Każdy słyszy co innego, jednemu LM bedzie hałasować innemu nie
dość trafnie powiedziane, nawet można było bardziej obrazowo rozpisać aby zrobić z tego farsę bo te szklanki to kawał z długą brodą już jest.
Zamieszczone przez Pidziek
warto zrobić pomiar decebelomierzem i wtedy wszystko jasne
jak już takie pomiary akustyczne to można by zrobić lepiej analizę widma sygnału (dźwięku silnika) dla różnych olejów (przy zachowaniu tych samych warunków oczywiście a to już jest średnio możliwe bez labu) i wtedy co nieco można by powiedzieć jakie dodatki (do tej muzy) wtrącają poszczególne oleje.
Znaleźliby się zaraz tacy, co by pisali że za daną częstotliwość składową (albo jej brak) odpowiada 75% PAO i więcej
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
_______________________________________
hehe - mam te same wspomnienia od dziadków ze wsi - to były tzw "esioki".
a pamiętasz jak to było strach z korby odpalić żeby w cymbał nie zaliczyć i się ekipę zbierało żeby za pas rozruch zrobić i ostatni z kolejki przerzucał taką dźwignię która sprawiała że to zaczynało działać samoczynnie ?
no i przy pierwszym zapłonie ile dymu z tego wystrzeliwywało
[ Dodano: Pią 27 Sty, 12 16:58 ]
Zamieszczone przez Pidziek
Fabrycznie nic się nie dzieje i jedynie latem przy upałach lepiej zalac coś 5W wzwyż aby ten film olejowy był bardziej stabilny.
Pidziek,
tego nie załapałem, co da 5W turbinie skoro i tak latem silnik i olej trochę szybciej osiągnie temperaturę normalnej pracy a wtedy to drugie co jest po W ma znaczenie.
Autor tego sławetnego artykułu, który analizowaliśmy miesiąc temu miał zaplecze samochodów, w których i silniki i turbiny z pewnością miały szansę mocno się zagrzać. Do tego środowiskiem do testów (albo zabawy) była Floryda a tam latem jest równie ciepło co u nas a słońce intensywniej przyświeca. Co prawda skupiał się na silniku ale chłop niec nie wspominał że turbo będzie mniej zadowolone (a jego zaplecze testowe uwzględniało również pojazdy z dwiema turbinami zapewne) na 0W20 przykładowo
No i z drugiej strony stoją Ci od rozrządu, ktrych przesłanie wyrażone w innym artykule, który biegał na forum brzmiało: mniej lepki olej to zwiększona żywotność rozrządu (to nie znaczy, iż nie należy serwisować o czym też już pisałem)
[ Dodano: Pią 27 Sty, 12 17:31 ]
aaaa, i najważniejsze
byłem w skodzie przetestować kabel, z premedytacją dałem jej start od razu bez oczekiwania aż się świece żarowe zagrzeją. Wzdrygnęła się, od razu zaskoczyła i nic więcej nie da się powiedzieć (żadnych szczegółów więcej nie dostrzegłem).
Jaki z tego wniosek :?:
Ano że samochód sprawny a paliwo nie zamarzło :idea:
...poza tym że właściciel powinien był dać świecom żarowym jednak trochę się zagrzać
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
_______________________________________
Autor tego sławetnego artykułu, który analizowaliśmy miesiąc temu miał zaplecze samochodów, w których i silniki i turbiny z pewnością miały szansę mocno się zagrzać. Do tego środowiskiem do testów (albo zabawy) była Floryda a tam latem jest równie ciepło co u nas a słońce intensywniej przyświeca. Co prawda skupiał się na silniku ale chłop niec nie wspominał że turbo będzie mniej zadowolone (a jego zaplecze testowe uwzględniało również pojazdy z dwiema turbinami zapewne) na 0W20 przykładowo
Tak tyle że tolerancja pasowań w uturbionych Acurach czy innych mazdach jest inna niz w konstrukcjach TDI w Europie ...
Tak do wysokoobrotowych jednostek z turbo zalewałeś olej z normą HTO-06 i święto i nas są po prostu inne sprzęty.
Nie wszystko pasuje tak super jak papier mówi
Dalej, tam takie silniki jak u nas robią po 400-500 000mil bez dotykania u nas po 500 000km takie silniki idą juz na szrot albo do Mietka na stół w celu wykonania honowania głowicy, planowania itp.
