Analiza logów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • koper009
    Rider
    • 2013
    • 282

    Analiza logów

    Czarna_LK, dorabiaj skrzydła na MOPie i do domu górą :diabelski_usmiech
    180 powodów do uśmiechu - RS Batman
  • wolas
    Rider
    • 2011
    • 290

    #2
    Analiza logów

    witam
    prosze o analize logow
    pacjent t5 2.5tdi 170 coś KM
    Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.

    Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.

    Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.

    Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.

    Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.

    Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.

    Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.

    Komentarz

    • alxxx
      RS
      • 2010
      • 1823
      • Octavia I (1U2)
      • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

      #3
      wolas, coś konkretnego dzieje się z wozem? Widać, że niedogrzany motor. Grupa 13 też za wesoło nie wygląda. Przepływka moim zdaniem najlepsze czasy ma już za sobą - jeżeli się mylę to niech mnie ktoś poprawi
      VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
      Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

      Komentarz

      • wolas
        Rider
        • 2011
        • 290

        #4
        auto jak na swoje 170KM bardzo słabo się zbiera, takie zostało kupione więc nie wiadomo jak długo to trwa

        Komentarz

        • Wolga85
          Rider
          • 2014
          • 288
          • Octavia I combi (1U5)
          • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

          #5
          Strasznie duże korekcje dawek miedzy cylindrami (-2,99 do +2,99). Nie daje błędu? Pierwsze kompresja potem oglądanie krzywek wałków bo to przypadłość v6. Ścierają się i zawory nie otwierają się do końca plus kasują popychacze hydrauliczne.

          Komentarz

          • wolas
            Rider
            • 2011
            • 290

            #6
            no właśnie błędu nie ma żadnego

            Komentarz

            • przemik
              RS
              • 2012
              • 1610

              #7
              Ten kąt synchro strasznie odjechany w kierunku minusa. Mozna by to poprawic.
              Druga sprawa pompki... wygladają na umierające.....lub tak jak wyzej napisano krzywki walka rozrzadu wytarte.
              Bez weryfikacji sie nie obejdzie.

              PS
              A wogole to zrob dokladnie logi bo to co mamy to jakies fragmenty
              Przemek
              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
              80 B3 Limo 1.6 TD SB

              Komentarz

              • wolas
                Rider
                • 2011
                • 290

                #8
                Kat synchro w jaki sposób można przestawić?
                Dokładne masz na mmyśli na innych kanałach jeszcze?

                Komentarz

                • Wolga85
                  Rider
                  • 2014
                  • 288
                  • Octavia I combi (1U5)
                  • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                  #9
                  A jaki to kod silnika?

                  Komentarz

                  • wolas
                    Rider
                    • 2011
                    • 290

                    #10
                    2.5 TDI AXE 174PS

                    Komentarz

                    • rOBERTO795
                      RS
                      • 2009
                      • 3465
                      • Octavia III (5E3)
                      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                      #11
                      Turbo wstaje jak wstaje. wtryski przynajmniej 2 kuleją.
                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                      Komentarz

                      • Wolga85
                        Rider
                        • 2014
                        • 288
                        • Octavia I combi (1U5)
                        • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                        #12
                        Tu masz fajny fotoreportaż z naprawy typowych usterek tego silnika. LINK
                        A tak w skrócie to pompki mogą być zdrowe tylko uszczelnienia kuleją. Wałki do obejrzenia. Generalnie trzeba się dostać do pokrywy zaworów. A i to jest 5 cylindrowa rzędówka a nie V6 jak pisałem wcześniej (zbyt pochopnie mój błąd).

                        Komentarz

                        • wolas
                          Rider
                          • 2011
                          • 290

                          #13
                          od czego po koleji radzicie zacząć??

                          Komentarz

                          • rOBERTO795
                            RS
                            • 2009
                            • 3465
                            • Octavia III (5E3)
                            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                            #14
                            Ten zas z tymi uszczelnieniami- jakby oringi byly zwalone to by kopcil przy odpalaniu. W wszystkie padly by w podobnym okresie a tu ewidentnie 2 wtryski kuleja bardziej. Ja zacząłbym od zdjecia czapki i oddania wtryskow.
                            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                            Komentarz

                            • Wolga85
                              Rider
                              • 2014
                              • 288
                              • Octavia I combi (1U5)
                              • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                              #15
                              Nie od razu lepiej kupić komplet nowych pompek w ASO. (Złe korekcje nie muszą być objawem padających pompek podobnie jak BIP-y). Tak jak pisałem wcześniej pokrywa zaworów do zdjęcia na początek i przyglądamy się krzywkom na walkach . Tylko ze w T5 jest kiepawy dostęp. Przy okazji można wyjąc pompki i sprawdzić jak wyglądają uszczelnienia i pozamieniać miejscami (czy złe korekcje i BIP-y pójdą za pompką). Tylko trzeba dokładnie ustawić pompki zarówno skok jak i ustawienie w gnieździe. Aha i bez klucza dynamometrycznego pompek bym nie dokręcał. W linku masz zdjęcie gdzie jest porównany stary wytarty wałek z nowym. Z wymianą walka w tym silniku jest problem bo potrzeba jest sporo specjalistycznych blokad i wiedzy jak go ustawić.

                              Komentarz

                              • wolas
                                Rider
                                • 2011
                                • 290

                                #16
                                ostatnio auto stanęło na drodze, co się okazało (po wyjęciu baku) pompka była zawalona smołą, błotem, nie wiem jak to nazwać, pompka wymieniona na nową układ przeczyszczony, może to błoto w baku było przyczyną uszkodzeń pompek? tak ogólnie to auto nie puszcza nawet dymka co najdziwniejsze

                                Komentarz

                                • Wolga85
                                  Rider
                                  • 2014
                                  • 288
                                  • Octavia I combi (1U5)
                                  • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                                  #17
                                  Przy niskim ciśnieniu mogły być takie korekty. Jak wyczyszczone to zrób logi jeszcze raz i wszystko się wyjaśni.

                                  Komentarz

                                  • wolas
                                    Rider
                                    • 2011
                                    • 290

                                    #18
                                    wrzucam świeże logi
                                    Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.

                                    Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.

                                    Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.

                                    Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.

                                    Komentarz

                                    • rOBERTO795
                                      RS
                                      • 2009
                                      • 3465
                                      • Octavia III (5E3)
                                      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                      #19
                                      Dalej 1 i 2 wtrysk ma duże korekty- reszta ok.
                                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                      Komentarz

                                      • wolas
                                        Rider
                                        • 2011
                                        • 290

                                        #20
                                        auto pojechało na wymiane pompek

                                        Komentarz

                                        Pracuję...