W nowym poradniku auto świata jest test żarówek, pisze tam które lepiej nie stosować bo pomimo 55W na opakowaniu mają i po 67W czyli są przewatowane. Jest opis tych philipsów osramów i zwykłych itd i różnice w lumenach nie są porażające a cena owszem. Tak samo opisane jest co daje wkładanie lepszej czytaj droższej żarówki do reflektora soczewkowego ( w sumie nic ). Jak znajde czas to przeskanuje to i wkleje.
W nowym poradniku auto świata jest test żarówek, pisze tam które lepiej nie stosować bo pomimo 55W na opakowaniu mają i po 67W czyli są przewatowane. Jest opis tych philipsów osramów i zwykłych itd i różnice w lumenach nie są porażające a cena owszem. Tak samo opisane jest co daje wkładanie lepszej czytaj droższej żarówki do reflektora soczewkowego ( w sumie nic ). Jak znajde czas to przeskanuje to i wkleje.
te ich testy są sponsorowane więc nie ma co się nimi zbytnio sugerować. Najlepiej samemu sprawdzić i się przekonać. Dla mnie osram nb bije na głowę zwykłe żarówki choć trzeba przyznać, że nie kosztują mało ale warto
Popieram poprzedników odnośnie Osram NB PLUS
Założyłem u siebie już przeszło rok temu na mijania po zmianie z Tungsramów jakichś podstawowych ujrzałem linię świecenia i dużo większy zasięg świateł mijania. Po jakimś czasie założyłem drogowe też NB+ i jak na razie ponad rok i dalej świecą także są wytrzymałe
Tak samo opisane jest co daje wkładanie lepszej czytaj droższej żarówki do reflektora soczewkowego ( w sumie nic ).
W soczewce nic nie daje.
Kiedyś w poprzednich autach używałem takich różnych żarówek, ale stwierdziłem potem że to bez sensu bo czas użytkowania jest krótki, a w nocy jeżdżę stosunkowo mało ( gdybym miał taką potrzebę to wolałbym dołożyć do ksenonów, żeby mieć komfort nieporównywalny z jakąkolwiek żarówką)
conan, Flame, nie przesadzajcie. Daje przyrost nawet w soczewce, ale jest on niewspółmierny do ceny jaką płacimy. U mnie zasięg świateł się zwiekszył, a pobocza są lepiej doświetlone i jasniejsze. Niemniej daje to powiedzmy 15% lepiej, gdy w przypadku reklektorów odblaskowych i H4 dawało bardzo duzy przyrost, aż się gęba smiała.
Gdy te żarówki wytrzymają mi ponad rok (dwa sezony jesienno-zimowe od pażdziernika tego roku do marca 2013 roku) czyli jakieś 15 tys przebiegu to powiem, że warto je kupować i mogę płacić co dwa sezony za nowe żarówki, gdy krócej wróce do oryginałów. Poprzednie Osramy NB, ale w H4 wytrzymały mi ponad rok i sprzedałem z nimi auto.
Dziś założyłem znowu soczewki. W jednej lampie założyłęm osram NB a drugiej philips ultra vision. Mogę jednoznacznie powiedzieć że philipsy są bielsze. Co do jakości świecenia to podobnie. Nie zrobiłęm fotek bo nie miałem aparatu ze sobą. Teraz wezmę to cyknę jak święcą philipsy.
Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3
Ja po osramach NB kupiłem h7 tungsram +90%
i na razie jestem pozytywnie zadowolony
Mam wrażenie że są jaśniejsze od osrama. mam nadzieje że też dłużej pożyją.
Właśnie o tym mówię mają bielsze światło które jest lepiej widoczne na ulicy w oświetleniu sodowym w mieście a poza miastem SPORTLIGHT BLUish też sobie lepiej radzi ponieważ bardzo dobrze w ich świetle widoczne są wszystkie odblaskowe elementy na drodze . Oczywiście są to tylko moje odczucia .
mam teraz założone philipsy d2s zwykłe,chcę je zmienić bo mi jeden gasnie.
co polecacie bo już sam nie wiem a troche się naczytałem opinii o osramach i pchilipsach.
-philips D2S 85122 CM tz.colormatch 5000k
-osram D2S xenarc 66240 (66040)
-czy inne.
ma ktos doswiadczenie w tej kwestii.?
Komentarz