Zamieszczone przez leonn
Zobacz wpis
Jaki olej do benzyniaka?
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpisleonn a kasa ma się nie liczyć w handlu?
Dlatego dobre oleje PAO to na palcach jednej ręki sobie możesz policzysz
Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpismożesz zrobić oddzielny poddtemat w ogólnym wątku olejowym z podziałem na analizy VOA i UOA? Zaczyna się tego trochę pojawiać i szkoda by było aby to uciekało, a po za tym więcej merytoryki będzie a nie tylko - jaki olej mam zalać?
Zamieszczone przez Robert1 Zobacz wpisNa oil clubie zarówno rosyjskim jak i niemieckim jest dużo badań .
Bo nie od dziś jest wiadome, że w PL można kupić oleje o jakości nie spotykanej nigdzie indziej na świecie tylko w PL
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sew1981 Zobacz wpis"Ester Legend" jak sama nazwa głosi....estry w tym oleju to tylko legenda
Komentarz
-
-
Race i C3 przecież to się kur.. nie mogło udać. Pozatym jest pro s 5W-30, wystarczy spojrzeć na temperatury krzepnięcia tych dwóch olejów i wszystko jasne.
A co z hasłem 3ester od ten tego, zajął się ktoś z tym czy dalej zmowa marżowa wśród badylarzy?Ostatnio edytowany przez Sebastian_M26; 221.Seria 188KM/270Nm na 95RON
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Sebastian_M26 Zobacz wpisRace i C3 przecież to się kur.. nie mogło udać.
ide o zakład ze zwykły Specol go miażdży .... bo jest 9 x lepszy (czyli 3 krotnie tańszy i 3 krotnie lepszy ... matematyka jest prosta hahaha -żart )
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leonn Zobacz wpisDlatego dobre oleje PAO to na palcach jednej ręki sobie możesz policzysz
Zamieszczone przez leonn Zobacz wpisGdzie te analizy tak masowo się pojawiają? Bo jakoś nie mogę się tego dopatrzyć
Zamieszczone przez Sebastian_M26 Zobacz wpisRace i C3 przecież to się kur.. nie mogło udać
Takie firmy jak Amsoil, Ravenol, Redline i parę innych potrafi zrobić świetne oleje na pao/estrach do nowoczesnych silników także z dpf...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpisMieli fajnego FUCHS TITAN GT1 PRO C3 w pierwszym wypuście. Tam były bardzo dobre bazy, co wyszło w analizach, i co potem zrobili to już wszyscy wiemy...lipa.
Możesz przypomnieć, bo chyba chodzi o 5W30 (od kiedy i co się z tym olejem porobiło). Niebawem wymiana oleju w 1,4 TSI i zastanawiam się czy ten olej skreślić.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomek evo Zobacz wpisWracając do tematu Kolego Nexus czy zechciałbyś podzielić się wynikami?
With age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Nexus6 Zobacz wpis
mam próbki, które dopiero muszę wysłać np. do BlackstoneOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Nexus6 Zobacz wpis
mam próbki, które dopiero muszę wysłać np. do Blackstone
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Sony Zobacz wpisChyba coś przeoczyłem.
Możesz przypomnieć, bo chyba chodzi o 5W30 (od kiedy i co się z tym olejem porobiło). Niebawem wymiana oleju w 1,4 TSI i zastanawiam się czy ten olej skreślić.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sew1981 Zobacz wpisDodatek Mannol MoS2 rzeczywiście tani, LM MoS2 3x droższy...pytanie czy czymś się tak naprawdę różni? gorszy skład Mannola czy tylko płacimy za markę w wypadku LM?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pedros Zobacz wpisMannol 9991 - dodatek do oleju z molibdenem -puszka 300 ml - cena 10pln - mieliście doświadczenie?
Na razie jest to najtańsza forma disiarczku molibdenu.
ale czy dobra ?
Na alledrogo sprzedaja też proszek czystego disiarczku molibdenu do dodania do oleju i wtedy sam robisz zawiesinę łącząc ze swoim olejem i nie masz problemu ,że w puszce którą kupujesz masz 300-350 ml oleju mineralnego taką bazę wykorzystują min Mannol i LM w swoich produktach.
