Witam, mam inst. Staga koszt 4.500 , spalanie od 8,2 do 8,5 l. stosunek gaz - bp 70 do 30 , więc nie jest źle .
LPG do TSI
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Napiszcie mi czy w O2 1.4tsi spalanie w jazdzie typowo miejskiej (głównie to po 8km do pracy i z pracy) na poziomie 9,5 litra to nie za dużo? Dodam że mam koła 225/45/17 i chipa na 156KM i 270Nm.
Ludzie nie rzadko podają że im ten silnik spala w mieście ok 8litro a u mnie bywa że jest to nawet 10litrow a wcale nie mam aż tak ciężkiej nogi ale też nie jeżdżę jak dziadek :-)strazakp
Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.
Komentarz
-
-
Srednie spalanie, a spalanie po miescie to jest mocno wirtualna pozycja Wiec te 9-10l Pb po miescie to nie jest nic dziwnego. Gazu pewnie tez z 8-9l wezmie i do tego 1,5-2l Pb.
Ja w jednym z gazownikow mam spalanie srednie na poziomie 17,5l, a co z tego jak w miescie pije 22l. A w drugim srednie mam 10,9l, gdzie w miescie pije 11-12l
Komentarz
-
-
Hehe, ta Skoda z lpg forum to moja 10 000km pyknęło i jestem mocno zadowolony.
http://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/82564 tu macie bardziej szczegółowe spalanie.
Jak byście mieli więcej pytań to piszcie śmiało
Komentarz
-
-
Niebawem do sprzedaży trafi system STAG 500 DIS. To nowatorska technologia instalacji gazowej z użyciem gazu w fazie ciekłej do silników z
Gdybym miał benzyniaka TSI, to czekałbym na montaż tylko takiej instalacji. Z benzyną można pożegnać się na zawsze i jeździć mocnym silnikiem benzynowym z kosztami Diesla.
Komentarz
-
-
Trzeba poszukać przede wszystkim gazownika „od tsi”, ktory zagazował ich juz całe mnóstwo. Montaz instalacji w zakładzie nawet najlepszym ale bez doswiadczenia z bezpośrednim wtryskiem mija sie z celem i wiadomo na starcie, ze bedziemy dla niego królikiem doświadczalnym. Na lpg-forum jest gosc, ktory wrzuca do galerii sporo instalacji z bezpośrednim wtryskiem, natomiast jak on jakościowo montuje, tego nie wiem. Gosc ma zaklad w Zbroslawicach - GZW odbudowa i tuning.
Komentarz
-
-
w tej cenie albo troche mniej masz w Gzw porządnie zrobioną i wyregulowana instalację wiem bo sie tym interesowalem do mojego a odpuscilem tylko przez dlugi okres zwrotu. dodatkowo GZW obniza dotrysk PB i daje gwarancje na wtryskiwacze beznyznowe na 3 lata lub 100 tys. km.. ( zmieniaja fabryczne ustawienia sterownika Stag lub Kme ) robia takich aut sporo. właściciel jest specyficzny ale zna sie na robocie.
Komentarz
-
-
slawko80rr problem w tym ze nie mam zaufanego gazownika i tak sobie szukam i szukam i znaleźć nie mogę Do Zbroslawic miałbym troszkę daleko bo ja z KRAKA jestem .To może ktoś z szanownych forumowiczów coś poleci z Krakowa i okolic ?
Komentarz
-
-
Ok. są gazownicy wszędzie ale to już ty musisz dopytać czy robią TSI. u innych będzie większe spalanie Pb i brak tej gwarancji co pisałem ale wiadomo i tak lpg to lpg więc tanio po tym jak nastąpi zwrot a to już przy TSi nie tak szybko, raz ze oszczędne 2 ze spalają też Pb
tak więc proszę bardzo
Krak i okolice:
i okolica a zarazem mega dokładny i zarobiony
Piekarczyk Z. Autogaz
Bolęcin
Komentarz
-
-
Z ta instalacja STAG 500 DIS to jest tak ze co chwile pada haslo, juz za chwile, juz za momencik, no jeszcze miesiac itd. Minal juz rok. Plus taki, ze oni w tym czasie troche swoich aut zrobili na testy i podobno ruszyly szkolenia teoretyczne z 500DIS. No to moze do pol roku.
GZW czyli slynny pan Sebastian to temat rzeka. Robic robi, ale klient specyficzny.
Jest jeszcze cos takiego jak AEB DI. Podobno bardzo niskie zuzycie benzyny na dotrysku, tylko kto to montuje nie mam pojecia.
Jak z Krakowa to bym sie sklanial podjechac tu: autonagaz.net
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kiloscar Zobacz wpisPanowie dostałem wycene instalacji do szkodnika tsi ,mam dwa typy pytanie brzmi która lepsza :
1 AC STAG 400 4 DPI koszt montażu 4600 zl
2 BRC Sequent 32 OBD koszt montażu 2750 zl
Pytanie która lepsza i dlaczego aż taki skok ceny ?
