Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jaki olej do TDI

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Za chwilę ten wątek może skończyć jak poprzedni o TDI więc proponuję byście dalsze niejasności sobie na PW ustalili a jak tam nie da rady to Pidziek nie ukrywa się tylko ma normalny sklep w Wieliczce i chyba można pojechać porozmawiać.
    Żeby było jasne, nie mam do człowieka nic poza tym, że zanotowałem jeden udany zakup ale nie łączą nas więzi emocjonalne. Uważam, że jeśli ktoś podszywa się pod różne nicki na tym samym forum powinien dostać bana bez względu na wszystko.

    Komentarz


    • Zamieszczone przez Pidziek
      A może kolega sam sobie spojrzy na ręce i odpowie jak pozycjonuje Motula.
      Wcześniej Ci nie przeszkadzało że nazwa Oliwiarka pojawiała się w co drugim zdaniu, nie przeszkadza Ci również i nie przeszkadzało jak mocno się pozycjonowało ten sklep, i markę LM na tym forum, chyba nie bo prawdopodobnie grasz do tej samej bramki co inni chwalący pod niebiosa ten produkt.
      roznica polega na tym subtelnym fakcie, iz uzytkuje auta na Motulu od lat - prywatne jak i firmowe - a to co zrobiles z tą marką w tym wątku jest zwykłym chamstwem.
      KLIK -> O3 1.4 TSI EL

      Komentarz


      • Seed daj juz spokoj napisalem juz wyzej ze jak ktos jest dorosly i przywiazany do danej marki jak Ty to i tak bedzie juz na danym oleju jezdzil Ja tez jezdze na Motulu i jak pisalem jest ok. Chodzi mi tylko o to zeby nie bylo klotni i zeby administracja nie zamknela tematu.
        Jest tu wiele fajnych watkow gdzie mozna dowiedziec sie duzo dobrych i ciekawych tematow Tak wiec apeluje do wszystkich CHCECIE SIE KLOCIC TO NA PW i tyle !!!!

        Komentarz


        • Zamieszczone przez wojtass
          Zaraz znowu administrator zamknie temat i bedzie po balu.
          Może i długo nie jestem na tym forum, ale takie zamykanie tematów (np. tu)na tym forum jest dla mnie co najmniej śmieszne. Dlaczego mod nie usuwa wypowiedzi nie zgodnych z tematem tego wątku tylko od razu idzie na łatwiznę i zamyka wybrany temat? Jak dla mnie to kompletna bzdura.
          Czasem trzeba długo iść, aby dojść do siebie...

          Komentarz


          • maselek2
            Tak jest i juz Trzeba sie dostosowac i tyle Juz byl wczesniej temat olejowy i zostal wlasnie zamkniety przez takie klotnie a czy slusznie czy nie to juz inna sprawa

            Komentarz


            • dokladnie. douzupelnic regulamin o zakaz pisania przez sprzedawcow. i juz. i walic bany.

              wydaje mi sie ze ocp i tak jest duzym rynkiem zbytu wiec jeden z drugim zastanowi sie czy warto wylapac bana

              Komentarz


              • Witam

                Czytam czytam i oczom swoim nie mogę uwierzyć co się tutaj wypisuje jakie teorie spiskowe wyczynia na miłość Boską...

                Zak: kolego drogi proszę ani ty ani nikt inny nie łączyć mej osoby z kimś , innym użytkownikiem na tym forum.
                Nie mam nic wspólnego z kolegą Pidziek-Croom jak to sugerujesz wyczyniasz jakieś niedorzeczne bezecenstwa i nie wiem z czego to wynika.
                Jak z analizy słów to chyba zalatuje nam tutaj coś PIS-em :lol:


                Zalogowałem się specjalnie aby nie być tylko zwykłym "czytaczem" ale włączyć się w dyskusję.

                Koledzy napisałem już do kolegi Pidziek aby się schował i nie pisał o olejach z całym szacunkiem dla jego wiedzy jaką co jak co reprezentuje a jeśli to kolega Croom to tym bardziej pozdrawiam ponieważ tak się skłąda , że również jestem czytaczem forum Subaru gdzie poznałem drugą osobę co do której mam słowa uznania a jest nim Pan wlyszkow.

