Mam gospodarstwo rolne w którym rocznie wypalam około 12 000 litrów ON, więc zainwestowałem we własny dystrybutor i paliwo kupuję hurtowo.
Gdzie tankujemy paliwo do TDI?
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Octavia III 2.0TDI 150KM CRMB :
zwykły ON :
ORLEN - praca silnika jak to diesel lekki klekot.
LOTOS - praca silnika bardziej przyjemna dla ucha ,bardziej miękko niż na ORLENIE ,silnik ciut lepiej się zbiera.
zwykły ON z dodatkiem AR6900D-max:
ORLEN -praca silnika zmiękła ,przyjemnie pracuje jak na ON z LOTOSU ,silnik lepiej się zbiera niż bez dodatku ,zużycie paliwa spadło około 0,2l/100km
LOTOS -praca silnika bez zmian ,ale dynamika samochodu gorsza niż na paliwie Orlenu (dziwne) zużycie paliwa b/z.
DPF: bez dodatku AR. wypalanie co ok. 400 -500km. Wystarczyło wyjechać w szczycie największego ruchu (Wrocław) ze dwa razy by DPF się zaczął wypalać. koszmar.
DPF : ON z dodatkiem AR - pierwsze wypalanie po 316km ,drugie po 360km. Szok ,ale dziadostwo wlałem poco mi to było. A teraz wypala się co 700-900km.
była Octavia II 1.9 TDI
jest Octavia III Scout 2.0 TDI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jasiek Zobacz wpisOctavia III 2.0TDI 150KM CRMB :
zwykły ON :
ORLEN - praca silnika jak to diesel lekki klekot.
LOTOS - praca silnika bardziej przyjemna dla ucha ,bardziej miękko niż na ORLENIE ,silnik ciut lepiej się zbiera.
zwykły ON z dodatkiem AR6900D-max:
ORLEN -praca silnika zmiękła ,przyjemnie pracuje jak na ON z LOTOSU ,silnik lepiej się zbiera niż bez dodatku ,zużycie paliwa spadło około 0,2l/100km
LOTOS -praca silnika bez zmian ,ale dynamika samochodu gorsza niż na paliwie Orlenu (dziwne) zużycie paliwa b/z.
DPF: bez dodatku AR. wypalanie co ok. 400 -500km. Wystarczyło wyjechać w szczycie największego ruchu (Wrocław) ze dwa razy by DPF się zaczął wypalać. koszmar.
DPF : ON z dodatkiem AR - pierwsze wypalanie po 316km ,drugie po 360km. Szok ,ale dziadostwo wlałem poco mi to było. A teraz wypala się co 700-900km.
Lejesz zwykłą ropą (EKO) czy droższe wersje ?
Komentarz
-
-
Tu podpowiem bo wiem.Zamieszczone przez mez2008 Zobacz wpis
Lejesz zwykłą ropą (EKO) czy droższe wersje ?
Jasiek tankuje zwykły ON.O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
Naklejka na klapce wlewu ma informacje że nie można lać Biodiesel.Zamieszczone przez endryu Zobacz wpis
Tu podpowiem bo wiem.
Jasiek tankuje zwykły ON.
Lałem zwykłe ON (pewnie to są wersje BIO) i dlatego moje pytanie czy można to lać?
Komentarz
-
-
Ekodiesel na Orlenie to zwykła ropa czy BIO?Zamieszczone przez endryu Zobacz wpisWersja bio to inne paliwo niż standardowy ON. Przy tankowaniu trzeba sprawdzać zawartość dystrybutorów. Bio odpowiednio jest oznaczone.
Komentarz
-
-
O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
Jeździłem kiedyś na B100 i było rewelacyjne, wyczyściło cały układ paliwowy, że praktycznie nie było potrzeby wymieniać filtra paliwa. Silnik (AGR) fajnie na tym pracował, dodatkowym atutem był zapach placków z wydechu. Niestety teraz nigdzie go nie ma, a dodatkowo w PD czy CR nie można stosować.
Komentarz
-
-
Szarpnalem się ostatnio na połowę zbiornika V-Power z Shella. 50 gr na litrze drożej. Spalanie nie spadło o wiele, jakieś 0,2 l/100 km, czyli błąd pomiaru... Silnik za to chodzil równiej i trochę ciszej niż na zwykłym Fuel Save ON. Mocy specjalnie więcej tez nie odczulem. Coś musi być w tym paliwie, że klekotal lepiej. Jednak dopłacać tak dużo za równiejsza pracę to trochę fababeria... I tak leje tylko na Shell. Żadnych problemów z odpalaniem, nigdy.
Komentarz
-
-
https://dlakierowcow.orlen.pl/efecta Nowe paliwa... Testować i chwalić się osiągami.O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-

Komentarz