Zerknij w katalog jaka pojemnosc bagaznika ma mondeo kombi….
+30l wiecej od focusa
o widzisz a wydawał mi się jakiś duży przynajmniej w poprzedniej wersji HB.
Zamieszczone przez sew1981
mówić, że 2.5 nie jedzie w 6....dla kogoś kto jeździ 220 konnym tsi nie jedzie, ale dla tych co nie ujeżdzają takich mocy jednak jedzie...zatem zastanówcie się czy to "nie jedzie" jest obiektywne....
np. 7,8 do 100 w automacie o takiej mocy to bardzo zadowolający wynik według mnie - ani nie powala, ani nie przeraża, jest adekwatny.... insignia obiektywnie nie jedzie przez swoją masę...mazda jedzie przyzwoicie zgodnie z tym jaki ma silnik pod maską, przecież to nie turbo. na wolnossaka przyzwoicie według mnie jedzie....
oczywiście, że jedzie. ale nie tak jak te 2.0 tsi które wybrał Enri, i z którym porównuje inne auta. Oczywiście nie ma co porównywac wolnossacego do turbo. To już problem mazdy, że robi wolnossace.
Dochodzi też różnica w opłatach za 2.0 a 2.5 bo z tego co się oriętuję to jakas jest.
BYŁA o1 rs
BYŁA o2 1.6
JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG
marlej,
fakt, ładna - ale jeździłeś nią dłużej niż godzinę?
Mnie nie pasuje.
Ale skończmy już ten offtop.
Nie, nie jezdzielem bo w salonie mi powiedzieli, ze za wysokie dla mnie progi taka Mazda... a poza tym ze nie wygladam na ukonczone 18 lat... :P
na dodatek teraz mnie dealerzy Mazdy torturuja zeby zdradzil Twoje miejsce zamieszkania w wojewodztwie lodzkim za to co napisales o Mazdzie 6... ale bede milczal jak grob. w koncu kolegow z forum sie nie sypie...
;-)
a tak powaznie - ciekaw jestem Twojego porownania O3 RS i Superba. Prawde mowiac to moglbys po odbiorze S3 opisac krotko S2 vs O3 vs S3... byloby ciekawe porownanie.
Nie jestem obiektywny, przynajmniej na początku od odbioru auta.
Dziś porównując O3, O2 i S2 uszeregowałbym je od najgorszego do najlepszego w ten sposób:
O3 -> O2 -> S2. Ciekaw jetem S3. Podejrzewam, że pod względem wykonania będzie między O2 i S2, choć różnie może być.
Moje powyższe spostrzeżenia mam po rozbebeszeniu plastików i wnętrz tychże samochodów.
S3 też planuję rozbebeszyć do kamery cofania.
[ Dodano: Wto 05 Sty, 16 23:21 ] PiotreQ, ciekawa propozycja ten Leszek zatem....bardziej jednak konkurent A4 a nie SIII
Is200t podają na stronie Leszków, że ma 7.0 do setki przy 245 ps...a co niektórym się nie podoba o 53 ps słabszej Mazdy 6 7,8.....tymbardziej Mazda "jedzie". Ten Leszek "nie jedzie".
Nie jestem obiektywny, przynajmniej na początku od odbioru auta.
Dziś porównując O3, O2 i S2 uszeregowałbym je od najgorszego do najlepszego w ten sposób:
O3 -> O2 -> S2. Ciekaw jetem S3. Podejrzewam, że pod względem wykonania będzie między O2 i S2, choć różnie może być.
Moje powyższe spostrzeżenia mam po rozbebeszeniu plastików i wnętrz tychże samochodów.
S3 też planuję rozbebeszyć do kamery cofania.
czemu nie jedzie i czemu tak słabo z takiej mocy??
wiem wiem ze to nie konkurent s3 ale nie wiem czy nie wolał bym takiego mniejszego ale co lex to lex
Nie jestem obiektywny, przynajmniej na początku od odbioru auta.
Dziś porównując O3, O2 i S2 uszeregowałbym je od najgorszego do najlepszego w ten sposób:
O3 -> O2 -> S2. Ciekaw jetem S3. Podejrzewam, że pod względem wykonania będzie między O2 i S2, choć różnie może być.
Moje powyższe spostrzeżenia mam po rozbebeszeniu plastików i wnętrz tychże samochodów.
S3 też planuję rozbebeszyć do kamery cofania.