                Moim drugim autem obok Skody jest Subaru Forester stąd moje częste wizyty na tamtym forum.

                Nawet nie sądziłem że Pidziek to Croom którego cenię za merytoryczne posty podobnie jak innego użytkownika , którego wymieniłem - wlyszkow.

                Rola Pidziek jest bardzo niewdzięczna bowiem nie ukrywając się pod żadnym "nickiem" pisze otwarcie o olejach a to niestety nie jest obiektywnym źródłem informacji ale może być ukierunkowane pod pewne produkty, nie znaczy złe bo znając Croom wiem że tandety nie poleca.
                Styl w jakim to czyni nie jest dla mnie ani chamski ani wulgarny a ataki na jego osobę w wykonaniu kilku powtarzających się osób zaskakujące.

                Pidziek po prostu drażnisz towarzystwo schowaj się tak jak robią to inni handlarze.

                Zamieszczone przez xtremesystems
                dokladnie. douzupelnic regulamin o zakaz pisania przez sprzedawcow. i juz. i walic bany.
                Tak to jest myśl ale co z tego jak ktoś może dla takiego sprzedawcy pisać posty, tego nie wykluczysz, Pidziek się naraża bo pisze osobiście i często na temat i tutaj wystawia się na bombardowanie osób które czynią to dla innych sklepów, sprzedawców.

                Należy temat i formę jego prowadzenia dopracować a nie skakać sobie do gardeł, pisanie oszczerstw pod adresem użytkownikó czy samego Pidzka.

                Na forum Subaru jest porządek to warto odnotować.


                Zamieszczone przez zak14
                Nawet jeżeli produkty sprzedaje dobre, to nie usprawiedliwia robienia wała z forumowiczów. Zresztą jeżeli chodzi o tą sprzedaż dobrych produktów, to też mam osobiście zastrzeżenia. Najpierw na topie był Fuchs. Akurat chciałem go zamówić u kolegi Pidziek, kiedy on nagle usilnie zaczął mnie namawiać na Millersa. Przez przypadek (???) zbiegło się to co do tygodnia w czasie z korespondencją z innym kolegą sprzedającym na forum, który pytał co sądzę o wprowadzeniu do oferty Millersa, bo akurat zmieniła się polityka sprzedaży tego oleju i marże na nim stały się bezkonkurencyjne. Wtedy straciłem ostatecznie wiarę w obiektywizm porad kolegi Pidziek.
                Ja akurat konsultowałęm wiele spraw z kolegą forumowym wlyszkow jak i Croom (tutaj jak się dowiedziałem Pidziek), zapatruję swój agregat prądotwórczy właśnie w olej 10W30 z Amsoil który jest dla niego najlepszym wyjściem to dzięki koledze Croom, dzięki koledze wlyszkow miałem okazję rozgryźć wiele ciekawych spraw z Subaru oraz kupić olej nie ukrywam z czystej ciekawości o którym już słyszałęm podczas wielu rozmów z kolegami z branży.

                Forum Subaru akurat znam najlepiej i powiem Wam jeszcze coś moi drodzy na koniec to wlaśnie dzięki koledze wlyszkow i Croom oleje Amsoil są w Polsce, i tylko dzięki nim przeszło 2 lata temu w Polsce pojawiły się pierwsze butelki tego oleju.

                To są jedyne dwie osoby protoplasci oleju Amsoil
                w Polsce za co ich niezwykle cenię, przed nimi nie było nikogo i niczego co było by zainteresowane wdrażaniem czegoś innowacyjnego, innego.

                Teraz jak widać i ta marka budzi zainteresowanie na tymże forum i o to chodzi .
                Warto interesować się nowościami , być otwartym na nowości.

                Pozwolę sobie jeszcze na małą dygresję i w sumie ciekawą obserwację .
                Od kiedy czytuję forum i kiedy pojawiły się wzmianki o Fuchs zauważyłem iż wielu forumowych handlarzy wdrożyło je do swojej oferty, podobnie było z Millersem.
                Poczekam jeszcze jak i olej który w opinie pewnego handlarza skwitowany był

                bo moda przeminie to wiesz...
                Jak widać zarówno wlyszkow jak i Croom polecają dobre produkty które nie przemijają bo w odróżnieniu od przeciętności mają wiedzę na tematy produktów unikalnych, niespotykanych, ciekawych technologii a nie tandety.

