Zaraz temat będzie do zamknięcia, bo dyskusja kompletnie nie ma nic wspólnego z tematem. :roll:
Jaki olej do TDI - archiwum
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
To jest podklejony temat.
X
X
-
Zamieszczone przez DzidaZaraz temat będzie do zamknięcia, bo dyskusja kompletnie nie ma nic wspólnego z tematem. :roll:
Przepraszam ale nie mogę sie powstrzymać , mam nadzieję że mnie nie zjecie ale podaję info gdzie mżna znaleźć w przystepny sposób informacje o PAO, HC i innych prehistorycznych gadach:
Jeszcze wiele brakuje ale podstawy dla 90% ludzie są tam zrozumiale zamieszczone .Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Pidziekhttp://zmienolej.pl/kompe...e-podstawy.html
Godziłoby się jednak wskazać, źródła. Zauważyłem, że jest to m.in.: J.Merkisz Analiza kierunków rozwoju olejów silnikowych i ich oceny pod kątem wymagań współczesnych silników spalinowych
dostępna np. tu:
Octavia 2 FL Combi 1.9 BXE
Komentarz
-
-
k
Przedstawiam Szanownym Kolegom odpowiedź z firmu Statoil Polska
Agnieszka Nytko
Koordynator Grupy Serwisu Technicznego
Technical Service Team Coordinator
email: [email protected]
Statoil Poland Sp. z o.o.
Dział Olejów i Smarów
31-476 Kraków, ul. Lublańska 38
tel.: 012 415 70 00; fax: 012 415 71 00
Statoil Poland Spólka z o.o.
ul.Puławska 86
02-603 Warszawa
Polska
KRS:0000012413
XIII Wydział Gospodarczy KRS Sądu Rejonowego dla m.st Warszawy
NIP:779-00-01-083
Kapitał Zakładowy: 952 460 650,00 PLN
--------------------------------------------------------------------------------
From: Agnieszka Nytko
Sent: Thursday, January 05, 2012 10:23 AM
To: [email protected]'
Subject: FW: Formularz kontaktowy ze strony statoil od xxxxx
Witam,
Pragnę poinformować, że olej Statoil LazerWay V 0W-30 jest produkowany w jednym z naszych zakładów produkcyjnych w Nynashamn w Szwecji (nie produkujemy go w Polsce). Dla wszystkich rynków jest to ten sam produkt – ta sama formulacja.
Karta charakterystyki z roku 2008 podawała tylko zawartość substancji niebezpiecznych (alkilowy salicylan wapnia oraz ditiofosforan cynku) a nie było podanych ilości olejów bazowych.
Natomiast karta roku 2011 zawiera informacje zarówno o substancjach niebezpiecznych jak i o oleju bazowym.
Potwierdzam, że zawartość PAO jest zgodna z deklarowaną w karcie charakterystyki z roku 2011.
Informuję również, że każda firma, nie tylko my, jest zobligowana do podania w karcie charakterystyki wszystkich substancji niebezpiecznych wykorzystanych przy produkcji danego oleju/smaru czy innych produktów, my dodatkowo podajemy informacje o olejach bazowych. To, że oleje bazowe nie są klasyfikowane jako niebezpieczne widać w punkcie 3 karty charakterystyki, kolumna : „klasyfikacja według zagrożenia” - brak wpisu.
Mam nadzieję, że w pełni wyjaśniłam Pana wątpliwości.
W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt.
Pozdrawiam
Agnieszka Nytko
aha Pani Agnieszka Nytko poinformowała mnie, ze istnienie starych karty na stronie statoil.pl wynika z faktu że w chwili obecnej firma ma jeszcze brak przekierunkowania ze strony statoil.com -w nabliższym czasie zostanie to dopracowane a widoczne karty będą wtedy aktualizowane.
aha kolego Skodaoctavia - gdybyś chociaż chwilę pomyślał ... to szanowny kolega by zauważył że na obydwu kartach tej Twojej ze Statoil Polska z 2008 i tej najnowszej "mojej" z 12 maja 2011 roku jest ten sam numer telefonu kontaktowego! :P
Więc jakiekolwiek próby oczerniania firmy i sugerowanie nieprawidłowościZamieszczone przez Skodaoctaviaumieszczone na jakimś tajemniczym serwerze
Jeśli ktoś z WAS ma watpliwości to + 48 12 415 70 00 - dział wspracia Pani Agnieszka Nytko (rozmawiałem też przed chwilą osobiście z Panią Agnieszką).
