Zamieszczone przez Sebastian_M26
Jaki olej do benzyniaka?
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Zamieszczone przez Sebastian_M26Eneos Sustina 0W-50
Zamieszczone przez Sebastian_M26przepływ oleju jest dobrany do olejów xW-40
PAOLO ESCO, chyba Cię rozumiem, z jednej strony chcesz testować z drugiej masz sprawdzone produkty, skoro Statoil sprawdzony to chyba warto się ukłonić w kierunku Ravenola lub Synthoila 0W40 jak masz dostęp :wink:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez konkonchcesz testować z drugiej masz sprawdzone produkty, skoro Statoil sprawdzony
Zamieszczone przez konkonwarto się ukłonić w kierunku Ravenola lub Synthoila 0W40PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCOZamieszczone przez rOBERTO795szkoda by mi bylo meczyc motor olejem 10wZamieszczone przez PAOLO ESCOsprawdzenie silnika a potem olej docelowy dopasowany do stanu
Który olej byście wybrali na zalanie do silnika przed wyjazdem do Włoch (1200 km w jedną stronę):
:roll:
-Millers XFS 0W40
-LazerWay V 0W30,
-Silkolene TITAN RACE PRO S 5W30
-RAVENOL Super Synthetic SSO 0W-30
-Neste Oil 0W40
-LazerWayLL 5W30,
-LM Synthoil 0W30 lub 0W40
-RAVENOL WIV SAE 0W-30
-Motul X-Lite 0W30
Może jeszcze "coś" innego... ?OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
leonn - jak chcesz zmienić LM to proponuję na Neste Oil 0W40 - jak to się mówi "będziesz Pan zadowolony" lub Millersa 0W40
Zamieszczone przez rOBERTO795masz jeszcze CFSa 5w30 0w30NTPW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Witam,
Chciałbym dodać swoje trzy grosze co do celowości stosowania płukanek.
Potwierdzam spostrzeżenia PAOLO ESCO, dzisiaj w Golfie żony (silnik 1,4 16V CGGA) po przebiegu 5000 km użyłem płukanki Millersa. Mocno się zdziwiłem widokiem tego co spływało z miski olejowej - czarna breja. Zdziwiłem się bo podczas kontroli poziomu oleju, olej na bagnecie nie wyglądał na taki brudny.
Teraz w silniku na następne 10.000 km jest zalany LOTOS Synthetic Plus 5W-40, mam więc trochę czasu na wybranie oleju docelowego - chętnie zobaczę Wasze propozycje.
A płukanek będę używał przy każdej wymianie.
Komentarz
-
-
Tylko się nie śmiejcie ale po ostatniej wymianie zostało w garażu jak w "mordę strzelił" 0,6 litra Ravenola SSO 0w30 a do mojej kosiarki "klippo" - http://websystem.gismo.se/Gismo/Bild..._k110-0022.jpg - dokładnie tyle wchodzi - dzisiaj próba koszenia i powiem szczerze że to jest to bo lepkość w 100 stopniach jest wyższa niż w mineralnym SAE30 typowo kosiarkowym :szeroki_usmiech - wrażenia następujące:
- silnik nie słabnie po rozgrzaniu
- lżej odpala się sznurkiem :wink:
- wystarczył zbiornik paliwa na 14 arów gdzie wcześniej w 3/4 trzeba było dotankować
na wczasy się nią nie wybieram :haha:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pepsoczarna breja...olej na bagnecie nie wyglądał na taki brudny
Zamieszczone przez pepsomam więc trochę czasu na wybranie oleju docelowego - chętnie zobaczę Wasze propozycje.
Zamieszczone przez pepsojest zalany LOTOS Synthetic Plus 5W-40
Zamieszczone przez REXAXna wczasy się nią nie wybieramPW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCOleonn - jak chcesz zmienić LM
Na razie nie widze wielkich różnic, poza tym że rozgrzewa się trochę dłużej i 50ºC łapie po około 15min.
Komentarz
-
-
pepso, u mnie po 7000 km też olej wyglądał mocno nieciekawie :idea: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...asc&start=2475O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez REXAXMoże Motorex - http://www.se.motorex.com..._svenska(1).pdfPW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCOZamieszczone przez REXAXMoże Motorex - http://www.se.motorex.com..._svenska(1).pdf
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pepsoleonn, , problem polega na tym, że Liqui Moly SYNTHOIL HIGH TECH 5W-40
obecnie nie ma specyfikacji 502.00, a jedynie rekomendację producenta co do tej normy.
Komentarz
-
Komentarz