                A niestety specjalistę od handlarza odróżnia to iż kieruje się w innowacyjność, nowe technologie rozwiązania a ten drugi w czysty zysk co jest jedynym celem .

                Pozdrawiam wszystkich bardzo ciepło

                Komentarz


                • Ale śmierdzi. . . a fuuu. . . .

                  Jak to było w tej reklamie. . . .coincidence :lol: :lol:

                  Komentarz


                  • Modzie - widzisz i nie grzmisz?
                    KLIK -> O3 1.4 TSI EL

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez szkoda
                      Generalnie jest to wątek, który (przynajmniej w moim rozumieniu) miał służyć do wymiany doświadczeń przez userów a nie jako tuba marketingowa dla paru osób, które zajmują się sprzedażą.

                      Zgadzam się, wszyscy widzą problem, a administracja nie reaguję, dziwne :roll:

                      [ Dodano: Nie 01 Lip, 12 22:07 ]
                      Zamieszczone przez xtremesystems
                      dokladnie. douzupelnic regulamin o zakaz pisania przez sprzedawcow. i juz. i walic bany.
                      Jestem ZA, ale zobaczymy jak sie sprawy potoczą.

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez maselek2
                        Może i długo nie jestem na tym forum, ale takie zamykanie tematów (np. tu)na tym forum jest dla mnie co najmniej śmieszne. Dlaczego mod nie usuwa wypowiedzi nie zgodnych z tematem tego wątku tylko od razu idzie na łatwiznę i zamyka wybrany temat? Jak dla mnie to kompletna bzdura.
                        przede wszystkim robisz OT walnie przyczyniając się do zamknięcia tego właśnie tematu :lol:

                        po drugie, jezeli mod miałby usuwac wypowiadzi niezgodne z tematem (jak na przykład Twoja :lol: ) to musiałoby siedziec tu, na moje oko, ze 4 osoby zatrudnione na pełen etat, jeżeli masz środki, żeby takie osoby utrzymać (nie wiem tylko gdzie miałyby zatrudnione) to zaproponuj taką opcję finansowania Purchawie na przykład.

                        po trzecie, to strasznie banalne, ale nikt tu na siłę nikogo nie trzyma

                        [ Dodano: Pon 02 Lip, 12 09:03 ]
                        Zamieszczone przez leonn
                        Zgadzam się, wszyscy widzą problem, a administracja nie reaguję, dziwne
                        a co ma zrobić "administracja" :?:
                        masz coś na kogoś :?:
                        nie widzę problemu żebyś podzielił się jakimis konkretami.

                        wróćcie może jednak do olejów, wystarczy zdrowy rozsądek, żeby przesiewac informacje.
                        dla mnie osobiście ten wątek nie ma większego sensu (co udowodniono już chyba na każdym forum motoryzacyjnym miliony razy :lol: ) od zawsze i zdaję się z takim zamysłem sam go utworzyłem, wygląda chyba tak jak wymyśliłem, że będzie wyglądał, więc dla mnie wszystko gra.
                        saport techniczny baj DGW
                        była BKD+DSG '05 120kkm
                        była BXE '08 190kkm
                        no i nie ma :-)

                        Komentarz


                        • tylko szkoda z calym szacunkiem wpadamy w bledne kolo.
                          ja wiem ze to wina rozmiaru OCP. gdy forum bylo mniejsze sprzedawcy nie laszczyli sie na szeptany markieting , bo nie bylo warto.

                          teraz to sa juz konkretne zyski wiec jest co jest.

                          pomysl tematu byl z gola inny.opinie uzytkownikow na temat olejow , zeby nie dac sie nabrac sprzedawcom.
                          a w pisza tu sprzedawcy otwarcie lub zakamuflowanie.
                          wydaje mi sie ze temat robi wiecej szkody :lol: niz pozytku . jesli nie da sie nad tym zapanowac , moze lepszym pomyslem bylo by zamkniecie.

