Zamieszczone przez filip_auto
Jaki olej do benzyniaka?
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Ała - za chwile się okaże że modyfikacje mechaniczne-elektroniczne nie będą potrzebne. Zastąpi je olej :diabelski_usmiechOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
-
-
lolZamieszczone przez rOBERTO795Ała - za chwile się okaże że modyfikacje mechaniczne-elektroniczne nie będą potrzebne. Zastąpi je olej :diabelski_usmiechZamieszczone przez filip_autoprzy zastosowaniu olejów TITAN RACE PRO S SAE 5W30 i 5W40 zaobserwowano znaczny przyrost mocy silnika.
nie zwieksza mocy ale usuwa zmulenie i przywraca nominalny power i lekkosc pracy.
tak ogolnie sie wytlumacze nie przekonuje nikogo tylko sie dzielę spostrzeżeniami... nie jestem z branży automotive i mam w leju co kto i jak ale uznałem ze warto podzielić sie bo różnica jest naj bardzie j odczuwalna. sam jestem pod wrażeniem a nie sądziłem ze olej ma az taki wpływ na mechanikę
licze po cichu ze oliwa nabędzie cywilizowane normy i aprobaty by mozna zalewac auta na gwarancji producenta
[ Dodano: Sro 20 Lis, 13 18:53 ]
plukanka i xlite 0w30 u mnie w bfq wogole nie generowal emulsji.Zamieszczone przez logan_xKtóry olej będzie produkował najmniej majonezu? Wujek ma golfa IV z silniekiem 1.4 75 KM i tam zapchana odma to standard.
Teraz zalany jest Castrol Magnatec 5W40, na co można by zmienić w rozsądnej cenie ?
nie jestem pewien ale ten silnik 1.4 ma tendencje do depozytów w odmie a zima wywala bagnet jak lucznik
[ Dodano: Sro 20 Lis, 13 19:00 ]
plukanka i xlite 0w30 u mnie w bfq wogole nie generowal emulsji.Zamieszczone przez logan_xKtóry olej będzie produkował najmniej majonezu? Wujek ma golfa IV z silniekiem 1.4 75 KM i tam zapchana odma to standard.
Teraz zalany jest Castrol Magnatec 5W40, na co można by zmienić w rozsądnej cenie ?
nie jestem pewien ale ten silnik 1.4 ma tendencje do depozytów w odmie a zima wywala bagnet jak lucznik
kod AUA. lubi wypluc olej przez kolektor dolotowy.
tam mimo wszystko dbac o sprawność układu olejowego.
Komentarz
-
-
to jak jest w końcu przecież pisano o znacznym ZAOBSERWOWANYM przyroście mocy wiec tylko dodałem coś od siebie :P. No chyba że ktoś wlewał wcześniej "ciężką artylerię"nie zwieksza mocy ale usuwa zmulenie i przywraca nominalny power i lekkosc pracy.
I osobiście ciesze sie że podzieliłeś sie z Nami Swoją opinią. PozdrawiamOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
rOBERTO795 sprawdź kiedyś Silkolene Pro S 5W30... (nie patrz na napis Fuchs na opakowaniu, bo tak naprawdę to "inny" olej) :terefere może Ciebie w końcu namówię, bo to "idealny" olej tak mocnego silnika jaki Ty masz... i nie będziesz musiał przepłacać za "nano" :wink:PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Nie przepłacam :lol: . Nie mówie nie ale jeśli już to 5w40 :P.Zamieszczone przez PAOLO ESCOi nie będziesz musiał przepłacać za "nano" :wink:OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
rOBERTO795. a My tu mówimy o tuning, ceramizerach, :wink: a tu wystarczy oliwe zmienić i już jest parę kucy + :szeroki_usmiechZamieszczone przez rOBERTO795Ała - za chwile się okaże że modyfikacje mechaniczne-elektroniczne nie będą potrzebne. Zastąpi je olej
PAOLO ESCO, no nie wiem czy to jest dobry pomysł, jeszcze rOBERTO795silnik wybuchnie od nadmiaru mocyZamieszczone przez PAOLO ESCOrOBERTO795 sprawdź kiedyś Silkolene Pro S 5W30... (nie patrz na napis Fuchs na opakowaniu
A skoro mówimy o przyroście mocy, to rOBERTO795 którą hamownie byś polecił 1 czy 2 :?:
Komentarz
-
-
Ten który będzie jeździł wicej niż 5-10km dzienie.Zamieszczone przez logan_xKtóry olej będzie produkował najmniej majonezu? Wujek ma golfa IV z silniekiem 1.4 75 KM i tam zapchana odma to standard.
