Zamieszczone przez aronus
Zobacz wpis
Jaki olej do benzyniaka?
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
msemafor jak ma być po kosztach i dobrze to ;
a w ZS masz np elemenateur ;
VALVOLINE SYNPOWER 5W-40W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych, przewyższający najnowsze standardy producentów samochodów — zapewnia najwyższe osiągi, superdługie interwały wymiany oleju Najwyższej jakości formuła oleju SynPower SAE 5W-40 zapewnia wysokie osiągi niezależnie od tego, czy jazda odbywa się w trudnych warunkach, czy też potrzebne są wydłużone okresy pomiędzy wymianami oleju.Zastosowania Zapewnia najwyższą wydajność smarowania silników benzynowych i wysokoprężnych samochodów osobowych, samochodów dostawczych, lekkich busów pasażerskich, samochodów kempingowych, samochodów użytkowych, itp. Przewyższa najnowsze standardy wydajności czołowych producentów silników oraz wymagania silników następnej generacji. Do nowoczesnych silników z turbosprężarkami oraz katalizatorami. Odpowiedni do bardzo długich interwałów wymiany oleju. Odpowiedni do silników wysokoprężnych z wtryskiem bezpośrednim (test Volkswagen DID).Klasa jakości: API SM, SN/CF ACEA A3/B4-10Spełnia normy: MB-229.5, GM LL-B-025, VW 502,00/505,00, Porsche A-40, BMW LL-01, Renault RN 0700/RN 0710, Zalecany do użytku jako bezpośredni zamiennik Fiat 9.55535.H2, M2, N2 lub Z2 OLEJE SILNIKOWE SYNPOWERWiększa wydajność dla silników o dużej mocyOleje silnikowe SynPower opracowano z zastosowaniem w pełni syntetycznych olejów dmuchanych oraz najbardziej zaawansowanych technologicznie dodatków, dzięki czemu zapewniają one doskonałą wydajność, przekraczającą wymogi specyfikacji największych producentów pojazdów silnikowych oraz spełniają wymagania silników następnej generacji technologicznej, o zmniejszonym zużyciu paliwa, niższym poziomie emisji i dłuższych interwałach serwisowych. Oleje silnikowe SynPower zapewniają najlepszą ochronę silnika, nawet w skrajnych temperaturach i warunkach pracy. >> Specjalne dodatki redukują tarcie, zapewniając maksymalną moc>> Ulepszona ochrona przy zimnym rozruchu i w wysokich temperaturach>> Minimalizacja osadów w celu uzyskania ponadprzeciętnej czystości silnika>> Doskonała ochrona przed zużywaniem przy wydłużonych interwałach wymiany oleju>> Unikalne dodatki chemiczne zmniejszają emisje spalin i zużycie paliwa>> Przekraczanie aktualnych wymagań praktycznie wszystkich wiodących producentów samochodów
Na ile wszystko ma aktualne to musisz zadzwonić i zapytać.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leonn Zobacz wpismsemafor jak ma być po kosztach i dobrze to ;
http://selgros24.pl/Motoryzacja/Ukla...L-pp33388.html
a w ZS masz np elemenateur ;
VALVOLINE SYNPOWER 5W-40W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych, przewyższający najnowsze standardy producentów samochodów — zapewnia najwyższe osiągi, superdługie interwały wymiany oleju Najwyższej jakości formuła oleju SynPower SAE 5W-40 zapewnia wysokie osiągi niezależnie od tego, czy jazda odbywa się w trudnych warunkach, czy też potrzebne są wydłużone okresy pomiędzy wymianami oleju.Zastosowania Zapewnia najwyższą wydajność smarowania silników benzynowych i wysokoprężnych samochodów osobowych, samochodów dostawczych, lekkich busów pasażerskich, samochodów kempingowych, samochodów użytkowych, itp. Przewyższa najnowsze standardy wydajności czołowych producentów silników oraz wymagania silników następnej generacji. Do