Zamieszczone przez crom.de
Jaki olej do benzyniaka?
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
-
-
Zamieszczone przez rezontłumaczeniem frustracji spowodowanej wyprzedzaniem przez sprinterów - zarzynają swoje silniki, a ja dbam bo tak naprawdę nie mam go czym wyprzedzić . 1,8 pozwoliłoby utrzymać się za takimi - jakieś 5s dłużej
Zamieszczone przez rezonzwalanie niebieskich bąków na LL jest tylko bajeczką
Zamieszczone przez rezonAlpy to nie są, ale do Wielkopolski to też mu daleko
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez crom.derezon napisał/a:
zwalanie niebieskich bąków na LL jest tylko bajeczką
Ja jednak stawiam banany przeciwko orzechom, że leją serwisowe 5w30. Zresztą Maicroft kiedyś pisał, że instrukcja tak zaleca bodaj dla RS3.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez crom.deSam "uzdatniasz" 0W40 na 50 a ja mam gonić na 0W30 :diabelski_usmiech Widocznie Neste postawiło poprzeczkę i Meguin 0W30 w moim subiektywnym odczuciu był gorszy - obiektywnie stan utrzymał się od początku do końca. To jednak nie przekreśla Meguina żebym od razu miał iść w Motorexa
A nic nie pisałeś, czy była zauważalna różnica w rozgrzewaniu na krótkich odcinkach zimą?
U mnie 9tys pykło na Meguinie 0W-40 nie ubyło go ani milimetr silnik chodzi bardzo fajnie i na zimno i na trasie, oliwa godna polecenia. Ciekawe co wyjdzie na analizie.
Zastanawiam się tylko, czy zmieniać przed Chorwacją, czy po?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leonnJak już mówiłem testuj napewno jest to lepsze rozwiązanie niż 5W30. :wink:
Zamieszczone przez leonnA nic nie pisałeś, czy była zauważalna różnica w rozgrzewaniu na krótkich odcinkach zimą?
Zamieszczone przez leonnZastanawiam się tylko, czy zmieniać przed Chorwacją, czy po?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leonnZamieszczone przez crom.deSam "uzdatniasz" 0W40 na 50 a ja mam gonić na 0W30 :diabelski_usmiech Widocznie Neste postawiło poprzeczkę i Meguin 0W30 w moim subiektywnym odczuciu był gorszy - obiektywnie stan utrzymał się od początku do końca. To jednak nie przekreśla Meguina żebym od razu miał iść w Motorexa
A nic nie pisałeś, czy była zauważalna różnica w rozgrzewaniu na krótkich odcinkach zimą?
U mnie 9tys pykło na Meguinie 0W-40 nie ubyło go ani milimetr silnik chodzi bardzo fajnie i na zimno i na trasie, oliwa godna polecenia. Ciekawe co wyjdzie na analizie.
Zastanawiam się tylko, czy zmieniać przed Chorwacją, czy po?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez blade232Odsysarkę Marolex vacuum pomp zakupiłem właśnie też. Będę przymierzać się do wymiany samemu
Zamieszczone przez blade232przy wymianie filtra które uszczelki smarować nowym olejem:O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez endryuZamieszczone przez blade232Odsysarkę Marolex vacuum pomp zakupiłem właśnie też. Będę przymierzać się do wymiany samemu
Zamieszczone przez blade232przy wymianie filtra które uszczelki smarować nowym olejem:
W zestawie który kupiłem z baniakiem 5L jest lanca PCV giętka o średnicy 6mm wkładana w krótką metalową a już wkładałem jakiś czas temu wężyk 6mm i odciągałem dużą strzykawą 150ml oleju bo mi przelali przy wymianie :evil:blade232
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pedrosSztywna sonda metalowa nie przejdzie przez zagięcia bagnetu na samym dole nawet jeśli zmieści się w rurkę bagnetu.
Sonda 6mm jest wystarczająca żeby zapewnić dobry ciąg i jednocześnie jest możliwość dojścia na samo dno michyblade232
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez blade232Zamieszczone przez pedrosSztywna sonda metalowa nie przejdzie przez zagięcia bagnetu na samym dole nawet jeśli zmieści się w rurkę bagnetu.
Sonda 6mm jest wystarczająca żeby zapewnić dobry ciąg i jednocześnie jest możliwość dojścia na samo dno michy
Dopiero elastyczną końcówką przechodzimy przez to i dotykamy dna. Niektóre auta mają w miarę prostą drogę i nie ma żadnego problemu :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bielua co byście polecili do CHHA?
kolejność przypadkowa:
Penrite Oil is a 100% Australian Owned company producing a premium range of vehicle and industrial lubricants, coolants, gear oils, hydraulic fluids and additives. Discover why Penrite is a Better Class of Oil.
W pełni syntetyczny olej silnikowy Neste Pro 0W-40 jest odpowiedni do wszystkich nowoczesnych samochodów osobowych i dostawczych z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi.
i przekodować przeglądy na stały międzyokres 15 kkmWith age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Nexus6Zamieszczone przez Sebastian_M26Przy delikatnej jeździe 0W-40 się nada, do katowania to 0W-30.
Komentarz
-
-
mnie sie wydawalo ze na niska temperature otoczenia ( wynacznik do jakiej najnizszej tem olej chroni silnik Tyczy sie to chyba gestosci przy rozruchu) ale sledzac ten watek pewnie dowiem sie duzo wiecej niz mi sie wydaje Pomalu czytajac to wszystko tutaj sam sie gubie jaki olej co i jak do swojego autaObecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045
Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rezonZamieszczone przez jmors44a pierwszy parametr 5W czy 0W na co ma wpływ ?
Olej przy pałowaniu na torze ma głównie lepiej chłodzić bo i tak smaruje wiec kierunek grubego oleju nie zawsze jest uzasadniony. Szczególnie jednostki wysokoobrotowe muszą mieć mniej po W.
Uwaga ta nie dotyczy silników gdzie następuje mocne rozcienczanie oleju paliwem .
Można zalać grubasa tylko tylko po co bo zamulac silnik a czuć mocno różnice pomiędzy 10w60 a 5W30.
[ Dodano: Wto 14 Cze, 16 20:09 ]
Zamieszczone przez Sebastian_M26Przy delikatnej jeździe 0W-40 się nada, do katowania to 0W-30.
A film przy kręceniu z pewnością nie zerwie się.
Film zrywa się (Ne komentować mi tu potem o flaszkach czystej :diabelski_usmiech ) jak dusimy w30 na niskich obrotach.
Komentarz
-
Komentarz