Teraz zalany jest Castrol Magnatec 5W40, na co można by zmienić w rozsądnej cenie ?
Poza tym moze 0W30 ?
X-Lite, Supersyn Longlife 0W30 i wymiana max. co rokProfesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Kazda jest oki. w Digitechu kiedys sie hamowałem a u Aliego nieZamieszczone przez leonnrOBERTO795. a My tu mówimy o tuning, ceramizerach, :wink: a tu wystarczy oliwe zmienić i już jest parę kucy + :szeroki_usmiechZamieszczone przez rOBERTO795Ała - za chwile się okaże że modyfikacje mechaniczne-elektroniczne nie będą potrzebne. Zastąpi je olej
PAOLO ESCO, no nie wiem czy to jest dobry pomysł, jeszcze rOBERTO795silnik wybuchnie od nadmiaru mocyZamieszczone przez PAOLO ESCOrOBERTO795 sprawdź kiedyś Silkolene Pro S 5W30... (nie patrz na napis Fuchs na opakowaniu
A skoro mówimy o przyroście mocy, to rOBERTO795 którą hamownie byś polecił 1 czy 2 :?:
.
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
dobry, dobry ale rOBERTO795 "twarda sztuka" obstaje przy Millersie i nie mogę go na Silkolene namówić :lol:Zamieszczone przez leonnnie wiem czy to jest dobry pomysł
3 x TAKZamieszczone przez PidziekTen który będzie jeździł wicej niż 5-10km dzienie.
Poza tym moze 0W30 ?
X-Lite, Supersyn Longlife 0W30 i wymiana max. co rokZamieszczone przez leonnma 1.4 motor i jeździ w zimie na 0W30.
ale ja ma 1.4 16V CGGA. Z tego co wiem "masło" i zapychająca się odma to była udręka we wcześniejszych wersjach silnika 1,4.
:chytry no co Ty.... nigdy nie miałem w Octavce na żadnym oleju "masła" pod korkiem. Po pierwsze robiłem i robię od 100 do 135 km dziennie (jak jeżdżę samochodem a jak nie to po mieście tylko niekiedy śmigam). Po drugie "dogrzewam" silnik w trasie :wink: ... Więc obroty jak trzeba lecą od 3 do prawie 5 tys. ... a tak na poważnie to olej uzyskuje w trasie odpowiednią temperaturę pracy, więc i "masła" nie ma.Zamieszczone przez leonnczy Ty zaobserwowałeś na LazerWayu V 0W30 masło pod korkiem?
Po trzecie ... staram się lać do silnika olej z PAO. Myślę, że nawet Silkolene PAO +estry sprawdziłby się w zimie (zwłaszcza w zimie bo silnik na nim doskonale odpala na zimno) ale na dłuższych trasach a nie przy jeździe "wokół komina", bo na niedogrzanym oleju i to estrowym a w dodatku oleju typu racing problem "masła" może być widoczny.PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Ja moze tez dorzuce swoje trzy grosze. Nie twierdze, ze to najlpsze rozwiazanie, bo powyzej w watku padly dobre propozycje czym taki silnik zalac. To sa moje doswiadczenia. Dodam tylko, ze w Fabii 1.4 16v BKY 75KM przez 7 lat stosowany byl Mobil 1 0w40 i nigdy nie bylo problemu z odma, "strzelajacymi" bagnetami i maslem pod korkiem. Jazda glownie miejska, ale minimum kilkanascie kilometrow. Ten Mobil jest w dosc rozsadnej cenie. Jesli mamy dostep do zaufanego zrodla, to czemu nie.Zamieszczone przez logan_xKtóry olej będzie produkował najmniej majonezu? Wujek ma golfa IV z silniekiem 1.4 75 KM i tam zapchana odma to standard.
Teraz zalany jest Castrol Magnatec 5W40, na co można by zmienić w rozsądnej cenie ?
Pozdrawiam,Była: Skoda Fabia Combi 1.4 BKY 2006
Obecna: Skoda Octavia Combi FL 1.4 TSI 2011 CAXA
Silnik obecnie smaruje Mobil1 0w-40

Komentarz
-
-
Az za nadtoZamieszczone przez kalelCzyli rozumiem, że ten Millers 5W-40 Trident wystarczy spokojnie, ewentualnie 5W-30.
