Zamieszczone przez Maicroft
Amortyzatory
Zwiń
X
-
Maicroft, jak będę amorki zmieniał to i wahacze przy okazji zrobię :wink:Obecnie -> Octavia II:
Terminy Spotów Śląsko-Małopolskich
Komentarz
-
-
Twardo ?? W koncu przyjemnie, przestalo bujac cala bude.
[ Dodano: Czw 27 Mar, 14 15:38 ]
qu_bek, uważaj, jak będziesz tuleje zmieniał. Jeżeli zostaniesz przy normalnych to jest duże prawdopodobieństwo, że masz wytarte sworznie wahaczy i tuleje lekko wejdą. A jak lekko wejdą to zaraz się wyrobią.Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Panowie sprawdziłem i tuleje miałem zmieniane przy 152kkm, tak więc mają 13kkm nalatane :wink:
Pytanie czy zmieniając amorki zmieniać od razu sprężyny, czy zostawić serię :?:Obecnie -> Octavia II:
Terminy Spotów Śląsko-Małopolskich
Komentarz
-
-
qu_bek, jeżeli nie chcesz obniżać to zostaw serię, pamiętaj o łożyskach Macphersona, odboje i osłony przednich amortyzatorów raczej będziesz miał dobre. Ja kupiłem nowe i założyłem bo już kupiłem :? . Ori były u mnie w bardzo dobrym stanie, zero zużycia było. Z tylnymi może być różnie.Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
AdamB, tylne odboje mam zmienione przy 152kkm bo prawie ich nie było :shock:
[ Dodano: Wto 01 Kwi, 14 11:31 ]
Hej, miał ktoś do czynienia z amorkami MONROE REFLEX :?:Obecnie -> Octavia II:
Terminy Spotów Śląsko-Małopolskich
Komentarz
-
-
mam od 1000km bilstein b4.
w porównaniu do ori dramatyczna przepaść na plus dla nowych b4.
wymienilem z odbojami i drazkami stabilizatora i naturalnie z lozyskami macpersona.
jest lepiej niż nowe a to pamiętam jeszcze bo uzytkuje od samego początku to auto.
zatem jeśli ktoś się zastanawia to nie ma nad czym tylko wymieniać.
ja wymienilem po ponad 4 latach i przy ok 1 00 kkm.
zaczatki pływania już było czuć przy 80 kkm.
teraz auto sztywno i komfortowo pokonuje PL wzdłuż i w szerz.
Dodatkowy atut to brak nurkowania przy hamowaniu.
koszt niewielki a radość jak z nowego auta.
Komentarz
-
-
Ja się zdecydowałem na KYB Excel-G, będę zakładał w czwartek i zobaczymy jak to będzieObecnie -> Octavia II:
Terminy Spotów Śląsko-Małopolskich
Komentarz
-
-
AdamB, przynajmniej na zakrętach nie będę dupy szukał w lusterkuObecnie -> Octavia II:
Terminy Spotów Śląsko-Małopolskich
Komentarz
-
-
Panowie, ja też wrzucę swoje 3 grosze
Jak kupiłem swojego szkodnika, niemal na początku zmieniłem zawias na B4 sport, jak to ładnie mówią.
B4 ma tyle ze sportem wspólnego co tylko w nazwie
Bynajmniej nalatałem na tym zawiasie już ponad 200 kkm :twisted: i czas na zmiany i coraz bardziej skłaniam się ku KYB. Jedynie nie wiem, które?
Nie piszę tego, żeby powiedzieć, że Bilstein to shit (w końcu 200kkm się nalatało), ale trafiają się podróby, a to już shitex na maxa, choć na początku ładnie wygląda. Ja wstawiałem ORI B4, kupowane na bilstein.pl
Przeczytałem cały wątek i ktoś tu handluje tym sprzętem, prawda?
Mam O1 w kombi, czyli zazwyczaj dupsko chce mnie minąć łukiem :twisted:
B4 są ciut twardsze niż seria, ale dla mnie to za mało, a na B6 szkoda mi siana, a zawias czas już zmienić, bo jeżdżenie wysiedzianym tapczanem jakoś mi nie pasi :P
Ultra SRy czy ExcelG?
