Jaki olej do TDI - archiwum

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • innova
    Rider
    • 2011
    • 554

    Zamieszczone przez dragster
    Jaka faktycznie może być oszczędność na paliwie w ciągu 15 kkm stosując olej o górnej granicy lepkości 30 zamiast 40 w tych samych warunkach eksploatacyjnych?
    w przypadku BMN (2,0TDi, 170KM) w mieście po zmianie z W40 na W30 w mieście spalanie sprowadziłem o ponad 1l/100, w trasie to jest około 1l a na autostradzie sprawdzę zapewne w najbliższych dniach i tu spodziewam się redukcji również powyżej 1l (poprzednio RS wyżerał maksa przy >4000obrotach na 6-tym biegu, czyli 12l/100). Te znaczące różnice przypisuję również dobrym (ale dla traktora) własnościom LM TT 4100.

    [ Dodano: Pią 30 Gru, 11 21:03 ]
    Zamieszczone przez Dzida
    Jednak TT 4600 jest moim zdaniem stanowczo za drogi jak na olej "w technologii".
    i dlatego wymaga intensywnego lobbingu oraz promocji (przykładowo na forach). W zamian w przypadku serii TT użytkownik otrzymuje żaden High Tech

    [ Dodano: Pią 30 Gru, 11 21:10 ]
    Zamieszczone przez gruto
    Śledzę wasze wypowiedzi od pół roku ,i nadal nie wiem jaki olej kupić ! .......no nie powiem kolega Inova swoimi wypowiedziami zaraził mnie do Fuchs'a , ale ciężko go dostać ,nie mam pewnego źródła , a z internetu boję sie kupić
    Gruto, jaki chcesz ???
    Ja Ci załatwie i będzie taniej niż u Twojego przyjaciela

    a jak będziesz wolał Castrola 0w30 to też wynajdę (dla BMW robią chyba, Ci z BMW to też niezła ekipa, napędu nie potrafili przez wiele lat sensownego zrobić a w olejach dobrze czują temat)

    i zaznaczam że ja tylko do 0w30 rękę przyłożę, wprowadzenie mnie na 5w30 (o wyższych nie wspomnę) na chwilę obecną uznałbym za namowe do jeżdzenia cały czas na wstecznym, no a 0w20 na swoim a nie Twoim będę testował

    to nie moja branża ale w Auchan można chyba taniej kupić
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
    _______________________________________

    Komentarz

    • rOBERTO795
      RS
      • 2009
      • 3465
      • Octavia III (5E3)
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      Zamieszczone przez loru
      Aha i jeszcze pytanie co do sklepu http://sklep-oleje.pl/ czy to pewny sklep i bez obaw można tam kupować oleje ?
      Śmiało można polecić 100% satysfakcji
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz

      • loru
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 4286
        • Octavia II (1Z3)
        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

        Zamieszczone przez rOBERTO795
        loru napisał/a:
        Aha i jeszcze pytanie co do sklepu http://sklep-oleje.pl/ czy to pewny sklep i bez obaw można tam kupować oleje ?


        Śmiało można polecić 100% satysfakcji
        to nie moje pytanie


        czy te parametry są ok dla PD-ka ?

        Ciężar właściwy przy 150C…0,858
        Lepkość kinematyczna przy 1000C…13,9 cSt
        Lepkość kinematycza przy 400C…88cSt
        Indeks lepkości…161
        Temperatura krzepnięcia…-42oC
        Temperatura zapłonu…220oC
        Lepkość na zimno przy -300C…6,000 cP


        ponawiam pytanie odnośnie opinii o olejach Millers , ktoś coś wie, słyszał, jakiś link ?
        O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

        Komentarz

        • innova
          Rider
          • 2011
          • 554

          Zamieszczone przez loru
          pkość kinematyczna przy 1000C…13,9 cSt
          jeżeli faktycznie to było dla 1000st to powinien był spłonąć chyba zanim udało się zmierzyć

          a jeżeli 13,9 przy 100stC to w myśl mojej opinii o minimum 3 za dużo dla współczesnego silnika.
          --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
          Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
          _______________________________________

          Komentarz

          • soszek81
            L&K
            • 2010
            • 1245

            Zamieszczone przez dragster
            Jaka faktycznie może być oszczędność na paliwie w ciągu 15 kkm stosując olej o górnej granicy lepkości 30 zamiast 40 w tych samych warunkach eksploatacyjnych?
            Ja napiszę tak - bull shit!

