Chyba że z xenonem, który jest tuż przed zgonem. Przy nowych homologowanych źródłach światła nigdy nie będzie porównywalna żarówka H7 z np. xenonem o barwie 4300K, czyli o barwie zbliżonej do tej żarówki. Żarówka H7 zgodnie z wymogami homologacyjnymi ma mieć strumień 1500 +-150 lm, a xenon 4300K może mieć nawet 3200 +-450 lm. Właśnie te lm przekładają się bezpośrednio na jasność czyli na lx (lm/m2).
a jak ma się do HID?
Tak sobie czytam ten wątek i dochodzę do wniosku że chyba lepiej wsadzić HID'a 4300K, tym bardziej jeśli ma już się soczewkę...
Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW
andrzej111, HID teoretycznie powinien mieć takie parametry jak xenon. Tyle że chyba żadna z szanujących się firm oświetleniowych nie produkuje HID, a jak jest z niemarkową chińszczyzną to chyba wiesz. Można też dokupić przejściówki gniazd np H7 na jakiś palnik D2S lub D2R, ale tu nie wiem jak jest z geometrią wiązki światła. Poza tym oczywiście HID i przejściówki oznaczają złamanie prawa, lampa bez homologacji, co może się skończyć nieciekawie w przypadku zdarzenia drogowego.
Philips is a world-leading lighting brand that provides sustainable commercial lighting solutions. Efficient, high quality LED luminaires, lamps, and tubes for B2B.
Tyle że nie dostępne w EU, można zamówić z Indii, Australii - tam gdzie to legalne...
Tak myślę żeby kupić przetwornice chinole i palniki philipsa o barwie 4200K
Hella robi całe lampy i to skrętne - nie wiem tylko jak tu wygląda temat samopoziomowania...
Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW
Reflektory samochodowe i lampy samochodowe po latach użytkowania mogą potrzebować regeneracji. Firma PVL POLSKA oferuje Ci swoją pomoc w profesjonalnej odnowie zużytych reflektorów.
co o nich sadzicie bo mam do nich blisko.
Dzwoniłem do nich w sprawie regeneracji odbłyśnika w lampie ksenonowej. Zabili mnie ceną i już nawet dalej nie słuchałem o mega jakości ich roboty... Chcieli chyba 340zł za 2 odblaski + przesyłka... :shock:
Reflektory samochodowe i lampy samochodowe po latach użytkowania mogą potrzebować regeneracji. Firma PVL POLSKA oferuje Ci swoją pomoc w profesjonalnej odnowie zużytych reflektorów.
co o nich sadzicie bo mam do nich blisko.
Dzwoniłem do nich w sprawie regeneracji odbłyśnika w lampie ksenonowej. Zabili mnie ceną i już nawet dalej nie słuchałem o mega jakości ich roboty... Chcieli chyba 340zł za 2 odblaski + przesyłka... :shock:
hmm..
mi powiedział, że 60 zł za lampę i 30 za wysyłkę
wysłałem już mu klosze ale mam nadzieję że się nie okaże,
że będę musiał płacić więcej.
opisałem sprawę jak jest, że odbłyśnik prawdopodobnie wypalony i klosze do polerki
jak będzie chciał więcej to będę się z nim kłócić
dam znać co z tego wyniknie.
Reflektory samochodowe i lampy samochodowe po latach użytkowania mogą potrzebować regeneracji. Firma PVL POLSKA oferuje Ci swoją pomoc w profesjonalnej odnowie zużytych reflektorów.
co o nich sadzicie bo mam do nich blisko.
Dzwoniłem do nich w sprawie regeneracji odbłyśnika w lampie ksenonowej. Zabili mnie ceną i już nawet dalej nie słuchałem o mega jakości ich roboty... Chcieli chyba 340zł za 2 odblaski + przesyłka... :shock:
nie zauważyłeś, że piszesz z pracownikiem tej firmy, który robi sobie reklamę na naszym forum :diabelski_usmiech
"Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"
Mam w planie kupić jakieś żarówki wpadające w białe światło np. tungsram blueish +50
Chcę dobrać jakąś sensowną postojówkę, aby była podobna barwa.
Myślałem o philips blue vision? ktoś testował?
Chodzi o to aby nie było zbyt duże różnicy i nie wyglądało wieśniacko jak jakaś dyskoteka
To teraz ja :szeroki_usmiech
Najpierw mialem H1 ONB+,jak jedna padla po 5 miesiacach,kupilem Tungsrama +90
i zalozylem najpierw dla porownania jedna sztuke w jedna lampe.
Nie widzialem zadnej roznicy.Teraz po kolejnych 5 miesiacach,padla jedna zarowka...
wiec kupilem Philipsa +100.
I zalozylem testowo tylko jedna zarowke.Jest roznica...swiatlo bielsze i wiecej go jest.
Poza tym Tugsram,sie nie spalil,a odpadla cala banka szklana od metalu...i jutro
czeka mnie wyjecie calej lampy w celu wyciagniecia resztek.
Tak wiec cena okolo 30 pln,ma swoje odzwierciedlenie w jakosci.
Jak dotad w ilosci swiatla u mnie wygrywa Philips +100
Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Porównanie Tunsgram Megalight +60% vs. Philips Premium +30%:
1. Tunsgram dają więcej światła do przodu, wyraźnie święcą dalej.
2. Philipsy dawały więcej światła na boki, szczególnnie od strony pasażera. Widać do przy skręcaniu, bo w OI nie ma doświetlania zakrętów.
3. Philipsy miały światło bardziej żółte. W Tunsgramach też żółte ale o mniej ciepłej barwie. Trochę jaśniejsze po prostu.
4. Z trwałością nie mam porównania na razie bo na Tunsgramach jeżdżę od marca 2012, a Philipsy miałem od 07.2009 do 02.2012 i wtedy jedna się przepaliła. Poza tym mam dodatkowo LEDy dzienne, więc światła zwykłe są tylko w nocy lub przy gorszej pogodzie.
Komentarz