nowoczesnych silników z turbosprężarkami oraz katalizatorami. Odpowiedni do bardzo długich interwałów wymiany oleju. Odpowiedni do silników wysokoprężnych z wtryskiem bezpośrednim (test Volkswagen DID).Klasa jakości: API SM, SN/CF ACEA A3/B4-10Spełnia normy: MB-229.5, GM LL-B-025, VW 502,00/505,00, Porsche A-40, BMW LL-01, Renault RN 0700/RN 0710, Zalecany do użytku jako bezpośredni zamiennik Fiat 9.55535.H2, M2, N2 lub Z2 OLEJE SILNIKOWE SYNPOWERWiększa wydajność dla silników o dużej mocyOleje silnikowe SynPower opracowano z zastosowaniem w pełni syntetycznych olejów dmuchanych oraz najbardziej zaawansowanych technologicznie dodatków, dzięki czemu zapewniają one doskonałą wydajność, przekraczającą wymogi specyfikacji największych producentów pojazdów silnikowych oraz spełniają wymagania silników następnej generacji technologicznej, o zmniejszonym zużyciu paliwa, niższym poziomie emisji i dłuższych interwałach serwisowych. Oleje silnikowe SynPower zapewniają najlepszą ochronę silnika, nawet w skrajnych temperaturach i warunkach pracy. >> Specjalne dodatki redukują tarcie, zapewniając maksymalną moc>> Ulepszona ochrona przy zimnym rozruchu i w wysokich temperaturach>> Minimalizacja osadów w celu uzyskania ponadprzeciętnej czystości silnika>> Doskonała ochrona przed zużywaniem przy wydłużonych interwałach wymiany oleju>> Unikalne dodatki chemiczne zmniejszają emisje spalin i zużycie paliwa>> Przekraczanie aktualnych wymagań praktycznie wszystkich wiodących producentów samochodów
Na ile wszystko ma aktualne to musisz zadzwonić i zapytać.Ostatnio edytowany przez msemafor; 31044.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leonn Zobacz wpis117zł za 4L Shella na pewno nie przewyższa dwu krotnie jakością 4L Lotosa za 65zł.
Sam zalewałem Lotosa plusa i ja osobiście nie zalałbym Shela za 117zł za 4L, ale każdy robi jak uważa
Zgadza się, ja też nie zaleję Shella za 117 zł i dlatego zainteresowałem się informacją podaną przez aronusa. Shell za 88 zł. + filtr oleju + filtr kabiny + archoil w jednej przesyłce z pewnego źródła to dobra oferta moim zdaniem zarówno po względem kosztu, jak i jakości.
Komentarz
-
-
Zainteresuj się tym olejem
Meguin Megol Super Leichtlauf 0W40 4L - produkt z kategorii: Meguin. Oil Spa - Twoje auto, nasza pasja. Bogata oferta akcesoriów, płynów, olejów i chemii do Twojego samochodu.
zrobiłem na nim 50tys w BSE, a w/w to sklep jest konkon
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leonn Zobacz wpis117zł za 4L Shella na pewno nie przewyższa dwu krotnie jakością 4L Lotosa za 65zł.
Sam zalewałem Lotosa plusa i ja osobiście nie zalałbym Shela za 117zł za 4L, ale każdy robi jak uważa
..... za 52.90 brutto Lotos stoi w promo.
popieram Lotosa w kategorii dobrze i tanio.
jesli jednak dysponujemy wiedza to sięgamy świadomie po nieco nowocześniejsze środki smarne gdzie wydatek idzie w parze z jakością składników a nadal nie płacimy na marketing producenta
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pedros Zobacz wpis
... oj mylisz się
Zamieszczone przez pedros Zobacz wpis..... za 52.90 brutto Lotos stoi w promo.
Komentarz
-
-
leonn pedros imho kwestia zastosowania dodatków a przez to poziomu siarki. Im bardziej nowoczesne pakiety tym bardziej skuteczne. Często jest tak, że oleje klasy C3 i pochodne mają nowocześniejszy pakiet dodatków, z czystszą bazą aby sprostać większym wymaganiom takim jak utlenianie, odparowanie, szlam, temp. zapłonu itd.
