Dzięki koledzy za pomoc. Oliwa wybrana - wybrałem Millers Oils XFS 0W40.
Jaki olej do benzyniaka?
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCOZamieszczone przez rydelwybrałem Millers Oils XFS 0W40OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
koledzy to może mnie tez doradzicie cos do silnika po wirusie, ?? obecnie jest Amsoil 5W30 AEL 504.00/507.00 wymiany co 10kkm.kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0
teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jamesbondziokoledzy to może mnie tez doradzicie cos do silnika po wirusie, ?? obecnie jest Amsoil 5W30 AEL 504.00/507.00 wymiany co 10kkm.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rOBERTO795Zamieszczone przez jamesbondziokoledzy to może mnie tez doradzicie cos do silnika po wirusie, ?? obecnie jest Amsoil 5W30 AEL 504.00/507.00 wymiany co 10kkm.kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0
teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jamesbondzioZamieszczone przez rOBERTO795Zamieszczone przez jamesbondziokoledzy to może mnie tez doradzicie cos do silnika po wirusie, ?? obecnie jest Amsoil 5W30 AEL 504.00/507.00 wymiany co 10kkm.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Chyba coś nowego z Millersa - 3 ostatnie pozycje bez zdjęć - nowa wersja XFS 5W50 i 0W40 już tylko XF :?:
i XF 5W40 a'la TRIDENT LONGLIFE 5W40 natomiast 2 pierwsze pozycje z "nano" to już znane i rozgłaszane - a
Pidziek nic nie napisał - co on z nami robi 1
Komentarz
-
-
Stąd:
Indeks lepkości tego oleju (XFS 0w40) to w rzeczywistości 168 a nie 186 jak podają na stronie - obliczcie sobie. Nie wiem jak to się dzieje, że ciągle się nabieracie na tego Millersa za 200 zł - już Shell Helix Ultra 0w40 SN za 80 zł ma porównywalne parametry, nie mówiąc o olejach za 120 zł.
Przykładowa specyfikacja z ich strony:
Pour Point (°C) <-30
Flash Point (°C) >200
Cold Crank Viscosity (cP) 6,600
Ale się uśmiałem, jakby ktoś nie zauważył brakuje też temp. dla CCV.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez xofStąd:
Indeks lepkości tego oleju (XFS 0w40) to w rzeczywistości 168 a nie 186 jak podają na stronie - obliczcie sobie. Nie wiem jak to się dzieje, że ciągle się nabieracie na tego Millersa za 200 zł - już Shell Helix Ultra 0w40 SN za 80 zł ma porównywalne parametry, nie mówiąc o olejach za 120 zł.
Przykładowa specyfikacja z ich strony:
Pour Point (°C) <-30
Flash Point (°C) >200
Cold Crank Viscosity (cP) 6,600
Ale się uśmiałem, jakby ktoś nie zauważył brakuje też temp. dla CCV.
xof - śmiej się śmiej ciekawe czy ten Helix za 80zł potrafi ukręcić wałek rozrządu jak u Nexus6 w wątku
TDI :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Nie widzę tam takiego parametru, wklej go jeśli możesz.
EDIT: skoro Millers tak ładnie ukręca wałki to może go wleję - normy VAG niby spełnia a zawsze to lepiej mieć nowy silnik .
Helixa zalewam do najsłabszej Pandy - daje radę na codzienne dojazdy 2x4 km, tylko po 2 latach już śmierdzi za bardzo paliwem - tak bardzo się rozcieńcza, wiem jestem katem. Ale ten Helix to chyba najlepsze co można mieś za takie pieniądze.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez xofNie widzę tam takiego parametru, wklej go jeśli możesz.
Ja się nie nabieram bo wolę "Skandynawską" starą szkołę olejową - http://www.neste.fi/tp_tiedote.aspx?...rp=340&type=tt
Komentarz
-
-
Nie widzę tam indeksu lepkości, spróbuj tu:
EDIT: Neste wygląda ładnie, tylko API SJ trochę ryzykowne do nowszych silników, ja przymierzam się powoli do tego:
http://msdspds.castrol.com/bpglis/FusionPDS.nsf/Files/109DA87CC0FD80F0802579AA00507D40/$File/BPXE-8RPFAK.pdf
Na razie zobaczę jak sprawuje się w wolnym ssaku w Kii kumpla, oczywiście test w zamrażarce też obowiązkowy, ale dopiero za ok. miesiąc.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez xofNie widzę tam indeksu lepkości, spróbuj tu:
http://www.widman.biz/English/Calculators/VI.html
EDIT: Neste wygląda ładnie, tylko API SJ trochę ryzykowne do nowszych silników - zaleje go w kwietniu do Punciaka 1242 mpi - dla niego SJ to świat :wink:
Komentarz
-
-
Trochę padaka, dobra dla klimatu w UK , przynajmniej na stronie nie mijają się z prawdą odnośnie indeksu lepkości.
