Mam na pokładzie Motula. Rozmawiałem z kilkoma osobami i polecały go w ciemno. Za 4 tysiące km znowu mam wymianę i zaleję Motula. No chyba że Naver napisze jakieś rewelacje o swoim
Jaki olej do benzyniaka?
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Zamieszczone przez Przemek_i Zobacz wpisTłumaczono mi że ma wskaźnik TMBN dobry przy LPG
Komentarz
-
-
Prośba do ekspertów o propozycje oleju do 1.8 TSI CDAA
Założenia:
- w miarę łatwa dostępność oleju tak aby uniknąć wałka
- lepkość oleju 5W40 lub 0W40
- budżet do 250zł /5L - jak będzie jakiś olej z nano cząsteczkami uranu po którym odlecę kurakiem na Marsa to 300zł tez może byćSprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW
Komentarz
-
-
No a ja mam takie pytanie do kolegów znawców w temacie:
1,8 tsi CDAA po remoncie... zalewane olejami 0w40
przed remontem popijało ok 2 litrów/1000 km, po remoncie też trochę popija, choć w porównaniu z tym co było, to niewiele...
W czym rzecz ?
Na takich olejach jak Liqui Moly 0w40, czy Motul 0w40 popija ok. 0,1 - 0,15 l /1000 km przy czym temperatura robocza silnika najczęściej sięga ok 107 - 108 stopni C
Zalałem ostatnio Rawenol 0w40 i co ciekawe, temperatura robocza znacznie spadła, rzadko przekracza 100 stopni, ale za to zużycie oleju wzrosło do 0,2 - 0,25 l/1000 km...
W związku z tym pytanie: co lepiej ?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez andrzej111 Zobacz wpisProśba do ekspertów o propozycje oleju do 1.8 TSI CDAA
Założenia:
- w miarę łatwa dostępność oleju tak aby uniknąć wałka
- lepkość oleju 5W40 lub 0W40
- budżet do 250zł /5L - jak będzie jakiś olej z nano cząsteczkami uranu po którym odlecę kurakiem na Marsa to 300zł tez może byćOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rOBERTO795 Zobacz wpis
moim zdaniem millers trident 5w40
Masz informacje czy ten olej jest na PAO? Jeśli tak to jaki jest udział?
Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez klarus Zobacz wpisNa takich olejach jak Liqui Moly 0w40, czy Motul 0w40 popija ok. 0,1 - 0,15 l /1000 km przy czym temperatura robocza silnika najczęściej sięga ok 107 - 108 stopni C
Zalałem ostatnio Rawenol 0w40 i co ciekawe, temperatura robocza znacznie spadła, rzadko przekracza 100 stopni, ale za to zużycie oleju wzrosło do 0,2 - 0,25 l/1000 km..
Czy nie ma jakichś wycieków lub innych nieszczelności może turbina, popychacze itp? Może podczas remontu poszło coś nie tak. Jak wygląda pobór oleju w innych 1.8Tsi po takich "remontach"?
Komentarz
-
-
leonn, po remoncie te silniki nie powinny pobierać, ale spotkałem się z kilkoma przypadkami że pobierają ok 0,1 - 0,15 l /1000 km nawet po "fachowym" remoncie wykonanym w ASO, także nie przejmowałem się takim zużyciem przez 3 lata... ale po wymianie na Ravenol 0w40 to zużycie znacząco wzrosło, za to temperatura pracy znacząco spadła... dlatego mam myślówkę...
Tak czy owak, dzięki za odpowiedź, będę szukał przyczyny...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez andrzej111 Zobacz wpis
Dzięki za odpowiedź.
Masz informacje czy ten olej jest na PAO? Jeśli tak to jaki jest udział?
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rOBERTO795 Zobacz wpis
Podjedz na kanal gdziekolwiek i zobacz czy sa gdzies wycieki- zapocenia- jesli nie ma to wlej plukanke i tak jak posał Paolo 5w40 np. Neste
1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg
Na zdjęciach 2 i 3 widać przewód, któy odchodzi od miejsca gdzie jest korek wlewu oleju i nie jest to spasowane z częścią pod nim. Jak widać nieco oleju tam jest dookoła. Pytanie czy tak być powinno? Czy nie powoduje to, że olej wydostaje się poza wnętrze silnika? Pozostałe fragmenty wokół korka również są nieco "naolejone", ale wydaje mi się że jest to normalne.
Komentarz
-
-
tak być nie powinnoOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rOBERTO795 Zobacz wpistak być nie powinno
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MINIAK Zobacz wpisJutro spróbuję to ze Sobą spasować.
Miałem tak w O I - 1.6 w podobnym miejscu - odpowietrzenie, czy odprowadzenie oparów (takie coś) - też rurka była do wymiany. Trzeba było wymyć trochę okolicę w silniku, bo olejem zapaprało.pozdrawiam - Darek
Komentarz
-
-
Ostatnio edytowany przez MINIAK; 43549.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Przemek_i Zobacz wpisJa nadal obstaję przy Motulu.
Jeszcze go nie podrabiają bo jest jeden dystrybutor.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MINIAK Zobacz wpisFaktycznie, jak poszukałem w ETCE to wygląda na pęknięte Dla potomnych numer części 06A103217G. No nic rozejrze się za nową.
Zna ktoś z Was którąś z tych firm, bo widzę że rozrzut niezły
https://www.centercar.pl/przewod-ela...10~1333,a.aspxpozdrawiam - Darek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MINIAK Zobacz wpisFaktycznie, jak poszukałem w ETCE to wygląda na pęknięte Dla potomnych numer części 06A103217G. No nic rozejrze się za nową.
Zna ktoś z Was którąś z tych firm, bo widzę że rozrzut niezły
https://www.centercar.pl/przewod-ela...10~1333,a.aspxOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rOBERTO795 Zobacz wpis
Obie to smietniki.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MINIAK Zobacz wpisDla potomnych numer części 06A103217G.
Komentarz
-
Komentarz