AdiRuti, możesz też rozważyć Neste CityPro 0W-40, swego czasu był to produkt bardzo "modny" w tym wątku: PAO, zgodny z 502.00, podobno nieźle dopakowany, niskie ryzyko podróbki, cenowo bardzo ok. Na oilclub znajdziesz analizy.
Jaki olej do benzyniaka?
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Gość
A czy to USVO od ravenola cokolwiek realnie zmienia czy tylko chcieli mieć jakiś nowy "chłyt"?
Komentarz
-
Zamieszczone przez Samsung89 Zobacz wpisAdiRuti Czy nie widzisz mojego wpisu ? Nie ma widma Millersa 0W-40, lecz to bedzie prawdopodobnie mieszanina HC + PAO, jak duza wiekszosc!... Ale nie znajac receptury i tak daleko nie zajdziemy. Ogolnie Millers produkuje bardzo dobre srodki smarne.I juz praktycznie nikt nie stosuje "minerala"...w niektorych produktach np. do klasykow. HC to zupelnie inna technologia aktualnie.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
AdiRuti szukaj olejów z 0w na początku. Firmy takie jak Mobil, Ravenol, Neste, Millers, Eurol to sprawdzone oleje przez wielu userów i wielu sillnikach TSI. Mają spory udział baz IV grupy PAO i dobre pakiety dodatków. Inetrwał max 15 kkm i będzie dobrze. Kwestia zasobności portfela i dobrego źródła zakupu.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rOBERTO795 Zobacz wpis
Millers to PAO
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Samsung89 Zobacz wpis
Spojrzalem na parametry tego 0W-40, czesto oleje pelno syntetycznie maja nizszy indeks lepskosci...Ale bez widma to mozna zgadywac, skad ta pewnosc ? Jezeli jest mowa o oleju pelno syntetycznym to mam na mysli tylko i wylacznie PAO (plus ewentualnie Estry).OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Mam jeszcze pytanie, producent nakazał lać olej w normach 504/507 lub 502 oraz ACEA A3/B4 albo API SN/SM tak jest w instrukcji.
Nie ktore osoby leją np. Revenol SSL 0W40, gdzie sam producent zaleca 5W40 (patrz fot.), to samo LM, Penrit (5W30), Fuchs (fot) , Millera ( fot) 5W30/40 oraz 0W40, to teraz mam pytanie czy jeśli sam producent nie zaleca wlewać oleju 0W40 tylko 5W40 to muszę się temu stosować? W tym przypadku 5W40 tak naprawde mogę zalać wszystkie powyżej + Xado Luxury , SL. A z 0W40 Millera XF , oraz Xado.
I nasuwa się pytanie czy po 5W30 spokojnie po plukance mogę iść w 0W40, bo 5W40 nie powinno być problemu.
Dziś patrzyłem w papiery że 1 właściciel zmieniał przedemną 2x olej czyli na 30 tyś i 60 tyś, pewnie po jabłkach, ale czy oprócz tego że zmieniam olej regularnie co 15 tyś. mogę o niego bardziej zadbać, wyczyścić?
Komentarz
-
-
Gość
Zamieszczone przez AdiRuti Zobacz wpisDziś patrzyłem w papiery że 1 właściciel zmieniał przedemną 2x olej czyli na 30 tyś i 60 tyś, pewnie po jabłkach, ale czy oprócz tego że zmieniam olej regularnie co 15 tyś. mogę o niego bardziej zadbać, wyczyścić?
PS. Nie "tyś", tylko "tys." jest skrótem od "tysiąc".
Komentarz
-
Zamieszczone przez unicestwiacz_wszechrzeczy Zobacz wpisTo trochę już zaniedbany. Właściciel albo nieświadomy (wiara w mityczną jakość aso) albo olewał auto (flotówka).
PS. Nie "tyś", tylko "tys." jest skrótem od "tysiąc".