            Goniłem skodę na Castrolu 5w30 przez 45k km.

            Póżniej 5w40 - Motul, Fuchs, teraz Amsoil (łącznie ok 30k do dziś).

            Na Castrolu była seria, od motula modzenie. Przy Fuchsie było już 150/340.
            Napiszę tak - olej nie ma żadnego znaczenia w spalaniu, przynajmniej u mnie! Na każdym z tych olei Skoda pali mi tyle samo. Oczywiście przy takim samym stylu jazdy! Mam tempomat, więc co jakiś czas sobie weryfikuję to i owo. Tankowanie pod korek, trasa na tempomacie, tankowanie.
            Większe znaczenie ma jak się depcze prawą stopą niż to co akurat smaruje silnik.
            Obecnie wyjeździłem zbiornik PSJtem na Amsie - 999,7km, wlałem 49l (równo, z odpowietrzeniem zbiornika i dolewkami). Rezerwa jeszcze mi się nie zapaliła.
            Z czego 200km to miasto, reszta trasa z tempomatem 80-85 (85-90 licznikowe), każde poranne odpalenie było z włączaniem Ebera (ogrzewanie do dogrzania silnika) na ok 8-10 min, co 100km przegonienie turbo przy ruszaniu, czasem i do prędkości autostradowej.

            Średnia 4,9l/100km.

            Teraz idzie drugi zbiornik dla weryfikacji.

            I co? Przesiadając się na 0w30 zyskam 1l/100??????
            Czemu ekolodzy o tym nie pieją jak koguty o poranku? Przecież to czysta ekologia by była.

            Tyle mam w temacie.
            PS - widziałem Castrola SLX w ASO Skody za 79PLN litr (0w30).
            Wolę już Amsa 5w40 za 50litr.

            Pozdrawiam
            Była O1 kombi ALH++ 150/340
            Obecnie Pyzio 206 1.4HDi+ ~90/200

            Komentarz

            • innova
              Rider
              • 2011
              • 554

              a tu ciekawostka, pomimo iż gruto jeszcze u mnie zamówienia nie złożył ale że na wszystko lubię być gotowy to wskoczyłem na chwilę na stronę Castrola a tam następująca oferta aktualnie dla serwisów i warsztatów...

              no i jakoś oleje W40 nie za bardzo dominują w ofercie a 5W40 to już w ogóle ciężko jakoś namacalnym (opórcz tego że lepki) się staje.

              Widać Castrol albo wie co dobre albo kogoś z podobnymi do mojej opinii w managemencie d/s rozwoju mają.

              LX Professional Powerflow VW Longlife III 5W-30
              SLX Professional Powerflow BMW LL04 0W-30
              SLX Professional Powerflow C1 5W-30
              SLX Professional Powerflow C3 (MB) 0W-30
              SLX Professional LONGTEC for Volvo 0W-30
              SLX Professional LONGTEC 0W-30
              SLX Professional Longtec A5 5W-30
              SLX Professional LongTec 0W-40
              SLX Professional B4 5W-30
              SLX Professional C4 5W-30
              SLX Professional Fuel Saver A1 5W-20

              [ Dodano: Pią 30 Gru, 11 22:00 ]
              Zamieszczone przez soszek81
              I co? Przesiadając się na 0w30 zyskam 1l/100??????
              Czemu ekolodzy o tym nie pieją jak koguty o poranku? Przecież to czysta ekologia by była.
              no i sobie uprościłeś, gdyż ja jeszcze jasno dopisałem/dopiąłem łatkę LM w obliczu zaistniałych faktów. Ale dopiszę kolejny aspekt, otóż wiosną jak wlałem LM 4100 to od razu zasygnalizowałem, iż spalanie jakby wzrosło. Nie wiem jakim cudem uprzednio od razu to dostrzegłem (a tempomatu nie używam), cud się objawił ponownie z nastaniem zamiany na W30 tyle że przyniósł korzystniejsze skutki.