W moim imieniu bardzo serdecznie Pani Agnieszce Nytko i firmie Statoil Polska dziękuję
Oryginał listu do wglądu dla chętnych posiadających watpliwości wyślę w postaci pdf-a po zgraniu z mojej skrzynki.
Pytania...? Czy mam Ciebie kolego Skodaoctavia "wypunktować" także z LM?
Czy myślisz, że pisząc "można to sprawdzić" pisałem w ciemno? ahhh tylko czy mi się będzie chciało z Tobą pisać......??? A może tak sprawdź sobie sam i przedstaw nam swoje informacje na forum jeśli tak bardzo Tobie na tym zależy. Bo juz się dosyć napisałem i natraciłem czasu dla Ciebie.
pozdrawiam
ahhh przepraszam znów Tobie zepsułem humor...czy ja pisałem, ze ze mnie taki sur---wiel jest? Wiesz ... to ja jednak mam chyba te ponad 60% PAO w swoim silniku - przykro mi ale nigdy w to nie wątpiłem. :szeroki_usmiechPW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Orbit: daj znać jak yariska bedzie chodzić .
Daj znać jak spalanie .
Ty masz 1.0 czy 1.33 , 1.3 ?
PAOLO: Wyprzedzłeś mnie to fakt większość firm nie podaje skłądników bazowych a jedynie te wymagane polskim prawem.
Ale warto tez zauważyć że zarówno PAO nie równe PAO bo jedne jest lepsze drugie gorsze , jeden olej ma lepsze dodatki drugi gorsze itp.
Poczekajmy zatem na odpowiedz Skody ..:-)
Nie ukrywam że jestem ciekawy odpowiedzi.Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Skodaoctavia
Zamieszczone przez zak14Zamieszczone przez SkodaoctaviaJednak założyć, że olej który posiada większą ilość składnika z grupy np. IV czy z grupy V jest bardziej bądź mniej syntetyczny jest całkowitą niedorzecznością.
Potrafisz więc jakoś wykazać, że np. oleje oparte w 90% o nowoczesne bazy HC gr.III, czy gr. III tzw. High VI są mniej chemiczne, albo mniej przetworzone chemicznie, albo bardziej wykopane z ziemi od olejów do których ktoś dosypał np. 30% polimerów z gr. IV lub 10% estrów z grupy V, a bazę tego stanowi na ogół mieszanka czegoś niewiadomego (na ogół mieszanka wszystkich grup, chyba za wyjątkiem tylko gr.I, bo to się trudniej miesza)?.
Zamieszczone przez PAOLO ESCOahhh przepraszam znów Tobie zepsułem humor...czy ja pisałem, ze ze mnie taki sur---wiel jest? Wiesz ... to ja jednak mam chyba te ponad 60% PAO w swoim silniku - przykro mi ale nigdy w to nie wątpiłem
Różnica między zawartością kart charakterystyki LazarWay V 0W30 z 2008 i 2011 roku dowodzi tego, że formulacja oleju była zmieniana. To że pani zza biurka w Polsce ze Statoila coś napisze, to jedno, a rzeczywisty stan rzeczy to drugie. Jakoś dziwnym trafem w 2008 roku zapomnieli o zawartości PAO napisać, a w 2011 sobie przypomnieli. Dziwne, że w przypadku oleju LL 5W30 im się nie zapomniało. Jakbyś ruszył choć trochę mózgiem to byś na to wpadł.
Bańki z olejem z formulacją z maja 2011 nie są jeszcze i pewnie długo nie będą dostępne w Polsce. I musze cię zmartwić, tym bardziej nie były dostępne miesiąc temu. Wystarczy iść na pierwszą lepszą stację Statoil i zobaczyć jak się ten olej sprzedaje. Normalnie klienci walą drzwiami i oknami.
