Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jaki olej do benzyniaka?

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zamieszczone przez Pidziek
    Zamieszczone przez Seed
    na na niej sie skupiam. nic innego mnie nie interesuje bo to juz nie jest oficjalne.
    Eh...widzę że nie dojdziemy do konsensusu tu upierasz sie że starsza karta jest ważniejsza a ta nowsza juz nie.
    Karty pochodzą z tego samego miejsca więc w tym samym miejscu jedna jest zła a druga dobra :?:
    oczywiscie, ze nie dojdziemy - upieram sie, ze oficjalna karta jest wazniejsza - to wszystko. Podałem Ci rowniez oficjalne stanowisko Motul Deutschland, w ktorym ta karta jest uwiarygodniona.

    oczywiscie, ze wszystko mozesz zmianipulowac - szukac na siłę podwazenia oficjalnych danych wynajdując - za przeproszeniem - od dupy strony danych i faktów - ktore sa danymi nie do odnalezienia przy normalnym trybie przegladania nowej strony Motula.
    KLIK -> O3 1.4 TSI EL

    Komentarz


    • Pidziek,
      zgodnie z obietnicą

      Zamieszczone przez loru
      ale chyba coś tam miał nabazgrane o estrach na opakowaniu , sprawdzę wieczorkiem i dam znać.
      sprawdziłem, grzecznie napisane "estrowy olej silnikowy" oraz informacja, że "zawiera siarczan wapnia" i może powodować podrażnienia, więc chyba ta karta charakterystyki na Japonię.
      O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

      Komentarz


      • Zamieszczone przez loru
        Pidziek,
        zgodnie z obietnicą

        Zamieszczone przez loru
        ale chyba coś tam miał nabazgrane o estrach na opakowaniu , sprawdzę wieczorkiem i dam znać.
        sprawdziłem, grzecznie napisane "estrowy olej silnikowy" oraz informacja, że "zawiera siarczan wapnia" i może powodować podrażnienia, więc chyba ta karta charakterystyki na Japonię.
        Loru - zauważ wyzej - jest jedna karta X-lite - na cały Świat taka sama.
        KLIK -> O3 1.4 TSI EL

        Komentarz


        • Zamieszczone przez Seed
          Loru - zauważ wyzej - jest jedna karta X-lite - na cały Świat taka sama.
          ok ja tego nie neguje
          O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

          Komentarz


          • Zamieszczone przez Seed
            na cały Świat
            myślę że i na Wszechświat też :wink:

            Komentarz


            • Zamieszczone przez Seed
              Loru - zauważ wyzej - jest jedna karta X-lite - na cały Świat taka sama.
              Spokojnie nie ma co się podniecać, weryfikuję to z Motulem i działem technicznym.
              Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
              http://www.zmienolej.pl/
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

              Komentarz


              • Zamieszczone przez Pidziek
                Zamieszczone przez Seed
                Loru - zauważ wyzej - jest jedna karta X-lite - na cały Świat taka sama.
                Spokojnie nie ma co się podniecać, weryfikuję to z Motulem i działem technicznym.
                Dobrze Guru
                KLIK -> O3 1.4 TSI EL

                Komentarz


                • Na chwilę obecną otrzymałem informację iż

                  "
                  MSDS NIE JEST dokumentem formulacji produktu czyli nie można na jego podstawie wnioskować z czego jest wyprodukowany olej.

                  Numery CAS substancji nie opisują jaką metodą dana substancja została otrzymana.
                  W naszej bazie MUSI być tyle kart ile numerów SAP produktów, tyle ile opakowań na wszystkich rynkach.
                  To, że wersja karty z innym numerem SAP wygląda nieco inaczej może wynikać z prawa, które jest inne w różnych krajach
                  Więc reasumując wg. informacji od Motula wychodzi że wszystkie informacje jakie sa poruszane np. na forum odnośnie zawartości składników bazowych są kompletnie bez sensu bo prawdziwą formulacje zna tylko producent koniec kropka.

                  CAS jak wiedzą niektórzy to oznaczenie numeryczne substancji np. woda ma numer: 7732-18-5

                  Więc na podstawie tych informacji proponuję juz nie pisać że olej zawierający numer CAS który klasyfikuje pewne ciecze to HC czy PAO czy nie srao..
                  Nie dojdzie się prawdy.

                  Jeszcze tylko poprosze łaskawie z grzeczności Skodaoctavia aby wypowiedział się czy na podstawie samego numer CAS można stwierdzić na jakim oleju bazowym jest wykonany olej czy jest to strichte informacja nie mówiąca kompletnie nic o formulacji oleju na jakiej został wykonany ?

