kkkometa,
myślę że O3 pod względem komfortu, nawet nie ma co porównywać do S2 a gdzie tam do S3
Superb, jaki by nie był, to jest zupełnie inna liga pod tym względem.Pozdrawiam
Marcin
Komentarz
-
-
zróbcie najpierw jazdę probną O3 pózniej S3 a potem gadajcie o wielkiej różnicy..
podobnymi wersjami i silnikami a nie że O3 bedzie 1,2 tsi a S3 2.0 TDI z adaptacyjnym zawieszeniem....
[ Dodano: Nie 28 Cze, 15 23:31 ]
wiadomo że S3 jest dużo lepsze ale nie pod względem komfortu.
S3 Jest jedynie troche miekksze i troche lepiej wyciszone... bez szału...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Enriquezwcale nie były identyczne, szczególnie tapicerka szmaciana vs pseudo skóra czy alcantara
widać to szczególnie na tylnej kanapie - w szmaciakach są zaokrąglone tyły kanapy w kształt (za przeproszeniem) zadka, natomiast w plastikach jest na prosto.
active:
ambition:
siedzisko wymiarami IDENTYCZNE, sam ksztalt bokow fotela moim zdaniem tez.
za to w wersji skorzanej jakby te boczki mialy wieksze zagiecia:
Tylna kanapa tez wymiarami sie niczym nie roznila jesli o chodzi o ksztalt:
Active:
Ambition:
Natomiast w nowosci Superbie III jest bardzo duza roznica w ksztalcie siedziska fotela w active i ambition/style. Teraz juz na ten pomysl wpadli...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez EnriquezMiędzy S2 i O3 jest przepaść, więc myślę, że między O3 i S3 jest kanion a nie tylko przepaść.Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Jestem po jeździe próbnej S3 190 KM Diesel DSG Laurin&Klement, powiem tak samochód ogromny co do komfortu to podobnie jak w O3 tylko sporo więcej miejsca - generalnie jeżdżąc codziennie O3 czułem się w S3 jak w domu
Auto moim zdaniem warte tych pieniędzy i gniecie nowego Passata w każdym calu
Jak dla mnie porównanie O3 do S3 to trochę dziwna kwestia bo to zupełnie inne klasy samochodu.Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE Biel Candy + Amazing + Chrom + Dynamic + Canton + Amundsen + Sunset + PA 2.0 + Drive Setup + Pakiet Skórzany (3 ramienna kiera)
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=72190
Komentarz
-
Komentarz