Tym, że pani napisała, że olej z nową formulacja produkowany jest w zakładzie Nynashamn w Szwecji – udowodniła, że ty kolego kupiłeś nie ten olej, a więc z inną formulacją, bowiem olej który kupiłeś wyprodukowany jest w Norwegii. Jak tak wszystko sprawdzasz dokładnie, to powinieneś to zauważyć. Dalej, jakbyś umiał choć trochę liczyć to zauważyłbyć również (pisalem ci to chyba z 3 razy), że olej z zawartością polialfaolefin 60% na ogół nie jest tańszy o 10zl na litrze od oleju z zawartością 30%. A na pewno nie w firmie Statoil, która nie posiada własnych technologii produkcji różnorodnych baz syntetycznych.
Tak więc jak widzisz musisz oddać ten olej do analizy, chyba do jakiegoś spac labu, najlepiej amerykańskiego (oni to robią najlepiej) aby się przekonać jaki jest rzeczywisty skład oleju. Ale z dużą dozą prawdopodobieństwa można powiedzieć, że olej który wlałeś sobie do silniczka ma mało wspólnego z tym olejem, który ci się wydaje, że wlałeś. Przykro mi bardzo…
A tak na marginesie, gdybyś w swojej zajadliwości i furii choć trochę przeczytał o czym piszę, to zapewne niechybnie doszedłbyś do wniosku, że nie chodzi tu o żadną zawartość PAO, czy SRAO w oleju, tylko o publikowanie sprawdzonych i faktycznych informacji, a nie pisania w transie jakiegoś widzimisie i podniecanie się jaki to olej X jest dobry, a olej Y zły, bo ten ma więcej, a tamten mniej jakichś tam śmieci chemicznych.
Zamiast prezentować nieaktualne informcję z jakiegoś serwisu części zamiennych z drugiego końca świata trzeba było najpierw zapytać państwa z Liqui Moly o skład chemiczny oleju. Podobnie jak to zrobiłeś w przypadku pani ze Statoila. Tym bardziej, że jak piszesz, wszystko dokładnie sprawdzasz i nie publikujesz nie potwierdzonych informacji. Rozumiesz, panie Paolo esco, czy znowu musze ci coś tłumaczyć…
[ Dodano: Czw 05 Sty, 12 15:44 ]
Zamieszczone przez zak14Dawanie 70% drogich PAO byle jak zblendowanych nie jest z żadnego punktu widzenia racjonalne i nie wierzę, żeby (co do zasady) taki olej miał gorsze właściwości od HC + 10% PAO.
Jeżeli to błąd to chyba się rozumiemy i wygląda na to, że już znasz tajemnice olejów syntetycznych, full syntetycznych, 100% syntetycznych, vollsintetisch, fullsinthetic itp. itd.
Reszta dywagacji prowadzi raczej do nikąd, ale bawić się można...
Spróbuj teraz przekazać tę tajemnicę innym userom. Jednak z tego co zauważyłem nie będzie to łatwe...
Komentarz
-
Zamieszczone przez SkodaoctaviaRóżnica między zawartością kart charakterystyki LazarWay V 0W30 z 2008 i 2011 roku dowodzi tego, że formulacja oleju była zmieniana.
Zamieszczone przez SkodaoctaviaTo że pani zza biurka w Polsce ze Statoila coś napisze, to jedno, a rzeczywisty stan rzeczy to drugie.
Zamieszczone przez Skodaoctaviakupiłeś nie ten olej, a więc z inną formulacją, bowiem olej który kupiłeś wyprodukowany jest w Norwegii.
Sugerujesz, że firma Statoil Polska oszukuje swoich klientów? Zastanów się dobrze nad odpowiedzią nim coś nieopatrznie w tej kwestii napiszesz -link do tego wątku podałem Pani z firmy Statoil Polska.
Zamieszczone przez SkodaoctaviaZamiast prezentować nieaktualne informcję z jakiegoś serwisu części zamiennych z drugiego końca świata trzeba było najpierw zapytać państwa z Liqui Moly o skład chemiczny oleju. Podobnie jak to zrobiłeś w przypadku pani ze Statoila.
Narazie rozpisałeś się teraz poprzyj to konkretnymi i wiarygodnymi dokumentami.
ahhh i nie popełnię tego błędu co wczoraj...
Zamieszczone przez Skodaoctaviaczy znowu musze ci coś tłumaczyć…Załączone plikiPW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PidziekInowa: o co chodzi z tymi "wlepkami" bo juz straciłem rachubę podczas czytania wątku ...
drugi orzeł w podobnym tonie wpajał mi, iż mam wlepkę dotyczącą wymaganych olejów w książce serwisowej czy gdzieś tam
obie wlepki są mitem oczywiście (ta z pojazdu jest gdzie indziej i w ogółe...)