                  Czy zapiski np. DESTYLATY CIEZKIE np. w proporcjach 50 <= x % < 100 czy poniżej 50% PARAFINOWE, OBRABIANE WODOREM (ROPA NAFTOWA) to coś co może wskazać na jakiej bzie jest substancja ?
                  Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
                  http://www.zmienolej.pl/
                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

                  Komentarz


                  • Zamieszczone przez Pidziek
                    Na chwilę obecną otrzymałem informację iż

                    " Cytat:

                    MSDS NIE JEST dokumentem formulacji produktu czyli nie można na jego podstawie wnioskować z czego jest wyprodukowany olej.

                    Numery CAS substancji nie opisują jaką metodą dana substancja została otrzymana.
                    czyli trzeba odszczekac info, ze np. X-cess jest olejem, w ktorym jest HC? a tyle było hejtowania - i wszystko na marne 8)
                    KLIK -> O3 1.4 TSI EL

                    Komentarz


                    • PAOLO ESCO,
                      Witam,
                      mam prośbę za Twoją radą zmieniłem olej z Castrola na fusch xtl 5w30 w mojej octavi 02 2006 1,9tdi z którego jestem b. zadowolony. Mam pytanie jaki olej byś polecił do auta żony - Honda 1,4 benzyna 2005, przebieg 150000 (może też fusch ale 0w20? a może coś równie dobrego ale tańszego?) - (honda dużo jeździ po mieście na krótkich odcinkach) zależy mi również na cichej i "miękkiej" pracy silnika.

                      Pozdrawiam

                      AP

                      Komentarz


                      • Pisz do pidziek on siedzi w "japońcach" Błąd - Forum Honda Accord Klub Polska a jak chcesz to odpiszę ale na PW bo wątek nie dotyczy Hondy.
                        Zamieszczone przez apia
                        0w20 ...- (honda dużo jeździ po mieście na krótkich odcinkach
                        hmmm nie wiem czy zalał bym w takim przypadku 0W/20 -kwestia sporna.
                        PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                        Komentarz


                        • Koledzy, a gdybym napisał, że potrzebuję taką oliwę:
                          "5W–30 – API ze specyfikacją SJ „Energy–Conserving”, SL ze specyfikacją; „Energy–Conserving” lub z certyfikatem ILSAC"
                          to co byście polecili? Chodzi o olej do mojej Toyoty Avensis 1.6vvti '04 o zerowym zużyciu silnika...
                          Adam... Używam:
                          Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                          Passek: B6 175KM/366Nm

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez Agamek12
                            co byście polecili?
                            --- > masz konkretne forum Link po lekturze wątku napewno wybierzesz sam sobie dobry olej. Ewentualnie pisz do pidziek - on się udziela na powyższym forum. Dlaczego chcesz coś z SJ to olej do silników wyprodukowanych do roku 2001 ...lub coś z SL nie lepiej SM ? - klasa jakości weszła w życie w lipcu 2004r. a teraz jest najnowsza SN.
                            Ja bym się bardziej sugerował ACEA niż API.

                            API SM - najlepiej SN
                            ACEA A5
                            ILSAC GF-3

                            Coś takiego by było dobre byle na porządnym syntetycznym oleju np coś z górnej półki jak to --- > Just a moment... lub to Just a moment...

                            Z tego co piszą na w/w forum to Toyoty dobrze się sprawują na TT4300 (ale nie gardzą też innymi markami -grunt by olej był dobrze dobrany) Link masz kolegę Adamke72 z Warszawy.
                            PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                            Komentarz


                            • Agamek12, bierz Amsa ASL 5w30,lub AZO 0w30....oba uzywalem i uzywam :szeroki_usmiech
                              Maja A5/SN/ILSAC -GF5
                              Tato,tato...czy to auto jest chore?
                              Nie synku...to diesel PD.

                              Honda...the power of dreams.
                              Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

                              Komentarz


                              • Koledzy, a gdybym napisał, że potrzebuję taką oliwę:
                                "5W–30 – API ze specyfikacją SJ „Energy–Conserving”, SL ze specyfikacją; „Energy–Conserving” lub z certyfikatem ILSAC"
                                to co byście polecili? Chodzi o olej do mojej Toyoty Avensis 1.6vvti '04 o zerowym zużyciu silnika...
                                z palety millersa mógłbyś zastosować XFS 5W30
                                z motula np 5W30 Eco-nergy.

                                Komentarz


                                • Witam

                                  poradzi ktoś co wlać do:
                                  O1 1,8t lpg ~190km przebieg 45000 km. Normalnie użytkowana, wymiana co 15 tys km.
                                  Obecnie jeździ na mobilu1 0w40, nic się nie dzieje.
                                  Wymyśliłem że zmienię na Liqui Moly Synthoil Energy 0W40, dobry pomysł?
                                  Może jednak coś innego?
                                  Wątek naprawdę potrafi namieszać w głowie.