              Ekolodzy mogą o tym nie wiedzieć ale ten przekaz może szybko dotrzeć do osób z odrobiną wyobraźni technicznej.

              No ale nie tylko o ekologii należy wspomnieć w tym miejscu, na forum mignął mi wątek gdzie przytoczono problemy silników TSI. No i okazuje się, iż mechanicy się dopatrzyli że użycie rzadszego oleju prowadzi do wydłużenia żywota rozrządu (to było problemem w omawianym wątku jak dobrze pamiętam). W tym samym artykule pojawia się wzmianka o odciążeniu silnika przy zastosowaniu oleju rzadszego...co każdy wyobrazić sobie potrafi.

              Zatem jeżeli fizyka u Ciebie nie zadziałała to albo na bardzo małych obrotach jeździsz albo ja już nie wiem co, może tylko to że LM nie wlałeś jeszcze na próbę.

              Inną sprawą jest, iż w drugim pojeździe zmieniłem 5W30 na 0W30 i również nie dostrzegam zmian...no ale tych w tym przypadku ani nie można było oczekiwać ani się nie spodziewałem.
              --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
              Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
              _______________________________________

              Komentarz

              • Orbit
                Rider
                • 2010
                • 486

                Zamieszczone przez innova
                Zamieszczone przez gruto
                hmm tego nie wiedziałem że hamowanie silnikiem powoduje też znaczne zużycie oleju ....hmm człowiek uczy sie całe życie
                a jak Ci chłopaki podpowiedzą że W40 jest najlepsze na świecie (no i że LM to już tak po cichu dopiszę) to szybko się przekonasz, iż wszystko jest przewrotne i będzie nieomlże na odwrót, tj. taki olej skutecznie będzie hamował Twój silnik powodując dodatkowe zużycie oleju... napędowego tym razem

                w każdy nowoczesnym silniku w tym także i Dieslach , w momencie zdjęcia nogi z pedału gazu ( hamowanie silnikiem ) sterownik sinika odcina napięcia na wtryskiwacze . spalanie spada do ( 0 ) słownie ( ZERA ) .... na biegu 1 lub 2 sterownik włącza napięcie gdy obroty silnika schodzą do około 1500

                wiem piszesz o olejach ... niby 0w30 mniejsze spalanie ciekawy jestem po czym wnosisz ?

                poza tym ... Innova ... widzę iz definitywnie masz coś do LM ?
                zastanawiałem sie skąd te uprzedzenia ... no teraz się wyjaśnia ... sprzedajesz konkurencyjny Olej ???? bo tak wnioskuje z twojej wypowiedzi ... .. Masakra ... szczyrze ... powinno się przytemperować , handlowe zapędy co poniektórych ""pisaków "" to nie jest BAZAR !!!!a ostatnio często odnoszę takie wrażenie ... , INNOVA ciągniesz na swoja stronę ... Szkalując konkrecje ...
                Nie ładnie kolego ...
                1,7 Oplel Astra GTC 125Km ...
                Obecnie śmigam na Liqui Moly a w lato AMSOIL

                Komentarz

                • innova
                  Rider
                  • 2011
                  • 554

                  Zamieszczone przez soszek81
                  Wolę już Amsa 5w40 za 50litr.
                  a ja jeszcze taniej FUCHS'a 0W30 potrafiłem wykombinować
                  --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                  Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
                  _______________________________________

                  Komentarz

                  • barteq
                    Rider
                    • 2011
                    • 309
                    • Opel

                    Zamieszczone przez Dzida
                    A ja zaszalałem i kupiłem dzisiaj DID-a na najbliższą wymianę.
                    Szkoda, że nigdzie nie można dostać DIDa 5w40 - TBN - 9.0 , trochę niski wskaźnik lepkości


                    OneDetailing.pl - Profesjonalne kosmetyki samochodowe. Zapraszam!

