To ile razy już zmieniałeś olej w skrzyni jaki przebieg?
Parę razy było ... Castrol Syntrans Transaxle 75W90, LM Hochleistungs-Getriebeöl (GL4+) SAE 75W-90, Neste Gear S 75W80 (albo Elf 75W90 - bo nie wiem co wlano) no i teraz Neste Gear S 75W90 i to koniec poszukiwań tak już zostanie - przebieg 160 tys. dodatki jak się okazuje to sprawa drugorzędna.
U mnie 4842km i 3 wymiana. Po niezłym Neste 0w40 wlałem Klasyke Millers XF 0w40. Wiem że Millers nigdy nie błyszczy na kartach ale parametry pracy i kultura na duży +.
Na jednej motoryzacyjnej imprezie byli przedstawiciele firmy VENOL, chwalili się produktami klasy premium, które zawierają 100 % PAO, coś ktoś wie i wypowie się ile to jest warte ?
ps Czemu te w/w produkty PAO nie są oferowane na rynek niemiecki?
Może dlatego, że na wschód można popchnąć każde gó..wno made in germany?
To już chyba Specol ma więcej PAO
Zmieniłeś tylko język na www.
Znajdź te oleje na Venol.DE albo znajdź stronę www.amgvenol.de
Kolejny super produkt dostępny tylko na wschodzie, pewnie Niemcy będa do nas przyjeżdżać go kupować, bo jak taka cena i PAO
ps Czemu te w/w produkty PAO nie są oferowane na rynek niemiecki?
Może dlatego, że na wschód można popchnąć każde gó..wno made in germany?
To już chyba Specol ma więcej PAO
Specol to ma całkiem dużo tego PAO, nawet seria Spec Premium ma minimum 20% bazy syntetycznej (nie HC syntetycznej). To akurat można zweryfikować po kodzie CN (oleje od których nie pobierany jest podatek akcyzowy). Venol to dla mnie do tej pory była marka budżetowa "marketowa" i dopuki nie zobaczę bańki Vollsynthetisch z rynku Niemieckiego to będę do tego podchodził bardzo sceptycznie tym bardziej, że 100% bazy PAO-estrowej to nie ma chyba żaden olej.
Zmieniłeś tylko język na www.
Znajdź te oleje na Venol.DE albo znajdź stronę www.amgvenol.de
Kolejny super produkt dostępny tylko na wschodzie, pewnie Niemcy będa do nas przyjeżdżać go kupować, bo jak taka cena i PAO
nie podają wszystkich danych (np. brak NOACK itd), nie ma też kart charakterystyki, wygląda na "cudowny" olej "niemiecki" jakich wiele
Tak wiedziałem że to jest eurol synergy. Prawdziwy test będzie przy +30C w górach przy odcińce gdzie niska prędkość zgrzeje olej oraz w zimę przy - 25C. Znaczna zmiana barwy oleju czy dźwięk luźnego łańcucha spowoduje dyskwalifikacje i natychmiastowe wylanie.
Tak wiedziałem że to jest eurol synergy. Prawdziwy test będzie przy +30C w górach przy odcińce gdzie niska prędkość zgrzeje olej oraz w zimę przy - 25C. Znaczna zmiana barwy oleju czy dźwięk luźnego łańcucha spowoduje dyskwalifikacje i natychmiastowe wylanie.
Obyś to tylko usłyszał odpowiednio wcześniej. :P
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
Tak wiedziałem że to jest eurol synergy. Prawdziwy test będzie przy +30C w górach przy odcińce gdzie niska prędkość zgrzeje olej oraz w zimę przy - 25C. Znaczna zmiana barwy oleju czy dźwięk luźnego łańcucha spowoduje dyskwalifikacje i natychmiastowe wylanie.
A jakiś olej wytrzymał dłużej takie obciążenie? Tam są PAO i estry, więc ochrona będzie stabilna, dodatki też swoje zrobią. Po takich obciążeniach rozruch już będzie dawał objaw zmęczenia oleju.
Komentarz