EDIT: No widzisz, każdy powinien zalewać to co dla niego najodpowiedniejsze, do Pandy leję tego taniego Shella - nie za gęsty, bo na krótkie trasy, zimny garaż i często pod chmurką, nie za rzadki - bo rozcieńczany paliwem do granic zdrowego rozsądku, musi być full SAPS - żeby po tym rozcieńczeniu jeszcze jako tako chronił i żeby spełniał jakieś nowsze normy i nie zapaskudził silnika.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez REXAXChyba coś nowego z MillersaZamieszczone przez REXAX2 pierwsze pozycje z "nano"
"bawcie się dobrze" ja niestety mam przymusowy "urlop od forum OCP" do środy apaPW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zawsze można się zainteresować 5W30 tego typu:
http://www.fuchsoil.co.za/Products/TDS/Fuchs%20-%20Titan%20Race%20PRO%20S%20(Full%20Syn%20PAO,Este r;%205W30;%205W40;%2010W50;%2010W60;%20SL,CF)%20-%20Mar11%20[UK].pdf
To powinno w jakiś sposób załatwić sprawę co jest najlepsze na rynku
Millers się zmienia nowe naklejki i kilka zmian ale raczej na korzysć niewielka reformulacja kolejnych serii olejów :-)
Raczej wszystko w jeszcze lepszym kiedunku :-)Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Leonn mam na mailu nie mam tego na żadnym serwerze plikowym jak coś napisz [email protected] to Ci wyślę .
Wysłany: Wczoraj 15:25
Czy Millers Oils XFS 0W40 będzie nadal w ofercie czy został zastąpiony, w takim razie czym i jakie posiada oznaczenie ?Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Witam,
Jestem przed wymianą oleju w swoim chevrolecie Cruze 1,6 113 KM (silnik 1,6XER ecotec)
Do tej pory miałem zalany lazerway g5w30 i złego słowa nie powiem ... ale można by spróbować czegoś innego.
Z lektury wątku wytypowałem 2 pozycje (kolejność przypadkowa)
Neste city pro LL 5w30
Fuchs titan GT1 Pro flex 5w30 XTL
plus to co do tej pory Lazerway g 3w30
Co bardziej doświadczeni koledzy by poradzili.
Czy któryś z w/w jest pełnym syntetykiem /ew. który parametrowo jest z nich najlepszy/
Prośba do PAOLO ESCO aby też coś poradził bo jest tutaj niekwestionowanym autorytetem w sprawach oleju.
Z góry dzięki.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kiniu_tarmożna by spróbować czegoś innegoZamieszczone przez kiniu_tarktóryś z w/w jest pełnym syntetykiem /ew. który parametrowo jest z nich najlepszy/
Zamieszczone przez kiniu_tarNeste city pro LL 5w30
kiniu_tar - w ostatnim zdaniu zdecydowanie przesadziłeś :roll: ...będę miał chwilę dziś to odpiszę. Napisz mi tylko (może być na PW) gdzie samochód jest użytkowany miasto-trasa i ew. styl jazd. Zmiany co ile robisz? Przebieg? Samochód na gwarancji?PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Dziś widziałęm się z klientem który w silniku 1.9 w pompowtryskiwaczami ma juz 210 000km z tego 70 000km przejechane na oleju Mobil 1 5W50.
Przed zimą był przeglad i weryfikacja wałków wszystko w idealnym stanie.
Olej kupuje w Szwajcarii podobnie jak Castrola którego mu robiłem analizę miesiąc temu i ten Castrol z Szwajcarii jest jeszcze lepszy od Niemieckiego (przynajmniej tak umownie podzieliliśmy ) bo ten Polski z napisem Fully Synthetic ubywał mu dużo więcej od Niemieckiego.
Analizy może nie bedę wklejał bo jeszcze wywoła to skrajne nastroje ale powiem tak dawno dawno nie widziałem tak dobrej analizy oleju tej marki , oj dawno ....
Może dlatego że wiekszość było z naszego podwórka albo Niemieckiego hm...cięko ocenić...
Ale chyba im dalej na zachód tym lepsze oleje hehe
Nie pamiętam czy to był ASZ czy AVB bo ok. 130km a nie rozgadywaliśmy się zbytnio bo śnieg po otworzeniu maski pomału go zasypywał wczoraj
Tak więc po raz kolejny przekonałem się że dobry olej spełniający min, 505.00 na bazie PAO (pomijając fakt baz visom klasyfikowanych jako IIIgr.) czy estrowej czy dopakowaneh HC III nie robi krzywdy wałkom i pompowtryskom :-)
Nie namawiam oczywiście nikogo do stosowania oleju bez 505.01
Hm..
Dobry olej z normą 505.01 spełnia np. Oficjalna aprobata VW 500.00 , 505.00 oraz 505.01
ACEA: A3 / B4-04 API CF FORD: M2C 917A
Taki olej z 505.01 musi przejść :
VW TDI (PV 1452) który blado wypada przy tym co jest w przypadku C3-10.
No ale weźmy olej A3/B4 -04 zurzycie i pomiar wałków było robione na CEC-L-51-A-98
(OM602A) teraz mamy dużo bardziej wymagające testy na OM 646LA ( OM 602A poszły w zapomnienie w 2008r.
Czystość pierścienie również taka sama RL206 poza tym 505.01 jest czystość badana z tego co widzę na 1 pierścieniu w C3-10 na 8, ośmiu :-)
Itp...to mam takie małe wrażenie że nowe C3 -10 są na pewno nie gorsze od każdego A3/B4 czy C3 z poprzednich edycji, lat łącznie z ...505.01.
Wrażenie mam takie że 505.01 pomału pomału chyba trafi do lamusa i będzie za rok, pół może jedną z wielu cyferek jakie pojawiają się w ciągu 505.500 itp...
Miłego popołudnia :-)Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
Komentarz