Staga moge polecić, dochodzę już do 13000km i złego słowa nie mogę powiedzieć, a koszty paliwa zmalały do wręcz śmiesznych. Już mam kolejkę chętnych jak bym sprzedawał
Nie masz rodziny w Łodzi do odwiedzenia? Mam tu zaufanego człowieka, z czystym sercem mogę polecić: https://www.facebook.com/dzinksgarage/
Jak byś miał więcej pytań to wal śmiało
Komentarz
-
-
maciek30_pl pech taki ze nie mam : (
yunior81 owszem zdaje sobie z tego sprawę dlatego tez pytam a nie jadę do pierwszego lepszego paproka który zamontuje i bede jeździł w kółko na poprawki,tym bardziej że motor jest po remoncie.
Maciek a jak spalanie u ciebie 70% gaz 30 % bena ? czy inaczej ?
Komentarz
-
-
pare postów wyzej maciek podal link do motostatu wiec zobacz i sobie analize kosztow zrob wychodzi w granich 70 do 30 ale gdybys non stop robil krótkie odcinki zimny silnik to dodatkowo więcej na rozgrzanie pb pójdzie. lpg jest super ale przy tsi wymagane spore przebiegi bo zwrot po ok. 45 tys km i nie jest tak super zr jezdzi sie za smieszne pieniądze jak pisze bo tu w grę wchodzi zwrot a nie tylko koszt tankowania jednorazowego a mowie to jako wieloletni uzytkownik lpg.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kiloscar Zobacz wpismaciek30_pl pech taki ze nie mam : (
yunior81 owszem zdaje sobie z tego sprawę dlatego tez pytam a nie jadę do pierwszego lepszego paproka który zamontuje i bede jeździł w kółko na poprawki,tym bardziej że motor jest po remoncie.
Maciek a jak spalanie u ciebie 70% gaz 30 % bena ? czy inaczej ?
Ja bym powiedział, że to zależy jak jeździsz. Im ostrzej tym lepiej, szybciej się zwraca
Teraz średnie z 13500km wchodzi mi 7,93 LPG + 2,32PB przy czym jeżdżę raczej agresywnie i nie bardzo się spalaniem przejmuję.
Najbardziej wiarygodne to: Łowicz -> Wrocław -> Łowicz, dojazd do A2 -> A1 -> S8, prawie cały czas 150-160km/h i wyszło spalanie 9,23 LPG + 1,52PB.
Kiedyś mierzyłem samo miasto i wyszło mi około 8,5LPG + 2,9 PB ale mam głównie odcinki dom -> praca -> dom, około 8km, troszkę stania jak to w Łodzi.
Komentarz
-
-
Witam wklejam moj post z forum superba ale te silniki też są w oktaviach
Superb 1.4 tsi caxc 125 ps
...
Właśnie odebrałem auto po instalacji lpg . Dla zainteresowanych pociagnę ten wątek . Instalacja BRC SDI 2.0 z dotryskiem benzyny .
Ok - teraz pierwsza jazda :
Żadnych odczuć , które bym odróżniał miedzy lpg , a benzyną. Jedynie po otwarciu maski slychać delikatnie pracę wtryskiwaczy lpg .
Pierwsze 360 km ( 300 autostrada , 60 miasto ) tankowanie pod korek benzyna i gaz - wynik 8 l lpg oraz około 0.5 l / 100 km benzyny . Prędkość okolo 130 km / h -bo śnieg . Żadnych szarpnięć . Wyczuwalne jakby lagodniejsza praca silnika , szczególnie przy ruszaniu .
To na tyle , jak bedą zainteresowani to będę relacjonował dalej .Ostatnio edytowany przez Igor45; 43240.
Komentarz
-
-
spotkaliśmy sie w jednym poście z na superb forum . ty sporo jezdzisz to calkiem fajnie. zarówno twoja instalacja jak i pokrewne sa juz na tyle dopracowane ze przy dobrym montażu i strojenu bedzie super. załóż konto na motostat i wpisuj bedzie kolejny egz do wgladu .Ostatnio edytowany przez slawko80rr; 9133.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Igor45 Zobacz wpiswynik 8 l lpg oraz około 0.5 l / 100 km benzyny
U mnie po 15k km zaczęły się problemy z rwaniem przy wyższych obrotach na zimnym i gasł silnik przy odpalaniu na zimnym. Wymieniłem filtr paliwa, świece i dopiero 300km na benzynie z dodatkiem do czyszczenia wtrysków naprawiło problem.
Mój gazownik wymieniał właśnie 4 wtryski w A4 2.0 TFSI, bo padły przy 150kkm :/
Komentarz
-
-
dlatego przy obniżonym spalaniu czy tez dotrysku Pb warto mieć cos takiego jak daje GZW czyli gwarancja na wtryski pb 3 lata bez ogr. km lub 100 tys km. bez ogr czasowego. Gdybm jezdzil wiecej zapewne bym założył tam bo już bylem po ustaleniach ale 45 tys km na zwrot to obecnie za duzo dla mnie. a ciekawe ile takie wtryski w razie wymiany...
Komentarz
-
Komentarz