Jakosć disiarczku molibdenu zależy od jego czystości to co sprzedają na rynku ma czystość 99.6%-99.8% i to gwarantuje dobrą jakość.Ostatnio edytowany przez Robert1; 44264.Silnik smaruje dobry HC & AR9100
Komentarz
-
-
Zawsze mam rozterki nie z czynnika ale z powodu bazy, medium transportowego bo normalnie minerał który oczywiście jest w Mannol 9991, jest i w Ceratec i innych.
Mam auto również z DPF wiec obawy rosną czy to nie dołoży do pieca i nie przytka filtra.
Również nie wiem czy najnormalniej w świece nie spierdzieli parametrów oleju im minus.
Ale wiem gdzie wleję 6cyl BMW benzyna wolnossąca - on lubi takie specyfiki (Vanosy ze$r@ją się ze szczęścia )
Wlasnie z Molibdenem (MOS2) sa dwie szkoły i każdy zwolennik przedstawia rozsądne argumenty.
Doleję z czystej ciekawości bi normalnie jestem zwolennikiem częstej wymiany dopasowanego oleju plus Ew witaminy ale nowoczesne
Komentarz
-
-
Z pewnością disiarczek molibdenu przetrwał lata , i tak naprawde jest to sprawdzony modyfikator tarcia do starszych samochodów.
Do nowych nie wiem ,bo nie mam nowego ,ale do nowych kierowałbym się bardziej w kierunku Archoila tak jak to robi sporo osób z tego forum sam chyba też stosujesz lub stosowałeś AR..Silnik smaruje dobry HC & AR9100
Komentarz
-
-
pedros, to daj znać jak zalejesz po jakimś czasie. Może przesiąde się z LM na Mannola następnym razem.
A co znaczy dodatek do starszych samochodów? bo w sumie nie rozumiem tego hasła. Przecież konstrukcja silnika spalinowego się nie zmieniła....co najwyżej jakość owych pogorszyła
Co ten MoS2 może takiego złego zrobić w nowym samochodzie? bo drapie się po głowie i nie wiem w sumie....Ostatnio edytowany przez sew1981; 6296.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sew1981 Zobacz wpisA co znaczy dodatek do starszych samochodów? bo w sumie nie rozumiem tego hasła. Przecież konstrukcja silnika spalinowego się nie zmieniła....co najwyżej jakość owych pogorszyła
Co ten MoS2 może takiego złego zrobić w nowym samochodzie? bo drapie się po głowie i nie wiem w sumie....
Cyt
"Dodatek z dwusiarczkiem molibdenu, może być stosowany w silnikach, które wymagają oleju Mid SAPS lub Low SAPS, jednak do tego typu silników lepszym rozwiązaniem jest dodataek Cera Tec który jest odporny na paliwo które pojawia się na ściankach tulei cylindrów, w czasie procesu regeneracji filtr cząstek stałych".
Silnik smaruje dobry HC & AR9100
Komentarz
-
-
no ok, czyli chodzi tylko o dziadowskie urządzenie psujące silnik - czyt. dpfa. Bez dodatku nawet samo dolewanie ropy do oleju smarującego silnik przez to cudne urządzonko, jest średnio fajne dla jednostki..... W benzynach do nie dawna nie wpadano na pomysł gpfa, więc też można lać śmiało do nowszych według mnie.
Co do samego silnika jako tako nie ma różnicy, MoS2 nowszym nie szkodzi.Ostatnio edytowany przez sew1981; 6296.
Komentarz
-
-
PAOLO ESCO kiedys wlewał po pół butelki LM MoS2 do .... właśnie nie pamietam czy do beny czy do diesla.
Technologicznie bez wątpienia -zmniejsza tarcie disiarczek molibdenu natomiast pytanie: czy jest odporny na przysmażanie i czy nie lakuje wnętrza.
(już widzę mechaników przy wymianie- ... „Panie, ostatni gwizdek na zmianę bo olej czorny jak wyngiel”
Komentarz
-
Komentarz