                          bo naprawde narazamy ludzi na koszta. bo nie polecamy co jest sprawdzone i dobre, lecz to co akurat sprzedawca ma na magazynie

                          tak wiec nie tylko miajamy sie z konceptem tematu a wrecz mu przeczymy i idziemy w druga strone.

                          jestem juz jakis czas na forum . potrzebowalem oleju. najpierw super byl motul. potem motul byl beee.
                          potem super byl fuchs , teraz o fuchsie cisza a zajebisty jest ams choc wczesniej byla mowa ze taki zajebisty wcale nie jest jak za ta cene.

                          akurat zajebistosc amsa zbiegla sie z tym jak pidziek zaczal nim konkretnie handlowac. (czy tam zotal dystrybutorem na polske)


                          konkluzja mojej przydlugiej wypowiedzi.
                          wg mnie lepiej zamknac niz robic szkode i polecac nie produkt dobry a obecnie sprzedawany przez sprzedawcow forumowych

                          jesli nie da sie nad tematem zapanowac (z tego co piszesz tak zrozumialem) , to go zamknjmy i skonczmy robienie za darmo reklamy

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez xtremesystems
                            bo nie polecamy co jest sprawdzone i dobre, lecz to co akurat sprzedawca ma na magazynie
                            W sumie to jest bez sensu bo na jakiej podstawie mogę polecić dany olej? Na słuch? Jedynie te wyniki badań przepracowanego oleju coś wnoszą do tematu, reszta to tylko od takie tam domysły. Ja tam w sumie z Millersa jestem zadowolony, silnik ładnie chodzi i wygląda ok, ale to tylko subiektywne odczucie i tyle. Żadnych dowodów na jego super działanie nie mam i zapewne mieć nie będę.

                            Zamieszczone przez xtremesystems
                            potem super byl fuchs , teraz o fuchsie cisza a zajebisty jest ams choc wczesniej byla mowa ze taki zajebisty wcale nie jest jak za ta cene.
                            Fuchs był promowany ale sporo osób pisało o nim krytycznie więc tak zachwalany to on był w sumie tylko przez sprzedawcę, a o amsie nie pamiętam żeby ktoś się krytycznie wypowiadał.
                            AGR 112KM, 232Nm
                            Subaru Impreza GH 2.0 150KM

                            Komentarz


                            • o amsie (5w30 european car formula) pisal jeden czlowiek (ceniony tutaj) ze za ta cene nie oferuje nic nadzwyczajnego.


                              jak mamy polecac olej.bardzo prosto.

                              kupujemy olej fajnie odpala , nie klepie na zime . polecamy.
                              klepie , chdzi jak traktor. mowimy ze nam konkretnie chodzi jak traktor.
                              piszemy z wlasnego subiektywnego doswiadczenia


                              ale dla wiekszosci taka opinia jest bardziej pozadana niz raporty z blackstone lub zachwalanie sprzedawcow

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez xtremesystems
                                teraz o fuchsie cisza
                                Ja z wolna zbliżam się do wymiany, więc pewnie przed wrześniem wrzucę ostatnią analizę.
                                Póki co we wczorajszej jeździe w trasie (spokojna jazda, ale obciążonym autem) miałem temp ok 98 st., a po wypadnięciu na obwodnicę, już po wysadzeniu obciążenia, po ok. 1 km @ 140 km/h temp. wskoczyła na 103 st. i pewnie by rosłą, gdybym jechał dalej. Być może w tym tygodniu będę leciał A1, to zrobię logi, żeby sprawdzić co się dzieje przy pałowaniu w ciepłe dni.
                                Octavia 2 FL Combi 1.9 BXE

                                Komentarz


                                • Ja nadal nie wiem co lać na wymianę za 1000 km... :roll: Motul, LM czy coś innego... zmiana co 15k, norma 505.01.

