Urządzenie do pomiaru geometrii karoserii jest jednym z bardziej strategicznych w produkcji auta, więc mało prawdopodobne, aby przez 700 aut nikt nie zwrócił na to uwagi.
Chociaż... Kto wie...
Ačkoliv je nedávno představený Passat kompletně nový, celkový dojem z něj ukazuje, že spíše než na zásadní inovace navazuje na ideu svých předchůdců. A tu dále či spíše hlouběji rozvíjí.
i jeden z minusow to:
"Hluk od zadní nápravy na nerovnostech"
a wiec halas z tylnego zawieszenia na nierownosciach??? Cos jak w nowej O3???
czyzby ta nowa plyta podlogowa to bylo jednak jakies dziadostwo???
Nowa plyta. O3 dudni, Golf 7 nie dudni, Passat dudni, bo ma wielki pusty bagaznik, a na koniec wyjdzie ze to zamek tylnej klapy tak dudni, bo Golf ma najmniejsza ta klape
hmm... nie jest to napewno najcichsze zawieszenie z jakim mialem doczynienia, pracuje IMO topornie w porownaniu do aut francuskich, ale czy to jest to dudnienie o ktorym mowicie? nie mam pojecia. Jakiegos zatykania uszu, czy cisnienia raczej nie stwierdzam.
ps. w weekend ide na prezentacje VW Passata do dealera - moze uda sie jakas jazde probna - choc jak beda mieli jeden egzemplarz to pewnie nic z tego nie wyjdzie.
jechałem ost superB a póżniej leonem st i oba mają te same głuche dudnienie podczas pokonywania nierówności. Mam również starą Astre i tam czegoś takiego nie ma...
W ogole jak tam malo tkaniny na drzwiach w tym nowym passacie - bida troche. Oby to nie byla zapowiedz, ze w nowym Superbie - wzorem O3 beda znowu plastikowe boczki
W salonie VW w Sopocie, mieli dzis 1 sztuke - kombi jakies takie bezowawe (albo to specyficzna odmiana srebrnego...) - postawili obok dotychczasowej wersji (mniej wiecej w tym samym kolorze), dzieki czemu od razu mozna sobie porownac. O dziwo jednak auto na zywo wyglada lepiej niz dotychczasowa wersja.
Ma ladny przod, ktory wydaje sie bardzo szeroki, w srodku moim zdaniem lepsze materialy troche niz dotychczas, ale jakos tak ascetycznie. Zegary elektroniczne z jednej strony fajny bajer - caly wyswietlacz... ale z drugiej, nie wiem czy jednak nie wole tradycyjnych, moze to kwestia przyzwyczajenia.
Ogolnie jak to VW - z jednej strony widac ze to nowe auto, a z drugiej jak ktos sie nie zna za bardzo to ... moze pomylic sie i nie odkryc ze to nowosc.
W srodku z tylu jest wiecej miejsca, przez sekunde mi sie wydawalo ze prawie tyle co w Superbie, ale chyba jednak mniej. Drzwi fajne - ciezkie, zamykaja sie z solidnym łup. Bardzo fajne swiatla ledowe z przodu. Bagaznik mniej wiecej taki jak w dotychczasowym modelu.
Z boku auto ladniejsze, z przodu tez, z tylu nie potrafie ocenic. Auto ogolnie sprawia wrazenie dynamiczniejszego (zwroccie uwage jak ma fajnie zaprojektowana klapke wlewu paliwa jak bedziecie je na zywo ogladac).
Jakby ceny nieco obnizyli byloby fajnie. Szkoda ze lakiery w guscie niemieckim - a wiec wszystkie ponuro-powazno-bezplociowe, i brakuje agrysywnego czerwonego a la woz strazacki.
jak ktos jest z Gdanska, to u Fota-Groblewski maja i sedana i kombi - wiec lepiej mozna je obejrzec.
Ogolnie milo sie rozczarowalem, bo podejrzewalem ze bedzie gorzej a jest w sumie wizualnie lepiej pod kazdym wzgledem.
Do jazd testowych nic nie mieli w Sopocie, bo wczoraj dopiero im przywiezli z centrali az jedna sztuke, ktora wlasnie wystawili.
ps. porownujac z nowym Mondeo - wole nowego Passata :-)
A jak odbierasz polozenie deski?
Nie masz wrazenia, ze jest mocno wyniesiona do gory, pod sama szybe? Na filmach taka scianowata i przytlaczajaca mi sie wydaje.
^^oj to bym w pierwszej kolejnosci sprawdzil. Choc i tak juz po zdjeciach widze, ze cienko - malo materialu. Widocznie musi zostac miejsce dla Audi, ktore bedzie mialo o 5cm kwadratowych wiecej... VAG-Matrix :P
Deska ladna - nie mialem wrazenia, o ktorym pisales.
Jedyne co, to jakas taka ascetyczna troche, ale moze o to im chodzi.
Co do szyb, to w drzwiach kierowcy oraz pasazera za nim byly opuszczone. Same drzwi solidne, ciezkie, grube.
Nowy Passat sprawia solidne wrazenie, wyglada przy tym o dziwo nawet dosc dynamicznie dzieki szerokiemu przodowi auta i ladnej linii bocznej. Z tylu wydaje mi sie najmniej rzucajacy w oczy.
Ogolnie szedlem tam z przeswiadczeniem, ze pewnie czegos poskapili, cos zdziadzili (jak np. to ze w Golfie 6 wszedzie byly miekkie materialy na gornej czesci drzwi a w Golfie 7 z tylu zrobili juz twarde). A tu sie okazalo, (ale powtarzam - na pierwszy rzut oka!), ze nowy Passat w niczym nie ustepuje dotychczasowemu, a jest od niego ladniejszy, ma wieksze wnetrze co czuc zwlaszcza z tylu - sporo miejsca na nogi (jak sobie ustawilem fotel kierowcy pod siebie i potem usiadlem jako pasazer z tylu). Nie podoba mi sie tylko troche bagaznik poniewaz sprawial wrazenie dlugiego a plytkiego, ale pewnie mi sie wydawalo.
Auto mialo tez bardzo ladne aluminiowe felgi.
Ps. uwazam ze jak brac nowego Passata to wersje comfortline i bezowe albo brazowe wnetrze :-)
Komentarz