Zamieszczone przez freekon
Akumulator
Zwiń
X
-
Gość
Zamieszczone przez szachuDzięki (znalazłem za 380 zł w lokalnym sklepie )
Komentarz
-
również mam zamiar na gwałt kupić aku.
jeszcze nigdy nie miałem okazji kupować akumulatora.
piszecie o różnych akumulatorach. ja wybiorę jednak Centre ewentualnie Boscha. Jeżeli chodzi o parametry to czy kupić Future 77Ah 780A czy wystarczy mi w zupełnosci 74Ah 680A???
Dodam, że trasy jakie robię na co dzień to zaledwie 8km do pracy.
Różnica w cenie tych aku to zaledwie 30zł ale czy jest sens brak większy?strazakp
Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Golas27ta centra w myslowicach jest po 360 zl. nie lepiej dolozyc pare groszy i za 400 varte silver wyrwac.
strazakp, nie rozumiem po co zakładasz temat skoro tu zadałes pytanie?? ale nie ja admin i ok.
A co do aku, z tych podanych przez ciebie w linkach (w twoim temacie) nie wybrał bym żadnego, Centra to dla mnie zadna firma, a z Boschem mam złe wspomnienia, dlatego używam varty i nigdy nikogo ze znajomych i rodzinie nie zawiodla, podkreslam to moje zdanie , a nie temat do dyskusji.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szachuZamieszczone przez elvis696W książce serwisowej jest że do 1,9 tdi to 70Ah wystarczy i ja się z tym zgadzam.
Właśnie jestem po lekturze wątków o lusterkach el. podgrzewanych, a tam koledzy dowiedzieli się nowych rzeczy o działaniu swego wyposażenia.
Ja zamówiłam akumulator Boscha, bo mam przedstawiciela "za płotem" i w razie czego podejdę po nowy, a zwracając w sklepie musiałabym przesiąść się na rower...
A czy strazakp jeżdżąc na tak krótkich trasach nie powinien mieć nieco mocniejszego?
[ Dodano: Czw 21 Paź, 10 17:54 ]
szachu Jak sobie radził ten akumulator poprzedniej zimy? Mo że ja z 77 przesadzam?Cioteczka
OCT I 1,9 TDI AGR Sedan
Komentarz
-
-
Gość
Ja zdecydowalem sie na Varte Silver bo podobno wedlug "specow" lepiej wytrzymuje uzywanie na krotkich odcinkach, nie rozladowuje sie tak szybko. Kupilem 77 A i z duzym pradem rozruchowym bo elektryki w aucie nie brakuje i jest ogrzewanie postojowe, ktorego chcialbym czasem uzyc. Wg. katalogu ktory mi pokazano to maksymalna pojemnosc jaka mozna wsadzic to 1.9 tdi, mocniejsze akumulatory sa chyba juz wieksze. Wiec polecam kupic mocny jesli auto marznie i posiada duzo pozeraczy pradu.
Komentarz
-
Gość
Zamieszczone przez szachuA 77 Ah jest OK, wg. katalogu Centry to taki powinno się zamontować do 1.9 TDI.
Komentarz
-
Zamieszczone przez Cioteczka...a zgadza się z kodem w nalepce z książki serwisowej? U mnie było J0L-340A(70Ah)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szachuZamieszczone przez Cioteczka...a zgadza się z kodem w nalepce z książki serwisowej? U mnie było J0L-340A(70Ah)
Bo moja leciwa skodzina GLX sedan ma klimatyzację manualną tylko szyby i lusterka elektryczne (l.podgrzewane)
Poprzednik tez jeździł na jakimś sześćdziesięcio -Ah akumulatorze i prawie połowie zalecanej pojemności (albo taki włożył do sprzedaży).
Od soboty siedzi w niej Bosch S4 74Ah 680A , odpala błyskawicznie, a zaczynały sie już z tym problemy.
Pełna energii stawi czoło zimie!Cioteczka
OCT I 1,9 TDI AGR Sedan
Komentarz
-
-
Odkopuję bo nie znalazłem odpowiedzi w archiwum
Obecnie posiadam akumulator pokazany na zdjęciu i mam duże obawy, że jest to jeszcze fabryczny - octavia I 1,9 AHF z 2004 wersja francuska z niemiec.
Obecnie (odpukać) nie sprawia problemów - napięcie, gęstość i poziom elektrolitu w porządku.
Mam jednak pytanie: Czy może ktoś z Was rozkodować datę produkcji mojego aku?
Komentarz
-
Komentarz