                                  Komentarz


                                  • Zamieszczone przez natash
                                    Ja nadal nie wiem co lać na wymianę za 1000 km... :roll: Motul, LM czy coś innego... zmiana co 15k, norma 505.01.
                                    Jeżeli z ww. to może zastanów się nad LONGTIME HIGH TECH 5W-30 albo TT 4600 ?
                                    Oleje lekkobieżne, ale z dużym prawdopodobieństwem nie tak odchudzone jak 504/507 (analiz nie widziałem, więc nie wiem na pewno).
                                    No i jedne z nielicznych na razie 5w30 z oficjalną aprobatą VW 505.01 - tu masz najnowszą listę z czerwca:
                                    Captcha

                                    Tak sobie myślę, że oleje 5w30 505.01 mogą dość dobrze łączyć oszczędność paliwa z ochroną silnika bez DPF-a. No i najfajniejsze jest to, że wbrew moim pesymistycznym przypuszczeniom, producenci zaczęli jednak certyfikować swoje 5w30 na okoliczność spełniania 505.01 (mogli to robić od 2008 r.). Ciekawe czy jeszcze tego przybędzie w najbliższym czasie ?
                                    Octavia 2 FL Combi 1.9 BXE

                                    Komentarz


                                    • Przejechałem trochę ponad 4kkm na Millers wiec co nieco można o nim już powiedzieć, zaznaczam jednak, że to wstępne porównania i ostatecznie będę mógł je potwierdzić jak przejadę na nim około 10kkm czyli do wymiany.
                                      Porównanie będzie dotyczyło :
                                      Motul Specific 505.01-502.00
                                      GT1 5W-40 (BEZ technologii XTL)
                                      Millers XFE-PD 5w40 (półsyntetyk)

                                      będą to w większości subiektywne odczucia ale też i odrobinę bardziej „technicznych” spostrzeżeń ponieważ posiadam : Forum - Octavia Club Polska i mogę bliżej obserwować co się dzieje z temp oliwy.

                                      Poranny rozruch :
                                      Fuchs - po około 2 sek już nie słychać tego charakterystycznego metalicznego klekotania
                                      Motul - ten potrzebuje trochę dłużej tak z około 3-4s
                                      Millers - Brak charakterystycznego metalicznego klekotania zaraz po starcie

                                      Rozgrzewanie motorku :
                                      Fuchs - zdecydowanie dłużej mu to zajmuje
                                      Motul - dochodzi szybciej do temp roboczej w porównaniu do Fuchs, zajmuje mu to około 1,5km krócej.
                                      Millers - bardzo szybko nabiera temp, w porównaniu do konkurencji to robi to błyskawicznie, z obserwacji wynika, że potrzebuje 1/4 mniej czasu niż wspomniane wyżej oleje.

                                      Praca po nagrzaniu przy stałej prędkości :
                                      Fuchs - ciszej
                                      Motul - głośniej
                                      Millers - konkurencja jest 100 lat za nim, bardzo wycisza pracę motoru :idea:

                                      Praca po nagrzaniu przy schodzeniu z obrotów (hamowanie silnikiem):
                                      Fuchs - głośniej ale dźwięk jest „przewidywalny”
                                      Motul - ciszej ale potrafi czasami coś tam zamruczeć w innym tonie niż by się kierownik spodziewał słyszeć
                                      Millers - jest cicho jak na TDI

                                      Praca po nagrzaniu przy gwałtownym dodaniu gazu
                                      Fuchs - głośniej
                                      Motul - ciszej
                                      Millers - w porównaniu z konkurencją robi to bardzo ciszej

                                      Praca po nagrzaniu, wkręcanie się na obroty:
                                      Fuchs - tak sobie, silnik wydaje się nie być tym „zachwycony” przez pierwszą chwilę ,pewnie dla tego że motor pracuje bardziej „twardo”
                                      Motul - ładnie sobie z tym radzi i ten dźwięk jest „milszy” dla ucha
                                      Millers - ponieważ ten olej ładnie wycisza motor to jest to bardzo przyjemny dźwięk

                                      Upalanie auta :
                                      Fuchs - ciężko jest go zagotować
                                      Morul - łatwiej łapie temp
                                      Millers - tu jest najgorzej wśród porównywanych olejów, dosyć łatwo go "zagotować"
                                      Na odcinku Mapy Google , około 2km przy pełnym ogniu z hamowaniem przed światłami i rondami na Motul-u spokojnie uzyskiwałem 100stC , Fuchs na tym samym odcinku uzyskuje 97stC, Millers'a potrafię doprowadzić do 105stC