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
Od 40 sek. przy mocniejszym gazowaniu jak obroty zaczynaja spadać daje się słyszeć wyraźny może nie gwizd ale cos jak turbo.
Turbo oczywiście nie ma bo to wolnossący diesel zaliczany do pierwszej trójki najbardziej żywotnych i niezawodnych silników wysokprężnych na świecie.
Ale co jest powodem tego dzwięku ?
Jak zgadniesz to stawiam duże piwo (może być Haineken ..?) :-)
k tyle że tolerancja pasowań w uturbionych Acurach czy innych mazdach jest inna niz w konstrukcjach TDI w Europie ...
Tak do wysokoobrotowych jednostek z turbo zalewałeś olej z normą HTO-06 i święto i nas są po prostu inne sprzęty.
Nie wszystko pasuje tak super jak papier mówi
Pidziek,
ale ten autor w swoim labie miał Ferrari, Lamborghini (jeżeli dobrze pamiętam), Lotusy i tego typu zabawki do przetestowania a to już nie są klasyczne amerykańskie konstrukcje silników takich jak na Kubie przejeździły nawet kilka milionów kilometrów przykładowo (tylko tam nie było turbo)
zabieram się za zagadkę (koledzy może ktoś podrzuci podpowiedź, podzielę się nagrodą ) :wink:
[ Dodano: Pią 27 Sty, 12 17:55 ]
pierwsze wrażenia po obejrzeniu filmiku i odsłuchu: jak się bawię podkaszarką spalinową to słyszę (przez słuchawki) podobne gwizdy i szelesty. Więc odpowiem tak: słychać normalne i naturalne odgłosy pracy silnika (wraz z osprzętem) spalinowego
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
_______________________________________
jak już takie pomiary akustyczne to można by zrobić lepiej analizę widma sygnału (dźwięku silnika) dla różnych olejów (przy zachowaniu tych samych warunków oczywiście a to już jest średnio możliwe bez labu) i wtedy co nieco można by powiedzieć jakie dodatki (do tej muzy) wtrącają poszczególne oleje.
Znaleźliby się zaraz tacy, co by pisali że za daną częstotliwość składową (albo jej brak) odpowiada 75% PAO i więcej
Wątpię aby jakikolwiek analizator widma pokazał jakieś znaczące różnice w paśmie dźwięku pracującego silnika na rożnych olejach , to co byś zobaczył to to ze na jednym oleju okolice 500 Hz wzbudza się mocniej o 2 dB co 0,5, sekundy ???? heee .. .... , jedyne urządzenie które możliwe iż pokazało by jakieś zmiany to trójwymiarowy spektrograf , ewentualnie miernik SPL który mierzy poziomu ciśnienia akustycznego a nie jego pasmo ( widmo ) .... zresztą nawet takie badanie było by absolutnie nie miarodajne z prostej przyczyny silnik pracując nie emitują ciągłego akustycznie dźwięku ... Dlatego ludzkie ucho jest najlepszym narzędziem do tych celów . ewentualnie można nagrać kilka silników i robić analizę porównawczą ... jednak aby to zrobić za każdym razem musiał byś mieć takie same warunki włączając w to wilgotności powietrza czy tez ciśnienie atmosferyczne , ewentualnie wcisnąć Auta do studia , może nawet komory bezechowej no tak komora bezechowa to jest to gdzie można by porównywać prace silników na rożnych olejach ... a to raczej nie jest możliwe ... wiec jak wspominałem wcześniej UCHO to najlepsze narzędzie do tych celów ... a ze pracuje na co dzień z dźwiękiem , wiec wiem co pisze
poza tym to forum już nie wygląda jak forum Olejowe tylko a jak CHAT ( CZAT ) w którym się pisze o dupie Maryny ! Panowie ... zmieńcie sobie może miejsce pisania o pierdołach ! Ktoś kto chce się dowiedzieć jaki ma zalać olej, ewentualnie coś na temat oleju który już wlał., czyta jakieś naukowe wywody w moim mniemaniu PIerdolety nikomu nie potrzebne , które kompletnie nic nie wnoszą , a już na pewno nie dla zainteresowanego który i tak z tego nic nie rozumie ... , lub czyta Idiotę , jak wczoraj który wbija się tutaj i sypiąc obelgami , ubliża ludziom.. INNOWA PIDZIEK, to jest wasza zasługa ... To jest wasz ZIOMAL , !!! wiec mam dla was propozycje ... może znajdziecie sobie inne miejsce na te PIerdolamento !!!
