Zamieszczone przez leonn
Zobacz wpis
Jaki olej do benzyniaka?
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
No ma!Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpisleonn a kasa ma się nie liczyć w handlu?
Dlatego dobre oleje PAO to na palcach jednej ręki sobie możesz policzysz
Gdzie te analizy tak masowo się pojawiają? Bo jakoś nie mogę się tego dopatrzyćZamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpismożesz zrobić oddzielny poddtemat w ogólnym wątku olejowym z podziałem na analizy VOA i UOA? Zaczyna się tego trochę pojawiać i szkoda by było aby to uciekało, a po za tym więcej merytoryki będzie a nie tylko - jaki olej mam zalać?
Pamiętaj o tym , że musisz jeszcze kupić sobie takiej samej jakości oliwe, czyli ten sam dokładnie olej jaki jest kierowany na niemiecki, ruski, czy japoński rynek.Zamieszczone przez Robert1 Zobacz wpisNa oil clubie zarówno rosyjskim jak i niemieckim jest dużo badań .
Bo nie od dziś jest wiadome, że w PL można kupić oleje o jakości nie spotykanej nigdzie indziej na świecie tylko w PL
Komentarz
-
-
dobreZamieszczone przez sew1981 Zobacz wpis"Ester Legend" jak sama nazwa głosi....estry w tym oleju to tylko legenda
Komentarz
-
-
Race i C3 przecież to się kur.. nie mogło udać. Pozatym jest pro s 5W-30, wystarczy spojrzeć na temperatury krzepnięcia tych dwóch olejów i wszystko jasne.
A co z hasłem 3ester od ten tego, zajął się ktoś z tym czy dalej zmowa marżowa wśród badylarzy?Ostatnio edytowany przez Sebastian_M26; 221.Seria 188KM/270Nm na 95RON
Komentarz
-
-
Nic dodać nic ująć.Zamieszczone przez Sebastian_M26 Zobacz wpisRace i C3 przecież to się kur.. nie mogło udać.
ide o zakład ze zwykły Specol go miażdży .... bo jest 9 x lepszy (czyli 3 krotnie tańszy i 3 krotnie lepszy ... matematyka jest prosta hahaha -żart )
Komentarz
-
-
Zależy do jakiej jazdy....Zamieszczone przez leonn Zobacz wpisDlatego dobre oleje PAO to na palcach jednej ręki sobie możesz policzysz
Nie pisałem o masowej...spokojnie dopiero się zaczyna...a Ty byś chciał już masę....nie bądź raptus....ale szkoda że te co się tu pojawiły żeby poznikały....choćby twoje...czy moja, zaraz ktoś inny wrzuci...Zamieszczone przez leonn Zobacz wpisGdzie te analizy tak masowo się pojawiają? Bo jakoś nie mogę się tego dopatrzyć
A dlaczego nie? Mieli fajnego FUCHS TITAN GT1 PRO C3 w pierwszym wypuście. Tam były bardzo dobre bazy, co wyszło w analizach, i co potem zrobili to już wszyscy wiemy...lipa.Zamieszczone przez Sebastian_M26 Zobacz wpisRace i C3 przecież to się kur.. nie mogło udać
Takie firmy jak Amsoil, Ravenol, Redline i parę innych potrafi zrobić świetne oleje na pao/estrach do nowoczesnych silników także z dpf...
Komentarz
-
-
Chyba coś przeoczyłem.Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpisMieli fajnego FUCHS TITAN GT1 PRO C3 w pierwszym wypuście. Tam były bardzo dobre bazy, co wyszło w analizach, i co potem zrobili to już wszyscy wiemy...lipa.
Możesz przypomnieć, bo chyba chodzi o 5W30 (od kiedy i co się z tym olejem porobiło). Niebawem wymiana oleju w 1,4 TSI i zastanawiam się czy ten olej skreślić.
Komentarz
-
-
mam próbki, które dopiero muszę wysłać np. do BlackstoneZamieszczone przez tomek evo Zobacz wpisWracając do tematu Kolego Nexus czy zechciałbyś podzielić się wynikami?