                                      Spokojna jazda :
                                      Fuchs - temp jaką utrzymuje to w granicach 87-90stC
                                      Motul - temp jaką utrzymuje to w granicach 90-93stC
                                      Milers - temp jaką utrzymuje to w granicach 87-93stC (dość szeroko)

                                      Wytracanie temp przy spokojniej jedzie :
                                      Fuchs - robi to błyskawicznie, przy wyższych temp oleju jak stanę na światłach potrafi zejść o 1stC
                                      Motul - robi to ok. przy wyższych temp oleju jak stoję na światłach rzadko się zdarzało żeby wytracił choć by 1stC
                                      Millers - robi to w porównaniu z konkurencjom wolno


                                      Wytracanie temp po upalaniu auta:
                                      Fuchs - robi to błyskawicznie
                                      Motul - trzeba chwilę poczekać
                                      Millers - tu zdecydowanie przegrywa z konkurencją, trzeba wysłuchać w radiu 2/3 przeciętnej długości utworu aby temp oleju zaczęła spadać.



                                      Moje spostrzeżenia bardziej subiektywne z którymi nie trzeba się zgadzać a tym bardziej brać jako wyznacznik.
                                      Motul - olej ok który daje radę, może bez fajerwerków ale nadal ok, co prawda po przejechaniu na nim około 12kkm już słychać nie miła pracę motorka ale dolewka rozwiązuje sprawę, resztki w 5l bańce starczały od przeglądu do przeglądu czyli co 15kkm.
                                      Fuchs - niby fajny ale tylko przez pierwsze 8kkm, po tym przebiegu motor zaczyna strasznie głośno chodzić i dolewka świeżego oleju tego nie załatwia jak to ma miejsce przy Motul'u, mało tego po tym przebiegu zaczyna wariować temp oliwy, nie może dojść do swojej temp roboczej, max co można było uzyskać to 75stC a i to spadało gwałtownie, takie akcje miały u mnie miejsce 2x i tej oliwie już podziękowałem, resztki w bańce 5 litrowej starczały tylko na 10kkm.
                                      Millers - hmmm no tu jest zagwozdka, po zalaniu i pierwszym odpaleniu szok że TDI PD może tak cicho i miękko pracować, jego ogromne dwa + to, wyciszenie motoru w każdym aspekcie jego pracy oraz błyskawiczne nagrzewanie co może być bardzo pożądane w zimie, jego minus to wysoka temp podczas używania pedału przyspieszenia w formie zero jedynkowej oraz stosunkowo długi czas oddawanie tej temp, co do konsumpcja to jeszcze za wcześnie chociaż na bagnecie jeszcze nic nie ubyło.

                                      Co dajek to czas pokaże jak te cudo chemii organicznej będzie się zachowywało , planuje zalać Millers'a na zimę ze względu na jego błyskawiczne nagrzewanie a potem AMSOil o ile mój BXE dotrzyma takiego przebiegu.
                                      O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                                      Komentarz


                                      • No to ja po prawie 3 tyś. km na Millersie 5W40 XFD:
                                        Zamieszczone przez loru
                                        Millers - Brak charakterystycznego metalicznego klekotania zaraz po starcie
                                        U mnie słychać poranne klekotanie, ale wydaje się, że dużo szybciej się wycisza. Aktualnie nie zwracam praktycznie na to uwagi :P

                                        Zamieszczone przez loru
                                        Millers - konkurencja jest 100 lat za nim, bardzo wycisza pracę motoru (...)
                                        Millers - ponieważ ten olej ładnie wycisza motor to jest to bardzo przyjemny dźwięk
                                        Fakt, jest ciszej i hmm, bardziej basowy dźwięk przy wkręcaniu na obroty.

                                        Temperatury nie jestem w stanie sprawdzić. Czas nagrzewania wydaje się szybszy, ale teraz jest ciepło i ciężko to jednoznacznie stwierdzić.

                                        Ubytki - ciężko na tę chwilę powiedzieć, ale ja mam ewidentnie gdzieś lekki wyciek. Na razie na oko to jedna kreska na bagnecie. Generalnie dla mnie lepszy niż LM 0W40 na tą chwilę. Zobaczymy co będzie po 10 tyś. km.
                                        AGR 112KM, 232Nm
                                        Subaru Impreza GH 2.0 150KM

                                        Komentarz


                                        • zak14, a na czym teraz pomykasz?