1,7 Oplel Astra GTC 125Km ...
Obecnie śmigam na Liqui Moly a w lato AMSOIL
Wątpię aby jakikolwiek analizator widma pokazał jakieś znaczące różnice w paśmie dźwięku pracującego silnika na rożnych olejach , to co byś zobaczył to to ze na jednym oleju okolice 500 Hz wzbudza się mocniej o 2 dB co 0,5, sekundy ???? heee .. .... , jedyne urządzenie które możliwe iż pokazało by jakieś zmiany to trójwymiarowy spektrograf , ewentualnie miernik SPL który mierzy poziomu ciśnienia akustycznego a nie jego pasmo ( widmo ) .... zresztą nawet takie badanie było by absolutnie nie miarodajne z prostej przyczyny silnik pracując nie emitują ciągłego akustycznie dźwięku ... Dlatego ludzkie ucho jest najlepszym narzędziem do tych celów . ewentualnie można nagrać kilka silników i robić analizę porównawczą ... jednak aby to zrobić za każdym razem musiał byś mieć takie same warunki włączając w to wilgotności powietrza czy tez ciśnienie atmosferyczne , ewentualnie wcisnąć Auta do studia , może nawet komory bezechowej no tak komora bezechowa to jest to gdzie można by porównywać prace silników na rożnych olejach ... a to raczej nie jest możliwe ... wiec jak wspominałem wcześniej UCHO to najlepsze narzędzie do tych celów ... a ze pracuje na co dzień z dźwiękiem , wiec wiem co pisze
poza tym to forum już nie wygląda jak forum Olejowe tylko a jak CHAT ( CZAT ) w którym się pisze o dupie Maryny ! Panowie ... zmieńcie sobie może miejsce pisania o pierdołach !
oooo, Orbit,
fajnie że wpadłeś, no i okazało się że możemy jednak dyskutować o technice a nie o tym, z ilu nicków kto pisze
przyjrzałęm się Twojej wypowiedzi i analizując ją w całości to w pierwszych 3,5 linijki starasz się dyskredytować taki pomiar widma i w ogóle cel a w kolejnych 3,5 mniej więcej zaczynasz podpowiadać jak się za to zabrać żeby było dobrze.
No i słusznie podniosłeś, iż to czy źródło jest ciągłe czy też nie nie ma znaczenia gdyż anzlizy można dokonać wtórnie uprzednio zarejstrowawszy materiał do badań.
Moim zdaniem taki test wykazałby czy pojawiają się w trakcie rozruchu dodatkowe dźwięki wynikające z tarcia granicznego czy przejściowego i jak długo one by trwały dla każdego z przypadków ale w żadnym wypadku nie uznaję tego za ważne działanie, natomiast uznaję analizę widma za dużo lepsze odzwierciedlenie aniżeli pomiar ciśnienia akustycznego gdzie jedna czy dwie składowe zdominują pomiar.
więc jak już wiesz co piszesz to powiedz wszystkim czy trudno wykonać taką komorę bezechową (nie musi być idealna zwłąszcza do takiego materiału) ? Oczywiście nie mówię że robimy zrzutę i montujemy ale jak już się tym dźwiekiem zajmujesz to powiedz jak bardzo skomplikowane jest to zagadnienie i w ile dni mając materiał byśmy taką zmontowali. Dla analizy widma jest zbyteczna.
Zamieszczone przez Orbit
Dlatego ludzkie ucho jest najlepszym narzędziem do tych celów
jasne, i dlatego ludzie budują te komory bezechowe a laboratoria inwestują w sprzęt pomiarowy
więc albo jesteś ekspert prawdziwy i mów prawdę jak to jest albo jesteś nakręcony żeby się poprzekomarzać i nie ma problemu
Zamieszczone przez Orbit
Panowie ... zmieńcie sobie może miejsce pisania o pierdołach !
a Pan na forum Opla też tak pisuje czy może już się pozbyli kolegi ?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
_______________________________________
czyli jaki ten olej mogę zalać do O2 1,9TDI?? :twisted: przeczytałem cały temat i nic konkretnego się nie dowiedziałem moze podacie jakieś trzy oleje które naprawde polecacie i czy ma to być 0w30 czy 5w30 czy moze coś innego?? nie interesuje mnie hałas i inne duperele tylko zeby to chodziło jak należy :lol:
Innowa,
1) nie potrzebuje czytać analizy swojej wypowiedzi masz jakiś problem i myślisz głośno ? ,wiem co napisałem
2) wątpię czy w ogóle wiesz , jak działa i co pokazuje analizator widma , skoro upierasz się do tego by robić taki pomiar , ( nie odpisuj abym Cie oświecił ) ,
3) a co ma piernik do wiatraka .. czyli forum Opla ?
brakuje CI argumentów ... ?