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
5W30 jak najbardziej na zimę wskazane... http://maxoil.eu/pl/oleje/1169,2990,...erWay+G+5W+-30 :hmm ACEA C3ewentualnie 5W-30.
API SM/SN
VW 502.00, 505.00, 505.01
BMW LL-04
MB 229.51
Ew coś z 0W40 - tak jak wcześniej Tobie podawałem - do silnika z przebiegiem 116 tys km na zimę (i nie tylko)w sam raz.PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
wycofał z ofert najlepszy swój produkt ??? :roll:Zamieszczone przez SeedMotul wycofał z oferty X-lite`a...
no jak to co... --- > http://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/57/original/8100_X-max_0W-40_(GB).pdf?1378731879Zamieszczone przez Seednie wiem co ja teraz zalejePW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Czy uzyskałeś odpowiedź w sprawie Addinol-a?Zamieszczone przez KubaMpakietznalazlem takie cos; http://www.proindustrial.com/strona/Zamieszczone przez degeneratGdzie oferują Addinola? Znalazłem dystrybutora w PL (http://www.lubritec.pl/) ale niestety nie odpowiadają na emaile.Zamieszczone przez KubaMpakiet... mam na oku Addinol-a 0w30 ktory ma mega duzo ca i innych gadow :diabelski_usmiech
W Niemczech najtańsza oferta za EXTRA LIGHT MV 038 0W-30 to ok. 38 Euro.
tez czekam na odpowiedz, trzeba bedzie zadzwonic i zapytac.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Seedchoc wolabym 0W-30
k ... LazerWay V 0W30 , FUCHS SUPERSYN 0W30, Neste 0W40, Millers 0W40, VALVOLINE SynPower 0W30, LM Synthoil 0W30 też jest w PL już dostępny i pewnie jeszcze kilka ciekawych opcji by się znalazło (podałem te ze specyfikacją VW).
Jest jeszcze jeden ciekawy olej, który zechcę sprawdzić http://olejeklimowicz.pl/neste-city-pro-a5b5-0w-30/ ale nie ma specyfikacji VW.
ps. bo zapomniałem... CASTROL EDGE 0W30 FST :losPW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Coś w tym jestZamieszczone przez PAOLO ESCOale rOBERTO795 "twarda sztuka" obstaje przy Millersie i nie mogę go na Silkolene namówić
. Nazwa fusch do mnie nie przemawia poprostu poza tym różne opinie zawsze krążyły o tych olejach. Wiem że Silicone to niby nie Fusch ale mimo wszystko. Druga sprawa jest taka że Millers jeszcze mnie nie zawiódł a do kilkudziesieciu aut go wlałem-oczywiście zgodnie z ich przeznaczeniem i specyfikacjami (niekoniecznie była to grupa VW) i każdy z klientów jest zadowolony wiec o czymś to świadczy.
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
A może będzie lepiej jak się zainteresujesz Fuchs-em :szeroki_usmiechZamieszczone przez rOBERTO795Nazwa fusch
A wtedy PAOLO ESCO, będzie zadowolony :yay:O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
Niestety echoZamieszczone przez degeneratCzy uzyskałeś odpowiedź w sprawie Addinol-a?Zamieszczone przez KubaMpakietznalazlem takie cos; http://www.proindustrial.com/strona/Zamieszczone przez degeneratGdzie oferują Addinola? Znalazłem dystrybutora w PL (http://www.lubritec.pl/) ale niestety nie odpowiadają na emaile.Zamieszczone przez KubaMpakiet... mam na oku Addinol-a 0w30 ktory ma mega duzo ca i innych gadow :diabelski_usmiech
W Niemczech najtańsza oferta za EXTRA LIGHT MV 038 0W-30 to ok. 38 Euro.
tez czekam na odpowiedz, trzeba bedzie zadzwonic i zapytac.
trzeba by zadzwonic, jestem teraz w Szkocji ale po nowym roku wroce chyba do Niemiec
to z tamtad bede go targal :foodAudi 1.8T AVJ
Silnik smaruje
Ravenol SSL
Komentarz
-
-
Literówki sie czepia :PZamieszczone przez endryuA może będzie lepiej jak się zainteresujesz Fuchs-em :szeroki_usmiechZamieszczone przez rOBERTO795Nazwa fusch
A wtedy PAOLO ESCO, będzie zadowolony :yay:OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-

Komentarz