                                          [ Dodano: Pon 02 Lip, 12 21:04 ]
                                          loru, czy Millers robi oleje syntetyczne 5w30 z normą 505.01 do PD bez filtra?
                                          pozdrawiam Pakoś - teraz 147KM/328Nm

                                          Komentarz


                                          • Zamieszczone przez pacocases
                                            loru, czy Millers robi oleje syntetyczne 5w30 z normą 505.01 do PD bez filtra?
                                            z tą norma to nie
                                            a jak mogę zapytać to dlaczego 5w30 ?
                                            O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                                            Komentarz


                                            • Zamieszczone przez natash
                                              Ja nadal nie wiem co lać na wymianę za 1000 km... :roll: Motul, LM czy coś innego... zmiana co 15k, norma 505.01.
                                              jak nie wisz co zalać to zalej amsa :diabelski_usmiech
                                              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                              Komentarz


                                              • Zamieszczone przez pacocases
                                                zak14, a na czym teraz pomykasz?
                                                W bólach domęczam Fuchsa 5w30 XTL. Zostało mi ca 1400 km do serwisu olejowego, więc i tak muszę objawić się w ASO po pieczątkę i zleję go. W charakterze płukanki mam X-clean+ - jak będzie poprawny to przetrwa do zimy, a jak nie to po 4-5 kkm out.
                                                Octavia 2 FL Combi 1.9 BXE

                                                Komentarz


                                                • loru, bo jeżdżę na Fuchs GT1 5W40XTL z normą 505.01 a nie jest to pełen syntetyk. Do tego w zimie używam autka b.rzadko (wożą mnie do pracy :lol: ) i jak już wcześniej pisałem po tygodniowym nieużywaniu po odpaleniu dało się słyszeć kilka piskliwych odgłosów co wskazywałoby na kiepskie smarowanie przy takim używaniu. Szukam więc czegoś z tą normą ale syntetycznego i rzadszego co b.szybko smaruje w zimie. Myślałem o Millersie albo Amsoil ale nie znalazłem o takich parametrach.
                                                  pozdrawiam Pakoś - teraz 147KM/328Nm

                                                  Komentarz


                                                  • Zamieszczone przez pacocases
                                                    loru, bo jeżdżę na Fuchs GT1 5W40XTL z normą 505.01 a nie jest to pełen syntetyk. Do tego w zimie używam autka b.rzadko (wożą mnie do pracy :lol: ) i jak już wcześniej pisałem po tygodniowym nieużywaniu po odpaleniu dało się słyszeć kilka piskliwych odgłosów co wskazywałoby na kiepskie smarowanie przy takim używaniu
                                                    Millersa nie ma 5w30 z normą 505.01 są inne, kolega zak14, podawał linka do listy :
                                                    Zamieszczone przez zak14
                                                    No i jedne z nielicznych na razie 5w30 z oficjalną aprobatą VW 505.01 - tu masz najnowszą listę z czerwca:
                                                    Captcha
                                                    Zamieszczone przez pacocases
                                                    Szukam więc czegoś z tą normą ale syntetycznego i rzadszego co b.szybko smaruje w zimie. Myślałem o Millersie albo Amsoil ale nie znalazłem o takich parametrach.
                                                    Jak już to AMS albo Millers, przy czym po zachowaniu Millers XFE-PD 5w40 (półsyntetyk) w moim motorku śmiem twierdzić, że jest lepszy od tego syntetyka Fuchs'a, ogólnie przejechałem się na tej marce i jej podziękowałem, co do Millers'a to 5w30 masz takie :
                                                    TRIDENT 5w30 LONGLIFE
                                                    XF Longlife 5w30

                                                    AMSOIL European Car Formula Synthetic 5W-30 też nie ma normy 505.01 ale się do naszych motorków nadaje, wszyscy chwalą ale sam osobiście jeszcze nie zalewałem więc nic sensownego powiedzieć nie mogę na temat tej oliwy.

                                                    Przy czym zrobisz jak uważasz i kupisz to co będzie Ci pasowało.
                                                    O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X