Witajcie, posiadam O3 1.4 TSI z DSG . 1 właściciel zmieniał olej wedle zaleceń ASO, Octavie mam 65 tyś. Km dziś 112 tyś. Km. Serwisowana w ASO lecz olej zmieniam co 15 tyś. Km.
Żaden ze mnie mechanior i jak by mi kazali lać to bym lał. Lecz ostatnio kiedy kupowałem w sklepach olej i inne pierdoły praktycznie dwa sklepy stwierdziły, że ten Castrol LL to jest chłam...
Będąc w sklepie Petrostar rozmawiając o Castrolu polecili mi zmienić olej na MILLERS stwierdzając, że róznica miedzy nimi to jak BMW do Poloneza.
Pytanie czy naprawde warto zmienić oleje na MILLERS OILS XF LONGLIFE 5W30 (200 zł 5l) ?
Jeśli tak to jaką płukanke zastosować?
Czy w tym przypadku warto kupić dodatkowo 4L oleju np. Castrola i przepłukać i wylać i dopiero wlać Millers?
Żaden ze mnie mechanior i jak by mi kazali lać to bym lał. Lecz ostatnio kiedy kupowałem w sklepach olej i inne pierdoły praktycznie dwa sklepy stwierdziły, że ten Castrol LL to jest chłam...
Będąc w sklepie Petrostar rozmawiając o Castrolu polecili mi zmienić olej na MILLERS stwierdzając, że róznica miedzy nimi to jak BMW do Poloneza.
Pytanie czy naprawde warto zmienić oleje na MILLERS OILS XF LONGLIFE 5W30 (200 zł 5l) ?
Jeśli tak to jaką płukanke zastosować?
Czy w tym przypadku warto kupić dodatkowo 4L oleju np. Castrola i przepłukać i wylać i dopiero wlać Millers?


może z 90zł to tak, ale nie więcej niż 100

nie wiem o czym myślisz i jak do tego doszedłeś. Ale juz tłumaczę. Cena oleju x - 150zł. Cena oleju y-200 zł. Cztery wymiany w roku (licząc że ktoś bije kilometry jak szalony). Cena oleju x na rok = 600zl. Cena oleju y=800zl. Więc 800zl-600zl=200zl. Cbdo.
Komentarz