[ Dodano: Czw 05 Sty, 12 18:23 ]
Zamieszczone przez PidziekCytat:
nie Ty jeden ... Pidziek ale "czaisz", że to watek o olejach jest bo wiesz... na forum grasuje głodny wilk
No ja staram się być merytorycznie nastawiony ale każdego rodzaju nowy powiem moze wnieść coś nowego do wątku.
Proszę mnie nie wiazać z kimś kto ma stycznść z wilkiem bo ja ani czerwo ny kapturek nie jestem ani stara babcia
[ Dodano: Czw 05 Sty, 12 18:27 ]
Zamieszczone przez SkodaoctaviaPodobnie bardzo chcesz, żeby w Synhoil-ach LM też było 75% tego PAO, ale jak widzisz kolego nie do końca wszystko sprawdziłeś, przed opublikowaniem i jeszcze nad wyraz uparcie nie chcesz przyjąć swoich pomyłek do wiadomości.
[ Dodano: Czw 05 Sty, 12 18:29 ]
Zamieszczone przez zak14Drążę Producenci robią wiele, żeby użytkownik końcowy nie wiedział co w oleju siedzi, temat jest pracochłonny a ja mam rodzinę i pracę.i sam widzisz jak tu się bawić w dyplomację i dobry smak kiedy ludzie "zakręceni chodzą"
[ Dodano: Czw 05 Sty, 12 18:36 ]
Zamieszczone przez DzidaZaraz temat będzie do zamknięcia, bo dyskusja kompletnie nie ma nic wspólnego z tematem.
trochę cierpliwości a jest szansa że właśnie dopiero zaraz stanie się tematem właściwym dla forum a nie tylko przekonywania że białe jest czarne... no przynajmniej ja żywię taką nadzieję i patrząc na rozwój wypadków widzę że sprawy zmierzają we właściwym kierunku. To że wygląda to trochę jak "zmierzch tytanów" to wynika z faktu, iż widocznie tak musiało być... no a cytując słowa sławetnego generała: czy musiało do tego dojść" odpowiadam, widać musiało skoro doszło
[ Dodano: Czw 05 Sty, 12 18:42 ]
Zamieszczone przez zak14innova napisał/a:
i mam umiejętności analityczne
to Twoja subiektywna ocena
[ Dodano: Czw 05 Sty, 12 18:47 ]
Zamieszczone przez piramidaChłopaki, ja pierdole...
piramida, taki sławny cytat z mojej branży, otóż razu pewnego dnia jeden dyrektor robiąć porządki po starej ekipie powiedział do załogi dobrze zapamiętane słowa: "jest wojna, są straty" :idea:
[ Dodano: Czw 05 Sty, 12 18:53 ]
Zamieszczone przez OrbitDzisiaj kupiłem 4 sztuki do Yaris , to jest ten sam sprzedawca u którego kupował PIRAMIDA
ja nie jestem pewien i chce od Ciebie (proszę) jasnej odpowiedzi: Amsoil 0W20 to jest to co zakupiłeś ?
[ Dodano: Czw 05 Sty, 12 19:07 ]
Zamieszczone przez PAOLO ESCOSkodaoctavia napisał/a:
To że pani zza biurka w Polsce ze Statoila coś napisze, to jedno, a rzeczywisty stan rzeczy to drugie.
tz ona jest osobą niewairygodną to kto wg. Ciebie jest wiarygodny?
[ Dodano: Czw 05 Sty, 12 19:18 ]
Zamieszczone przez barteqPanowie dajcie spokój z Skodaoctavia, szkoda karmić trolla.--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
_______________________________________
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SkodaoctaviaZamiast prezentować nieaktualne informcję z jakiegoś serwisu części zamiennych z drugiego końca świata trzeba było najpierw zapytać państwa z Liqui Moly o skład chemiczny oleju.
Witam serdecznie
Piszę w sprawie Pańskiego pytania dotyczącego olei SynthOil High Tech 5W-40 oraz SynthOil 0W-40 baza obu tych olei jest w 100% syntetyczna (PAO)czyli jest to IV grupa.