[ Dodano: Pią 27 Sty, 12 18:58 ]
Zamieszczone przez Hiszp4n
czyli jaki ten olej mogę zalać do O2 1,9TDI?? :twisted: przeczytałem cały temat i nic konkretnego się nie dowiedziałem moze podacie jakieś trzy oleje które naprawde polecacie i czy ma to być 0w30 czy 5w30 czy moze coś innego?? nie interesuje mnie hałas i inne duperele tylko zeby to chodziło jak należy :lol:
Widzisz Hiszpan .... proponuje Ci abyś udał się na inne form ... Tutejsi ""Magicy"" z nie licznymi wyjątkami nic konkretnego Ci nie powiedzą oprócz pseudo naukowych wywodów .. , Czasy gdy mogłeś sie dowiedzieć jaki olej zalać do swojego Auta , już minęły ...
1,7 Oplel Astra GTC 125Km ...
Obecnie śmigam na Liqui Moly a w lato AMSOIL
ale ten autor w swoim labie miał Ferrari, Lamborghini (jeżeli dobrze pamiętam), Lotusy i tego typu zabawki do przetestowania a to już nie są klasyczne amerykańskie konstrukcje silników takich jak na Kubie przejeździły nawet kilka milionów kilometrów przykładowo (tylko tam nie było turbo)
Przypomnij mi linka.
Zamieszczone przez innova
Więc odpowiem tak: słychać normalne i naturalne odgłosy pracy silnika (wraz z osprzętem) spalinowego
Pudło, chodzi o ten dzwięk dokladnie w 50 sek.
Może podpowiedz.... co ma on wsólnego z padaniem turbo w nowoczesnych jednostkach Diesla turbo doładowanych.
Zamieszczone przez Orbit
INNOWA PIDZIEK, to jest wasza zasługa ... To jest wasz ZIOMAL
Juz o tym pisałem ale ty zignorowałeś moje posty i pewnie nie widzisz co piszę więc napiszę innym NIE MAM i NIE MAIŁĘM NIC WSPÓLNEZGO ZE SKODA OCTAWIA KONIEC KROPKA.
Nie wiem coś się tak uczepił tego i łaczysz mnie z jakimś Skodaoctavia :lol:
:lol: :lol:
Pisze sobie na tym forum zupełnie luźno , więc nie wiem co jest nie halo ...
Strzel sobie piwko włącz 5 bieg
Ktoś mnie z kolei pytał o szybkosć nagrzewania oleju dlaczego raz jest teraz tak a na wiosnę było inaczej .
Odpowiadam:
Szybkość nagrzewania oleju zalezy od:
- Stanu płynu chłodniczego, który jak zdegradował to bedzie się robić wolniej ciepło w samochodzie !
Jak jest nowy i wysokiej klasy szybko sie bedzie robić cieplutko
- Sprawnosci termostatu
- Stanu tchnicznego silnika
- Odcinki jakie pokonuemy
- rożnic temperatury
- Prędkosci obrotowej
- ukształtoanie terenu
- poziom płynu chłodniczego
Jak silnik sie grzeje wyraźnie dłużej a lecace powietrze nie jest takie jak np. poprzedniej zimy a wzkaźnik na potencjometrze temp. chłodziwa jest w połowie czas na wymianę płynu chłodniczego !
Sprawdzone, przedyskutowane z inżynierami, oblukane itp.
Innowa,
1) nie potrzebuje czytać analizy swojej wypowiedzi masz jakiś problem i myślisz głośno ? ,wiem co napisałem
2) wątpię czy w ogóle wiesz , jak działa i co pokazuje analizator widma , skoro upierasz się do tego by robić taki pomiar , ( nie odpisuj abym Cie oświecił ) ,
3) a co ma piernik do wiatraka .. czyli forum Opla ?
brakuje CI argumentów ... ?
o argumentach:
na Ciebie mam wystarczająco dużo, oto wybrane:
1) brak logiki w zarzucanych mi czynach i zaprzeczanie samemu sobie
2) próby zastraszania mojej osoby
3) pisanie głupot i zasłanianie się obrazkami z internetu
ja też wiem co napisałeś i wnioskuję z tego, iż tak naprawdę to nie znasz się na tym co robisz na codzień albo jesteś zwykłym behapowcem który z dźwiękiem ma tyle wspólnego co pomiar hałasu (skoro tylko ciśnienie akustyczne jest dla Ciebie wyznacznikiem czegokolwiek).