Hmmm. Bardzo ciekawe porownanie. Choc ja aut nie rozbebeszam to prawde mowiac mam identyczne spostrzezenia, choc O3 nie mialem (w przyszlym tygodniu mam miec do jazd probnych - nie wiem po co ale wczoraj dzwonila do mnie Pani od dealera Skody w Gdansku czy jestem zainteresowany jazda probna... to jak sami dzwonia to czemu nie).
W takim razie jak pojezdzisz juz S3 i sie z nim blizej poznasz to serio - moglbys napisac bardzo ciekawe porownanie tych wszystkich ww. aut (zwlaszcza skoro widzisz czesciowo ich wnetrze - a wiec miejsce gdzie standardowy uzytkownik nie zaglada).
Lexus rozszerza gamę swoich modeli wyposażonych w nową, 2-litrową jednostkę benzynową z turbodoładowaniem. Po debiutującym na początku tego roku NX 200t i zapowiadanej na koniec roku premierze RX 200t, model IS będzie trzecim przedstawicielem marki Lexus wyposażonym w ten silnik.
może minimum 1600 kg masy własnej go trzyma, podobnie jak insignię....
0,8 s lepiej względem 192 konnej "6" to znikoma różnica....
coś nie hallo z tymi osiągami :P
tymbardziej, że paszczur b8 2.0 tdi biturbo 240 ps ma na papierze 6,1 s, a w teście zachar wyciągnął nawet 5,5 s.
Zatem b8, superbasia 3, mazda 6 jadą, a lesław is200t i insignia nie jadą - patrząc na parametry mocowe.....to bardziej obiektywne twierdzenie.
Na mondziaka nie patrzyłem.
fakt 7 sec przy takij mocy... liczyłem na coś więcej w aucie wielkosci octavi ;/
no ale nie odrzucam go, moze zakrece sie za nim przy wyprz 2016 za rok moze bedzie jeszcze taniej
ciekawe jak ze spalaniem ;/
paszczur b8 2.0 tdi biturbo 240 ps ma na papierze 6,1 s, a w teście zachar wyciągnął nawet 5,5 s.
Zatem b8, superbasia 3, mazda 6 jadą, a lesław is200t i insignia nie jadą - patrząc na parametry mocowe.....to bardziej obiektywne twierdzenie.
Na mondziaka nie patrzyłem.
Taki malutki postulat: paszczur, superbasia, lesław/leszek..... Nie można pisać normalniej zamiast gwarą gimnazialisty :?:
fakt 7 sec przy takij mocy... liczyłem na coś więcej w aucie wielkosci octavi ;/
no ale nie odrzucam go, moze zakrece sie za nim przy wyprz 2016 za rok moze bedzie jeszcze taniej
ciekawe jak ze spalaniem ;/
Tu jest jeszcze inna sprawa - to ma napęd na tył - gdyby octavia miała napęd na tył, robiłaby setkę zdecydowanie poniżej 6 sekund. Bmw 328i (też 245 KM) ma 5,9 do setki, w praktyce nawet mniej. Niewiele mocniejszy superb ma 5,9.
Do tego v max 230. Tyle to ma octavia 1.8.
Więc ewidentnie te KM gdzieś się tracą.
Co mi się podoba w niemieckich (za wyjątkiem opli) autach (no i vagowatych z innych krajów), że one przy określonej mocy jadą już na papierze, w praktyce jadą jeszcze lepiej, w przeciwieństwie do większości konkurencji z innych krajów. Np. taka kia ceed GT - w teście Zachara 7,7 do setki (przypomnijmy, octa miała 6,0). Jeszcze fiatowate nieźle jadą w stosunku do mocy.
No musiał bym sie przejechać, poczytać o trwałości tych super nowoczesnych rozwiązań w silniku lexa i jezeli były by widoki na bezawaryjna jazde japonskim autem przez 150-200 tys km [ wiecej nie wymagam] to chyba wolał bym mniejszego lexa od skody czy vw
ale raz trzeba sie przejechać i zobaczyc jak małe to jest, dwa jak z tym spalaniem jak zmiesci sie w 10 w miescie to super w trasie liczył bym na 6 ; ]
W tym wypadku jest także ważna bardzo niska utrata wartosci, ale tak jak pisałem na takie auto stać by mnie było tylko przy wyprz bo 130 tys to juz moja gorna granica.
perfex, zapomniałem, że lubisz bardzo "ojczyznę polszczyznę" dobrze, poprawię się dla Ciebie, promise :wink: pstryczek, lata lecą...a to taki nawyk te nazwy tylko, nie odmładzanie
Komentarz