With age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Komentarz
-
-
Wysyłaj Michał i podziel sieZamieszczone przez Nexus6 Zobacz wpis
mam próbki, które dopiero muszę wysłać np. do Blackstone
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Napisz do Wojtka z Archoila u niego robilem VOA Eurola.Dziala szybko i sprawnie.Zamieszczone przez Nexus6 Zobacz wpis
mam próbki, które dopiero muszę wysłać np. do Blackstone
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Sony Zobacz wpisChyba coś przeoczyłem.
Możesz przypomnieć, bo chyba chodzi o 5W30 (od kiedy i co się z tym olejem porobiło). Niebawem wymiana oleju w 1,4 TSI i zastanawiam się czy ten olej skreślić.
Fuchs Titan GT1 Pro C3 5W-30 свежее за анализ спасибо MAN_DieselFuchs Titan GT1 Pro C3 5W-30 _VOA BASE_.pdf Та этикетке написано ACEA A3/B4 и ACEA C3 одновременно. Так же VW 504/507 и MB 229.511) В вязкость SAE масло проходит. Может называться 5W-302) Невысокий индекс вязкости и ниже увидим почем...
Fuchs Titan GT1 C3 PRO 5W-30 свежее за анализ спасибо VladimirR, kslavik, c400, zaic, spike@. Масло заявлено как: ACEA C3; ACEA A3/B4; MB-APPROVAL 229.51; VW 504/507; BMW LONGLIFE-04; FORD M2C917-A; PORSCHE C30 1. Масло соответствует требованиям стандарта SAE J300 и может называться SAE 5W, смотр...
Komentarz
-
-
Jeszcze nie otwierałem ale gesty wydaje się ... słabo chlupie w puszczę. Wg filmów czarny jak cholera wiec dobrze .... wybiorę furę do testów i zobaczęZamieszczone przez sew1981 Zobacz wpisDodatek Mannol MoS2 rzeczywiście tani, LM MoS2 3x droższy...pytanie czy czymś się tak naprawdę różni? gorszy skład Mannola czy tylko płacimy za markę w wypadku LM?
Komentarz
-
-
Zadziwiająco niski TBN w wersji PRO .. tej pierwszej ...Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpis
Fuchs Titan GT1 Pro C3 5W-30 свежее за анализ спасибо MAN_DieselFuchs Titan GT1 Pro C3 5W-30 _VOA BASE_.pdf Та этикетке написано ACEA A3/B4 и ACEA C3 одновременно. Так же VW 504/507 и MB 229.511) В вязкость SAE масло проходит. Может называться 5W-302) Невысокий индекс вязкости и ниже увидим почем...
Fuchs Titan GT1 C3 PRO 5W-30 свежее за анализ спасибо VladimirR, kslavik, c400, zaic, spike@. Масло заявлено как: ACEA C3; ACEA A3/B4; MB-APPROVAL 229.51; VW 504/507; BMW LONGLIFE-04; FORD M2C917-A; PORSCHE C30 1. Масло соответствует требованиям стандарта SAE J300 и может называться SAE 5W, смотр...
Komentarz
-
-
Nie stosowałem tego ,ale stosowałem Molykote A to samo(disiarczek molibdenu) tylko wersja USA .Silnik wyciszył się i miałem wrażenie ,ze silnik pracował płynnieji nie jest to sprawa tylko zmiany oleju na nowy ,gdyż bywały momenty kiedy nic nie dodawałem do silnika po wymianie oleju i była różnica.Zamieszczone przez pedros Zobacz wpisMannol 9991 - dodatek do oleju z molibdenem -puszka 300 ml - cena 10pln - mieliście doświadczenie?
Na razie jest to najtańsza forma disiarczku molibdenu.
ale czy dobra ?
Na alledrogo sprzedaja też proszek czystego disiarczku molibdenu do dodania do oleju i wtedy sam robisz zawiesinę łącząc ze swoim olejem i nie masz problemu ,że w puszce którą kupujesz masz 300-350 ml oleju mineralnego taką bazę wykorzystują min Mannol i LM w swoich produktach.
