MaxiCosi CabrioFix na bazie (nie jestem pewien nazwy, chyba) EasyFix (taka na pasy jak i na Isofix) bez problemów pasowało do teścia O2 jak i do mojej O3. W Skodach bazy używałem zamontowanej na isofix, pasy były potrzebne przed O3, gdy fotelik jeździł w Audi A3, bo tam na istniejących zaczepach (oficjalnie A3 8L 2001 nie miała jeszcze isofixa, choć haki były) baza nie leżała na kanapie tylko się przód lekko unosił.
Osobiście kupując ponownie fotelik 0-13, nadal bym wybrał MaxiCosi Cabrio, tyle że z bazą 2WayFix, bo potem na tę samą bazę można wstawić fotelik 0/9-18 2WayPearl. Do O3 pasuje bardzo dobrze, choć warto zdjąć też te nakłądki z isofix'a, żeby dobrze bazę docisnąć do oparcia - tak mi doradzili na inspekcji fotelików.
Z zalet to na pewno:
- jedna baza pod 2 rozmiary fotelików - jeden koszt
- większy fotelik (2WayPearl) można wpinać w bazę przodem i tyłem
- oczywiście wyniki testów pewnie znasz, a tu oba foteliki dobrze ocenione - Cabrio 5*, Pearl 4*
Cybex ma fajne rozwiązanie w foteliku Sirona 0-18 z obracanym fotelem. Przydatne przy wkładaniu dziecka do auta, ale i tak bym brał najpierw Atona 2 0-13, gdybym szedł w Cybexa.
Poszedłem w Maxi-Cosi Cabrio, ze względu na elastyczność (wtedy baza na pasy i isofix mi pasowała, choć teraz do O3 to już tylko bazę 2WayFix na tylko isofix bym brał), a 2WayPearl wziąłem ze względu na to zapięcie jest zawsze pasami, w Sironie przy montażu fotelika przodem zamiast pasów trzeba używać poduszki. Poza tym Cybex wychodził drożej niż Maxi-Cosi.
Piszę o fotelikach z 2ch grup, bo myślę, że warto spojrzeć trochę dalej w przyszłość.
Jeśli finanse będą Ci pozwalać i poduszka w foteliku do 18kg nie będzie stanowiła dla Ciebie psychicznej bariery, tak jak dla mnie, to Cybex wydawał mi się solidniejszy i ta obrotowość 360st. w Sironie z pewnością praktyczniejsza, ale w kwesti dopasowania Cybex'ów do Octy to już nie mogę się wypowiedzieć.
Osobiście kupując ponownie fotelik 0-13, nadal bym wybrał MaxiCosi Cabrio, tyle że z bazą 2WayFix, bo potem na tę samą bazę można wstawić fotelik 0/9-18 2WayPearl. Do O3 pasuje bardzo dobrze, choć warto zdjąć też te nakłądki z isofix'a, żeby dobrze bazę docisnąć do oparcia - tak mi doradzili na inspekcji fotelików.
Z zalet to na pewno:
- jedna baza pod 2 rozmiary fotelików - jeden koszt
- większy fotelik (2WayPearl) można wpinać w bazę przodem i tyłem
- oczywiście wyniki testów pewnie znasz, a tu oba foteliki dobrze ocenione - Cabrio 5*, Pearl 4*
Cybex ma fajne rozwiązanie w foteliku Sirona 0-18 z obracanym fotelem. Przydatne przy wkładaniu dziecka do auta, ale i tak bym brał najpierw Atona 2 0-13, gdybym szedł w Cybexa.
Poszedłem w Maxi-Cosi Cabrio, ze względu na elastyczność (wtedy baza na pasy i isofix mi pasowała, choć teraz do O3 to już tylko bazę 2WayFix na tylko isofix bym brał), a 2WayPearl wziąłem ze względu na to zapięcie jest zawsze pasami, w Sironie przy montażu fotelika przodem zamiast pasów trzeba używać poduszki. Poza tym Cybex wychodził drożej niż Maxi-Cosi.
Piszę o fotelikach z 2ch grup, bo myślę, że warto spojrzeć trochę dalej w przyszłość.
Jeśli finanse będą Ci pozwalać i poduszka w foteliku do 18kg nie będzie stanowiła dla Ciebie psychicznej bariery, tak jak dla mnie, to Cybex wydawał mi się solidniejszy i ta obrotowość 360st. w Sironie z pewnością praktyczniejsza, ale w kwesti dopasowania Cybex'ów do Octy to już nie mogę się wypowiedzieć.
Komentarz