                    Komentarz

                    • rOBERTO795
                      RS
                      • 2009
                      • 3465
                      • Octavia III (5E3)
                      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                      INNOVA

                      Co prawda nie mam diesla ale czytanie tego co piszesz mnie lekko mowiąc wku....a

                      Auto Clio 1,4 16V gdy kupilem jeździło na 10w40 elfie potem zrobiłem płukanke wlałem Motula 5W40 a teraz Millers 5W40 i spalanie cały czas jest w przedziale 6,5-7,5L na 100km

                      Okcia jeżdziła na M1 0W40, Elfie 5W30- krotki czas ok 3tyś km, M1 5W50, LM 5w40 i cały czas pali tyle samo!!!!!!!!!!!!!!!!
                      Więc nie wiem jak trzeba "umieć " jeżdzić po tych samych trasach i z taka samą dynamiką aby obniżyć spalanie o 1L na 100km. A nie mam 18 lat i kilka silników juz w zyciu rozebrałem. Potrafię zrozumieć szybsze nagrzewanie się, lepszy-lżejszy rozruch, luźniejsza pracę silnika, itd ale aż takich "oszczędności" ....jakoś ja i kilka innych osób nie zauważyla.
                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                      Komentarz

                      • Orbit
                        Rider
                        • 2010
                        • 486

                        Zamieszczone przez innova
                        Zamieszczone przez soszek81
                        Wolę już Amsa 5w40 za 50litr.
                        a ja jeszcze taniej FUCHS'a 0W30 potrafiłem wykombinować
                        Ja także wole AMSOIL ... i ten właśnie olej zaleje Latem ...

                        FUCHS , po zamieszczonej analizie na tym forum... Szerokim łukiem ... ,
                        1,7 Oplel Astra GTC 125Km ...
                        Obecnie śmigam na Liqui Moly a w lato AMSOIL

                        Komentarz

                        • innova
                          Rider
                          • 2011
                          • 554

                          Zamieszczone przez Orbit
                          to nie jest BAZAR !!!!a ostatnio często odnoszę takie wrażenie ... , INNOVA ciągniesz na swoja stronę ... Szkalując konkrecje ...
                          Nie ładnie kolego ...
                          z olejami nie mam nic wspólnego a w LM walę po całości, gdyż zostało wylobbowane przez różnych wodzirejów tego wątku a to jest totalne g.... jak się w praktyce okazało

                          Jakby pominąłeś w swojej wypowiedzi, iż zachowałem szacunek dla serii Synthoil (kilka stron wcześniej znajdziesz potwierdzenia)

                          Owszem mam pozostałe 7l FUCH'sa w kanistrze ale nie na sprzedaż

                          nieładnie przypisywać mi odznakę brudnej konkurencji, no rozumiem że nie specjalnie łatwo dyskutuje się z prawdą ale Twoje doklejenie mi tej łatki (promowania konkurencji) jest zupełnie nielogiczne w myśl moich wypowiedzi.

                          Owszem gruto napisał co napisał przy czym żeby być zupełnie transparentnym to proszę Cię gruto, podeślij koledze całość moich wypowiedzi i informacji które wymieniliśmy na PW

                          No a teraz moje zastrzeżenie do Ciebie konkretnie i marketingu, bazaru itp - odwróćmy sytuację: co strona piszesz otwartym tekstem jaka to kombinacja LM TT 4600 + Mos jest cudowna... jak to określisz (póki co takie przytaczanie nazwy z zachwalaniem), bo ja się wstrzymuję z podawaniem nazw i promuje ogólnie oleje W30 a w szczególności 0W30, jak zrobią -20W30 to też zapewne będę twierdził że warto po nie sięgnąć.

                          no i jeszcze o tym dodatku MoS: co to za g.... olej (oprócz tego że LM TT) który sam w sobie kosztuje ile kosztuje i jeszcze wymaga suplementów ??? i kto za te suplementy płaci ?