[ Dodano: Pią 27 Sty, 12 21:05 ]
Zamieszczone przez Orbit
Widzisz Hiszpan .... proponuje Ci abyś udał się na inne form ... Tutejsi ""Magicy"" z nie licznymi wyjątkami nic konkretnego Ci nie powiedzą oprócz pseudo naukowych wywodów .. , Czasy gdy mogłeś sie dowiedzieć jaki olej zalać do swojego Auta , już minęły ...
Widzisz Hiszp4n,
ja ze swojej strony mogę polecić Ci te same treści które podałem kilka stron wcześniej natash, i to nie prawda iż nie można się dowiedzieć (jak wspomniałem jedno ze stanowisk jak dobrać olej znajdziesz kilka stron wcześniej). Wybór oleju jest to sprawa indywidualna, ja używam obecnie oleju który rokuje dobrze w myśl moich oczekiwań i jeżeli po 15000 też będę z niego równie zadowolony to będę go polecał z bardzo dużym przekonaniem. Na dziś ze swojej strony mogę powiedzieć czego nie polecam: Liqui Moly z serii TopTec. Nie dość że słabizna (w przypadku TT4100 to wręcz bubel) to jeszcze drogi. Przy wyborze kieruj się również ekonomią gdyż bez najmniejszego problemu produkty znanych firm zakupisz w sensownych pieniądzach. Skup się też na europejskich (żadna egzotyka) producentach na chwilę obecną, Amerykanie kręcą ponadprzeciętnie, ponadto zawsze będziesz miał łatwiej z uzupełnieniem czy egzekwowaniem czegokolwiek.
Przykładowe 3 marki które ja bym rozpatrywał i analizował lepkość w temp 100stC oraz aprobaty na dziś to: FUCHS, Castrol, i LM z serii Synthoil (ale cena zabija sprawę w zasadzie)
Patrzyłem na ofertę naszych rodzimych producentów i żaden z dedykowanych dla VW w zakresie lepkości V100 nie zwrócił mojej uwagi i o tym też ostatnio pisałem.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
_______________________________________
Hiszpan.
ostatnią osobą która może coś radzić na tym forum Jest INNOVA ... pajac który robi z siebie inżyniera :blah ( można się zgodzić , wciskanie kitu opanował ... i budowę Kibla na lotnisku w Tokio- forumowicze wiedza o co chodzi ) a tak naprawdę , pewnie jest sprzedawcą w jakimiś sklepiku Internetowym , wciska ludziom Ciemnotę by przechodzili na olej który w większości aut forumowiczów nie powinno się stosować... twierdząc iz spalanie spadnie o 1L na 100 km ( co jest ABSOLUTNĄ BREDNIA ) - oraz Auto dostaje wigoru ....
Hiszpan, chcesz aby ktoś Ci doradził jako dobrać olej Pytaj się miedzy innymi , Paolo Esco , elemenateur , Pidziek ,
P.S Innova nie będę komentował bredni które wypisujesz... szkoda mi paznokci Pajacu - zmień sobie nazwę z INNOVA na KIBLOWY ! bardziej do Ciebie pasuje
P.S.2 . w miarę wolnego czasu opisze wrażenie z jazdy na Amsoil 0w20 ( poprzednio fabrycznie zalany 5w30 ) koleżanki Yarisem . zrobione 500 km
od razu pisze .... BREDNIE ODNOŚNIE MNIEJSZEGO SPALANIA , można nie tylko wsadzić miedzy bajki ... ale jest to TOTALNA Bzdura !
1,7 Oplel Astra GTC 125Km ...
Obecnie śmigam na Liqui Moly a w lato AMSOIL
Napiszę tylko że na LM4100 przy -15stC odpalił mi od kopa i klepania brak
Zamieszczone przez innova
w przypadku TT4100 to wręcz bubel
co ty za głupoty piszesz?
nie miałeś nawet możliwości go przetestować... tylko proszę nie pisz, że miałeś go zalanego bo sam się kiedyś wygadałeś, że ten olej nie spełnia normy do twojego silnika więc to oczywiste, że się tam nie sprawdził :lol:
Tak samo jak 0w30 się nie sprawdzi w luźno spasowanym 1.9.
