Zamieszczone przez pedros
Jaki olej do benzyniaka?
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Zamieszczone przez crom.deU mnie "sukces" :lol: Max 107* w wielkim stresie. Tak do 105* i dużo szybciej się schładzał jadąc z góry czy stając na parkingu. Zobaczymy czy ubyło i ile spalił PB.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez crom.deValvoline SynPower 5w40 bez żadnych skrótów. Chciałem vollsinthetische i chyba się udało
TBN niezły, martwi wysoki NOACK czyli właśnie te ubytki. Czas pokaże.
Komentarz
-
-
Od tych tabelek, już mnie głowa boli.
Wczoraj odwiedziłem autoryzowanego dystrybutora Shell i kupiłem HELIX ULTRA C2/C3 0W-30. Najpierw chciałem HELIX ULTRA PROFESSIONAL AV-L 0W-30 ale się okazało, że professional akurat nie jest dostępny i sprzedawany jest wyłącznie w opakowaniach 1 l. oraz w beczkach 200 l. Według hurtownika i pokazanej mi tabelki z danymi obydwu olejów nie ma między nimi żadnej różnicy. Jeden jest przewidziany do sprzedaży detalicznej a drugi do producenta/serwisów.
Jutro jadę na zmianę, a w sobotę/niedzielę autostrada Łódź-Jantar-Łódź to będzie okazja go sprawdzić.
Obecnie mam 4600 km z czego ok 2300 to autostrady i jak na razie zero ubytku oleju.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez crom.deMax 107* w wielkim stresie. Tak do 105* i dużo szybciej się schładzał jadąc z góry czy stając na parkingu.
Zamieszczone przez crom.deChciałem vollsinthetische i chyba się udało
Żeby mieć 100% pewności to trzeba by go przebadać, ale jak kupiony na germańskiej ziemi z napisem Vollsynthetisches to raczej nie ma ściemy. A jeśli produkowany na inne rynki z takim napisem to już może być różnie.
Testuj będziesz miał porównanie.
Komentarz
-
-
crom.de, leonn, gdzieś czytałem, że w DE voll już jest lekko "poluźnione" więc nie wiem do końca jak to z tym jest. Najnowsza analiza tego Valvolina jest bez widma więc może jednak voll? :roll:
Ciekawy jestem jak tam będzie dalej, bo skoro Neste nie dawało rady (na 100% voll), to może lepkość jest istotna a nie baza? :roll:
Dziś miałem dynamiczną jazdę po mieście z klimą non stop, i maks 102/103C. Jak stałem na światłach 100C to góra. Na razie zrobione 3,5 kkm. Spalanie bez zmian, czyli z ponad 4 kkm 7,4 przy średniej 46 km/h. :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez cytrynowiecgdzieś czytałem, że w DE voll już jest lekko "poluźnione" więc nie wiem do końca jak to z tym jest.
Zamieszczone przez mirek_p11Neste 0W40 czy Motula 0W40 do 1.4 TSI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mirek_p11U mnie zalany jest jeszcze fabryczny olej i przy jeździe z prędkościami 160-180 km/h max temp. to 108 stopni więc chyba nie jest źle
Panowie co zalać lepiej Neste 0W40 czy Motula 0W40 do 1.4 TSI , a może inny olej polecacie ?
U mnie było tak na Motul X-clean 5-30
przy 180-200 jest ok 102-103st
przy 60-80 jest ok 106-107 st
Dziś wymieniłem przy 15000 na Motul X-max 0-40.
Temperatury - bez zmian.
Trzeba wietrzyć auto.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rezonZamieszczone przez pedrosrezon, k :diabelski_usmiech ... masz Teslę? :diabelski_usmiech
Ja też nie podkladam osobiście, zatrudnilem wtryskiwacze do tej brudnej roboty.
Z innej beki
Dzisiaj autostradzie igrzyska i max 113 stopni a jak deszczem rzucilo to trzeba było zwolnić bo niektórzy nie włączyli tylnych lamp ... i przy 120 99-101
Klekot i Miller XF LL z moim własnym EE w postaci AR9100.
[ Dodano: Czw 02 Cze, 16 20:07 ]
U mnie zalany jest jeszcze fabryczny olej i przy jeździe z prędkościami 160-180 km/h max temp. to 108 stopn
Komentarz
-
-
Jak ja odbierałem w marcu to w salonie mi powiedzieli, że jest zalany fabrycznie Castrolem, a od maja/czerwca 2016 będzie zmiana na Shell. Pytanie tylko czy 5w30 czy 0w30. Jak miesiąc po kupnie pytałem nt. wymiany oleju po 4-5k na 0w30 to stanowczo protestowali, a w środę już umawiałem się na jutro i nawet się nie zająknęli, że przywiozę 0w30.
Komentarz
-
-
Z tego co pamiętam olej teraz oem to właśnie 0w30 muszlowy, a aso np. w Holandii już jakiś czas temu informowały klientów że przechodzą na właśnie AV-L, i między innymi po tej informacji się nim zainteresowałem. Widać w grupie VW się zmienia podejście do lepkości, nowe TSI będą mogły/miały 0w20. W erwinie przy 504/507 też pojawia się więcej 0w30, był jeden jest chyba 4-5 i tendencja rośnie.
Komentarz
-
-
Witam postanowilem w koncu zmienic olej na inny w moim 2.0 FSI. Auto od zkaupu (jakies 3 lata) caly czas na Castrol Edge Professional C3 5W-30. Wybor padl na LM Top Tec 4200 5W-30.
Zalecacie moze uzycie plukanki z LM przed zalaniem nowym olejem czy poprostu zalewac odrazu nowym. ? DziekiObecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045
Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776
Komentarz
-
Komentarz