                          no i oczywiście na początek płukana, też jak najbardziej LM
                          --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                          Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
                          _______________________________________

                          Komentarz

                          • Orbit
                            Rider
                            • 2010
                            • 486

                            Zamieszczone przez rOBERTO795
                            Co prawda nie mam diesla ale czytanie tego co piszesz mnie lekko mowiąc wku....a

                            Auto Clio 1,4 16V gdy kupilem jeździło na 10w40 elfie potem zrobiłem płukanke wlałem Motula 5W40 a teraz Millers 5W40 i spalanie cały czas jest w przedziale 6,5-7,5L na 100km

                            Okcia jeżdziła na M1 0W40, Elfie 5W30- krotki czas ok 3tyś km, M1 5W50, LM 5w40 i cały czas pali tyle samo!!!!!!!!!!!!!!!!
                            Roberto ... bo te gadanie o spalaniu to takie .... wątłe życzenia ... jeździłem na rożnych olejach i żadnej różnicy w spalaniu nigdy nie zauważyłem ...
                            opowieści dziwnej treści ...
                            kiedyś wiedziałam taka reklama .. "" WODA ARKTIC prosto z ARKTYKI - będziesz żył dłużnej ""
                            1,7 Oplel Astra GTC 125Km ...
                            Obecnie śmigam na Liqui Moly a w lato AMSOIL

                            Komentarz

                            • rOBERTO795
                              RS
                              • 2009
                              • 3465
                              • Octavia III (5E3)
                              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                              Zamieszczone przez Orbit
                              Zamieszczone przez rOBERTO795
                              Co prawda nie mam diesla ale czytanie tego co piszesz mnie lekko mowiąc wku....a

                              Auto Clio 1,4 16V gdy kupilem jeździło na 10w40 elfie potem zrobiłem płukanke wlałem Motula 5W40 a teraz Millers 5W40 i spalanie cały czas jest w przedziale 6,5-7,5L na 100km

                              Okcia jeżdziła na M1 0W40, Elfie 5W30- krotki czas ok 3tyś km, M1 5W50, LM 5w40 i cały czas pali tyle samo!!!!!!!!!!!!!!!!
                              Roberto ... bo te gadanie o spalaniu to takie .... wątłe życzenia ... jeździłem na rożnych olejach i żadnej różnicy w spalaniu nigdy nie zauważyłem ...
                              opowieści dziwnej treści ...
                              kiedyś wiedziałam taka reklama .. "" WODA ARKTIC prosto z ARKTYKI - będziesz żył dłużnej ""
                              :

                              Co do samych olejów- Każdy jeździ na tym na co go stać i zmienia olej tak często jak sam uważa lub jak mu napisali. To ze ktoś jeździ na oleju X i pisze że jest z niego zadowolony a drugi z oleju Y też jest zadowolony natomiast trzeci z oleju X juz nie- to po to jest to forum i ten wątek. Dziękuje pozdrawiam
                              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                              Komentarz

                              • innova
                                Rider
                                • 2011
                                • 554

                                Zamieszczone przez rOBERTO795
                                Co prawda nie mam diesla ale czytanie tego co piszesz mnie lekko mowiąc wku....a
                                no cóż,
                                przynajmniej wiem że trafia do czytelnika

                                wierz mi, iż odbiór jest przeróżny natomiast ja jak czegoś nie chcę czytać to nie czytam a jak się za coś zabieram to jadę po konkretach i to prawie zawsze boli wybranych, którzy boją się prawdy
                                --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
                                _______________________________________

                                Komentarz

                                • Orbit
                                  Rider
                                  • 2010
                                  • 486

                                  No a teraz moje zastrzeżenie do Ciebie konkretnie i marketingu, bazaru itp: co strona piszesz otwartym tekstem jaka to kombinacja LM TT 4600 + Mos jest cudowna... jak to określisz (póki co takie przytaczanie nazwy z zachwalaniem), bo ja się wstrzymuję z podawaniem nazw i promuje ogólnie oleje W30 a w szczególności 0W30, jak zrobią -20W30 to też zapewne będę twierdził że warto po nie sięgnąć.

                                  no i jeszcze o tym dodatku MoS: co to za g.... olej (oprócz tego że LM TT) który sam w sobie kosztuje ile kosztuje i jeszcze wymaga suplementów ??? i kto za te suplementy płaci ?

                                  no i oczywiście na początek płukana, też jak najbardziej LM
                                  Pisze o tym co działa , nie jestem teoretykiem który mówi, zalejcie chłopaki to ... a będzie cudownie ... najpierw wlewam to do swojego Auta i pisze co sie dzieje .. .. gdyby była jakaś lipa . nie omieszkał bym o tym napisać... do LM przekonał mnie jeden z piszących tutaj ... i jak na razie jestem zadowolony Jeśli się silnik skicha nie omieszkam powiadomić ...

