PAOLO ESCO, pocztytałem kilka Twych ostatnich postów i coś czuję że jesteś experetem w branży petrochemicznej...
Właśnie powoli zbliża się w mej OII termin wymiany oleju (Q1), poczytałem i mam w głowie niezły mętlik. :?
Silnik mam zalany SLX III LL i jestem przekonany do tego oleju zaś po przeczytaniu Twego wyczerpującego postu z 52 strony... sam nie wiem co zakupić. Wiadomo, decyzję sam podejmę.
Zaś z drugiej strony, skoro wymienione w tym całym temacie poszczególne typy olejów spełniają daną normę, to chyba (może się mylę) powinny być do siebie podobne.
A przy okazji, kiedyś spytałem człowieka od olejów czym się różni SLX III od Edge - otrzymałem odpowiedź, że datą produkcji i datą wypuszczenia na rynek. To dlatego SLX jest sprzedawany w butelkach 1L i beczkach - chodzi o to by nie stał na magazynach. Trochę przypomina mi to analogię do filmów (klisz) fotograficznych - wersja standartowa i profesjonalna... Może coś w tym jest.
Tym czasem czeka mnie trochę myślenia i pozdrawiam,
Adam
Właśnie powoli zbliża się w mej OII termin wymiany oleju (Q1), poczytałem i mam w głowie niezły mętlik. :?
Silnik mam zalany SLX III LL i jestem przekonany do tego oleju zaś po przeczytaniu Twego wyczerpującego postu z 52 strony... sam nie wiem co zakupić. Wiadomo, decyzję sam podejmę.
Zaś z drugiej strony, skoro wymienione w tym całym temacie poszczególne typy olejów spełniają daną normę, to chyba (może się mylę) powinny być do siebie podobne.
A przy okazji, kiedyś spytałem człowieka od olejów czym się różni SLX III od Edge - otrzymałem odpowiedź, że datą produkcji i datą wypuszczenia na rynek. To dlatego SLX jest sprzedawany w butelkach 1L i beczkach - chodzi o to by nie stał na magazynach. Trochę przypomina mi to analogię do filmów (klisz) fotograficznych - wersja standartowa i profesjonalna... Może coś w tym jest.
Tym czasem czeka mnie trochę myślenia i pozdrawiam,
Adam
Komentarz