Zamieszczone przez Hiszp4n
nie interesuje mnie hałas i inne duperele tylko zeby to chodziło jak należy
niestety nic się już nie dowiesz w tym wątku, lej olej z odpowiednią do twojego silnika normą i ciesz się jazdą. Ze swojej strony powiem tylko, że sam mam lm4100 i w sumie nie jest zły ani jakiś mega dobry- silnik nie wybuchł :lol: teraz może zaleje Lotos Traffic Pro 5w40 505.01
Tak przeglądam sobie ofertę pewnego sklepu...
W dziale "oleje wyczynowe" widnieje coś takiego
300V Power 5W40 Motula (i inne serii 300V). Cena ok 100pln/2l więc nie jakiś kosmos.
Jaki miałoby sens zalanie tego oleju do modzonego silnika, który nie jest wykorzystywany jako rajdówka? Bo słyszałem opinię, że np. Fuchs Titan GT1 5W40 to dobry olej (faktycznie się spisywał do 10k km) ale dla serii, przy modzonym silniku szybciej "pada".
Jakie opinie?
EDIT
Wyszedłem z takiego samego założenia jak przy Amsoilu (stosuje piramida), że skoro 300V zalewa DGW do swojej rakiety to to nie może być zły olej
Była O1 kombi ALH++ 150/340
Obecnie Pyzio 206 1.4HDi+ ~90/200
co ty za głupoty piszesz?
nie miałeś nawet możliwości go przetestować... tylko proszę nie pisz, że miałeś go zalanego bo sam się kiedyś wygadałeś, że ten olej nie spełnia normy do twojego silnika więc to oczywiste, że się tam nie sprawdził
Tak samo jak 0w30 się nie sprawdzi w luźno spasowanym 1.9.
wow,
z Orbitem macie jedną cechę wspólną zapoczątkowaną przez ruszoka: ściemniacie ile wlezie od początku z tym prawidłowym doborem do mojego silnika. Zaczął ruszok, potem Orbit a teraz ty dołączyłeś...a uprzedzałem: nie iddźcie tą drogą...a macie cechę wspólną: wszyscy jesteście w gościach
no to teraz fajny człowieku powiedz gdzie się wygadałem że nie zalałem albo że nie spełnia normy. koledzy jak będą litościwi to nawet Ci wskażą gdzie znaleźli znacznik tego, kiedy zalałem
no a jak już poszukasz to oczekuję przeprosin za pomówienia podobnie jak oczekiwałem od ruszoka i Orbita
[ Dodano: Pią 27 Sty, 12 22:51 ]
Zamieszczone przez Orbit
pajac który robi z siebie inżyniera
no dobra, a jak Ci powiem w męskich słowach co myślę o tobie to znowu pobiegniecie z "kapitanem niewiedzą" na skargę do moderatora ?
Zresztą określenie pajac jakoś pasowało mi wybitnie do twojego ulubieńca od CHAT'ów (czatów), koledzy wiedzą o kogo chodzi
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
_______________________________________
no i jeszcze krótkie zestawienie zaprezentowane przez jednego z kolegów (konkon) kilka tygodni temu (wtedy pajace miały wolne i nie wiedziały widać że to nie tylko ja zauważyłem różnice)
pacjent Golfer 1.9 TDI 90KM (ALH), przebieg ok. 400 tys. km
5W40 -> 5W30 -> 5W-20 -> 0W5 (silnik znacznie się wyciszył)
Spalanie- najniższe jakie uzyskał:
W40 - 4.8
W30 - 4.1
W20 - 4.0
[ Dodano: Pią 27 Sty, 12 23:03 ]
Zamieszczone przez barteq
Masz BMN? bo nie widzę w karcie lm4100 żeby spełniał 507...
a nie wystarczyło Ci przeczytać: "nie iddźcie tą drogą" !
poczytaj sobie zamknięta częśc wątku i znajdziesz odpowiedź na swoją głupotę i zakłamanie...