Komentarz
-
-
Gość
-
Zamieszczone przez AdiRuti Zobacz wpisKarel A Ty co wlewasz do swojej O3?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Sebastian_M26 Zobacz wpisTo taki sam syntetyk jak milers, także jak go kupię po 10 zł za litr 5W-40 to wyleci w moje stare silniki.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Sebastian_M26 Zobacz wpiso taki sam syntetyk jak milers, także jak go kupię po 10 zł za litr 5W-40 to wyleci w moje stare silniki.
Podobnie jak wrzucanie wszystkich HC do jednego worka, bo są różne bazy VHVI i można się zdziwić jak niektóre z nich dorównują bazom PAO, a tak to znowu dla zasady "nie wiem, ale się wypowiem"
Komentarz
-
-
Panowie czy Penrite 10 tenths premium 0w-40 to nadal polecany olej? Według parametrów wypada bdb. Warto to lać? Wytrzyma interwały powyżej 5-6tys? Czy do 300zł za 5l znajdę coś lepszego do turbo benzyny która jest często "deptana"? Wymiana oliwy co 8-10tys, przed zimą. Obecnie mam zalany Meguin 5w40 ale spróbował bym czegoś lepszego. Niedługo odbieram auto ze znacznie podniesioną mocą.Ostatnio edytowany przez Randor; 47835.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Randor Zobacz wpisPenrite 10 tenths premium 0w-40Ostatnio edytowany przez Samsung89; 46202.
Komentarz
-
-
W sumie chcę osiągnąć maksymalną ochronę przy częstych zimnych rozruchach oraz przy jakimś tam pałowaniu auta latem. Wiem, że to ciężki temat i chyba trudny do pogodzenia.
Czy Meguin Super Leichtlauf 5w40 to na 100% to samo co LM Synthoil 5w40? Czy wiadomo jaką zawartość cynku i wapnia mają te oleje? Nie mogę doszukać się takich informacji w specyfikacji. Pewnie źle szukam.
Komentarz
-
-
Panowie, jaką siłą (jakim momentem) dokręcacie filtr oleju w silnikach 1,6? W BCB jest umieszczony od przodu silnika, można powiedzieć, że w miejscu na które przychodzi klucz zakręcający, w stronę chłodnicy. Mam wyciek w tym miejscu. Zmieniałem już w tym aucie olej z filtrem 4 razy i wcześniej nie było problemu. Ubytek na bagnecie wynosi ok 3 mm na tydzień, czyli na ok. 250km, i są małe plany oleju pod autem.
Czy za słabo dokręciłem? Czy można to przekręcić, tak jak przekręca się gwint i czy wtedy uszkodzę gwint wewnątrz filtra (to pestka) czy gwint z obudowy silnika wchodzący do filtra (big problem)?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dragster Zobacz wpisPanowie, jaką siłą (jakim momentem) dokręcacie filtr oleju w silnikach 1,6? W BCB jest umieszczony od przodu silnika, można powiedzieć, że w miejscu na które przychodzi klucz zakręcający, w stronę chłodnicy. Mam wyciek w tym miejscu. Zmieniałem już w tym aucie olej z filtrem 4 razy i wcześniej nie było problemu. Ubytek na bagnecie wynosi ok 3 mm na tydzień, czyli na ok. 250km, i są małe plany oleju pod autem.
Czy za słabo dokręciłem? Czy można to przekręcić, tak jak przekręca się gwint i czy wtedy uszkodzę gwint wewnątrz filtra (to pestka) czy gwint z obudowy silnika wchodzący do filtra (big problem)?
oczywiscie smarując uprzednio uszczelkę olejem co tylko dla przyzwoitości przywołuję. Zbyt mocne przykręcenie może również powodować wycieki.
Wycieki nie musza wcale pochodzić z filtra- najlepiej w takiej sytuacji umyć silnik i patrzeć.
Komentarz
-
Komentarz