Komentarz
-
-
cytrynowiec jasne kierunek zastępowania metalicznych dodatków na rzecz związków boru i innych to przyszłość i nawet okazuje się ze zwykły 504 507 jest lepszy do LPG pomimo wprost literalnie niższego parametru TBN bo wytrzymuje dłużej - stad i do rzadko jezdzonych aut można zalewać i co 2 lata zmieniać.
leonn od teraz obserwuję ile kupisz
btw jak miałem jedna wolna bańkę to do mojego TDI z DPF zalałem na trasę 120 km żeby przepłukać - zlewałem czarny. Dla sceptyków -zalanie takiego oleju kompletnie nie zaszkodzi przy takiej ilości km. Głupio przyznać się ale kompletnie nie zauważyłem innej pracy silnika. Nie miałem tez okazji usłyszeć zimnego startu bo fura nie wystygła. Mógłbym latać na nim gdyby nie filtr.
Komentarz
-
-
No to przebijam fajną oliwą do kupienia w Kauflandzie, ale czy wszędzie jest to nie wiem, zestaw był w koszach wymieszane z innymi :
20180707_132829.jpg
Cena.......50 złotych , sprawdzone na skanerze.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpisNo to przebijam fajną oliwą do kupienia w Kauflandzie, ale czy wszędzie jest to nie wiem, zestaw był w koszach wymieszane z innymi :
20180707_132829.jpg
Cena.......50 złotych , sprawdzone na skanerze.
podoba mi się skład (za te cenę brutto gamoń by nie brał )
Gulf Oil jest jednym z wiodących dostawców paliw i środków smarnych dla sektora samochodowego, motocyklowego, morskiego, rolniczego i przemysłowego.
Komentarz
-
-
Tutaj "VOA" tego oleju
https://www.oem-oil.com/forum/analiz...ula-ule-s/?p=1
Mam też ten olej kupiony ,ale mimo promocji w sieci to nie miałem tak niskiej cenySilnik smaruje dobry HC & AR9100
Komentarz
-
-
Dwa kółka
Suzuki GSX1100F 1992r, producent w 92’ zalecał SAE 10W-40 API SE/SF.
Lany był jakiś 10W-40 pewnie Motul lub inny półsyntetyk/minerał i tak dumam co z tym fantem zrobić?
Na początek do przepłukania myślę o;
Płukanki przez pierwsze wymiany i jakiś 10W40 na pierwsze zalanie/przepłukanie, ale docelowo myślę o SAE 10W-50,15W-50, 20W-50 lub 10W-60 + jakieś dodatki. Biorę pod uwagę tylko Liuqi Moly i Motul żeby ograniczyć wybór Te mi chodzą po głowie;
Odkryj nasze smary i oleje do samochodów osobowych, motocykli, skuterów, pojazdów morskich, rekreacyjnych, użytkowych, ogrodniczych i wielu innych
Jak myślicie z W-50, W-60 które mają najlepsze parametry i żywotność do 4T? Chyba że macie jakieś inne pomysły?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Robert1 Zobacz wpisSam AR 9100 jest znany z tego ,ze oprócz smarowania ma dobre właściwości czyszczące dlatego bez obaw.
Do mocnego czyszczenia polecam AR2300 nawet na cały interwał ponieważ polepsza właściwości smarne - do stosowania głównie latem.
Potem można podtrzymywać AR9100. Bo dobry jest. Bardzo.
Komentarz
-
-
ok dzięki za info, już w sumie kupiłem AR9100 i 0w/40, chce takie dwie wymiany zrobić co circa 8tkm, żeby trochę dodatkowo oczyścić motor. przy drugiej kupie może zatem AR2300 z tym samym olejem jak do czyszczenia lepszy.
AR2300 tylko do letnich temperatur się nadaje? jesienią zimą lepiej tego nie stosować?