...no i fajnie że dopiero teraz zaczynasz to ustalać a słowa już padły
ruszok nawet obrazki wklejał a parasite mówił że mi udowodniono zanim jeszcze cokolwiek omówiliśmy. Skąd tyle słabości w tym wątku.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
_______________________________________
INNOVA - To ty powinieneś przepraszać większość forumowiczów za IDIOTYZMY i bzdury jakimi nas karmisz wraz ze swoim koleżką skodaoktavia , frustrat któremu na końcu wizyty na tym forum -totalnie odje...ało - chłopina ma dobrego Dilera , ale trochę przefolgował ze badziewiem który wciąga
Jedne do czego się przyznaje...
rzeczywiście TY Innova i Skodaoktavia nie jesteście tą samą osobą
nie operujesz tak wysublimowaną polszczyzną
a muszę przyznać ze miałem totalna polewkę , śmiałem się do łez
1,7 Oplel Astra GTC 125Km ...
Obecnie śmigam na Liqui Moly a w lato AMSOIL
a muszę przyznać ze miałem totalna polewkę , śmiałem się do łez
no ja też jak czytałem jak nienaganną polszczyną Ci obdzielił paroma bardzo trafnymi komentarzami. twojemu przyjacielowi też się oberwało a największy ubaw mam jak patrzę w [wyedytowano]
Zamieszczone przez Orbit
Jedne do czego się przyznaje...
rzeczywiście TY Innova i Skodaoktavia nie jesteście tą samą osobą
to teraz ładnie przeproś i już przestań mnie prowokować bo o to tylko ci chodzi i za takie działania powinneś od razu zaliczyć to samo co skodaoctavia. Przez kilku cwaniaków i donosicieli facet się zdrowo wkurzył
Orbit:
a to pytanie (do Ciebie padło) pamiętasz: czy potrafisz się czymś innym wyróżnić na forum oprócz trzęsącego się awatara (mniej więcej tak to szło) ?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
_______________________________________
no dobra, a jak Ci powiem w męskich słowach co myślę o tobie to znowu pobiegniecie z "kapitanem niewiedzą" na skargę do moderatora ?
/
INNOVA ... oczywiście to nie jest moja sprawa ... każdy jest taki jakim się urodził .. , ale wybacz sformułowanie "" w męskich słowach "" jakoś dziwnie żeńsko brzmi w twoim wykonaniu ... , Nie spoko możesz mi powiedzieć... chętnie wysłucham , jak się wstydzisz wyślij mi na PRIV..
poza tym , nie powinieneś raczej tak osobistych spraw pisać na ogólnym forum to jest forum Olejowe
[ Dodano: Pią 27 Sty, 12 23:21 ]
Zamieszczone przez innova
Zamieszczone przez Orbit
a muszę przyznać ze miałem totalna polewkę , śmiałem się do łez
to teraz ładnie przeproś i już przestań mnie prowokować bo o to tylko ci chodzi i za takie działania powinneś od razu zaliczyć to samo co skodaoctavia. Przez kilku cwaniaków i donosicieli facet się zdrowo wkurzył
Orbit:
a to pytanie (do Ciebie padło) pamiętasz: czy potrafisz się czymś innym wyróżnić na forum oprócz trzęsącego się awatara (mniej więcej tak to szło) ?
1) wybacz ale znowu ... "" teraz mnie ładnie przeproś "" no jak bym słuchał goscia z Partii Palikota
2) pewnie że potrafię
a tak na marginesie. a co Ci się nie podoba w moim Awatarze ? za mało Męski ? bo nie czaje bazy ... no sorry , ale jeśli chcesz zobaczyć inne Avatary bardziej "" wiesz TEGES "" to pomyliłeś fora ...
a teraz kończę już te dywagacje nie na temat , bo jeszcze dostane czerwona kartkę tak jak ty
1,7 Oplel Astra GTC 125Km ...
Obecnie śmigam na Liqui Moly a w lato AMSOIL
w męskich słowach "" jakoś dziwnie żeńsko brzmi w twoim wykonaniu
ciekawy wniosek zwłaszcza jak zacząłeś od prób zastraszania kilka tygodni temu i jakoś się nie zląkłem
Zamieszczone przez Orbit
Nie spoko możesz mi powiedzieć... chętnie wysłucham , jak się wstydzisz wyślij mi na PRIV..