Jakosć disiarczku molibdenu zależy od jego czystości to co sprzedają na rynku ma czystość 99.6%-99.8% i to gwarantuje dobrą jakość.Ostatnio edytowany przez Robert1; 44264.Silnik smaruje dobry HC & AR9100
Komentarz
-
-
Zawsze mam rozterki nie z czynnika ale z powodu bazy, medium transportowego bo normalnie minerał który oczywiście jest w Mannol 9991, jest i w Ceratec i innych.
Mam auto również z DPF wiec obawy rosną czy to nie dołoży do pieca i nie przytka filtra.
Również nie wiem czy najnormalniej w świece nie spierdzieli parametrów oleju im minus.
Ale wiem gdzie wleję 6cyl BMW benzyna wolnossąca - on lubi takie specyfiki (Vanosy ze$r@ją się ze szczęścia )
Wlasnie z Molibdenem (MOS2) sa dwie szkoły i każdy zwolennik przedstawia rozsądne argumenty.
Doleję z czystej ciekawości bi normalnie jestem zwolennikiem częstej wymiany dopasowanego oleju plus Ew witaminy ale nowoczesne
Komentarz
-
-
Z pewnością disiarczek molibdenu przetrwał lata , i tak naprawde jest to sprawdzony modyfikator tarcia do starszych samochodów.
Do nowych nie wiem ,bo nie mam nowego
,ale do nowych kierowałbym się bardziej w kierunku Archoila tak jak to robi sporo osób z tego forum sam chyba też stosujesz lub stosowałeś AR..
Silnik smaruje dobry HC & AR9100
Komentarz
-
-
pedros, to daj znać jak zalejesz po jakimś czasie. Może przesiąde się z LM na Mannola następnym razem.
A co znaczy dodatek do starszych samochodów? bo w sumie nie rozumiem tego hasła. Przecież konstrukcja silnika spalinowego się nie zmieniła....co najwyżej jakość owych pogorszyła
Co ten MoS2 może takiego złego zrobić w nowym samochodzie? bo drapie się po głowie i nie wiem w sumie....Ostatnio edytowany przez sew1981; 6296.
Komentarz
-
-
Na temat Mos2 Liqui Moly dostałem swego czasu taką odpowiedź od wsparcia technicznego LMZamieszczone przez sew1981 Zobacz wpisA co znaczy dodatek do starszych samochodów? bo w sumie nie rozumiem tego hasła. Przecież konstrukcja silnika spalinowego się nie zmieniła....co najwyżej jakość owych pogorszyła
Co ten MoS2 może takiego złego zrobić w nowym samochodzie? bo drapie się po głowie i nie wiem w sumie....
Cyt
"Dodatek z dwusiarczkiem molibdenu, może być stosowany w silnikach, które wymagają oleju Mid SAPS lub Low SAPS, jednak do tego typu silników lepszym rozwiązaniem jest dodataek Cera Tec który jest odporny na paliwo które pojawia się na ściankach tulei cylindrów, w czasie procesu regeneracji filtr cząstek stałych".
Silnik smaruje dobry HC & AR9100
Komentarz
-
-
no ok, czyli chodzi tylko o dziadowskie urządzenie psujące silnik - czyt. dpfa. Bez dodatku nawet samo dolewanie ropy do oleju smarującego silnik przez to cudne urządzonko, jest średnio fajne dla jednostki..... W benzynach do nie dawna nie wpadano na pomysł gpfa, więc też można lać śmiało do nowszych według mnie.
Co do samego silnika jako tako nie ma różnicy, MoS2 nowszym nie szkodzi.Ostatnio edytowany przez sew1981; 6296.
Komentarz
-
-
PAOLO ESCO kiedys wlewał po pół butelki LM MoS2 do .... właśnie nie pamietam czy do beny czy do diesla.
Technologicznie bez wątpienia -zmniejsza tarcie disiarczek molibdenu natomiast pytanie: czy jest odporny na przysmażanie i czy nie lakuje wnętrza.
(już widzę mechaników przy wymianie- ... „Panie, ostatni gwizdek na zmianę bo olej czorny jak wyngiel”
Komentarz
-


Świeży nabytek fabia 1.2 55km i co tam nalać za oliwkę? Po przeczytaniu wątku o dieslach bez problemu wybrałem sobie olej, a tu
Komentarz