                                  Pozdrawiam
                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

                                  Komentarz


                                  • Agamek12, Havoline Energy 5W-30 sprawdza się znacznie lepiej niż ELF w tej samej śmiesznej cenie, polecam

                                    [ Dodano: Nie 22 Sty, 12 23:08 ]
                                    ccLot, pomyśl nad Motulem X-Lite 0W-30
                                    Konrad
                                    OIL SPA -> oleje, filtry, akumulatory, części

                                    90 konny AGRessor
                                    PerfectServiceBy DGW
                                    WhitePride :smokedevil

                                    Komentarz


                                    • Panowie teraz mam zalany mobil 5w50 zostać przy nim czy zmieniac? 01 1,6 BFQ przebieg ok 125 tys
                                      Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                                      Komentarz


                                      • Zamieszczone przez piotrek_os
                                        Panowie teraz mam zalany mobil 5w50 zostać przy nim czy zmieniac? 01 1,6 BFQ przebieg ok 125 tys
                                        Zamieszczone przez piotrek_os
                                        [ Dodano: Nie 22 Sty, 12 23:08 ]
                                        ...pomyśl nad Motulem X-Lite 0W-30
                                        KLIK -> O3 1.4 TSI EL

                                        Komentarz


                                        • Zamieszczone przez konkon
                                          Agamek12,

                                          [ Dodano: Nie 22 Sty, 12 23:08 ]
                                          ccLot, pomyśl nad Motulem X-Lite 0W-30
                                          Dzięki, to jest właśnie chyba coś czego szukałem.

                                          Pozdro
                                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

                                          Komentarz


                                          • Zamieszczone przez konkon
                                            pomyśl nad Motulem X-Lite 0W-30
                                            Nie wiem czy to nie za "cienki" olej do tego silnika- w sensie lepkości- Może pojawić się znaczne jego zużycie.A że masz LPG to i temp w komorze spalania bedzie wyższa niż na Pb. Moim zdaniem lepiej już 0W40.
                                            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                            Komentarz


                                            • Ale przecież nikt nie ma tutaj wyczynowego samochodu a dobre syntetyki 0W30 506.01 wytrzymaja wiecej niż nie jeden "dobry" 5W40 czy 10W40.
                                              Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
                                              http://www.zmienolej.pl/
                                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

                                              Komentarz


                                              • Zamieszczone przez rOBERTO795
                                                Moim zdaniem lepiej już 0W40
                                                No dobra tylko, który?

                                                Z drugiej strony X-Lite 0W-30 spełnia normę 503.01, wymyśloną dla wysilonych 1,8t tym samym należy domniemywać, że będzie się sprawował lepiej w wysokich temperaturach (u mnie EGT na gazie i benzynie jest identyczne, jeśli są jakieś różnice to niezauważalne).

                                                Dodatkowo spełnia tez 502, którą przewiduje książka serwisowa do mojej O1.
                                                Znowu same problemy.
                                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

                                                Komentarz


                                                • Zamieszczone przez Pidziek
                                                  dobre syntetyki 0W30 506.01 wytrzymaja wiecej niż nie jeden "dobry" 5W40 czy 10W40.
                                                  Dlatego wole kupować porządne oleje z najwyższej półki płacąc 20-30 zl więcej niż "dobre"

                                                  [ Dodano: Pon 23 Sty, 12 18:34 ]
                                                  Zamieszczone przez ccLot
                                                  Zamieszczone przez rOBERTO795
                                                  Moim zdaniem lepiej już 0W40
                                                  No dobra tylko, który?

                                                  Z drugiej strony X-Lite 0W-30 spełnia normę 503.01, wymyśloną dla wysilonych 1,8t tym samym należy domniemywać, że będzie się sprawował lepiej w wysokich temperaturach (u mnie EGT na gazie i benzynie jest identyczne, jeśli są jakieś różnice to niezauważalne).

                                                  Dodatkowo spełnia tez 502, którą przewiduje książka serwisowa do mojej O1.
                                                  Znowu same problemy.
                                                  Hymm wielkiego wyboru nie ma
                                                  Mobil 1
                                                  LM ale problem z dostępnością -raz jest raz nie
                                                  Millers- szczerze to bym go sprobował mimo że to C3. U Siebie zamiast Millersa XFS-a 5W40 zaleje właśnie tego 0W40 mo chyba że wleci coś innego- mowie o Clio 1,4 16V ktore otrzyma niedługo podtlenek LPG.
                                                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                                  Komentarz


                                                  • Zamieszczone przez rOBERTO795
                                                    Millers- szczerze to bym go sprobował mimo że to C3
                                                    Tylko cena trochę zniechęca w porównaniu z motulem czy LM x1,5.
                                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X