no jak ci skodaoctavia napisał to zaraz mistrz zamieszania budził moderatora. Ja do argumentów dopisuje kolejny punkt: prowokacje
i tego bardzo chcesz ale ja tym razem poczekam a na PRIV to po co mam coś pisać, prowadzimy publiczny dialog i jakoś nie obawiam się dyskusji nawet o kiblach na forum... tymczasem twoje ograniczenia wybitnie Ci przeszkadzają w życiu i zaczęły się uzewnętrzniać, tyle że faktycznie w wątku mieszasz i próbujesz zaśmiecić przykłady potwierdzające moje tezy nie oferując nic w zamian. Ci z Opla to mają szczęście że się Ciebie pozbyli i tak łatwo im poszło
[ Dodano: Pią 27 Sty, 12 23:26 ]
Zamieszczone przez Orbit
bo jeszcze dostane czerwona kartkę tak jak ty
no a nie chodziło Ci właśnie o to żebym ja ją dostał a tobie się upiekło jak ostatnim razem ?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
_______________________________________
Orbit robiłes test na spalanie wg. prostego sposobu ?? :
Tankujesz na full aż pistolet się wyłączy.
spisujesz stan licznika.
robisz np. 200km .
Tankujesz i tym razem np. wchodzi 12L
Czyli 12L x 100 : 200 = 1200 : 200 = 6L/100km
Tak się powinnno na maginesie obliczać profesjonalnie poziom zuzycia paliwka.
Tak to robiłeś ?
Zamieszczone przez innova
Jaki miałoby sens zalanie tego oleju do modzonego silnika, który nie jest wykorzystywany jako rajdówka?
Jak nie ma PD to mozna lać wszędzie silnik pokocha takie oleje, i to jst wierutna bzdura że 300V czy CFS nie mozna uzywac cały rok.
W normalnie uzytkowanym samochodzie silnik będzie lepiej chroniony.
a tak na marginesie. a co Ci się nie podoba w moim Awatarze ? za mało Męski ?
taki jakiś pajacowaty no i wygląda trochę jak kobieta z elementami niepożadanego owłosienia ale to nie ma znaczenia. Ja też biorę się za oleje.
Zamieszczone przez Orbit
INNOVA
wiesz gdzie jest twój problem ... ty dużo piszesz używasz chyba slow których nie rozumiesz, bo z tego co piszesz nic nie wynika ... jakiś bełkot ... to dlatego ignorowałem twoje wypowiedzi ...
tylko to nie na mnie widro pomyj wylał człowiek który sporo wiedział w temacie
Zamieszczone przez Orbit
dla twoje wiadomości, jak zerkniesz na mój nik na Forum OPLA-Zafira , to zauważysz ze jest podkreślony innym kolorem ... dla twojej wiadomości jest to TZW. moderator
no to po tym jaką zaawansowaną polszczyzną, moderacją, prowokacjami i obrażliwymi stwierdzeniami oraz wiedzą tu się wykazałeś powinni ci to podkreślenie zmienić na skreślenie gdyż stanowisz dla tamtego forum (tego też) mało ciekawą referencję delikatnie rzecz ujmując. Nadajesz się jeszcze do czegoś ?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
_______________________________________
i tego bardzo chcesz ale ja tym razem poczekam a na PRIV to po co mam coś pisać, prowadzimy publiczny dialog i jakoś nie obawiam się dyskusji nawet o kiblach na forum... tymczasem twoje ograniczenia wybitnie Ci przeszkadzają w życiu i zaczęły się uzewnętrzniać, tyle że faktycznie w wątku mieszasz i próbujesz zaśmiecić przykłady potwierdzające moje tezy nie oferując nic w zamian. Ci z Opla to mają szczęście że się Ciebie pozbyli i tak łatwo im poszło
INNOVA
wiesz gdzie jest twój problem ... ty dużo piszesz używasz chyba slow których nie rozumiesz, bo z tego co piszesz nic nie wynika ... jakiś bełkot ... to dlatego ignorowałem twoje wypowiedzi ...
dla twoje wiadomości, jak zerkniesz na mój nik na Forum OPLA-Zafira , to zauważysz ze jest podkreślony innym kolorem ... dla twojej wiadomości jest to TZW. moderator PAJACU heheh
sorki cofam Pajaca
1,7 Oplel Astra GTC 125Km ...
Obecnie śmigam na Liqui Moly a w lato AMSOIL
no i jeszcze krótkie zestawienie zaprezentowane przez jednego z kolegów (konkon) kilka tygodni temu (wtedy pajace miały wolne i nie wiedziały widać że to nie tylko ja zauważyłem różnice)
innova napisał/a:
Jaki miałoby sens zalanie tego oleju do modzonego silnika, który nie jest wykorzystywany jako rajdówka?
Pidziek,
ja tego nie napisałem
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
_______________________________________
Komentarz