Mam gospodarstwo rolne w którym rocznie wypalam około 12 000 litrów ON, więc zainwestowałem we własny dystrybutor i paliwo kupuję hurtowo.
Gdzie tankujemy paliwo do TDI?
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Octavia III 2.0TDI 150KM CRMB :
zwykły ON :
ORLEN - praca silnika jak to diesel lekki klekot.
LOTOS - praca silnika bardziej przyjemna dla ucha ,bardziej miękko niż na ORLENIE ,silnik ciut lepiej się zbiera.
zwykły ON z dodatkiem AR6900D-max:
ORLEN -praca silnika zmiękła ,przyjemnie pracuje jak na ON z LOTOSU ,silnik lepiej się zbiera niż bez dodatku ,zużycie paliwa spadło około 0,2l/100km
LOTOS -praca silnika bez zmian ,ale dynamika samochodu gorsza niż na paliwie Orlenu (dziwne) zużycie paliwa b/z.
DPF: bez dodatku AR. wypalanie co ok. 400 -500km. Wystarczyło wyjechać w szczycie największego ruchu (Wrocław) ze dwa razy by DPF się zaczął wypalać. koszmar.
DPF : ON z dodatkiem AR - pierwsze wypalanie po 316km ,drugie po 360km. Szok ,ale dziadostwo wlałem poco mi to było. A teraz wypala się co 700-900km.
była Octavia II 1.9 TDI
jest Octavia III Scout 2.0 TDI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jasiek Zobacz wpisOctavia III 2.0TDI 150KM CRMB :
zwykły ON :
ORLEN - praca silnika jak to diesel lekki klekot.
LOTOS - praca silnika bardziej przyjemna dla ucha ,bardziej miękko niż na ORLENIE ,silnik ciut lepiej się zbiera.
zwykły ON z dodatkiem AR6900D-max:
ORLEN -praca silnika zmiękła ,przyjemnie pracuje jak na ON z LOTOSU ,silnik lepiej się zbiera niż bez dodatku ,zużycie paliwa spadło około 0,2l/100km
LOTOS -praca silnika bez zmian ,ale dynamika samochodu gorsza niż na paliwie Orlenu (dziwne) zużycie paliwa b/z.
DPF: bez dodatku AR. wypalanie co ok. 400 -500km. Wystarczyło wyjechać w szczycie największego ruchu (Wrocław) ze dwa razy by DPF się zaczął wypalać. koszmar.
DPF : ON z dodatkiem AR - pierwsze wypalanie po 316km ,drugie po 360km. Szok ,ale dziadostwo wlałem poco mi to było. A teraz wypala się co 700-900km.
Lejesz zwykłą ropą (EKO) czy droższe wersje ?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mez2008 Zobacz wpis
Lejesz zwykłą ropą (EKO) czy droższe wersje ?
Jasiek tankuje zwykły ON.O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez endryu Zobacz wpis
Tu podpowiem bo wiem.
Jasiek tankuje zwykły ON.
Lałem zwykłe ON (pewnie to są wersje BIO) i dlatego moje pytanie czy można to lać?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez endryu Zobacz wpisWersja bio to inne paliwo niż standardowy ON. Przy tankowaniu trzeba sprawdzać zawartość dystrybutorów. Bio odpowiednio jest oznaczone.
Komentarz
-
-
O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
Jeździłem kiedyś na B100 i było rewelacyjne, wyczyściło cały układ paliwowy, że praktycznie nie było potrzeby wymieniać filtra paliwa. Silnik (AGR) fajnie na tym pracował, dodatkowym atutem był zapach placków z wydechu. Niestety teraz nigdzie go nie ma, a dodatkowo w PD czy CR nie można stosować.
Komentarz
-
-
Szarpnalem się ostatnio na połowę zbiornika V-Power z Shella. 50 gr na litrze drożej. Spalanie nie spadło o wiele, jakieś 0,2 l/100 km, czyli błąd pomiaru... Silnik za to chodzil równiej i trochę ciszej niż na zwykłym Fuel Save ON. Mocy specjalnie więcej tez nie odczulem. Coś musi być w tym paliwie, że klekotal lepiej. Jednak dopłacać tak dużo za równiejsza pracę to trochę fababeria... I tak leje tylko na Shell. Żadnych problemów z odpalaniem, nigdy.
Komentarz
-
-
https://dlakierowcow.orlen.pl/efecta Nowe paliwa... Testować i chwalić się osiągami.O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
Komentarz