Przy okazji pragnę poinformować że aktualnie w polskiej ofercie firmy Liqui Moly nie ma oleju o lepkości 0W-40, produkty o takiej lepkości nie pochodzą z oficjalnej sieci dystrybucji.
Pozdrawiam.
Rafał Kobza
LIQUI MOLY Polska Sp. z o.o.
ul. Cybernetyki 7B
02-677 Warszawa
NIP 522-26-23-299,
tel. (022) 331 03 08
fax (022) 331 03 09
+48 602 260 649
[email protected]
Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie,
XIII Wydział Gospodarczy KRS, Numer KRS 0000065196
Wysokość Kapitału Zakładowego 1.276.000,00 PLN
Panu Rafałowi serdecznie dziękuję za przesłanie odpowiedzi.
Do pozostałych kwestii odniosę się w wolnej chwili (jeżeli starczy mi cierpliwości).Octavia 2 FL Combi 1.9 BXE
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zak14Przy okazji pragnę poinformować że aktualnie w polskiej ofercie firmy Liqui Moly nie ma oleju o lepkości 0W-40, produkty o takiej lepkości nie pochodzą z oficjalnej sieci dystrybucji.
patrząc na poznane fakty czy uważasz że to źle iż z pewnym niesmakiem ale mimo wszystko poznaliśmy ważną prawdę ?
obnażanie prawdy zawsze jest bolesne dla tych mniej zainteresowanych ale dla użytkowników forum, którzy poszukują pomocy (a nie manipulacji) jest bezcenne--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
_______________________________________
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zak14SynthOil High Tech 5W-40 oraz SynthOil 0W-40 baza obu tych olei jest w 100% syntetyczna (PAO)czyli jest to IV grupa.
Mam wrazenie,ze pan z LM klepnal cos na odczepnego :szeroki_usmiechTato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PidziekOrbit: daj znać jak yariska bedzie chodzić .
Daj znać jak spalanie .
Ty masz 1.0 czy 1.33 , 1.3 ?
.
Yaris prawie nówka sztuka 1,33 ... przez rok przejechane 2600 km , w poniedziałek pierwszy przegląd
w takim tempie jak teraz to chyba nie szybko będę wiedział czy spalanie spadło, mam nadzieje ze tak , chociaż nawet na dotarciu stosunkowo mało pali1,7 Oplel Astra GTC 125Km ...
Obecnie śmigam na Liqui Moly a w lato AMSOIL
Komentarz
-
-
Skodaoctavia
Zamieszczone przez PAOLO ESCOZamieszczone przez SkodaoctaviaRóżnica między zawartością kart charakterystyki LazarWay V 0W30 z 2008 i 2011 roku dowodzi tego, że formulacja oleju była zmieniana.
Według kart z 2008 roku i 2011 roku:
1. W 2008 roku olej X (V 0W30) nie ma w składzie PAO oraz olej Y (LL 5W30) ma.
2. W 2011 roku olej X ma w składzie PAO oraz olej Y ma.
3. Z 1 i 2 wynika, że skład oleju X się zmienił. Mógł się zmienić w różnym zakresie, jednak na pewno zmienił się w zakresie zawartości PAO.
Wobraź sobie, że wiarygodność danych prezentowanych nawet przez producenta można podważyć, jednak logiki już nie da się podważyć, bowiem wnioski wyciągnięte w wyniku rozumowania dedukcyjnego są nieodparcie prawdziwe i nie można ich zasadnie zakwestionować.
Zamieszczone przez PAOLO ESCOSugerujesz, że firma Statoil Polska oszukuje swoich klientów? Zastanów się dobrze nad odpowiedzią nim coś nieopatrznie w tej kwestii napiszesz -link do tego wątku podałem Pani z firmy Statoil Polska.
Napisała Ci, że olej jest produkowany tylko w Szwecji? A ty jakoś dziwnym trafem kupiłeś wyprodukowany w Norwegii. Równie dobrze mogła napisać, że olej jest produkowany tylko w Gabonie. Mniej więcej to to samo. Jak widzisz, pani siedząca za biurkiem na Lublańskiej najprawdopodobniej na oczy nie widziała opakowania tego oleju i ma blade pojęcie o tym co się naprawdę dzieje z produktami tej firmy.