                                  natomiast nikomu nie wciskam Ciemnoty ze po zalaniu MOs2 coś specjalnie się zmieniło oprócz tego ze silnik pracuje bardzo cicho ... oraz niema problemów z odpalaniem ( stukot zimnego silnika ) ... i o to chodzi ... cudów się nie spodziewałem bo cudów niema ... , przynajmniej w tej branży
                                  1,7 Oplel Astra GTC 125Km ...
                                  Obecnie śmigam na Liqui Moly a w lato AMSOIL

                                  Komentarz

                                  • gruto
                                    L&K
                                    S_OCP Member
                                    • 2007
                                    • 1262
                                    • Octavia III (5E3)
                                    • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...47918&start=30 .......przeczytajcie mój post i kolegi Ryjeks'a
                                    |Nie ma co wydziwiać z tymi olejami , przypadkowe spotkania znajomych przy ich autach owocują .

                                    Komentarz

                                    • parasite
                                      L&K
                                      • 2011
                                      • 1368

                                      Zamieszczone przez innova
                                      Zamieszczone przez rOBERTO795
                                      Co prawda nie mam diesla ale czytanie tego co piszesz mnie lekko mowiąc wku....a
                                      wierz mi, iż odbiór jest przeróżny natomiast ja jak czegoś nie chcę czytać to nie czytam a jak się za coś zabieram to jadę po konkretach i to prawie zawsze boli wybranych, którzy boją się prawdy
                                      Ale kogo ma boleć? Po prostu to co piszesz nie pokrywa się u mnie z praktyką. Co prawda nie zalewałem 0W??, ale zalewałem 10W40 i później 5W40 więc według twojej teorii powinien palić mniej, a tak nie jest. Może zaleje teraz 0W40 i wtedy się zobaczy.
                                      AGR 112KM, 232Nm
                                      Subaru Impreza GH 2.0 150KM

                                      Komentarz

                                      • rOBERTO795
                                        RS
                                        • 2009
                                        • 3465
                                        • Octavia III (5E3)
                                        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                        Zamieszczone przez innova
                                        ja jak czegoś nie chcę czytać to nie czytam a jak się za coś zabieram to jadę po konkretach i to prawie zawsze boli wybranych
                                        Jakoś niezauważyłem, konkrety są takie ze tylko Tobie pali 1L mniej, boli mnie ale łokieć na ktorym się podpieram czytajac posty :P
                                        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                        Komentarz

                                        • ruszok
                                          Drive
                                          • 2011
                                          • 65

                                          Ja napiszę tak - bull shit!
                                          Brawo!

                                          Zamieszczone przez soszek81
                                          I co? Przesiadając się na 0w30 zyskam 1l/100??????
                                          Czemu ekolodzy o tym nie pieją jak koguty o poranku? Przecież to czysta ekologia by była.
                                          Hahaha. Dokładnie. Może już zaokrąglajmy do 2l/100km co się będziemy rozdrabniać.
                                          Pisać takie rzeczy to ja też potrafię. Ale jak mi średnie zejdzie z 4.8 na trasie do 3.8 to funduję wymianę oleju każdemu!
                                          Dziwne że mamy takie same doświadczenia i w sumie tylko my to głośno mówimy (piszemy). Jeszcze Orbit próbuje i może ze 2 osoby. Ale ludzie... 1l/100km przesiadamy się wszyscy i jaka oszczędność dla Matki Ziemi - ileż to mniej ropy pójdzie. Już pisałem gdzieś wyżej, że mała zmiana stylu jazdy spowoduje wzrost/spadek spalania.

                                          innova. A co do "ciśnięcia" na LM to są to opinie małych robaczków a nie sprzedawców. Może trafiłeś na podróbę, albo po prostu olej się nie sprawdził w TWOIM silniku i tyle... Za to Ty ostro ciśniesz na tego 0w30 (w zasadzie w większości postów) i okazuje się, że nawet byś chciał go załatwiać...