Może jeszcze coś innego?O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez 4techUltra SRy czy ExcelG?
Zamieszczone przez comandoPrzecież exel to amor przeznaczony do wielu aut na pierwszy montaż.
O B4 naczytałem się różnych opinii stad zapadła decyzja o Excel-G, a na B6 jak pisze 4tech szkoda mi siana bo mój szkodnik służy do jazdy po mieście i wożeniu dzieciaków, a nie chciał bym żeby po każdej przejażdżce po krk drogach miały wstrząśnienie mózgu :P
Czas pokaże jak amorki pracują, a dziś zawożę szkodnika do magika tak więc już niebawem będę wiedziałObecnie -> Octavia II:
Terminy Spotów Śląsko-Małopolskich
Komentarz
-
-
Ultra sr są dużo twardsze od exel. Są twardsze również od b6. Do tego średnio wybierają. Moim zdaniem nie warto.
qu_bek, to zależy chyba od auta. W octavii mam fabryczne i wydają się dosyć sprężyste. Exele miałem w Toyocie i Renault i było mięciutko.
Z mojego doświadczenia czyli Koni Sport, B4, B6, exel, ultra Sr, zdecydowanie najfajniejszym amorem jest b6. I do zabawy i do wożenia rodziny. Nie polecam natomiast Koni bo nie wybiera wcale a co za tym idzie auto się nie prowadzi.
Komentarz
-
-
comando, dzięki za uwagi i opinie
Ja pierwszy raz zabieram się za wymianę amorów tak więc doświadczenie dopiero będę nabywał bo zawsze na serii jeździłem :P
Kiedyś jak miałem VW Polo 6N zakupiłem jakiś zestaw obniżający na allegro co było mega błędem bo jeździło się gorzej niż taczkami i wróciłem do serii bo nawet na koleinach potrafiło szurać po asfalcie :lol:
Jedno jest pewne dziś wieczorem lub jutro rano będę miał KYB Excel-G założone i z tego się cieszeObecnie -> Octavia II:
Terminy Spotów Śląsko-Małopolskich
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez comandoUltra sr są dużo twardsze od exel. Są twardsze również od b6. Do tego średnio wybierają.
Jak to? Ultra SRy są twardsze od B6 :?:O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
-
KYB min. szly na pierwszy montaz do Renault. Co do sprezyn KYB to nie polecam. Rowniez wyminilem na KYB i jedna pekla po roku. Dobrze ze nie wyrzucalem starych 10 letnich oryginlanych
[ Dodano: Sro 23 Kwi, 14 17:17 ]
ps Link do katalogu amorkow KYB w pdf-ie http://www.kyb-europe.com/pdf/2014-C...-Version-A.pdf
oraz online -->> http://www.kyb-europe.com/catalogue.aspObecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045
Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776
Komentarz
-
-
Mam już założone i całkiem przyjemnie się jeździ
Zobaczymy jak z czasem to będzie ale pierwszy test na ostrym zakręcie trzymały się drogi tak więc jestem happy :diabelski_usmiechObecnie -> Octavia II:
Terminy Spotów Śląsko-Małopolskich
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez qu_bekMam już założone i całkiem przyjemnie się jeździ
Zobaczymy jak z czasem to będzie ale pierwszy test na ostrym zakręcie trzymały się drogi tak więc jestem happy :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
aronus, tył na pewno jakiś 1cm się podniósł ale to dlatego, że seryjne już mocno dojechane były.
Moim zdaniem jest identycznie ale sprawdzę to jak zdjęcia zrobię i porównam :szeroki_usmiech
Jeśli chodzi o komfort ciut sztywniej, ale przyjemnie. Mogę powiedzieć tylko tyle, że lepiej autko się trzyma drogi, droga hamowania jest krótsza i przy szybkim ruszaniu koła się nie ślizgają :wink:Obecnie -> Octavia II:
Terminy Spotów Śląsko-Małopolskich
Komentarz
-
Komentarz