Zamieszczone przez natash
Ceny paliw
Zwiń
X
-
To mi wyjasniłeś skąd takie ceny. Ile razy nie jadę E7 od Krakowa to w głowę zachodzę że tam paliwo droższe o 25-30gr niż gdzie indziej.Zamieszczone przez piotrek_osTego Statoila i BP w Skarżysku to powinni zaorać! Korzystaja na tym, ze to teraz pierwsze stacje od jakis 70 Km na 7-mce i gola jak tylko moga. LPG 2,99; 95 - chyba 5,8
Komentarz
-
-
Wczesniej tez drogo było na Orlenie w Suchedniowe ale jak otworzyli S7 to stacja została przy starej 7ce...i w koncu jest troche taniej, bo inaczej miejscowi tankowali by w Kielcach itp.Zamieszczone przez kazik4x4To mi wyjasniłeś skąd takie ceny. Ile razy nie jadę E7 od Krakowa to w głowę zachodzę że tam paliwo droższe o 25-30gr niż gdzie indziej.Zamieszczone przez piotrek_osTego Statoila i BP w Skarżysku to powinni zaorać! Korzystaja na tym, ze to teraz pierwsze stacje od jakis 70 Km na 7-mce i gola jak tylko moga. LPG 2,99; 95 - chyba 5,8
Komentarz
-
-
http://www.oeamtc.at/sprit/ można sobie sprawdzić na bieżąco ceny na stacjach w interesującym nas rejonie. Trzeba tylko pamiętać, że ceny paliw potrafią się zmieniać w Austrii bardzo szybko.Zamieszczone przez piotrek_oswłasnie juz gdzies o tym czytałem, a w Austrii chyba jeszcze taniej.......Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Społeczeństwo liczyć umie. Jak się weźmie kalkulator i policzy to wychodzi, że diesel zaczyna na siebie zarabiać po 80-100kkm. Trzeba sobie tylko odpowiedzieć na pytanie jak długo chce się jeżdzić jednym autem. Jednen zrobi taki przebieg w 2 lata, a inny w 7-8 lat (np. ja). Biorąc pod uwagę te liczby wybór jest jaśniejszy (pomijam kwestie techniczne przemawiające za dieslem i za benzyną np. moment obrotowy vs. kultura pracy). Przy obecnych cenach paliwa to i tak żeby kliometr na ON kosztował tyle co na PB ten pierwszy musiałby być droższy o jakąś złotówkę, a narazie jest droższy o raptem kilkanaście groszy. Moim zdaniem jak diesel będzie się zwracał dopiero po 200kkm to będzie wyraźnie tracił pozycję na rzecz benzyny.Zamieszczone przez bzyq_74A jeszcze wszyscy straszyli , że dizel odejdzie do lamusa w osobówkachO2 Scout 1.8 TSI

Komentarz
-
-
Tylko, że te wyliczenie nie biorą pod uwagę kosztów ewentualnej naprawyZamieszczone przez arySpołeczeństwo liczyć umie. Jak się weźmie kalkulator i policzy to wychodzi, że diesel zaczyna na siebie zarabiać po 80-100kkm. Trzeba sobie tylko odpowiedzieć na pytanie jak długo chce się jeżdzić jednym autem. Jednen zrobi taki przebieg w 2 lata, a inny w 7-8 lat (np. ja). Biorąc pod uwagę te liczby wybór jest jaśniejszy (pomijam kwestie techniczne przemawiające za dieslem i za benzyną np. moment obrotowy vs. kultura pracy). Przy obecnych cenach paliwa to i tak żeby kliometr na ON kosztował tyle co na PB ten pierwszy musiałby być droższy o jakąś złotówkę, a narazie jest droższy o raptem kilkanaście groszy. Moim zdaniem jak diesel będzie się zwracał dopiero po 200kkm to będzie tracił pozycję na rzecz benzyny.Zamieszczone przez bzyq_74A jeszcze wszyscy straszyli , że dizel odejdzie do lamusa w osobówkach
Obecne silniki to nie są już stare AGRy gdzie sprzęgło i silnik robiły od nowości kilkaset tys. km bez naprawy.
Jak już w nowym Bravo z silnikiem 1.4 co niektórzy wymieniali sprzęgło już po 40 tyś. km. I nie ma co ukrywać, że jak wtrysk w nowym dieslu poleci to niestety naprawa w tysiące idzie.
U mnie cena ON od tygodnia chyba już trzyma się 5,69zł. Lotos Optima ma 5,64zł.
Ostatnio za tyle też zatankowałem Vervę, korzystając z promocji :P
Nie widać żadnej różnicy ale co tam jak kosztuje tyle samo.
Komentarz
-
-
parasite, problem jakości dotyczy również nowoczesnych napędów benzynowych (np. sławetne napinacze łańcucha rozrządu w TSI, z powodu których może się zrobić niezły bałagan w silniku) więc załóżmy, że koszty obsługi pomijamy. Kupując nowy samochód z salonu raczej się nie zakłada, że coś się popsuje. Co innego przy używanym.
Wawa, Bliska na Wilczej/Koszykowej, po dobrych trzech tygodniach stagnacji ruch w górę PB95 5,62zł (z 5,59zł); ON 5,76zł (z 5,74zł)O2 Scout 1.8 TSI

Komentarz
-



Komentarz