Komentarz
-
-
AR2300 potrzebuje temperatury do działania stad jeśli jeździ się dystanse zima to spokojnie można zalewać ale jeśli krótkie to lepiej stosować o ciepłych porach.
sama aplikacje tez warto poprzedzić dobrym rozgrzaniem
teraz moje prywatne zdanie: podejrzewam ze jeden z popularniejszych olejów zawiera podobna Formułę (czerwone opakowanie )
Komentarz
-
-
Taki pacjent - Audi A6 C7 2.0 TFSI '12, remap na 270 KM / 400Nm, przebieg 85 000 km. Prawie 10 000 kilometrów temu zalany przyzwoitym olejem, przed kolejną wymianą podpytam chętnie o jakieś propozycje. Użytkowany cały rok, od poniedziałku do piątku bardzo krótkie odcinki po 2~6 km, weekendami dłuższe trasy różnym tempem, raz spokojnie, raz żwawo. Przy wyjazdach zagranicznych na autobanach goniony często powyżej prędkości autostradowych, w okresie letnim z kolei użytkowany przez te 2~3 tygodnie w rejonach z temperaturami pod 40'C. Interwał wymiany co 10 tysięcy (co przekłada się na jakieś 6 miesięcy), na teraz przy 5W40 ubytek pomijalny (bez dolewki od wymiany, stan gdzieś aktualnie na 80% poziomu maksymalnego). Co polecacie?Ostatnio edytowany przez Weelkoo; 21365.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leonn Zobacz wpisDwa kółka
Suzuki GSX1100F 1992r, producent w 92’ zalecał SAE 10W-40 API SE/SF.
Lany był jakiś 10W-40 pewnie Motul lub inny półsyntetyk/minerał i tak dumam co z tym fantem zrobić?
Na początek do przepłukania myślę o;
Płukanki przez pierwsze wymiany i jakiś 10W40 na pierwsze zalanie/przepłukanie, ale docelowo myślę o SAE 10W-50,15W-50, 20W-50 lub 10W-60 + jakieś dodatki. Biorę pod uwagę tylko Liuqi Moly i Motul żeby ograniczyć wybór Te mi chodzą po głowie;
Odkryj nasze smary i oleje do samochodów osobowych, motocykli, skuterów, pojazdów morskich, rekreacyjnych, użytkowych, ogrodniczych i wielu innych
Jak myślicie z W-50, W-60 które mają najlepsze parametry i żywotność do 4T? Chyba że macie jakieś inne pomysły?
1. Najlepszy
2. Nie podrabialny kolor zielony i zapach płynu do naczyń
Seria 188KM/270Nm na 95RON
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Weelkoo Zobacz wpisTaki pacjent - Audi A6 C7 2.0 TFSI '12, remap na 270 KM / 400Nm, przebieg 85 000 km. Prawie 10 000 kilometrów temu zalany przyzwoitym olejem, przed kolejną wymianą podpytam chętnie o jakieś propozycje. Użytkowany cały rok, od poniedziałku do piątku bardzo krótkie odcinki po 2~6 km, weekendami dłuższe trasy różnym tempem, raz spokojnie, raz żwawo. Przy wyjazdach zagranicznych na autobanach goniony często powyżej prędkości autostradowych, w okresie letnim z kolei użytkowany przez te 2~3 tygodnie w rejonach z temperaturami pod 40'C. Interwał wymiany co 10 tysięcy (co przekłada się na jakieś 6 miesięcy), na teraz przy 5W40 ubytek pomijalny (bez dolewki od wymiany, stan gdzieś aktualnie na 80% poziomu maksymalnego). Co polecacie?
- Fuchs Titan Race Pro 5W40
- Motul 300V 5W40
jednak ja wziąłbym do tego Eurol FS 0W30 plus AR9200v2 lub inny solidny 504,00 507,00 z tymi witaminami koniecznie.
sprawdz czy olej nie pachnie paliwem bo jak tak to niestety ale wymiany częściej powinno się robić.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pedros Zobacz wpisjednak ja wziąłbym do tego Eurol FS 0W30 plus AR9200v2
Komentarz
-
Komentarz