albo zalej Neste City Standard 5W40. Do mego pasuje ...
Jaki olej do TDI
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Zamieszczone przez shu Zobacz wpismam dylemat czym zalać na wiosnę motor. liqui molly top tec 4100 5w-40 czy motul x-clean 5w-40? lałem już motula i było ok lecz liqui molly jest chyba lepszy. poradźcie proszę co wg. Was będzie lepszym wyborem.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leonn Zobacz wpisSkoro miałeś już Motula to teraz spróbuj TT4100 to dobry olej no i będziesz miał porównanie....a w garażu "zielona kura"...
Komentarz
-
-
1,6 tdi cr po gwarancji - potrzebuję potwierdzenia lub negacji - jeżeli świadomie zaleję olej ze specyfikacją MB 229.51 zamiast VW 504/507 to nie będzie miało negatywnego wpływu na silnik, DPF, EGR??? Czy może jednak mu zaszkodzi??? Obie specyfikacje spełniają ACEA C3, więc wydaje mi się że nie powinno być negatywnych skutków takiej operacji. Jeśli jednak będą negatywy to napiszcie jakie mogą być?
Komentarz
-
-
wojtaszekm - nic złego się nie stanie.
Sam zalewałem mój 1,6 CR Mobilem 0W40 ESP z MB 229.51
VW 507.00 :
HTHS 3,5
TBN 6-7
SAPS 0,6-0,8
aktywne dodatki 15-20%
MB 2295.1 - spełnia VW TDI (CEC L-078-99) test czystości pierścieni i tłoka
HTHS 3,5
TBN 6
SAPS < 0,8
Ostatnio edytowany przez PAOLO ESCO; 5404.PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCO Zobacz wpiswojtaszekm - nic złego się nie stanie.
Sam zalewałem mój 1,6 CR Mobilem 0W40 ESP z MB 229.51
VW 507.00 :
HTHS 3,5
TBN 6-7
SAPS 0,6-0,8
aktywne dodatki 15-20%
MB 2295.1 - spełnia VW TDI (CEC L-078-99) test czystości pierścieni i tłoka
HTHS 3,5
TBN 6
SAPS < 0,8
Komentarz
-
-
Śledzicie pewnie testy Piotra na YT. Co o tym myślicie: https://docs.google.com/spreadsheets...pgg/edit#gid=0 ?
Komentarz
-
-
Zawsze można zaprojektować olej pod ten test dlatego zastanawiam się jak on odzwierciedla jakość (No właśnie czym jest jakość oleju). Z drugiej strony jak zestawimy oleje to prym wiodą SYN (powery) czyli z mnóstwem dodatków AW co potem znajduje odzwierciedlenie w dligowiecznosci silników zalewanych olejami zawierającymi cynkowe dodatki przeciwzuzyciowe.
ciekawe ile sama woda chroni w takim teście bo jak chroni to znaczy nie ma się co jarac olejami
Komentarz
-
-
Kiedyś był Elf Full Tech 0W30, teraz jest Evolution 900FT 0W30: http://produkty.elf.com.pl/gallery/O...uels/9500/9512
Co myślicie o nim? Np. jako alternatrywę dla LM Synthoil Longtime 0W30?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dragster Zobacz wpisKiedyś był Elf Full Tech 0W30, teraz jest Evolution 900FT 0W30: http://produkty.elf.com.pl/gallery/O...uels/9500/9512
Co myślicie o nim? Np. jako alternatrywę dla LM Synthoil Longtime 0W30?
Tutaj trochę: http://www.oil-club.ru/forum/topic/9...57#entry447610
Komentarz
-
-
Zgadza się chwaliłem Elfa 0W30 a dokładnie ELF EXCELLIUM FULL-TECH 0W30 w "starej" formule z tym, że ja go zalewałem do Kia Picanto z benzynowym silnikiem 1.0 Na tym oleju silnik świetnie pracował. Natomiast do diesla 1,9 TDI AXR zalewałem swojego czasu ELF Evolution 900 CRV 0W-30 z VW 506.01 i ...bo silnik go "zżerał" w ilości +- 05/0,7L na 1 tys km przy przelotowej dopuszczalnej prędkości na polskich autostradach. Jak dla mnie nie do przyjęcia ...
Co do "syfu" po Elfie to takowego nie było...ojciec "przydzwonił" kiedyś miską olejową i przy jej wymianie mechanik stwierdził, że stara miska jak i spód silnika super czysty jak po benzyniaku.
Do ASV oczywiście wystarczy olej z VW 505.00.Ostatnio edytowany przez PAOLO ESCO; 5404.PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dragster Zobacz wpisMoże ktoś wie jakie HTHS ma Evolution 900FT 0W30? Niestety nie mogę znaleźć w necie...
Conieco o tym oleju: http://www.peugeot207club.pl/viewtop...b656a376728a49
Komentarz
-
-
Po 2 latach z Penrite Enviro+ 5W40, w tym roku czas na zmianę ;-)
Najpierw poszła płukanka Xado Total Flush, potem zalałem świeży Xado 5w40 SM/CF a dodatkowo modyfikator Xado Atomex 2xesters.
Auto ma 190kkm przebiegu, DPF out. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Na razie zwykłe objawy (pozytywne) jak po wymianie na świeży olej. Jutro trasa 200km to poobserwuję coś więcej.
P.S. Zgodnie z instrukcją na opakowaniu, wymieszałem modyfikator ale przy wlewaniu do silnika zauważyłem, że pływają w nim takie jakby małe "farfocle", drobinki jakby małe płatki czy coś. To się nie wymieszało w butelce. Wlałem całość do zgaszonego, rozgrzanego silnika. Po odpaleniu popracował na jałowym 15 minut.
Czy te drobinki to normalne ? To te estry tak wyglądają ?
OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
Komentarz