                                          I jak widać Twoje doświadczenia nie pokrywają się z doświadczeniami większości tutaj - no, ale Twoje są "lepsziejsze" i w ogóle. Jak pisałem miałem okazję bujać się na 5W30 i silnik klekotał rano przez moment. Spalanie było IDENTIKO! Skoro nie spodziewasz się żadnych korzyści w spalaniu po przejściu z 5W-30 na 0W-30 to ja się pytam - czemu w takim razie dalej będzie takie samo spalanie skoro miało być litr mniejsze? A jednak na 5W30 nie jest mniejsze... No to do cholewki... Coś nie gra w całości tego podniecania się.

                                          Fizyka i fizyka... Teoria to jedno, praktyka to drugie. Właśnie to pokazuje to forum. Tylko problem taki, że Twoje teorie sprawdzają się w praktyce tylko w twoim aucie :?:

                                          Tak czy owak życzę powodzenia.

                                          Komentarz

                                          • innova
                                            Rider
                                            • 2011
                                            • 554

                                            Zamieszczone przez rOBERTO795
                                            Jakoś niezauważyłem
                                            a zauważyłeś może, iż ten wątek "jest obsługiwany" przez pewną grupę osób a ktoś "nowy" ze swoimi poglądami barrrdzo rzadko tu zagląda. Swoim doprecyzwaniem istoty problemu (bez jakiś dyplomatycznych stwierdzeń) wprowadziłem niepokój u niektórych.
                                            --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                            Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
                                            _______________________________________

                                            Komentarz

                                            • gruto
                                              L&K
                                              S_OCP Member
                                              • 2007
                                              • 1262
                                              • Octavia III (5E3)
                                              • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                              Tak innova, - ale zobacz ile wyświetleń (259123) ludzie sie uczą na waszych postach , wg. mnie są bardzo ważne i pomocne

                                              Komentarz

                                              • innova
                                                Rider
                                                • 2011
                                                • 554

                                                Zamieszczone przez ruszok
                                                i okazuje się, że nawet byś chciał go załatwiać...
                                                to akurat powiedziałem w swobodnej dyskusji spodziewając się humorystycznego odbioru (zresztą tylko do zaprzyjaźnionych osób skierowałbym takie słowa) i spodziewając się przyjaciół wokół... tymczasem jednak okazuje się, iż jednak biznesowe aspekty zwyciężyły i teraz w obliczu braku innych argumentów właśnie za słówka niektórzy będą mnie łapać

                                                to tylko utwierdzi czytelników, iż tu niezły interes się kręcił a nie użyteczna dyskusja
                                                --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                                Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
                                                _______________________________________

                                                Komentarz

                                                • gruto
                                                  L&K
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2007
                                                  • 1262
                                                  • Octavia III (5E3)
                                                  • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                                  sam sie dowiedzialem tyle rzeczy o których nie wiedziałem , drogą dedukcji i przemyśleń z pomocą was , dochodze do tego jaki kupie olej - kupie sprawdzony , z marką - bo chodzę już 42 lata po ziemi , i troszeczkę życie mnie już czegoś nauczyło

                                                  Komentarz

                                                  • rOBERTO795
                                                    RS
                                                    • 2009
                                                    • 3465
                                                    • Octavia III (5E3)
                                                    • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                                    Zamieszczone przez innova
                                                    Zamieszczone przez rOBERTO795
                                                    Jakoś niezauważyłem
                                                    a zauważyłeś może, iż ten wątek "jest obsługiwany" przez pewną grupę osób a ktoś "nowy" ze swoimi poglądami barrrdzo rzadko tu zagląda. Swoim doprecyzwaniem istoty problemu (bez jakiś dyplomatycznych stwierdzeń) wprowadziłem niepokój u niektórych.
                                                    W każdym wątku tak jest nawet w "Nasze Auta" ale mnóstwo osob podzielilo sie tu swoimi spostrzeżeniami na temat - jest też kilka osób znających sie- przynajmniej teoretycznie na olejach i dzielących się tą wiedzą. Nie mam nic wypowiedzi w stylu-"jestem zadowolony z oleju 1W8 bo coś tam " ale powtarzanie w kołko że auto pali 1 mniej mnie rozdrażniło delikatnie mowiąc i to nie dlatego że nie wierze ale dlatego iż wiem że to niemożliwe w takim stopniu.
                                                    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                                    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                                    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...