Zamieszczone przez zak14Zamieszczone przez SkodaoctaviaZamiast prezentować nieaktualne informcję z jakiegoś serwisu części zamiennych z drugiego końca świata trzeba było najpierw zapytać państwa z Liqui Moly o skład chemiczny oleju.
Witam serdecznie
Piszę w sprawie Pańskiego pytania dotyczącego olei SynthOil High Tech 5W-40 oraz SynthOil 0W-40 baza obu tych olei jest w 100% syntetyczna (PAO)czyli jest to IV grupa.
No i? Co to za rewelacja? Na pudełku masz napisane przecież to samo „100% syntetyczny”.
Napisz do innych, zobacz co Ci odpiszą, porównaj, wyciągnij wnioski, a potem możesz tu napisać co z tego zrozumiałeś. Pytałeś producenta oleju pierwszy raz, czy jak.
A, że tak spytam, rozumiesz co znaczy określenie „skład chemiczny” oleju?
Jeżeli więc uczyniłeś to co powyżej to uczyń jeszcze drugie i wyślij maila z prośbą o skład chemiczny oleju Synthoil, najlepiej tego co to ma bazę 100% syntetyczną (PAO), czyli jest to IV grupa.
Komentarz
-
Skodaoctavia: "Wobraź sobie, że wiarygodność danych prezentowanych nawet przez producenta można podważyć..." więc je podważ. Podważ, a każdy będzie zadowolony. Nie tylko ja, ale i Paolo i każdy kto to przeczyta. Na razie są to tylko insynuacje. Czekamy... bardzo czekamy!
Ps: nie oczekuje wywodu to jest tu a to jest tu. Oczekuje kwitów, twardych dowodów.
Komentarz
-
-
Ja również oczekuję tego podważania danych z kart. Ale nie od tak sobie tylko jakoś konkretnie, z liczbami, analizami próbek itd. Inaczej to tylko bijesz pianę jak pewien inny podobny Tobie. Następny wszystko wiedzący i superanalizujący; następny, który idzie na logikę (której jak widać ponownie brak).
Komentarz
-
-
Skodaoctavia kwestionujesz, że ktoś nie umie czytać ze zrozumieniem, a sam masz z tym problem, ehhh... . A teraz przeczytaj mój post,... dokładnie cytowany fragment, w którym mówisz, że dane producenta można podważyć. Ja po prostu czekam na te podważenia tych firmowych kart, w których to Nas robią po kątach. Jasne?Oczekuje że to Ty zrobisz, a nie ktoś za Ciebie. Aha, twarde dowody, a nie wywody....
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ruszokJa również oczekuję tego podważania danych z kart. Ale nie od tak sobie tylko jakoś konkretnie, z liczbami, analizami próbek itd. Inaczej to tylko bijesz pianę jak pewien inny podobny Tobie. Następny wszystko wiedzący i superanalizujący; następny, który idzie na logikę (której jak widać ponownie brak).
a ja oczekuję wskazania gdzie postąpiłem niezgodnie z czymkolwiek (logiką, książką serwisową etc) przy doborze oleju. Kilka razy o tym słyszałem od Ciebie a nigdy nie było konkretnego wskazania na jakiej podstawie zarzucasz mi popełnienie błędu--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
_______________________________________
Komentarz
-
-
Widze że meritum PAO uroslo do rangi niebywale duzej.
Kilka zdan od siebie.
Karty MSDS zazwyczaj opracowywuje się raz pozniej je zmienia jak zmiany dotycza jakis substancji skladnikow niebezpiecznych często karty sa nie aktualizowane a bazy olejowe ich formulacja zmienia się wbrew temu co mysla niektorzy.
Wszystko zalezy od wielu czynnikow.
Nie dajmy się zwariowac auta na dobrych HC beda dobrze jezdzic.
Oczywiscie prosze kolege Seed a aby się ustosunkowal do tego co napisal odnosnie wklejonego lub przeklejonego tekstu.
Chodzi znany olej ktory w konfiguracji na Japonie wyglada inaczej niż na europe Niemcy Polske itp..
Badzmy konsekwentni jak chcemy z jakiegos powodu komus przyprawic rogi miejmy ku ytemu powody .
Milej nocy
Bardzo nie podobaja mi się osobiste tarczki niektorych userow w tym watku mam nadzieje że administrtator ukruci nie merytoryczna czesc watku ale hamskie i osobiste docinki.Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
Komentarz